De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Out Of Print Blu-Rays

    Welke Blu-Rays zijn inmiddels al OOP en praktisch nergens meer verkrijgbaar?
    Ik weet er zelf twee.

    US
    The Third Man (Criterion Collection)

    NL
    Terminator 2 Skynet Edition

  2. #2

    Standaard

    Zogoed als alle steelbooks in België, Nederland: SW The Clone Wars, The Dark Knight, Terminator 2


  3. #3

    Standaard

    Doornroosje mag je ook als OOP verklaren. Die wordt sinds 31-01-2010 uit de roulatie gehaald. Zal misschien nog ergens opduiken

  4. #4

    Standaard

    Laten we aub niet weer geen aparte status aan OOP van blu-ray ophouden ...dat vond ik altijd al zo erg bij de verkooptopics van DVD's...alsof het altijd de waarde zou moeten verhogen. Terwijl er vaak andere, betere versies uit waren.
    Ik denk dat er nog mensen huilend wakker worden van het bedrag dat ze neergelegd hebben voor hun Salo Criterion .

    Maar misschien zoekt iemand wel de OOP van de eerste versie van The Fifth Element of Full metal Jacket.......

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Zogoed als alle steelbooks in België, Nederland: SW The Clone Wars, The Dark Knight, Terminator 2
    steelbook van the dark knight heb ik een week of 3 nog gezien in de free record in roeselare

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    steelbook van the dark knight heb ik een week of 3 nog gezien in de free record in roeselare
    Terminator II Skynet hebben ze daar ook nog vaak. Soms zelf 3x.
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    steelbook van the dark knight heb ik een week of 3 nog gezien in de free record in roeselare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Terminator II Skynet hebben ze daar ook nog vaak. Soms zelf 3x.
    Je ziet ze nog wel liggen maar ze zijn wel Out Of Print.


  8. #8

    Standaard

    Ik mis bronvermeldingen. Ik zie een groot blaat topic aankomen, waarin mensen beweren dat ze g31le OOP blu-rays hebben. Kan mij namelijk ook zoiets herinneren van het soortgelijke dvd topic
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laten we aub niet weer geen aparte status aan OOP van blu-ray ophouden ...dat vond ik altijd al zo erg bij de verkooptopics van DVD's...alsof het altijd de waarde zou moeten verhogen. Terwijl er vaak andere, betere versies uit waren.
    Met Blu-ray's is het aanbod natuurlijk een stuk overzichtelijker en het aantal re-issues een stuk kleiner. Ik denk daarom juist dat het wel interessant kan zijn.

    Ik ben het trouwens wel met Nyarlathotep eens: het is belangrijk om hele duidelijke bronvermeldingen te hebben.

  10. #10

    Standaard

    Het idee om deze topic te openen was om aan te geven welke Blu-Rays zeldzaam beginnen te worden. Niet meer en niet minder..
    Ten 1e geeft het een signaal af dat als je die ene titel nog wilt kopen dat je verdomd snel moet zijn. (bv Doornroosje).
    Ten 2e kan je tips geven (of vragen) waar je bepaalde OOP BRs nog kan kopen.
    Ten 3e geeft het een overzicht van welke titels simpelweg niet meer (via de reguliere kanalen) te verkrijgen zijn...(bv The Third Man Criterion)

  11. #11

    Standaard

    Het kan zeker interessant zijn, maar bronvermelding is essentieel! Ebay staat vol met voorbeelden.... Mensen die iets aanprijzen als OOP of zeldzaam, terwijl het item bij wijze van spreken nog bij de FRS in de grabbelbakken ligt.

    Dus is het beter om een complete lijst te maken, met ook het isbn nummer erbij. Het is momenteel met Blu-rays nog wel te overzien, maar in de nabije toekomst zal dat ook veranderen...

    We moeten dus voorkomen dat hier lukraak titels worden neergeplempt, en dat diezelfde persoon dan in V&A zijn "zeldzame" waar gaat aanprijzen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #12

    Standaard

    Er kan er in ieder geval eentje bij op de lijst: de Criterion Edition van Pierrot le fou zal rond maart OOP gaan. Zie deze bron.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laten we aub niet weer geen aparte status aan OOP van blu-ray ophouden ...dat vond ik altijd al zo erg bij de verkooptopics van DVD's...alsof het altijd de waarde zou moeten verhogen. Terwijl er vaak andere, betere versies uit waren.
    Ik denk dat er nog mensen huilend wakker worden van het bedrag dat ze neergelegd hebben voor hun Salo Criterion .

    Maar misschien zoekt iemand wel de OOP van de eerste versie van The Fifth Element of Full metal Jacket.......
    Haha, idd...ben het helenmaal met je eens! Op zich is een het aardig idee om je net dat zetje te geven als je een titel wilt hebben, maar wat vaak gebeurt is dat de prijs alleen maar wordt omhoog gejaagd en mensen daar mis/gebruik van gaan maken. Plus de bronvermelding is idd essentieel, want de dreiging tot sensatiedrang is wel erg hoog...

  14. #14

    Standaard

    "Live From Abbey Road - Best Of Season 1" lijkt overal uitgeput te zijn.
    http://www.axelmusic.com/productDetails/787364825196

    Vraag me zelfs af of deze ooit bij ons te koop is geweest - ik blijf in elk geval zoeken naar een exemplaar...

  15. #15

    Standaard

    De Koreaanse Blu-Ray van "Memories of Murder" is blijkbaar ook overal "Out Of Print".
    Ik hoor het graag als iemand nog weet waar het te bestellen is...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    "Live From Abbey Road - Best Of Season 1" lijkt overal uitgeput te zijn.
    http://www.axelmusic.com/productDetails/787364825196

    Vraag me zelfs af of deze ooit bij ons te koop is geweest - ik blijf in elk geval zoeken naar een exemplaar...
    Alleen de prijzen zijn nogal belachelijk: *KLIK*

  17. #17

    Standaard

    Is er in Nederland steelbook geweest van The Dark Knight?

    Ik hoop dat men Live From Abbey Road S1 nog keer opnieuw uitbrengt. Misschien als men ooit S2 en S3 uitbrengt?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Is er in Nederland steelbook geweest van The Dark Knight?
    Ja, en je kan hem heel soms nog in de winkel tegenkomen. Maar dat zijn wel restanten (zitten zelfs nog de 'take 3 get 4' sticker op)


  19. #19

    Standaard

    Waarschijnlijk enkel in Nederland. In België nooit tegengekomen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Waarschijnlijk enkel in Nederland. In België nooit tegengekomen.
    D'r lag er nochtans nog 1 in Bart Smit in het Wijnegem Shoppingcenter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Alleen de prijzen zijn nogal belachelijk: *KLIK*
    Inderdaad en op e-bay nog een heel stuk hoger!

    Van zodra een disc de status van OOP verworven heeft, dan krijg je onmiddellijk een aantal online-verkopers die gretig gebruik maken van het schaarste-principe...

    Probleem is dat je het meestal niet ziet aankomen dat een disc bijna uit roulatie gaat...
    Op dat punt vind ik het beleid van Disney wel top; zij geven duidelijk aan wanneer een disc terug in de kast verdwijnt - als je hem misloopt, dan was je op z'n minst verwittigd!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Waarschijnlijk enkel in Nederland. In België nooit tegengekomen.
    Hij is hier wel uitgekomen hoor maar hij was snel uit de rekken gehaald. Heb hem een week of 2 in de MM zien liggen.


  23. #23

    Standaard

    - Volgens een ander topic hier, zal je je moeten haasten om "Loft" nog te vinden tegen een betaalbare prijs.

    - Volledig uitgeput: "Live From Abbey Road".

    - Volgens sommige U.K.-sites zal "Legends Of Jazz" binnenkort ook tegen schandalig hoge prijzen worden aangeboden op e-bay, wegens OOP...

    Nog titels die we beter nu onmiddellijk kopen?

  24. #24

    Standaard

    Live from Abbey Road: makers zijn failliet. S2 & S3 zullen dus waarschijnlijk nooit blu-ray halen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •