Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    In mijn kennissenkring heeft iedereen LCD, mijn schoonvader heeft de Philips 40PFL7404 en ook bij voetbal en dergelijke heb ik nog nooit kunnen ontdekken dat het beeld en de bewegingen niet vloeiend zouden zijn.

    Daarom mijn vraag is dit werkelijk te zien met het menselijk oog?

  2. #27

    Wink

    Het is blijkbaar moeilijk om hier een antwoord op te krijgen :wink:
    Ik moet zeggen dat ik het ook niet zie en ook ik vind de lcd mooier als de plasma ondanks alle voors en tegens.
    Wat wel opvalt dat de mensen die een plasma hebben het eerst reageren.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien zegt dat al wat.

    Wel denk ik dat je met de huidige schermen bijna geen miskoop kunt doen.
    Het ligt dus vooral aan de eisen die je stelt, en waar je genoegen mee wilt nemen.

    Ik zeg dan altijd maar, let op zwart, want dat is de basis van elk goed beeld.
    En dan vooral in de details van het zwart.
    Sommige schermen geven diepzwart maar met veel verlies van details.
    Anderen weer meer details maar dan eerder grijs dan zwart.

    Ook werd gesteld dat een vergelijk in de showroom geen adequate weergave van de schermen geeft.
    Dat is natuurlijk juist, maar dan nog kun je wedegelijk onderscheid maken.
    Als het scherm in de winkel al een goed beeld geeft kan je hem zelf nog verder finetunen, als in de winkel een scherm al een slecht beeld geeft weet je zeker dat er nog heel veel nodig is om een scherm juist te krijgen, indien dat al mogelijk is.

    Het geeft dus zeker wel een idicatie, met het nadeel dat een heel fout ingesteld scherm je op het verkeerde idee brengt, maar gelukkig zijn er meerdere winkels.
    En als je toch aan het informeren bent is er niks leuker dan eens uitgebreid te kijken.

    Nu snel je naam aanpassen want met al deze antwoorden ben je inmiddels zeker geen beginner meer.
    En zie hoe ik het woord plasma niet éne keer in de mond heb gehad, ondanks mijn persoonlijke voorkeur..

    Succes met kiezen, afzien hoor......
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-02-2010 om 16:40
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Ja, ik heb nog even de tijd, aanschaf wil ik pas in april of mei gaan doen!

    Mijn oog is nu gevallen op de Sony 52NX800 en dan vooral vanwege de uitgebreide netwerk mogelijkheden en het design. Helaas nu mog niet in het echt te bekijken maar dat zal begin maart toch wel moeten gaan lukken.

    Deze TV heeft ieder geval alle mogelijkheden die ik mij wenste, nu nog een goed beeld!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik zeg dan altijd maar, let op zwart, want dat is de basis van elk goed beeld.
    En dan vooral in de details van het zwart.
    Sommige schermen geven diepzwart maar met veel verlies van details.
    Anderen weer meer details maar dan eerder grijs dan zwart.
    En daarom heb ik eergisteren de SONY 46X4500 gekocht!

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd.
    Enjoy

    Ben benieuwd hoe hij bevalt, gelijk goede info voor andere geinteresseerden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Ik heb hem bij een klein webwinkeltje gekocht,hij was daar al meer dan 300keer over
    de toonbank gegaan.

    Ik kijk altijd in het donker tv met gedimt wit licht achter de tv,in deze ambiance viel
    mijn vorige tv (SONY 40X3500) een beetje tegen,de 46X4500 presteerd hier goed.

    Veel meer kleuren,veel meer details, zwart is ook echt zwarrt,ook de motion is
    beter dan op de X3500,de eerste indruk is een beetje onwerkelijk.

    In het duitse blad Audiovision van deze maand is van alle tests er maar een flatscreen
    beter nl de PIONEER KRP-500,sowieso op internet worden de SAMSUNG 8500 en de
    SONY 46/55X4500 als de twee beste lcd's gezien die kun je zonder ernaar te kijken kopen.
    Laatst aangepast door 8mile13 : 18-02-2010 om 20:49

  8. #33

    Standaard

    Probleem is dat ik gezien de afstand vanaf mijn TV niet goed uit de voeten kan met een 46 Inch beeldscherm, en de aan de Sony 55 Inch hangt nogal een stevig prijskaartje! De 46 Inch versie kom je al tegen voor 1500 euro, ik heb de 55 inch nog niet gezien onder 3000 euro!

    Maar ja, dan heb je ook wat! Maar het budget houd een keer op!
    Laatst aangepast door beginnertje : 19-02-2010 om 12:29

  9. #34

    Standaard

    Toen ie uitkwam kostte de 46X4500 5000euro dus 1500 euro is heel goedkoop zeker
    gezien het feit dat deze tv RGB-leds heeft.
    Je kunt natuurlijk ook een plasma kopen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8mile13 Bekijk bericht
    Toen ie uitkwam kostte de 46X4500 5000euro dus 1500 euro is heel goedkoop zeker
    gezien het feit dat deze tv RGB-leds heeft.
    Je kunt natuurlijk ook een plasma kopen.
    Maar het is wel zo! inclusief 5 jaar garantie!

    http://www.electroneven.be/ProductDe...&productID=128

  11. #36

    Standaard

    Vandaag maar weer eens wezen kijken en vergelijken van TV, bij MediaMarkt, Its en Correct geweest. Helaas hadden geen van alle de nieuwe Sony schermen in huis.

    Het verschil tussen plasma en LCD? Ik zie het nog niet echt.
    De Panasonic plasma schermen zien er wat mij betreft wel goed uit, maar het beeld in in mijn ogen even goed als een Philips 9000 Led Pro LCD

    De Philips heeft een heel mooi scherp en heldere weergave (bij alle zaken), ook de Samsung en Sony LCD zien er qua beeld voor mijn goed uit.

    Verder viel mij een Toshiba Regza op, heel mooi beeld!
    Iemand die iets kan vertellen over de kwaliteit van Toshiba, een merk waar je niet veel van hoort als je het mij vraagt??

    Gelukkig ben ik één ding wijzer geworden vanochtend het moet een 52 of 55 inch worden gezien de afstand van de tv. Dus toch niet helemaal voor niets geweest.

  12. #37

    Standaard Knoop doorgehaakt

    Na heel veel televisies bekeken te hebben, reviews lezen en dubben wat het nu moest worden, ben ik er uit.

    Het gaat de LG Infinia 55LE8500 worden, behalve wat reflectie bij een heel lichte kamer heb ik weinig negatiefs over deze tv kunnen ontdekken.

    Alle mogelijkheden en aansluitingen die ik zocht, en nu ook nog eens met gratis mediabox!

    Ik hoop dat het is wat ik er van verwacht!

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd.
    Enjoy
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gefeliciteerd, dat wordt genieten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •