Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 479 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht

    OF


    voet wegdenken , wordt toch opgehangen
    als je ze zo ziet vind ik die panasonic toch nog mooi
    Voetje van de Pana is idd wat minder fraai, maar als ik moest kiezen, dan werd het gewoon diegene met de beste prijs/kwaliteits verhouding, de centjes zijn altijd belangrijk:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    de vraag is welke de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft he
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    de vraag is welke de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft he
    Soms is dat wel eens heel moeilijk en spelen er nevenbelangen een rol, zo kan het afwegen wel eens knap lastig worden, uiteindelijk hoop je dat je dan de juiste keuze hebt gemaakt
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Gekocht !!!!!
    Mijn eerste flatscreen ! en direct een plasma !! Deze keer dus van panasonic de 50G20
    Ben supercontent
    In combinatie met een blu-rayspeler v pana, maar moet nog beslissen welk type
    Ik krijg dan namelijk ompom:een pakketprijsje

    Helaas moet ik wel wachten
    Zucht
    mijn G20 wordt pas rond 14 april verwacht argh ik kan haast niet meer wachten
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Gekocht !!!!!
    Mijn eerste flatscreen ! en direct een plasma !! Deze keer dus van panasonic de 50G20
    Ben supercontent
    In combinatie met een blu-rayspeler v pana, maar moet nog beslissen welk type
    Ik krijg dan namelijk ompom:een pakketprijsje

    Helaas moet ik wel wachten
    Zucht
    mijn G20 wordt pas rond 14 april verwacht argh ik kan haast niet meer wachten
    Geniet nog maar even van het wachten, dat is soms mooier dan het hebben

    Sterkte
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Volgens mij ga ik ongelooflijk verschieten wat ik te zien krijg niet?
    Tot nu toe kijk ik nog steeds op een oude crt, en gewoon dvd
    ik heb echter nog nooit een blu-ray gezien
    laat staan op een 50 inch plasma...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Volgens mij ga ik ongelooflijk verschieten wat ik te zien krijg niet?
    Tot nu toe kijk ik nog steeds op een oude crt, en gewoon dvd
    ik heb echter nog nooit een blu-ray gezien
    laat staan op een 50 inch plasma...
    Het went snel, heel snel.

    begon ongeveer 10 jaar geleden met m'n eerste wat grotere maat, een 52inch CRT projectie TV, we hebben er veel plezier van gehad, 4,5 jaar geleden kwam de 50inch HD Ready, deze was voor de slaapkamer, nog geen jaar later kwam de 1e 55inch Full HD projectie TV, deze is verhuist en doet nu dienst als spelletjes TV, er staat ondertussen een 55inch Full HD LCD in de woonkamer, ben daar erg tevreden over. Kijk nog steeds veel DVD's en natuurlijk ook HD materiaal, dat ziet er ook het beste uit, maar ik vind DVD het ook niet slecht doen op een grote TV

    Over een jaar wil je een grotere:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geniet nog maar even van het wachten, dat is soms mooier dan het hebben

    Sterkte
    Precies....

    Maar het hebben blijft natuurlijk ook leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Vandaag binnengewipt bij vandenborre
    Direct naar de tv's gaan zien, en ik zag onmiddelijk een scherm uitspringen.
    Ik was zodanig benieuwd welke tv deze was (vermits de G20 nog nergens te bespeuren viel)
    Na 3x goed kijken, zag ik in kleine lettertjes staan "panasonic 46G20"
    Lees ik nou goed?
    Vol ongeloof , nog even goed gekeken !
    en ja hoor
    de G20 !!!
    Wel een kleinere versie die ik besteld heb (de 50g20) maar toch dezelfde tv
    en ik moet zeggen
    WAUW
    wat een beeld man
    ik kon wel uren staan kijken!
    Onmiddelijk er een verkoper bij geropen en de vraag gesteld of ze een 50 inch op stock hadden
    Ik had namelijk wel een bestelling staan in een andere winkel (met bestelbon met vermelding v prijs)
    Wat bleek, ze hadden 2 stuks in de depot staan, en deze zou volgende week vrijdag bij mij thuis geleverd kunnen worden
    Ik vroeg naar de prijs, en die was 150 euro duurder
    Maar indien ik kon bewijzen dat ik een lagere prijs kon krijgen (dmv bestelbon) ging de deal door
    Bovendien hadden ze de blu-ray speler bd 65 ook al op voorraad in de winkel !
    Man ik kreeg het..
    Nu ik heb maar alles zo gelaten vermits de andere winkel nog een pakketprijs ging doen
    Maar wat de tv zelf betreft:
    Wat een beeld man, mijn vrouw is echt een leek, en bij haar viel het ook onmiddelijk op
    Zwart is hier echt zwart !
    Als je dit vergeleek met alle andere lcd/leds die erbij stonden, dan kwam de pana g20 er met kop en schouders bovenuit !!!!!!
    Echt, het viel zo op dat ik het niet kon geloven
    Ik ben dan ook volledig verkocht aan deze tv!
    (ook na het zien vd 3D tv, zie andere topic)
    Ik vroeg de verkoper hoe de tv ingesteld stond, en dit was dan nog eens een verbazing vermits hij zelfs nog niet op THX stond maar gewoon out of the box
    1 woord: het is echt een prachtscherm en ben blij dat ik het ook nog eens in real gezien heb voor ik hem echt afhaal
    Moet ik nog zeggen dat het echt een prachttv is?
    Oh nog klein detailtje
    de tv toond zelfs nog maar gewoon een dvd en dus nog geen full hd blu-ray
    PRET KAN DUS NIET OP !!!
    Een aanrader tot en met !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  10. #35

    Standaard

    nou skank ,

    Alvast gefeli met je mooi nieuw scherm.

    Voor mijn pioneer, had ik ook een panasonic, en daar heb ik nooit 1 seconde spijt van gehad.

    Panasonic`s zijn gewoon schitterend.

    Mvrg,
    Raymen
    Laatst aangepast door raymen : 03-04-2010 om 20:49
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou idd. veel plezier.
    En niet meteen van ontroering gaan huilen als je straks een BDtje gaat kijken.
    Een gewaarschuwd mens telt voor twee....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    nou skank ,

    Alvast gefeli met je mooi nieuw scherm.

    Voor mijn pioneer, had ik ook een pioneer, en daar heb ik nooit 1 seconde spijt van gehad.

    Panasonic`s zijn gewoon schitterend.

    Mvrg,
    Raymen
    je bedoelt waarschijnlijk panasonic
    Laatst aangepast door skank : 03-04-2010 om 20:53
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #38

    Standaard

    ja natuurlijk zo beter

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #39

    Standaard

    Wat kan wachten lang duren
    Ik hoop hem toch deze vrijdag te hebben vermits hij overal begint op te duiken..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #40

    Standaard

    Met spijt in het hart (NOT) moet ik morgen afscheid nemen van mijn 32inch crt philipske
    ik heb er nog 80 euro voor kunnen krijgen, niet mis denk ik
    ohmy, ik zal hoogstwaarschijnlijk wel enkele dagen zonder tv zitten
    tenzij het echt meezit en ik vrijdag mijn plasma heb
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Met spijt in het hart (NOT) moet ik morgen afscheid nemen van mijn 32inch crt philipske
    ik heb er nog 80 euro voor kunnen krijgen, niet mis denk ik
    Je hebt inderdaad gemazzeld, heb toendertijd die CRT van mij, een mooie, weinig gebruikte Sony, voor niets af te halen op Marktplaats gezet, tesamen met een gratis zgan DVD spelertje en een TV tafeltje op wielen...... verplicht alles in 1x af te nemen.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zoals anderen hier wel plegen te zeggen;

    als hij binnen is, foto's of het is niet gebeurd


    Dat zal zeker een serieuze verandering zijn tov die 32" CRT, enne gefeliciteerd. Nu de eerste maal dat je een BR zal bekijken zal het zeker opvallen.

    Was van mij al een hele tijd geleden dat 'k nog een BR heb bekeken, mijn Pana BD60 begon al stilaan verlatingsangst te krijgen Dus dit weekend maar eens Up op BR bekeken en tja de bocht van 180 graden is gemaakt, voortaan kopen 'k zelf geen DVD's meer enkel BR of het moest zijn dat er iets uitkomt/bestaat dat niet verkrijgbaar is op BR

    So prepared to be shocked


    Trouwens ook bedankt voor de PM

  18. #43

    Standaard

    stefaan, graag gedaan, ben jij trouwens tevreden over je pana bd60 ik zou de 65 nl kopen

    foto's zullen zeker volgen

    we liepen gisteren rond in ikea en we hebben daar nog een mooi tvmeubel gezien voor nog geen 50 euro
    Echter was hij vrij laag, waardoor ik schrik kreeg van mijn kindjes
    ik zou namelijk niet graag hebben dat er per ongeluk een auto in mijn plasma terechtkomt...
    Langs de andere kant, is het tvmeubel nu veel te hoog...
    maar ik wil ook geen onnodige kosten doen vermits we volgend jaar de ganse wand gaan doen...

    dilemma's

    Nu zegt vrouwlief dan ook nog, we hadden toch dat meubeltje moeten kopen
    het ging om deze:

    de afmetingen waren:
    150cm breed
    55 diep
    maar maar 35 hoog
    en dit was me echt te laag (voor de kindjes)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #44
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Stijn, ben zeker tevreden van mijn BD60. Gaat nooit het snelheidsrecord breken, koud starten duurt toch even en een BR laden duurt ook wat langer dan andere spelers. Maar heb daar eigenlijk geen last van, ondertussen halen we gewoon een hapje en een drankje hé

    Mijn ervaring met kinderen bij mijn broers, heb er zelf geen, is dat ze vaker véél liever aan de knopjes prutsen dan aan het scherm zelf.


    Wat de kijkhoogte betreft zoals Mr_Parker hier uitgelegd heeft, misschien zijn dat wel de ideale maten maar bij mij is dat zeker ook niet het geval. En hoe verder je van het scherm zit hoe minder dat een probleem is. Schat op je foto's te zien dat je toch een +/- 3 meter van je scherm afzit (heb gewoon aantal planken geteld in de plankenvloer * 20 cm breed ... beetje een gok dus

    Even nagemeten hier, mijn Philips PES0001D staat nu nog op een oud meubel en onderkant van het scherm zit op 87 cm en oog-hoogte wanneer 'k in de zetel zit is 91 cm. en ongeveer 3 m. van het scherm af, dus verre van het "ideale" van 2/3 van de schermhoogte. Maar heb echt niet de indruk dat 'k constant omhoog moeten kijken, voor mij staat die Philips momenteel gewoon goed.

    Vraag me zelfs af als je een 5.1 systeem hebt als je dan met die "ideale" maten niet in de problemen komt met een center speaker, die hangt toch beter altijd onder je scherm dan er boven ... de experts hier mogen me tegenspreken.

    Persoonlijk zou 'k de Panasonic (Pana zeggen is te bescheiden voor dit beest ) eerst eens proberen op je bestaande meubel en kijken wat dat geeft.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Stijn, ben zeker tevreden van mijn BD60. Gaat nooit het snelheidsrecord breken, koud starten duurt toch even en een BR laden duurt ook wat langer dan andere spelers. Maar heb daar eigenlijk geen last van, ondertussen halen we gewoon een hapje en een drankje hé

    Mijn ervaring met kinderen bij mijn broers, heb er zelf geen, is dat ze vaker véél liever aan de knopjes prutsen dan aan het scherm zelf.


    Wat de kijkhoogte betreft zoals Mr_Parker hier uitgelegd heeft, misschien zijn dat wel de ideale maten maar bij mij is dat zeker ook niet het geval. En hoe verder je van het scherm zit hoe minder dat een probleem is. Schat op je foto's te zien dat je toch een +/- 3 meter van je scherm afzit (heb gewoon aantal planken geteld in de plankenvloer * 20 cm breed ... beetje een gok dus

    Even nagemeten hier, mijn Philips PES0001D staat nu nog op een oud meubel en onderkant van het scherm zit op 87 cm en oog-hoogte wanneer 'k in de zetel zit is 91 cm. en ongeveer 3 m. van het scherm af, dus verre van het "ideale" van 2/3 van de schermhoogte. Maar heb echt niet de indruk dat 'k constant omhoog moeten kijken, voor mij staat die Philips momenteel gewoon goed.

    Vraag me zelfs af als je een 5.1 systeem hebt als je dan met die "ideale" maten niet in de problemen komt met een center speaker, die hangt toch beter altijd onder je scherm dan er boven ... de experts hier mogen me tegenspreken.

    Persoonlijk zou 'k de Panasonic (Pana zeggen is te bescheiden voor dit beest ) eerst eens proberen op je bestaande meubel en kijken wat dat geeft.
    de 65 schijnt een pak sneller te zijn (lees ook es de review : http://bluray-players.net/panasonic/...p-bd65-review/ )
    waar staat die uitleg v mr parker
    ik zit idd een 3 tal m van mn scherm (goed gegokt )
    ik hoop dat mn 50inch dan ook een goede keuze is en ik toch van fullhd kan genieten zoals het hoort
    want ik dacht dat 50inch op 3m eigenlijk nog te klein is
    wat je daar zegt ivm de center speaker, dat vroeg ik mij ook al af... als iemand hieromtrent iets kan toevoegen?

    9/10 gaan we de panasonic idd eerst eens gewoon testen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    waar staat die uitleg v mr parker

    Uitleg van Mr.Parker is post 9 in je eigen draadje ... dit draadje dus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik zit idd een 3 tal m van mn scherm (goed gegokt )
    berekende gok, 11 jaar in een architectenbureau gewerkt hebben heeft zo zijn voordelen. Maar dat ligt ook al weer dik 10 jaar achter me ... shit 'k wordt oud

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Uitleg van Mr.Parker is post 9 in je eigen draadje ... dit draadje dus



    berekende gok, 11 jaar in een architectenbureau gewerkt hebben heeft zo zijn voordelen. Maar dat ligt ook al weer dik 10 jaar achter me ... shit 'k wordt oud
    ach, dat denk je

    ik zit zelf ook al voorbij de 30
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #48

    Standaard

    net toch maar gebeld om te horen of er nieuws was
    maar helaas
    er is 1 binnen gekomen en die was ook voor mij bestemd vermits ik de eerste in de rij ben.. maar de doos was een accordeon
    en naar het schijnt dat er een grote kras in het scherm
    vermits panasonic zelf de vraag niet aan kan
    konden ze vandaag geen nieuwe geven
    maandagmiddag hij ging van meer weten en ik mag dan terugbellen
    mijn geduld wordt echt op de proef genomen
    bovendien komen ze morgen mijn oude tv ophalen en zit ik dus zonder
    ik heb echter wel nog de dvdspeler erbij kunnen doen en heb dus vr beide 100 euro gekregen..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    net toch maar gebeld om te horen of er nieuws was
    maar helaas
    er is 1 binnen gekomen en die was ook voor mij bestemd vermits ik de eerste in de rij ben.. maar de doos was een accordeon
    en naar het schijnt dat er een grote kras in het scherm
    vermits panasonic zelf de vraag niet aan kan
    konden ze vandaag geen nieuwe geven
    maandagmiddag hij ging van meer weten en ik mag dan terugbellen
    mijn geduld wordt echt op de proef genomen
    bovendien komen ze morgen mijn oude tv ophalen en zit ik dus zonder
    ik heb echter wel nog de dvdspeler erbij kunnen doen en heb dus vr beide 100 euro gekregen..

    Je gaat me toch niet vertellen dat je maar 1 TV hebt en niet zoals elke rechtgeaarde nederlander in elke kamer zo'n ding
    Have fun and enjoy your collection

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    DVP, newsflash er komen hier ook wel eens Belgen voorbij op dvd.nl

    Eerlijk gezegd heb ook maar één TV-toestel, waarom zou er meer nodig hebben als je alleen
    bent. Extra voordeel je koopt wat je wilt


    Stijn, bwah gewoon geduld hebben man, de beloning is des te groter

Pagina 2 van 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •