De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: New York Knicks

  1. #1

    Standaard New York Knicks

    Ik weet niet of iemand het weet.
    Maar ik ga volgende maand naar new york, en heb kaartjes gekocht voor de knicks.
    Hoe zit het daar met een fototoestel meenemen? lijkt me dat het wel mag,
    maar ik heb niet zo'n kleintje voor in de broekzak, maar heb de SLR om de nek, dus die zal wel opvallen zou het niet mogen

    Nou ik hoop dat iemand het weet.
    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ik ben in 2008 voor t laast bij een thuiswedstrijd van de Knicks geweest en kan je vertellen dat er geen restricties zijn voor het meenemen van een camera of fototoestel (naar mijn weten). Aan de andere kant kan ik me niet herinneren iemand gezien te hebben tussen de toeschouwers met een camera qua grootte vergelijkbaar met de jouwe die jij schetst...

    Is er online verder niks over te vinden? Zal haast wel toch?

    Welke Knicks game ga je? Heel vet trouwens!

  3. #3

    Standaard

    Cameras
    Video cameras, monopods, tripods, audio recording devices and cameras with telephoto or zoom lenses are not permitted inside Madison Square Garden at any time. This policy will be strictly enforced. You may bring in a disposable or 35mm camera (with no zoom or telephoto lens), however, for some events, cameras of any type and/or flash photography may be prohibited.

    http://www.thegarden.com/faq/index.html

  4. #4

    Standaard

    O kijk daar kan ik wel wat mee,
    heb een 18-200 lens erop zitten, dus weet even niet of ze dat scharen onder zoomlenses. Anders kan ik van te voren er even langs lopen en navragen (ervanuitgaand dat dat kan).
    Ja heb der goed zin in, is tegen de atlanta hawks

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •