Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    klopt het dat www.boxoffice.com een heel ander hoesje heeft
    Ik heb 'm ook besteld bij DVDBoxoffice.com en heb gewoon een versie ontvangen zoals afgebeeld eerder in deze thread. Het hoesje wat jij hebt bijgevoegd stond al op de DVDBO site voordat de nieuwe cover art beschikbaar was...vandaar.
    Ik heb 'm nog niet uitgebreid bekeken....beluisterd. Maar ik ben er reeds ZEER content mee!

  2. #27

    Standaard

    Hoi, ik heb deze dvd vorige week binnen gekregen en bekeken, heb hem na een halfuur weer gelijk doorverkocht.

    Ik vond hem tegenvallen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ik vond hem tegenvallen.
    En dan willen wij natuurlijk altijd weten waarom
    Daarom mijn vraag: waarom vond je hem tegenvallen?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #29

    Standaard

    Het geluid viel dus tegen, je kon goed merken dat ze echt moeite hebben gehad om er wat van temaken, het leek wel of ze in een studio stonden tezingen, totaal geen ruimtelijk effect.
    ik ben niet zo'n queen fan dus daar zal het ook aan gelegen hebben, ach me vader heeft hem gekocht, die vondt hem wel aardig.

    Ik heb me denk ik teveel laten leiden door het THX en DTS symbolen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  5. #30

    Standaard gelijk teruggebracht ....

    Ik ben geen echte fan, maar een goed Queen concert is niet te versmaden.

    Toch vond ik deze "We will Rock You" zwaar tegenvallen, het beeld is zonder meer goed, maar daar gaat het niet om "Queen moet gewoon knallen" en dat doen ze niet op deze DVD. Ik heb deze dan ook gewoon omgeruilld voor iets anders.

    Ik heb het Live in Budapest concert op VHS (stereo) en dat klinkt beter dan deze DVD.

    MENSEN VAN PIONEER, ZET BUDAPEST EENS OP DVD !!

  6. #31

    Standaard

    Knallen deed het dus wel, de eerste 2 minuten met die onweer geluiden, dat klonk dus echt goed, toen het concert begon was het gauw over.

    ZONDE!!!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #32

    Standaard

    Hoi Martin

    Je hebt groot gelijk het was zwaar shit
    dat geluid en ik kan het ook weten.

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calex
    Hoi Martin

    Je hebt groot gelijk het was zwaar shit
    dat geluid en ik kan het ook weten.

    Grtz.Henny
    Ook Brian May (voor de niet-Queeners onder ons: da's de gitarist en vaak ook songwriter en soms ook zanger) heeft inmiddels aangegeven dat ie de We Will Rock You DVD bagger vindt. We zijn dus in goed gezelschap!
    Maar het schijnt dus dat de heren van Mobile Vision en Pioneer de oorspronkelijke stereo-track (die sowieso volgens Queen zelf al ver onder de maat was) snel een beetje hebben opgepoetst en over 5.1 kanalen hebben verdeeld. Vandaar de slechte mix. Dit is overigens het enige tot nu toe uitgebrachte Queen-concert waar Queen niet zelf de rechten van heeft (en dus ook niks over te vertellen heeft). En perfectionisten als ze zijn mogen we dus heel wat meer verwachten van de komende releases! Ter vergelijking: Brian heeft zelf een groot deel van de DTS-mix van de Night At The Opera DVD-A gedaan. Dit omdat hij niet helemaal tevreden was met de eerste mix. En we weten allemaal hoe goed hij daarin is geslaagd, dacht ik zo!!!

  9. #34

    Standaard

    ik heb de DVD-A niet gehoord, maar de recencies waren wel goed. maar dat was de recencie van deze bagger dvd ook.
    ook de prijs wat toen voor deze dvd betaald moest worden hier in NL was buiten proporties fl 99,-
    ik heb het er niet voor betaald hoor, maar de verhouding hier in NL is crimineel.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #35

    Standaard

    even wat quotes van alexander de mol...

    Overigens ben ik aangenaam verrast door de kwaliteit. Ik heb de eerste uitgave ook en kan duidelijk de verschillen in kwaliteit van zowel beeld als geluid constateren.
    Ik persoonlijk vind het een prachtige registratie geworden! Een 110% aanrader voor de fans en liefhebbers van goede live-concerten.
    Het (DTS) geluid is bijzonder lekker, hoewel ik niet helemaal objectief ben in deze. Wel minder als Hell Freezes Over...maar da's niet verwonderlijk.
    Ik heb 'm nog niet uitgebreid bekeken....beluisterd. Maar ik ben er reeds ZEER content mee!
    Dat je een queen fan bent is wel duidelijk, maar voor de rest kwa review over beeld en geluid slaat kant nog wal.

    maar voor de rest ben je wel een lieve kerel hoor.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #36

    Standaard vergis ik mij nou of?

    Goedemorgen

    Afgelopen donderdag heb ik Queen We Will Rock you met DTS gekocht bij FRS voor 29.99 met korting 26,99.
    Als ik kijk zie ik dezelfde hoes en zelfde formaten.

    Of vergis ik mij nou.
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  12. #37

    Standaard Re: vergis ik mij nou of?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrSissor
    Goedemorgen

    Afgelopen donderdag heb ik Queen We Will Rock you met DTS gekocht bij FRS voor 29.99 met korting 26,99.
    Als ik kijk zie ik dezelfde hoes en zelfde formaten.

    Of vergis ik mij nou.
    Ik neem aan dat het over de prijs gaat.?
    Deze DVD was toen hij net uitwas vreselijk duur, de DVD die je nu heeft is dat een regio 1 versie.?
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #38

    Standaard

    Goedemorgen

    Martin de versie die ik daar kocht is regio2.

    Mvg
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Dat je een queen fan bent is wel duidelijk, maar voor de rest kwa review over beeld en geluid slaat kant nog wal.

    maar voor de rest ben je wel een lieve kerel hoor.
    Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik fan van de groep ben inderdaad. De quotes die jij hierboven neerzet komen uit deze thread. Als je de review op de site er op naleest kun je desondanks genoeg kritische kanttekeningen terugvinden nadat ik de disc wat serieuzer had bekeken. O.a.:
    Er is overigens wel redelijk wat ‘filmgrain’ aanwezig
    Een 7 voor het beeld is nl. niet echt een topcijfer, maar geeft wel enigszins de verhouding aan ten opzichte van de eerste versie van WWRY.

    Ten aanzien van het geluid heb ik uiteraard ook de vergelijking gemaakt met de eerste versie. Ook hier heerst tevredenheid i.v.m. de duidelijke verbetering.
    De nadruk ligt overigens zwaar op de centerspeaker.
    Je hebt hierdoor niet echt het gevoel tussen het publiek in te staan
    Dat 'kant noch wal' mag je wat mij betreft nog wel even toelichten.
    En..euh..Martin....jij bent ook niet onaardig hoor!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ten aanzien van het geluid heb ik uiteraard ook de vergelijking gemaakt met de eerste versie. Ook hier heerst tevredenheid i.v.m. de duidelijke verbetering.
    Ik heb deze versie ook een ben er goed over te spreken, misschien heb ik niet van die kritische oren maar voor mij is het goed genoeg.
    Ik zou ook graag al hun clips eens op DVD willen hebben, die de TROS een tijdje geleden nog heeft uitgezonden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zou ook graag al hun clips eens op DVD willen hebben, die de TROS een tijdje geleden nog heeft uitgezonden
    Dan heb je geluk! Ergens medio oktober zal EMI volgens planning "Greatest Flix I" releasen. Alle clips zijn geremasterd en er is een 5.1 remix van gemaakt. De muziek van Queen leent zich daar over het algemeen prima voor. Ben benieuwd.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Dan heb je geluk! Ergens medio oktober zal EMI volgens planning "Greatest Flix I" releasen. Alle clips zijn geremasterd en er is een 5.1 remix van gemaakt. De muziek van Queen leent zich daar over het algemeen prima voor. Ben benieuwd.
    Ja ik ook, en veel clips zijn zeer goed gemaakt. Dit is goed nieuws voor de Queen Fans. Hopen dat de bandleden zich ook hebben bemoeit met de mix
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Dat 'kant noch wal' mag je wat mij betreft nog wel even toelichten.
    En..euh..Martin....jij bent ook niet onaardig hoor!
    Hier bedoel ik mee, met jou tepositieve review had ik een tehoge verwachting met deze DVD zeker met THX en DTS, toen ik eenmaal ging kijken en luisteren zakte echt me broek af "zo slecht" Calex die de DVD kwam brengen had precies de zelfde reactie. Dus de verwachting was tegroot.

    vandaar dat hij nog dezelfde dag de deur uitging ( de DVD).

    thats all fooks.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #44

    Standaard

    Okay, duidelijk. De officiele review/recensie is pas verschenen (06-01-2002) nadat jij de DVD allang de deur had gewezen. Je doelt dus op mijn vroegtijdige commentaar in deze thread.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    vandaar dat hij nog dezelfde dag de deur uitging ( de DVD).
    Hmmmzz...dus Calex (Henny) is wel gebleven?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •