Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Even los van Panasonic: hoe kom je trouwens in het menu om via een SD card de firmware update uit te voeren? Ik zie alleen maar een manier om te updaten via de kabel (en welk station zendt nou een firmware update mee uit..??)

    Je kunt toch een update installeren via die SD-card? (heb die update 1.213 gedownload via de link van Panasonic Frankrijk) Ik snap alleen nog niet hoe ik de update op de tv krijg.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #27

    Standaard

    Nou hè hè het is vandaag eindelijk opgelost maar het ging niet van een leien dakje; er is vandaag een man van Panasonic geweest die de firmware wel zou updaten. Hij stopte een SD card in de tv en vervolgens kregen we steeds een foutmelding dat het bestand niet goed was. Hij dus bellen, hoop gemopper over en weer. Leek uit te lopen op niks. Hij wilde de G15 firmware installeren want die zou zogezegd compatible zijn met mijn U10.

    De Franse Panasonic site erbij gehaald (véééél dank want dat bleek de oplossing) en daar stond precies bij welke tv's compatible waren. Waarop ik voorzichtig voorstelde dat we wellicht de update voor de G10 nodig hadden en niet die voor de G15...

    En dat bleek inderdaad het geval. Dit had ik makkelijk zelf gekund, dan had het 5 minuten geduurd en niet ruim een uur zoals nu... Maar vooralsnog is het probleem volgens mij inderdaad opgelost; ik heb even snel wat dingen geprobeerd en ik heb nog geen sneeuw gezien. Het handshake probleem lijkt inderdaad verholpen te zijn!!!

    Dus blijf vooral bellen en mailen naar Panasonic, ook als ze in eerste instantie niet thuis geven. En blijf alert over welke firmware ze erop willen zetten... Hou de site erbij die hier eerder door de zeer attente forumbezoeker Basil is genoemd.

    http://www.panasonic.fr/html/fr_FR/P...720/index.html

    En nu maar hopen dat het probleem inderdaad definitief is verholpen!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •