Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 687 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alien Anthology op Blu-Ray

    Alien Anthology kerst 2010 op Blu-Ray??

    Wel volgens een u.s. leaflet die fox verspreid.


    Dit betreft dan wel een regio A release denk ik. Maar ik hoop dat Europa snel volgt.
    Laatst aangepast door Cnet : 24-07-2010 om 19:29

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Deze komt er meteen in! Men favoriete franchise. Hopelijk een wereldwijde release...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    This is just a quick update on a title we've talked about several times before, but as it's still a few months away from being officially announced, the news belongs here. In an interview with the L.A. Times over the weekend, actress Sigourney Weaver revealed that she's going to be recording brand new audio commentary tracks for each of the four Alien films - tracks that will be added to Fox's nearly complete Alien Anthology Blu-ray box set. We've confirmed this news with our industry sources, who have also informed us that the box set is going to blow away fans of the previous DVD Quadrilogy. Not only have all of those previous extras have been included, but TONS of new material has been added as well exclusively for the Blu-ray release - extras that should make the BD WELL worth upgrading to. The set will be released in mid-to-late 2010, and rest assured we'll keep you up to date on it.

    As always, the above information is to be considered unofficial and subject to change until the studios in question make official announcements. Stay tuned...
    Ik hoop dat het ook de special editions bevat. Dan wel met seamless branching.
    De special edition van Alien3 bevat slechte audio scene's. Ik vraag me af of dat ook opgelost is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Ik hoop dat het ook de special editions bevat. Dan wel met seamless branching.
    De special edition van Alien3 bevat slechte audio scene's. Ik vraag me af of dat ook opgelost is.
    Geweldige reeks (minus de laatste), langere/andere versie van deel 3 vind ik beter dan die van de box uit de eerste release. Hoop dan ook dat ze die audioproblemen hebben opgelost.

  6. #6

    Standaard

    Ik hoop dat ze ook los uitkomen of iedere geval snel erna. Ik hoef alleen Alien en Aliens.

  7. #7

    Standaard

    Geweldig nieuws!! De Alien films staan nr. 1 op mijn BD verlanglijst!

  8. #8

    Standaard

    Om verwarring te voorkomen:
    Deze thread heeft dus NIETS te maken met de fantastische Alien films, waarvan de eerste en tweede (met Sigourney Weaver en de rode poes) de beste waren...
    Verwarrende titel deze box!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Om verwarring te voorkomen:
    Deze thread heeft dus NIETS te maken met de fantastische Alien films, waarvan de eerste en tweede (met Sigourney Weaver en de rode poes) de beste waren...
    Verwarrende titel deze box!

  10. #10

    Standaard

    Barend is in de war met Aliens in the Attic...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    De beste interpretatie van "Anthology" is "verzameling" of "reeks" in dit geval!.
    Dit gaat wel degelijk om de films met Sigourney Weaver (en Jonsey :wink: )

  12. #12

    Standaard

    nu ook maar hopen dat Fox Nederland zijn lesje heeft geleerd, en ze niet uitbrengt met DTS-HD High Res audio.....

  13. #13

    Standaard

    Er zit in Alien 3 inderdaad een stukje met belabberde audio, in 1 van de toegevoegde scenes. Er werd toen gezegd dat het niet mogelijk was dit stukje geluid beter te laten klinken. Volgens mij was dit gewoon een stukje tijdgebrek.
    Ik hoop dan ook dat het in deze versie wordt opgelost. Als we uberhaupt al de SE´s krijgen... Wellicht wordt dit ook weer Uitmelking XL, a la LotR trilogie...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard

    dat weet ik niet hoor... denk dat dat bij de Alien-reeks toch een stuk minder interessant is. LOTR is commercieel gezien een slimme stap om het "uit te melken".

    Ik hoop ook zeker wel de er seamless branching inzit, want de Extended cut van Aliens vind ik beter dan het origineel... Je krijgt te zien waarom Ripley erg betrokken raakt bij Newt, en natuurlijk meer Hudson

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze ook los uitkomen of iedere geval snel erna. Ik hoef alleen Alien en Aliens.
    Idem. Niet al te lang geleden allevier de delen op dvd gekocht. 1 en 2 zou ik dan wel graag op blu-ray willen hebben, maar 3 en 4 niet. Laten we hopen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    en natuurlijk meer Hudson
    SECURE THAT SHIT, HUDSON!

  16. #16

    Standaard

    Deel 3 vind ik zwaar onderschat; iets minder dan Alien (de beste imo), maar zeker net zo goed als Aliens.
    En nu hopen dat ze niet de 2 AVP's erbij doen.....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En nu hopen dat ze niet de 2 AVP's erbij doen.....
    dat zou inderdaad te erg zijn :r

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Idem. Niet al te lang geleden allevier de delen op dvd gekocht. 1 en 2 zou ik dan wel graag op blu-ray willen hebben, maar 3 en 4 niet. Laten we hopen!



    SECURE THAT SHIT, HUDSON!

    "I'm ready, man, check it out. I am the ultimate badass! State of the badass art! You do NOT wanna fuck with me. "



  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Er zit in Alien 3 inderdaad een stukje met belabberde audio, in 1 van de toegevoegde scenes. Er werd toen gezegd dat het niet mogelijk was dit stukje geluid beter te laten klinken. Volgens mij was dit gewoon een stukje tijdgebrek.
    Ik hoop dan ook dat het in deze versie wordt opgelost. Als we uberhaupt al de SE´s krijgen... Wellicht wordt dit ook weer Uitmelking XL, a la LotR trilogie...
    Van die scenes bestaat alleen het geluid wat destijds op de set is opgenomen. Omdat die scenes niet gebruikt zijn voor de theatrical cut, is er dus geen DNR voor opgenomen. Om dat nu te doen is duur en tijdrovend, aangezien alle acteurs dan op zouden moeten draven.
    Ik heb dan eerlijk gezegd liever de originele en complete documentaire die veel kritischer op het maken ervan inging. De doc die nu bij de extra's staat is jammer genoeg ingekort.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En nu hopen dat ze niet de 2 AVP's erbij doen.....
    Bron: The DigitalBits

    And finally, consider this Rumor Mill worthy, but there's been some concern about Fox's Alien Anthology Blu-ray box set. Specifically, people there are stories flying around the InterWebs to the effect that the set will include not only the four previous Alien films, but also the two Alien vs. Predator films as well. Not so. Our Magic 8 Ball says it's just the four classic Alien films. So feel free to rest easy... or freak out... as you will. But plan accordingly.

  21. #21

    Standaard

    Gelukkig... Die 2 films hebben niets met de Alien saga te maken als je 't mij vraagt. En over de kwaliteit van die films valt imho niet te twisten, die zuigt
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #22

    Standaard

    More Details of Alien Anthology Blu-ray Surface


    Posted March 24, 2010 09:54 AM by Juan Calonge

    German site Bluray-disc.de has received an advance review copy of Minority Report (which is distributed in Europe by 20th Century Fox) to find that it opens with a short teaser for the upcoming Blu-ray edition of the Alien Anthology. After the extended tagline "In space no one can hear you scream – but on Blu-ray they can," it is revealed that the Anthology will consist of the movies Alien, Aliens, Alien 3 and Alien Resurrection.

    Additionally, according to the print edition of the UK movie magazine Empire, this release is being produced by Charles De Lauzirika, who is behind the BD releases of most of the movies directed by Sir Ridley Scott, including the monumental five-disc Blade Runner. De Lauzirika said that, while the Quadrilogy DVD was already very comprehensive, this Anthology Blu-ray set will blow it out of the water, with new extras and commentaries. Also, a new sound mix has been done for the extended edition of Alien 3, which involved bringing back some of the cast to reloop their dialogue.
    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=4339

    Dus er is van Alien3 wel een nieuwe soundmix gemaakt. Dat klinkt mij als muziek in de oren.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=4339

    Dus er is van Alien3 wel een nieuwe soundmix gemaakt. Dat klinkt mij als muziek in de oren.
    een verplichte aankoop dus (voor mij dan toch)

  24. #24

    Standaard

    samen met Star Wars mijn favo filmserie.... dus tja, die moet ik sowieso hebben!

  25. #25

    Standaard

    Ik vind alleen 1 en 2 het aanzien waard...

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •