Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
De resultaten 476 tot 479 van 479 worden weergegeven.
  1. #476
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ik heb hem, ik heb hem*
    M'n sub is binnen
    Levertijd was 3 weken maar blijkbaar nu ruim 2 weken eerder binnen, mooi zo!
    Kan hem helaas zelf niet verplaatsen, wordt wachten tot het vrouwtje thuiskomt...

    Hoe stel ik hem juist in op de achterkant van de sub?
    Proficiat Stijn dat wordt

    Instellen, ah lees je maar rustig in via deze o.a. gids

    In je Pio handleiding staat ook wel één en ander. En op de summiere handleiding van de BK staat ook wel beschreven hoe je de instellingen zet om bijvoorbeeld een automatisch afstelling te doen via je receiver ... als 'k me niet vergis ten minste. Dat is dan in ieder geval al een begin.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Proficiat Stijn dat wordt

    Instellen, ah lees je maar rustig in via deze o.a. gids
    En op de summiere handleiding van de BK staat ook wel beschreven hoe je de instellingen zet om bijvoorbeeld een automatisch afstelling te doen via je receiver ... als 'k me niet vergis ten minste. Dat is dan in ieder geval al een begin.
    Waar staat da? Ik doe het eigenlijk altijd via macc
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #478

    Standaard

    http://img840.imageshack.us/img840/3...0908180168.jpg

    Hij staat er, morgen instellen en spelen maar
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 29-06-2012 om 09:31 Reden: Let op de grootte van de afbeelding aub
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #479

    Standaard

    Update!

    De dune en squeezebox zijn verkocht, dus werd het tijd om de htpc te bestellen..

    Dat is reeds gebeurd, dit zijn de onderdelen:

    De case is de techsolo 2200 geworden incl ab:


    Vermits de voeding in deze case nogal luidruchtig is, toch besloten een andere te nemen: de Be Quiet Pure Power L7 300W:


    Mobo met 7.1 audio: De asrock A75M


    Hierop de quadcore CPU: AMD A6 3670 black editie:


    Ook hier terug voldoet de koeling niet genoeg, de voorkeur gaat naar een low profile Scythe Big Shuriken 2 rev B koeler:


    Wat ram geheugen erin proppen Kingston HyperX 2x2gb ddr3 1600 mhz:


    Vermits we nu en dan nog eens een gewone cd/dvd willen kunnen afspelen, dan toch de knoop doorgehakt en een gewone dvd drive ingestoken: de Samsung SH-118AB :


    En dan uiteraard een snelle SSD waarop het OS komt, de Crucial M4


    OS dat erop komt zal win 7 64bit versie zijn.. + xbmc eden met de aeon skin 4
    Bios en windows worden aangepast, zodat je eigenlijk niks merkt van de windows omgeving.
    Bediening gebeurt met de harmony one...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •