De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard beeld slecht bij 47pfl8404 philips

    Hallo. Ben nieuw hier. Heb sinds 2 weken een Philips 47pfl8404. Nu heb ik, als ik een DVD afspeel, last van een soort van raster over de gezichten en contouren. Kleine blokjes over het scherm. Al 2 andere dvd spelers geprobeerd, andere hdmi kabels, via scart geprobeerd, maar het probleem blijft. Philips gebeld en monteur geweest. Nu zegt de beste man dat het komt omdat de dvd schijfjes van nu en ouder de tv niet "aankunnen" ? M.a.w, de schijfjes leveren niet genoeg data waardoor de tv geen perfect beeld geeft !!?? Dus alle Dvdtjes die ik heb en/of huur geeft geen mooi beeld. Alleen als ik een Blue ray speler probeer, kan het wat verbeteren. Heb dat geprobeerd, iets beter maar nog steeds niet 100%.

    Iemand een idee ? p.s volgende week komen ze van Philips weer langs......

  2. #2

    Standaard

    Een mooie scherpe foto van je probleem zou helpen om een mening te kunnen geven, afgaan op wat er staat is moeilijk, wat de 1 wazig vind vind een ander weer scherp genoeg en wat je een raster noemt en blokjes is in sommige gevallen zoals bij oudere DVD ondertitels normaal. Blokjes in gezichten weer niet, maar met een blu ray speler of een goede dvdspeler met 1080p upscale mogelijkheden zou je mooi beeld moeten hebben als de bron ook goed is, oude opnamen die al niet te knap op de DVD staan zullen er dan ook niet mooier op worden, maar je zult toch wel meer dan 1 dvd hebben om dat ook uit te sluiten....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Wat voor dvd speler gebruik je?

  4. #4

    Standaard

    gaat het hier om de beperking van dvd uitvergroot op een 47 inch scherm?
    of is er echt iets niet goed?
    Want blu ray "iets beter maar nog niet goed" is een raar verhaal wat niet zou moeten,
    maar op zo'n groot scherm zie je wel wat dvd op een "kleine" tv kon en nu niet meer toerijkend is.
    Is dat ook wat die monteur bedoelde?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #5

    Standaard

    Nog geen voorbeeldfoto's hier gezien:sad:

    Waarschijnlijk een Newby die op een halve meter afstand gaat zitten m r nn k n.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    toch niet weer iemand die 1 malig iets plaatst en vervolgens nooit terug komt om de goed bedoelde aangeboden hulp te lezen.
    heb ik nu al een paar keer gezien hier, bloed irritant.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #7

    Standaard

    Klein bedankje voor de moeite zou idd wel mooi zijn voor degene die er tijd in steken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Geen idee of het probleem al verholpen is maar het schijnt met de upscaling van je dvd-speler te maken hebben. Heb de lcd vandaag zelf voor de 2de x besteld. Eerst bij redcoon die hield zich niet aan de levertijden. Wel het geld snel en netjes terug gestort gekregen. Vandaag besteld bij bobshop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •