Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Queen - We Will Rock You (DTS!)

    Om oktober een nog duurdere DVD maand te laten zijn hebben de wijze heren van Pioneer besloten om We Will Rock You van Queen een re-release te geven! Sterker nog, de DVD komt in 2 versies! Eén met een DD5.1 track en de andere versie zal worden voorzien van een DTS track. (Waarom dit niet op 1 DVD komt is mij nog niet duidelijk..zal wel plaatsgebrek zijn). Het beeld en geluid zal in ieder geval om van te smullen zijn....

    DVDfile.com - We Will Rock You
    Also announced from Pioneer are specs for what looks to be a pretty terrific new special edition of Queen: We Will Rock You, due on 10/2. Two separate Dolby Digital and DTS editions will be released, and both feature THX-certified anamorphic transfers from a new hi-def master(!) an audio commentary with producer and director Saul Swimmer, photo gallery, discography, band time and plenty of easter eggs. The DTS version retails for .95. and the Dolby Digital .95.
    Ik verwacht dat beide versies, net als de eerste versie, een regio 0 codering meekrijgen en NTSC zijn.
    Meer informatie aangaande deze release(s) valt na te lezen op Queenzone.com

    Oktober...roll on!!


    Alexander
    (die ook erg content is met de aankondiging van een Queen DTS cd van 'A Night at the Opera')

    "If I didn't do this well, I just wouldn't have anything to do...I can't cook, and I'd be a terrible housewife." - Freddie Mercury/Farookh Bulsara

  2. #2

    Standaard

    Release is vertraagd tot eind oktober.
    www.Queenzone.com:

    'We Will Rock You' DVD Release Post-poned
    The re-release of the 'We Will Rock You' DVD has been postponed until October 30th.

    The DVD will be available in both Dolby Digital and DTS formats. It includes a commentary by directory Saul Swimmer.

    Interestingly, until at least a few weeks ago, Queen management knew nothing of this release.
    Nog even wachten dus tot eind oktober voordat Freddie in DTS te beluisteren valt....

  3. #3

    Standaard

    Shit! En ik heb al zo weinig geld meer voor deze maand
    Maar dit ziet er veelbelovend uit! Ga toch maar vast maar weer een beetje ruimte maken in mijn dvd-kastje!

    Het begint er op te lijken dat muziek op DVD meer en beter wordt de laatste tijd en eindelijk aan het 'doorbreken' is..

    Queen in DTS! Ik begin er bijna van te kwijlen...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Queen in DTS! Ik begin er bijna van te kwijlen...
    Volgend jaar gaat het ook een mooi jaar worden voor de DVD speler bezittende Queen fans....
    Het volgende was te lezen op www.queenzone.com:
    Various plans are afoot for the release of Queen DVD's for next year.

    The first of these will be the release of the Freddie Mercury tribute concert on DVD with special backstage footage and rehearsal footage, scheduled for April 2002.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Release is vertraagd tot eind oktober. Nog even wachten dus tot eind oktober voordat Freddie in DTS te beluisteren valt....
    30 oktober om precies te zijn. En da's vandaag!
    Volgens de 'new arrivals' van DVD Boxoffice zijn ze (de DTS en DD5.1 versie) ook daadwerkelijk gearriveerd!

  6. #6

    Standaard

    Das heel goed nieuws! Maar nu snap ik er even niks meer van: THX en DTS Is George Lucash door de knieen gegaan? Of een foutje?

  7. #7

    Standaard

    Het is geen fout. Het beeld is geremastered (nu wel anamorphic widescreen) rechtstreeks van een zogenaamde 'high-definition master'. Derhalve is een THX-certificaat voor het beeld van toepassing.

    Overigens is er van de DD5.1 uitgave nu op queenzone.com een review te lezen!
    Een overduidelijk 'hebbediskie'.

    groet,
    Alexander
    (die zijn brievenbus nauwlettend in de gaten houdt!)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Derhalve is een THX-certificaat voor het beeld van toepassing.
    Ja natuurlijk! Dat had ik zelf ook kunnen bedenken
    Toch bedankt!

  9. #9

    Standaard

    DVDFILE heeft een review van de DTS versie op haar site staan.

    Fraaie cover trouwens....

    Alexander (die de DVD nog niet binnen heeft... )

  10. #10

    Standaard Queen - We will rock you DTS & DD5.1

    Deze dvd heb ik vorige besteld bij: http://www.rodirect.nl/ en is tevens DTS & Dolby Digital 5.1. Ook zit er een commentaar track bij.

  11. #11

    Standaard Re: Queen - We will rock you DTS & DD5.1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjors
    Deze dvd.....is tevens DTS & Dolby Digital 5.1
    Niet helemaal juist. Het is of DTS of Dolby Digital.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    DVDFILE heeft een review van de DTS versie op haar site staan.
    ...I must ask: in "Bohemian Rhapsody," who the hell is Scaramouche and why is he being asked to do the fandango

  13. #13

    Standaard Re: Re: Queen - We will rock you DTS & DD5.1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Niet helemaal juist. Het is of DTS of Dolby Digital.
    Dat dacht ik ook. Ik heb namelijk de DTS versie gekocht (dat staat ook op de doos). Maar toch staan er een DTS EN een Dolby Digital 5.1 track op... Mijn versterker, dvd-speler en PowerDVD liegen niet. (Mijn oren trouwens ook niet )

  14. #14

    Standaard

    Daar kwam ik gisteren ook achter toen ik de DTS versie eindelijk mocht begroeten. Het vreemde is dat er wel twee verschillende artikelnummers zijn. Ook in de bijgevoegde Pioneer catalogus staan ze als verschillende producten vermeld.
    Ben benieuwd of de DD5.1 versie (bestaat die uberhaupt?) dan ook een DTS track bevat....

    Overigens ben ik aangenaam verrast door de kwaliteit. Ik heb de eerste uitgave ook en kan duidelijk de verschillen in kwaliteit van zowel beeld als geluid constateren.
    Ik persoonlijk vind het een prachtige registratie geworden! Een 110% aanrader voor de fans en liefhebbers van goede live-concerten.

    De kritiek dat het geluid van het publiek niet optimaal is, is wellicht terecht maar ook wel te begrijpen...
    De fans in Toronto (waar de opnamen waren...) zijn helaas niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de fans in Londen. Alleen de grote hits werden herkend. Kortom, geen 'referentie' Queen-publiek dus...
    Derhalve heeft men waarschijnlijk de verhouding iets aangepast.

    Ik zeg: Laat de Live at Wembley '86-DVD maar komen!

  15. #15

    Standaard Live at Wembley

    Tja, dat zou niet gek zijn,hier was het publiek wel ietsje enthousiaster dacht ik zo !! plus we zouden de nieuwere tracks hebben, maar ja 'It's A Kind Of Magic" waarschijnlijk.

  16. #16

    Standaard

    De eerstvolgende 'Queen' DVD release zal zijn het Freddie Mercury Tribute concert. Deze staat gepland voor april 2002.
    Hopenlijk volgt daarna snel 'echt' Queen DVD materiaal...

  17. #17

    Standaard A night at the opera

    Ik dacht dat de volgende dvd release "A night at the opera" is. Dit is overigens wel een DVD-Audio met onder andere een DTS track, en dus afspeelbaar op dvd-video-spelers.

    Zie:
    http://www.dvdempire.com/Exec/v4_ite...&item_id=42071

  18. #18

    Standaard

    Hoi nog even voor de duidelijkheid Queen we will rock you met DTS en THX optimizer. is het nu wat kwa geluid ??

    ik zag deze wel liggen maar voor 99,- dus voordat ik deze aanschaft wil ik wel weten dat hij het waard is.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Hoi nog even voor de duidelijkheid Queen we will rock you met DTS en THX optimizer. is het nu wat kwa geluid ??

    ik zag deze wel liggen maar voor 99,- dus voordat ik deze aanschaft wil ik wel weten dat hij het waard is.
    Die THX optimizer is niets meer dan een tooltje om je A/V af te stellen. Net zoals op de SW:TPM DVD. Het beeld is THX gecertificeerd en is zeer strak. Zeker als je dit vergelijkt met de eerste uitgave. Het (DTS) geluid is bijzonder lekker, hoewel ik niet helemaal objectief ben in deze. Wel minder als Hell Freezes Over...maar da's niet verwonderlijk.

    Wat de prijs betreft; je kan 'm voor minder als de helft van de door jouw genoemde prijs kopen bij www.dvdboxoffice.com.

  20. #20

    Standaard Re: A night at the opera

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sjors
    Ik dacht dat de volgende dvd release "A night at the opera" is. Dit is overigens wel een DVD-Audio...
    Klopt inderdaad. Ik had ook moeten schrijven "de volgende DVD-Video release...". Spraakverwarring....meteen weer een argument tegen DVD-Audio. Ik zal het achtergrondartikel hierop even aanpassen....

    [OT] Overigens verschijnt de ANATO DVD-A op 27 november.

  21. #21

    Standaard

    Alaxander - Heb jij deze DVD al gehoord en bekeken. ???

    of is de DVD nog onderweg. (AUS)

    graag kleine recentie over deze DVD.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  22. #22

    Standaard We Will Rock You

    Ik neem aan dat je "we will rock you" bedoelt,geluid(DTS) is goed,beeld is ook ok, al moet je natuurlijk geen kwaliteit verwachten als bij bijv. The Eagles ,dit concert dateert al van 1979 als ik het goed heb,maar bovenstaande had Alexander ook al opgemerkt las ik.
    De Audio DVD "A Night at The Opera" schijnt overigens ook bijzonder goed te zijn,heb deze gelijk maar besteld dus ben benieuwd.
    Misschien een optie om ook audio DVD's te bespreken in het forum als je Alan Parson" On Air" gehoord hebt(DTS) ben je meteen verkocht en klinken de "gewone" CD's nog maar magertjes.

  23. #23

    Standaard Must have

    In ieder geval voor alle Queen fans dan.... en pak dan gelijk de DTS versie mee. Over het geluid kan ik zonder DD of DTS nog niks zeggen (maar zelfs stereo is prima ) maar het beeld is gewoon super.

    Extra's zijn trouwens ook wel aardig.... detail dat je dan weer meekrijgt.... de 24e is Freddy 10 jaar dood....wat een eerbetoon aan deze man met deze dvd

  24. #24

    Standaard

    klopt het dat www.boxoffice.com een heel ander hoesje heeft.
    queen we will rock you.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #25

    Standaard

    hier het hoesje.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •