De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met surround set

    Ik heb een 5.1 Cinema Surround System ECC AV2030, goedkoop setje maar voor in de slaapkamer goed te verdragen.

    Als ik de set aanzet, hoor in een soort van herhalende tik (niet heel hard) en het middelste blauwe lampje knippert met de tik mee. Tik is een soort korte kraak die uit de boxen komt. Toen ik de set kreeg gebeurde dit zo nu en dan en na een paar keer aan en uit zetten was er niets aan de hand. Maar blijft het zo.

    wie kan mij helpen..?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JameN Bekijk bericht
    Ik heb een 5.1 Cinema Surround System ECC AV2030, goedkoop setje maar voor in de slaapkamer goed te verdragen.

    Als ik de set aanzet, hoor in een soort van herhalende tik (niet heel hard) en het middelste blauwe lampje knippert met de tik mee. Tik is een soort korte kraak die uit de boxen komt. Toen ik de set kreeg gebeurde dit zo nu en dan en na een paar keer aan en uit zetten was er niets aan de hand. Maar blijft het zo.

    wie kan mij helpen..?
    De reparatuur

    Je kan even kijken of de speakerdraden elkaar niet per ongeluk raken.
    Kan ook nog een slecht contact makende schakelaar zijn, dan wil een beetje contactspray wel eens helpen, niet voor een leek om in het wilde weg wat rond te gaan spuiten
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •