De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard 2 dvd spelers aan elkaar koppelen.....???

    We hebben thuis een Sony DAV-s500, speelt DTS af enzo, maar die speler is niet regiovrij, ik heb zelf een wat oudere Samsung 511, die wel regiovrij is, nu wou ik mn Samsung aan de Sony koppelen zodat ik bijvoorbeeld regio 1 dvd's in de samsung kan doen, en dan het geluid horen via de boxen en de sub die aangesloten zitten aan de sony.

    Na wat pielwerk, geel draadje in de tv, rood en wit in de sony, geel, rood en wit in de samsung, Terminator 2 in de samsung, en hij deed het! de dd5.1. track welteverstaan, want zodra ik DTS af wou spelen hoorde ik niets meer, en dat terwijl de samsung ook DTS af kan spelen.

    Kan iemand mij dus helpen zodat ik ook DTS kan beluisteren, als ik een dvd afspeel in mn samsung en het geluid luister via de boxen van onze sony?

    Elwood.

  2. #2

    Standaard

    De dolby digital wordt on board bij de sony gecodeerd... bij samsung is er alleen sprake van DTS-out.. dus geen codering..

    Kan dit misschien ??

    Groet Bjorn

  3. #3

    Standaard

    DTS is toch digitaal? (alleen via digitale uitgang van de samsung naar de digitale ingang van de sony, zoals TOS-link of dig. coax)
    Kan toch nooit via witte en rode analoge cinch kabeltjes?
    Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    DTS is toch digitaal? (alleen via digitale uitgang van de samsung naar de digitale ingang van de sony, zoals TOS-link of dig. coax)
    Kan toch nooit via witte en rode analoge cinch kabeltjes?
    Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
    Ik denk dat je gelijk hebt, een kameraad zegt hetzelfde, als ik zo'n kabeltje haal moet t dus wel lukken? als dat zo is ben ik echt superblij, regiovrije speler op HT en breedbeeld

    Elwood.

  5. #5
    Dane
    Guest

    Standaard

    Thanx voor jullie reacties BTW.

    Elwood.

  6. #6

    Standaard

    Steven Maas DTS is toch digitaal? (alleen via digitale uitgang van de samsung naar de digitale ingang van de sony, zoals TOS-link of dig. coax)
    Kan toch nooit via witte en rode analoge cinch kabeltjes?
    Of begrijp ik het verhaal verkeerd


    helemaal goed steven het moet zeker via dig coax.

  7. #7
    Dane
    Guest

    Standaard

    Het is gelukt, met een verrekte duur optisch kabeltje heb ik mn regiovrije samsung aan onze sony home cinema set gekoppeld.

    Nu alleen nog r1 dvd's, ik had mn ouders zo goed als overgehaald om een creditcard aan te schaffen, maar na een stukje in de consumenten gids over fraude bij creditcards zijn ze helaas van mening veranderd...

    Elwood.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •