Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 479 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Skank's HT Living room (op zoek naar sub)

    Ik zal mijn ruimte hier ook maar eens posten.
    Even wat info
    Mijn eerste HT begon als een klein 5.1 computersetje
    Deze werd snel vervangen door een all-in one setje van jvc (de qp-es3al, incl nieuwe tv zie sig) op het moment dat ik ging samenwonen met mijn huidige verloofde (dit is zo'n 8j geleden)
    Deze hobby begon toen snel uit te breiden.. Al snel volgde de ene dvd na de andere
    Na 2j besloten we om ons eigen huisje te bouwen, (zie onze amateuristische website hierover http://users.pandora.be/kimenstijn)
    Daar we alles zelf moesten financieren tot de laatste cent, waren we genoodzaakt om het aankopen van dvds en eventuele HT upgrades uit te stellen.
    Vandaar een aantal jaar stilgelegen op dit vlak.
    Het huisje staat er ondertussen al 4j dacht ik. Bijna alles is afgewerkt (wel nog bijna overal schilderen en een open haard enz...)
    De tuin is ook reeds aangelegd. (kan je ook hier vinden)
    Ondertussen ook al een flinke zoon van 16 maanden, en sinds 13 december 2009 voor de tweede keer papa geworden van een mooie dochter !
    Je ziet we zitten niet stil
    Sinds enkele maanden heeft mijn versterker het echter begeven (ohhhh helaaaaaaas, hoe jammer nou (NOT))
    Uiteindelijk mijn vriendin kunnen overtuigen om een nieuwe versterker te kopen EN nieuwe boxen
    Huidige hardware sinds 01/02/2010:
    Versterker: Pioneer 919

    DVD-speler: JVC: XV-N55SL

    Boxen: Triangle Galaxy 2

    TV: Philips 32PW9308

    Toekomstige upgrade:
    * Dringed de tv uiteraard Momenteel zou ik voorlopig voor een plasma 50 inch (gezien kijkafstand 3à4m) gaan van panasonic, echter vrouwke wil nog niet mee
    * de DVD-speler door een blue-ray speler
    * Eventueel beamer en projectiescherm indien mogelijk/mooie integratie in de living (TV/projectiescherm komt namelijk naast open haard)
    Vermits we volgend jaar ook trouwen, verschuift die volgende upgrade voorlopig tot net na de trouw
    Momenteel uitziende HT:


    center speaker v dichterbij:

    sub:


    MCACC setup:

    Versterker:

    Foto's nemen lukt ook nog niet zo goed
    Boxen klinken voor mij meer dan goed ! En ben eigenlijk aangenaam verrast door deze !
    Thread wordt uiteraard up-to-date gehouden !
    Laatst aangepast door skank : 19-06-2012 om 10:46
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Vrouw/kindertjes, dan het huis en dan de hobby..... Ja, een TV en een blu ray spelertje en je bent weer helemaal update. Speakeropstelling met compromie plaatsing, maar je hebt wel de ruimte om de koters te laten spelen.

    Ik zag dat je een soort van speakeraansluiting in je muur hebt, hoop dat je daar wel iets dikkere kabeltjes achter hebt geplaatst, al is dat met de huidige speakers niet echt nodig. Je Center aansluiting zit zo te zien niet in de muur, had dat een bepaalde reden?

    Je komt er wel, niet alles moet in 1x:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vrouw/kindertjes, dan het huis en dan de hobby..... Ja, een TV en een blu ray spelertje en je bent weer helemaal update. Speakeropstelling met compromie plaatsing, maar je hebt wel de ruimte om de koters te laten spelen.

    Ik zag dat je een soort van speakeraansluiting in je muur hebt, hoop dat je daar wel iets dikkere kabeltjes achter hebt geplaatst, al is dat met de huidige speakers niet echt nodig. Je Center aansluiting zit zo te zien niet in de muur, had dat een bepaalde reden?

    Je komt er wel, niet alles moet in 1x:wink:
    De bekabeling loopt idd in de muur in een preflex
    geen andere bedrading

    Icm center idd, heeft een reden
    er komt namelijk een complete wand (incl gashaard breed model) waardoor eigenlijk alles naar voren komt... (dus in feite moest links en rechtsvoor er ook niet echt inzitten, maar omdat ik ze omhoog wou hangen, dan toch maar gedaan, zodat ik geen kabel zie)

    kabel die je nu ziet met de center is maar een klein stukje en is dus voorlopig goed genoeg

    wat bedoel je met hopelijk dikker kabels voorzien? en bij mn huidige niet echt nodig?
    ik hoop dat mn speakers toch een midrange niveau zijn? (daarom niet high-end)

    Ik zit nu eigenlijk met het idee in mn hoofd, ofwel enkel een 50 inch TV, ofwel een 50 inch TV en een projectiescherm die uitrolt en weggewerkt zit in de wand..)

    Ofwel een dedicated HT ruimte op zolder (maar deze zou zeker niet binnen de eerste 10j zijn, want dan moet ik terug speakers hebben, en alles opnieuw kopen, en bovendien verliezen we dan een eventuele 3e kinderkamer of logeerkamer...

    we zijn er dus nog niet uit
    want ik vind zo'n projectiescherm echt wel super !
    vandaar dat ik ook een zo'n groot mogelijk TV wil
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    De bekabeling loopt idd in de muur in een preflex
    geen andere bedrading

    Icm center idd, heeft een reden
    er komt namelijk een complete wand (incl gashaard breed model) waardoor eigenlijk alles naar voren komt... (dus in feite moest links en rechtsvoor er ook niet echt inzitten, maar omdat ik ze omhoog wou hangen, dan toch maar gedaan, zodat ik geen kabel zie)

    kabel die je nu ziet met de center is maar een klein stukje en is dus voorlopig goed genoeg

    wat bedoel je met hopelijk dikker kabels voorzien? en bij mn huidige niet echt nodig?
    ik hoop dat mn speakers toch een midrange niveau zijn? (daarom niet high-end)

    Ik zit nu eigenlijk met het idee in mn hoofd, ofwel enkel een 50 inch TV, ofwel een 50 inch TV en een projectiescherm die uitrolt en weggewerkt zit in de wand..)

    Ofwel een dedicated HT ruimte op zolder (maar deze zou zeker niet binnen de eerste 10j zijn, want dan moet ik terug speakers hebben, en alles opnieuw kopen, en bovendien verliezen we dan een eventuele 3e kinderkamer of logeerkamer...

    we zijn er dus nog niet uit
    want ik vind zo'n projectiescherm echt wel super !
    vandaar dat ik ook een zo'n groot mogelijk TV wil
    >>
    wat bedoel je met hopelijk dikker kabels voorzien? en bij mn huidige niet echt nodig?
    ik hoop dat mn speakers toch een midrange niveau zijn? (daarom niet high-end)
    <<

    Ik schatte in dat de gebruikte kabel er 1 is van 1,5mm2, dat is voor de meeste satellieten voldoende en dat heeft voor mij niets te maken met low mid of high end, maar meer wat de box nodig heeft. Wil je in de toekomst naar zuilen of fullrange boekenplank dan is 2,5mm2 toch een wat betere keus. Nog dikkere kabels zijn leuk als je vrijstaand woont en er een paar lekkere jetsers op aan kan sluiten die je zo af en toe eens vrijelijk kunt open sturen (dus meer rekeninghoudend met de toekomst)

    Openhaarden of gashaarden zijn iets persoonlijks, zelf ben ik erg praktisch aangelegd en als ze nut hebben dan oke, anders hoeft dat niet zo voor mij, ik heb liever een grote TV

    Projecteren is leuk, maar er kleven voor woonkamer gebruik ook een paar praktische problemen aan, dat is waarom ik dan zelf heb gekozen voor een wat grotere TV, daar heb je altijd onder alle omstandigheden wat aan. Projecteren in HD is tegenwoordig heel betaalbaar geworden, voor rond de 1000 euro heb je al een leuke projector en als je een mooie vlakke muur hebt kun je daar een mooi strak scherm op schilderen

    BTW, 50inch is niet echt groot en als je er toch wat langer mee wilt doen ga dan minstens voor 55 - 58 of 60 inch, zo duur zijn ze nu ook weer niet tegenwoordig en je bent er snel aan gewend
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    hebben even op sketchup mijn woonkamer getekend (incl haard) en projectie valt uit de boot (wie weet in de toekomst een dedicated ht op zolder)

    met tijd wordt het dus een 50+ inch tv
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Ondertussen mijn vrouwtje kunnen overtuigen om de oude crt tv dringend te vervangen door een panasonic plasma 50 inch g20 ! en een blu-rayspelertje

    waarom nou een 50 inch vraagt ze...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ondertussen mijn vrouwtje kunnen overtuigen om de oude crt tv dringend te vervangen door een panasonic plasma 50 inch g20 ! en een blu-rayspelertje

    waarom nou een 50 inch vraagt ze...
    Ja, waarom nu geen grotere
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ondertussen mijn vrouwtje kunnen overtuigen om de oude crt tv dringend te vervangen door een panasonic plasma 50 inch g20 ! en een blu-rayspelertje

    waarom nou een 50 inch vraagt ze...
    Idd.omdat een 60" al helemaal onbespreekbaar was, eigenlijk doe ik zelfs flink water bij de wijn.

    En nog een aantal (drog)redenen.
    Tja, ik weet dat jij het verschil niet echt ziet bij HD, maar het is wel 5x scherper en zuiverder.
    Nee joh Bd's zijn niet echt veel duurder dan dvd's
    En ja, een Blu-ray speler komt minimaal pas goed tot zijn recht op en 50,.
    En op BD zijn de meeste films 2.35:1, dus feitelijk hou je dan een kleinere tv over.
    Jij koopt toch ook alleen kleren die bij je passen, nou 50"past bij mij, kleiner past gewoon niet.
    Het is rustiger voor je ogen en natuurlijker, schat jij had toch altijd hoofdpijn nou weet je waarom dat is...
    Een platte tv neemt optisch veel minder ruimte uit de kamer weg, dus per saldo ga je erop vooruit, en daarom kan het ook niet anders want de tv komt dus nog verder weg te staan.
    Nou gewoon....,size matters...
    Ja, maar anders gaat het geluid het beeld overstijgen qua grootsheid.
    Dan doe ik een paar keer extra de afwas en laat de hond uit..
    Offe.., What else....
    Oh en wist je dat Oprah en Dr Phil nu ook in HD zijn.

    En alles altijd afsluiten met "schat, wat ze je er toch goed uit de laatste tijd"

    Kijk, ik schud ze zo uit de mouw en kan nog wel effe doorgaan als het moet.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-02-2010 om 12:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Als ik je een tip mag geven voor het moment dat je de boel opnieuw gaat plaatsen ivm de openhaard.
    Plaats de 50" plasma een stuk lager dan je huidige tv.
    De plasma's zijn behoorlijk stevig door de glasplaat itt lcd dus met kinderen valt dit mee.

    Ik heb namelijk het idee dat je huidige tv nogal hoog geplaatst is waardoor je niet optimaal naar het beeld kijkt maar meer een beetje omhoog aan het kijken bent.
    De gemiddelde stel regel voor scherm hoogte is meen ik dat vanaf onder gezien je ogen op 3/2 van het beeld moeten zitten. Dus 2/3 van het beeld is lager geplaatst dan je ogen op zit hoogte en 1/3 er boven.
    Even plaats nemen op je bank, meten hoe hoog je ogen vanaf de grond zitten en die hoogte dan aannemen voor 3/2 van het beeld hoogte.

    Ik heb mijn tv ook volgens die richtlijnen geplaats toen ik van crt naar plasma ging. Dit kijkt stukken prettiger.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Idd.omdat een 60" al helemaal onbespreekbaar was, eigenlijk doe ik zelfs flink water bij de wijn.

    En nog een aantal (drog)redenen.
    Tja, ik weet dat jij het verschil niet echt ziet bij HD, maar het is wel 5x scherper en zuiverder.
    Nee joh Bd's zijn niet echt veel duurder dan dvd's
    En ja, een Blu-ray speler komt minimaal pas goed tot zijn recht op en 50,.
    En op BD zijn de meeste films 2.35:1, dus feitelijk hou je dan een kleinere tv over.
    Jij koopt toch ook alleen kleren die bij je passen, nou 50"past bij mij, kleiner past gewoon niet.
    Het is rustiger voor je ogen en natuurlijker, schat jij had toch altijd hoofdpijn nou weet je waarom dat is...
    Een platte tv neemt optisch veel minder ruimte uit de kamer weg, dus per saldo ga je erop vooruit, en daarom kan het ook niet anders want de tv komt dus nog verder weg te staan.
    Nou gewoon....,size matters...
    Ja, maar anders gaat het geluid het beeld overstijgen qua grootsheid.
    Dan doe ik een paar keer extra de afwas en laat de hond uit..
    Offe.., What else....
    Oh en wist je dat Oprah en Dr Phil nu ook in HD zijn.

    En alles altijd afsluiten met "schat, wat ze je er toch goed uit de laatste tijd"

    Kijk, ik schud ze zo uit de mouw en kan nog wel effe doorgaan als het moet.
    even een print maken
    wat betreft dat het geluid het beeld overstijgt, dit is momenteel echt wel het geval !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    Als ik je een tip mag geven voor het moment dat je de boel opnieuw gaat plaatsen ivm de openhaard.
    Plaats de 50" plasma een stuk lager dan je huidige tv.
    De plasma's zijn behoorlijk stevig door de glasplaat itt lcd dus met kinderen valt dit mee.

    Ik heb namelijk het idee dat je huidige tv nogal hoog geplaatst is waardoor je niet optimaal naar het beeld kijkt maar meer een beetje omhoog aan het kijken bent.
    De gemiddelde stel regel voor scherm hoogte is meen ik dat vanaf onder gezien je ogen op 3/2 van het beeld moeten zitten. Dus 2/3 van het beeld is lager geplaatst dan je ogen op zit hoogte en 1/3 er boven.
    Even plaats nemen op je bank, meten hoe hoog je ogen vanaf de grond zitten en die hoogte dan aannemen voor 3/2 van het beeld hoogte.

    Ik heb mijn tv ook volgens die richtlijnen geplaats toen ik van crt naar plasma ging. Dit kijkt stukken prettiger.
    Goeie tip ik was het namelijk ook van plan met de open haard...
    Echter, momenteel kan ik het nog niet doen (het lager plaatsen) of ik moet die tvmeubel buitenwippen, maar waar moet ik dan met mn randapparatuur heen?
    en een nieuwe kast zie ik ook niet zitten, vermits we volgend jaar toch de haard doen, lijkt het mij ook totaal nutteloos
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #12

    Standaard

    Het toekomstig geheel zou er ongeveer zo moeten uit komen te zien :

    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Het toekomstig geheel zou er ongeveer zo moeten uit komen te zien :

    Smaakvol
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    Dat ziet er veel belovend uit.
    vinden wij ook
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #16

    Standaard

    Lekker strak inderdaad.
    Maar kan je zo nog wel voldoende zien als je er niet recht voor zit? Dus wat meer links op het bankstel zeg maar.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Lekker strak inderdaad.
    Maar kan je zo nog wel voldoende zien als je er niet recht voor zit? Dus wat meer links op het bankstel zeg maar.
    ik zal wel zien dan, nog geen idee hoe diep de wand zou komen, tis maar een eerste proef idee
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #18

    Standaard

    mijn eerste blu-rays zijn een feit :headbanging:







    nu nog de hardware
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #19

    Standaard

    Ondertussen mijn vrouwtje kunnen overtuigen om die oude beeldbuis te vervangen samen met een blu-ray speler.
    Ben er nog niet helemaal uit wat het zal worden, maar het zal gaan tss deze modellen wat betreft de tv

    samsung ps50c7000 1274 euro
    panasonic txp50g20 1225 euro
    lg 50pk950 1099 euro
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  20. #20

    Standaard

    Gaan voor de Lg denk ik kwa prijs/kwaliteit
    Heb zelf LG en ben hier heel tevreden over beeld en gebruiksgemak

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommeke Bekijk bericht
    Gaan voor de Lg denk ik kwa prijs/kwaliteit
    Heb zelf LG en ben hier heel tevreden over beeld en gebruiksgemak
    Nochtans hoor ik overal dat de panasonic alletwee overtreft
    nog ff reviews afwachten vd lg
    de sammy heeft wel 3d ondersteuning
    maar de lg heeft wel de mooiste looks
    maar de pana heeft normaalgezien de beste kwaliteit
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #22

    Standaard

    Ondertussen is de samsung plots afgevallen omdat ik het 3d gebeuren te pril vind.
    Het gaat dus om de lg pk950 en de panasonic g20
    enkel nog een review afwachten op avforums vd pl en dan beslis ik
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ondertussen is de samsung plots afgevallen omdat ik het 3d gebeuren te pril vind.
    Het gaat dus om de lg pk950 en de panasonic g20
    enkel nog een review afwachten op avforums vd pl en dan beslis ik
    Natuurlijk 60 inch en het kan niet bommen wat ze kosten, als ie maar goed is

    Ben ook benieuwd wat LG er van gaat maken, ze hebben nu nog een 60inch toestel op de markt waar ik naar heb gekeken, maar dat kon mij niet echt opgewonden maken.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Natuurlijk 60 inch en het kan niet bommen wat ze kosten, als ie maar goed is

    Ben ook benieuwd wat LG er van gaat maken, ze hebben nu nog een 60inch toestel op de markt waar ik naar heb gekeken, maar dat kon mij niet echt opgewonden maken.
    zal gn 60 maar wel 50 inch worden
    vrouwlief vindt dit zelfs al te groot lol

    de eerste review is er vd lg 950 (topmodel lg)
    en die scoort aardig goed tov g20
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #25

    Standaard


    OF


    voet wegdenken , wordt toch opgehangen
    als je ze zo ziet vind ik die panasonic toch nog mooi
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •