Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 76 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ook wel mooi dat de G20 SD beter(meer details, scherper) weergeeft dan de G10. Heb zelf de g10 en bijvoorbeeld rtl4, sbs en nog wat commerciële zenders vind ik de kwaliteit nou niet al te best. Bent dus erg afhankelijk van de kwaliteit uitzending. Mijn ouders hebben een Pioneer plasma, wel een hdready, maar die laat SD veel en veel beter zien. Gezien de prijs mag dat ook wel. Die pioneer was een aantal jaar terug 2500 euro. Maar zo´n groot verschil had ik niet verwacht. In HD is mijn tv overigens wel superieur en daar vind ik hem ´mijn ouders pioneer´ in verslaan. Zowel 1080i/720p als 1080p.

    Meende ook een keer te lezen dat hd ready schermen beter SD weergeven dan full hd schermen... That correct?
    Laatst aangepast door Reverb : 12-03-2010 om 09:50

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reverb Bekijk bericht
    Ook wel mooi dat de G20 SD beter(meer details, scherper) weergeeft dan de G10. Heb zelf de g10 en bijvoorbeeld rtl4, sbs en nog wat commerciële zenders vind ik de kwaliteit nou niet al te best. Bent dus erg afhankelijk van de kwaliteit uitzending. Mijn ouders hebben een Pioneer plasma, wel een hdready, maar die laat SD veel en veel beter zien. Gezien de prijs mag dat ook wel. Die pioneer was een aantal jaar terug 2500 euro. Maar zo´n groot verschil had ik niet verwacht. In HD is mijn tv overigens wel superieur en daar vind ik hem ´mijn ouders pioneer´ in verslaan. Zowel 1080i/720p als 1080p.

    Meende ook een keer te lezen dat hd ready schermen beter SD weergeven dan full hd schermen... That correct?
    Alle waar is naar zijn geld !!
    Je kan er niet zomaar van uitgaan dat die 2500 toen nu nog minder dan de helft is !
    Er zijn toch wel degelijk verschillen, nl .afwerking kast en gebruikte componenten !
    Menigeen zal hier niet zo op letten,maar m'n 436 PIO van 4 jaar oud speelt veel full HD schermen er gewoon uit...SD lijkt wel HD (via de kabel danwel satelliet)

  3. #28

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen wat nu het grote verschil is tussen de g20 en de v20? Als ik ze naast elkaar vergelijk op de panasonic site dan lijkt er weinig verschil in te zitten. Behalve dan dat de v ruim 400 euro meer kost. En mocht er verschil zijn is dat dan die 400 euro meer waard?
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen wat nu het grote verschil is tussen de g20 en de v20? Als ik ze naast elkaar vergelijk op de panasonic site dan lijkt er weinig verschil in te zitten. Behalve dan dat de v ruim 400 euro meer kost. En mocht er verschil zijn is dat dan die 400 euro meer waard?

    verschil ja
    betere zwartwaardes!

    G20 heeft infinite black panel
    de V20 infinite black pro panel

    voor mij dat verschil niet waard !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    verschil ja
    betere zwartwaardes!

    G20 heeft infinite black panel
    de V20 infinite black pro panel

    voor mij dat verschil niet waard !
    Voor mij zijn het misschien juist de zwartwaardes die de doorslag zouden kunnen geven om wel voor de V20 te gaan, want mijn 40" Sony Bravia LCD verhuist binnenkort naar de woonkamer, dus ik moet dus sowieso een nieuwe TV aanschaffen voor op mijn filmzolder. En de zwartwaardes van de Sony zijn nu juist één van de weinige punten waarover ik nooit helemaal tevreden ben geweest (dat, en 24p ondersteuning en natuurlijk het formaat, het moet veel groter! ).
    Afhankelijk van de recensies (en eigen waarneming zodra dat kan, uiteraard) zal ik daarom misschien toch wel voor de TX-P50V20E kiezen. Ik wil straks niet een dure plasma kopen en denken: "had ik nou toch maar...".

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar kan je duidelijk over zijn

    JA

    Zwart is het canvas van beeld, niet alleen zwart wordt beter, maar ook uiteraard het contrast, de kleuren, de scherpte , de details in zwart, enz...

    Kortom een veel betere ervaring van tv kijken.
    Of het voor jouw uitmaakt en het prijsverschil waard is, weet alleen jij.

    Mijn Kuro vertoond geheel geen merkbare verandering van zwart, en hij draait al enkele jaren op volle toeren voor films, games, tv en pc...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-03-2010 om 11:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8mile13 Bekijk bericht
    Wil je 'erbij' horen dan moet je tv fatsoenlije zwartwaarden hebben.

    dat heeft die G ook hoor
    en zeker tov een sony lcd/led
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #33

    Standaard

    Mijn ervaring is nog steeds dat plasma's veel meer kwaliteit bieden voor een (veel) lagere prijs.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erreper Bekijk bericht
    Mijn ervaring is nog steeds dat plasma's veel meer kwaliteit bieden voor een (veel) lagere prijs.
    Dat is slechts ten dele waar, maar moeilijk toe te geven voor Sommige plasmafanaten

    Plasma,s uit de referentieserie (niet allemaal hebben de beste zwartwaardes)
    Er bestaat momenteel geen enkele led of lcd die zulke goede waardes heeft, een aantal komen in de buurt maar de Referentieplasma's zijn Gewoon de besten Momenteel

    Kijk je altijd in een bioskoopachtige omgeving zonder daglichtinval(bij velen gewoon helder daglicht) en vind je het hogere stroomverbruik, en ja dat IS hoger(niet zoveel als de max verbruikwaardes, maar ook het gemiddelde..

    Dan KOOP AUB EEN HELE GOED PLASMA

    Echter:
    Heb je veel daglicht en geen bioskoopomgeving dan neem een hele Goede lcd of led tv, je krijgt iets minder zwartwaardes als de referencieschermen van de topproducten uit de plasmareeks , maar je kunt ook met daglicht avondlicht kijken...
    Laatst aangepast door johnsmeets : 24-03-2010 om 15:37
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Dat is slechts ten dele waar, maar moeilijk toe te geven voor Sommige plasmafanaten

    Plasma,s uit de referentieserie (niet allemaal hebben de beste zwartwaardes)
    Er bestaat momenteel geen enkele led of lcd die zulke goede waardes heeft, een aantal komen in de buurt maar de Referentieplasma's zijn Gewoon de besten Momenteel

    Kijk je altijd in een bioskoopachtige omgeving zonder daglichtinval(bij velen gewoon helder daglicht) en vind je het hogere stroomverbruik, en ja dat IS hoger(niet zoveel als de max verbruikwaardes, maar ook het gemiddelde..

    Dan KOOP AUB EEN HELE GOED PLASMA

    Echter:
    Heb je veel daglicht en geen bioskoopomgeving dan neem een hele Goede lcd of led tv, je krijgt iets minder zwartwaardes als de referencieschermen van de topproducten uit de plasmareeks , maar je kunt ook met daglicht avondlicht kijken...


    je hoeft echt geen dure referentie plasma te hebben hoor. een panasonic veira neo pdp g10 heb je al voor 899 en je moet wel met een hele knappe lcd aankomen om beter beeld dan die te hebben de g20 met zijn standaard thx gecalibreerd beeld helemaal en daar is de adviesprijs 1249 al met al niet de referentieschermen lijkt me

    stroomverbruik is tegenwoordig misschien 10 euro per jaar meer ofzo dat is allang achterhaald en wat betreft daglicht enz heb ik nooit gesnapt want ik heb een plasma van 4.5 jaar oud hier staan en heb zowel overdag als in de avond gewoon goed beeld?

    enige rede dat ik een nieuwe wil is dat hij klein beetje kuren heeft de laatste tijd en ik full hd wil en groter dan 42 inch.

    en ben geen plasma fan maar een filmfan
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Dat is slechts ten dele waar, maar moeilijk toe te geven voor Sommige plasmafanaten

    Plasma,s uit de referentieserie (niet allemaal hebben de beste zwartwaardes)
    Er bestaat momenteel geen enkele led of lcd die zulke goede waardes heeft, een aantal komen in de buurt maar de Referentieplasma's zijn Gewoon de besten Momenteel

    Kijk je altijd in een bioskoopachtige omgeving zonder daglichtinval(bij velen gewoon helder daglicht) en vind je het hogere stroomverbruik, en ja dat IS hoger(niet zoveel als de max verbruikwaardes, maar ook het gemiddelde..

    Dan KOOP AUB EEN HELE GOED PLASMA

    Echter:
    Heb je veel daglicht en geen bioskoopomgeving dan neem een hele Goede lcd of led tv, je krijgt iets minder zwartwaardes als de referencieschermen van de topproducten uit de plasmareeks , maar je kunt ook met daglicht avondlicht kijken...
    toch wel handig, luxaflex/gordijnen ....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #37

    Standaard

    Gelukkig heb ik er niet zoveel verstand van!

    Maae als ik deze discussie goed volg kan je bij veel daglichtinval beter voor een LCD tv gaan?

    Ik ben er namelijk nog steeds niet uit, maar op pakweg 2 meter opzij van mijn tv ziet een raam van 2 meter breed van vloer tot aan plafond!
    Er zal overdag ook tv gekeken worden, en om nu altijd met de gordijnen dicht te gaan zitten.

  13. #38

    Standaard

    Peter klopt, haha maar ik kijk eigenlijk bijna iedere dag de hele dag En geen zin de hele dag in het donker te zitten
    Pretorian22 stroomverbruik is gewoon meer (lang niet zoveel als 10 jaar geleden)
    De panasonic viera neo p schermen zouden ook mijn keuze zijn momenteel maar dan wel de v serie of de z serie maar om bovenstaande redenen waarbij de eerste de doorslag geeft
    Dus ik ben er nog niet uit, had gedacht deze zomer de knoop door te hakken maar er zit een construktiefout in mijn woning(en waarschijnlijk een zestig tal anderen, dus eerst maar eens wachten of dat nog te verhalen is op de bouwer ggrrrr...)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beginnertje Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik er niet zoveel verstand van!

    Maae als ik deze discussie goed volg kan je bij veel daglichtinval beter voor een LCD tv gaan?

    Ik ben er namelijk nog steeds niet uit, maar op pakweg 2 meter opzij van mijn tv ziet een raam van 2 meter breed van vloer tot aan plafond!
    Er zal overdag ook tv gekeken worden, en om nu altijd met de gordijnen dicht te gaan zitten.
    Das mijn mening en staat ook uitvoerig op een beslissingskeuze of je wilt kiezen voor plasma of lcd
    Kan de link wel zoeken en geven , maar het is in het duits weet niet of dat een probleem is
    http://www.areadvd.de/hardware/2009/...t_2009_1.shtml
    Laatst aangepast door johnsmeets : 24-03-2010 om 19:33
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beginnertje Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik er niet zoveel verstand van!

    Maae als ik deze discussie goed volg kan je bij veel daglichtinval beter voor een LCD tv gaan?

    Ik ben er namelijk nog steeds niet uit, maar op pakweg 2 meter opzij van mijn tv ziet een raam van 2 meter breed van vloer tot aan plafond!
    Er zal overdag ook tv gekeken worden, en om nu altijd met de gordijnen dicht te gaan zitten.

    Ik zit met hetzelfde. Zit ook te twijfelen tussen een plasma/lcd-led. Bij mij komt ook de tv langs een schuifpui te hangen waar veel daglicht door heen komt. Zelf denk ik om voor de TX-P42V20E te gaan. Zit ongeveer op 2,5 meter afstand dus misschien dat ik nog wel naar de 50 inch ga maar hierover twijfel ik. Mijn budget is ongeveer 1500-1750 en wil de tv ongeveer in juli aan gaan schaffen.

    Tips zijn altijd welkom!

  16. #41

    Standaard

    malt ik heb links een schuifpui met jouw budjet 52z5500 of als die net te duur is 52z4500 das te betalen ze zijn alle twee goed en lcd sony Op de duitse area.de site
    staat de z5500 als beste lcd die er momenteel is.De 5500 is 200 hz de 450 100hz
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    malt ik heb links een schuifpui met jouw budjet 52z5500 of als die net te duur is 52z4500 das te betalen ze zijn alle twee goed en lcd sony Op de duitse area.de site
    staat de z5500 als beste lcd die er momenteel is.De 5500 is 200 hz de 450 100hz
    Zelf denk ik dat de nieuwe tv's van Panasonic beter zijn dat de genoemde van Sony. Aangezien ik vaak snelle beelden kijk en een grote kijkhoek wens lijkt het me verstandiger om voor plasma te gaan. Tevens vind ik de meeste LCD tv's een harde kleurvorming tonen ten opzichte van plasma's.

  18. #43

    Standaard

    Dat is opzicht ook een goede keuze, Ik zit met licht en veel uren er dag , de reden waarom de voorkeur naar de 5500 uitgaat(200 hrz en snelle beelden schijnt deze ook perfect weer te geven.
    Maar ieder zijn keuze , zou ik stuk minder kijken(zeker overdag) en een groot rolluik hebben buiten, dan ging ik ook voor plasma
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Dat is opzicht ook een goede keuze, Ik zit met licht en veel uren er dag , de reden waarom de voorkeur naar de 5500 uitgaat(200 hrz en snelle beelden schijnt deze ook perfect weer te geven.
    Maar ieder zijn keuze , zou ik stuk minder kijken(zeker overdag) en een groot rolluik hebben buiten, dan ging ik ook voor plasma
    200hz heb je toch niet nodig met jouw spullen, dat vertraagt het geluid alleen maar....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met mijn plasma totaal geen last van zonlicht.
    Maar ik mag ook maar een paar uurtjes uit de kerker komen.

    En als ik snellere beelden wil koop ik een schommelstoel en ga heel hard heen en weer.:veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    200hz heb je toch niet nodig met jouw spullen, dat vertraagt het geluid alleen maar....
    Omdat het troep is of?
    Er zijn wat updates geplanned , maar dat duurd nog even Eerst een nieuwe tv , dan een upgrade voor receiver dan blu rayspeler
    en over 100 jaar boxen
    Of jij moet een duizend of 8 hebben liggen waar je geen weg mee weet dan krijg je zo mijn bankrekeningnummer
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Omdat het troep is of?
    Nee, omdat je een BD speler en UPC HD TV hebt, daar hoeft echt geen 200hz bij aan te staan. Sterker nog, daar moet je helemaal geen zogenaamde beeldverbeteraars bij aanzetten.
    Misschien dat je het bij je HD recorder aan kan zetten als je analoog opneemt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Ok voor de blu ray speler was me dat als duidelijk ik dacht handig voor de zenders die niet in hd zijn Heb geen last van verspringen van beeld btw
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  24. #49

    Standaard

    Vandaag binnengewipt bij vandenborre
    Direct naar de tv's gaan zien, en ik zag onmiddelijk een scherm uitspringen.
    Ik was zodanig benieuwd welke tv deze was (vermits de G20 nog nergens te bespeuren viel)
    Na 3x goed kijken, zag ik in kleine lettertjes staan "panasonic 46G20"
    Lees ik nou goed?
    Vol ongeloof , nog even goed gekeken !
    en ja hoor
    de G20 !!!
    Wel een kleinere versie die ik besteld heb (de 50g20) maar toch dezelfde tv
    en ik moet zeggen
    WAUW
    wat een beeld man
    ik kon wel uren staan kijken!
    Onmiddelijk er een verkoper bij geropen en de vraag gesteld of ze een 50 inch op stock hadden
    Ik had namelijk wel een bestelling staan in een andere winkel (met bestelbon met vermelding v prijs)
    Wat bleek, ze hadden 2 stuks in de depot staan, en deze zou volgende week vrijdag bij mij thuis geleverd kunnen worden
    Ik vroeg naar de prijs, en die was 150 euro duurder
    Maar indien ik kon bewijzen dat ik een lagere prijs kon krijgen (dmv bestelbon) ging de deal door
    Bovendien hadden ze de blu-ray speler bd 65 ook al op voorraad in de winkel !
    Man ik kreeg het..
    Nu ik heb maar alles zo gelaten vermits de andere winkel nog een pakketprijs ging doen
    Maar wat de tv zelf betreft:
    Wat een beeld man, mijn vrouw is echt een leek, en bij haar viel het ook onmiddelijk op
    Zwart is hier echt zwart !
    Als je dit vergeleek met alle andere lcd/leds die erbij stonden, dan kwam de pana g20 er met kop en schouders bovenuit !!!!!!
    Echt, het viel zo op dat ik het niet kon geloven
    Ik ben dan ook volledig verkocht aan deze tv!
    (ook na het zien vd 3D tv, zie andere topic)
    Ik vroeg de verkoper hoe de tv ingesteld stond, en dit was dan nog eens een verbazing vermits hij zelfs nog niet op THX stond maar gewoon out of the box
    1 woord: het is echt een prachtscherm en ben blij dat ik het ook nog eens in real gezien heb voor ik hem echt afhaal
    Moet ik nog zeggen dat het echt een prachttv is?
    Oh nog klein detailtje
    de tv toond zelfs nog maar gewoon een dvd en dus nog geen full hd blu-ray
    PRET KAN DUS NIET OP !!!
    Een aanrader tot en met !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #50

    Standaard

    Ben ook van plan om een panasonic aan te schaffen. Weet nog niet of ik voor de G20 of de V20 zal gaan.

    Ik zit denk ik op ongeveer 2,5 a 3m afstand van de tv. Volgens mij is dan de beste maat ongeveer 46 inch of zit ik dan verkeerd?

    Zijn er nog meer goede tv's die in de buurt komen van de panasonic? Ik heb een budget van ongeveer €1500,-

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •