Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 687 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Ik denk dat de meeste extra's op de blu-ray ook al op de Quadrilogy Box of de andere uitgaves stonden. Ik wil gerust een directe vergelijking gaan maken tussen de Quadrilogy Box en de blu-ray, maar dat gaat tijd kosten en die heb ik de komende dagen niet veel.

  2. #477

    Standaard

    Deze recensie op The Digital Bits gaat in op de verschillen tussen de Quadrilogy Box en de blu-ray. Ik weet echter niet of alle nieuwe dingen genoemd worden.

    http://www.thedigitalbits.com/review...ews102210.html

  3. #478

    Standaard

    Leuk stukje om te lezen en ook dat het beeld en geluid toch echt nog beter is geworden. Ofwel een topper.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #479

    Standaard

    hier komt hij er in hoor, maar wanneer he
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #480
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Zijn er inmiddels al forumleden die 1 van de films gezien heeft in Blu-ray?

    Zoja, wat zijn de bevindingen qua beeld en geluid uiteraard?

    Ben namelijk zeer benieuwd. Beetje het Gladiator effect waarin een aantal behoorlijke beeld fouten zaten. Totdat de nu vernieuwde uitgave uit is gekomen en dit probleem tot het verleden behoord.


    Ben daardoor wat huiverig om al tot aanschaf over te gaan. Wat uiteraard wel zal gebeuren nadat ik de eerste bevindingen heb gelezen. Mits deze positief zijn.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  6. #481

    Standaard

    Ik zie een limited edition, een collectors edition met beeldje. Is er ook een normale editie?

  7. #482

    Standaard

    Er zijn twee uitgaves: de Egg-versie en Facehugger-versie. De Facehugger-versie is de normale uitgave.

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Zijn er inmiddels al forumleden die 1 van de films gezien heeft in Blu-ray?

    Zoja, wat zijn de bevindingen qua beeld en geluid uiteraard?

    Ben namelijk zeer benieuwd. Beetje het Gladiator effect waarin een aantal behoorlijke beeld fouten zaten. Totdat de nu vernieuwde uitgave uit is gekomen en dit probleem tot het verleden behoord.

    Ben daardoor wat huiverig om al tot aanschaf over te gaan. Wat uiteraard wel zal gebeuren nadat ik de eerste bevindingen heb gelezen. Mits deze positief zijn.
    Je hoeft helemaal niet huiverig te zijn, want het beeld en geluid is dik in orde, vooral bij Alien en Aliens.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zijn twee uitgaves: de Egg-versie en Facehugger-versie. De Facehugger-versie is de normale uitgave.
    Eigenlijk is dat laatste jammer. Net als met die speciale uitgaven van de Simpsons-boxen destijds vind ik dit geen handige verpakking. Ik ga de UK-editie bestellen, maar als het een normale verpakking was geweest (zonder rare uitstulpingen) dan had ik waarschijnlijk wel de NL-editie gekocht. Fox NL had het budget voor de verpakking beter kunnen steken in een mooi vormgegeven cover zoals ze in Engeland hebben gedaan.

  10. #485

    Standaard

    Heb `n bevestiging van de FRS gekregen dat m`n bestelling van de Egg editie is geannulleerd en ik m`n geld terug krijg.
    Laat die veel mooiere US editie maar komen!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #486

    Standaard

    @ Frank: Bedankt voor de foto's van de NL editie. Toch nog een vraag hierover: Kan de "bolle" voorkant er ook af, zodat er een platte voorkant achter zit? Op plaatje 5 lijkt dit wel zo, maar ik wou het graag even zeker weten. Alvast bedankt.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #487

    Standaard

    Heb juist de UK editie ontvangen, echt een prachtige box

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    @ Frank: Bedankt voor de foto's van de NL editie. Toch nog een vraag hierover: Kan de "bolle" voorkant er ook af, zodat er een platte voorkant achter zit? Op plaatje 5 lijkt dit wel zo, maar ik wou het graag even zeker weten. Alvast bedankt.
    Als je heel voorzichtig met een mesje tewerk gaat moet het kunnen, maar ik weet niet wat erachter zit. Ik denk een zwarte hoes.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #489

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb juist de UK editie ontvangen, echt een prachtige box
    Há, da's mooi, heb em gisteren ook maar besteld na het topic doorgelezen te hebben. Zit tenminste niet zo'n facehugger op, past hij mooi in de kast.

  15. #490

    Standaard

    Beide NL uitgaves staan momenteel niet meer "pre-order", dus leverbaar/voorradig, op de site van FRS.

    Beginnen ze al in hun winkels op te duiken/bij jullie geleverd worden?

  16. #491

    Standaard

    Heb nog niks ontvangen helaas... Beetje jammer aangezien ie nu alweer bijna een week bij de MM in de winkel ligt.

  17. #492

    Standaard

    Nederland maakt het wel heel makkelijk om mijn blu-rays te importeren, los van het feit dat het veel goedkoper is komt men aan met lelijke edities. Kijk naar de uk-editie, prachtig hier een zwart hoes met een spin erop.

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Nederland maakt het wel heel makkelijk om mijn blu-rays te importeren, los van het feit dat het veel goedkoper is komt men aan met lelijke edities. Kijk naar de uk-editie, prachtig hier een zwart hoes met een spin erop.
    prachtig hier een zwart hoes met een spin erop.

    proest, dat is inderdaad heel veel beter

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Nederland maakt het wel heel makkelijk om mijn blu-rays te importeren, los van het feit dat het veel goedkoper is komt men aan met lelijke edities. Kijk naar de uk-editie, prachtig hier een zwart hoes met een spin erop.
    Overdrijven is ook kunst de box is echt niet slecht! Maar goed vandaar dat allemaal Amerikanen en Engelse lui de facehugger edition lopen te importeren.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Overdrijven is ook kunst de box is echt niet slecht! Maar goed vandaar dat allemaal Amerikanen en Engelse lui de facehugger edition lopen te importeren.
    Ik ben geen woordvoerder van de Verenigde Naties. Het betreft mijn mening. Of zoals ons toekomstig Koning Willem-Alexander zei toen hem door de media werd voorgelegd dat Maxima's vader wel moest weten van de verdwijningen van de tegenstanders van de regime van Videla "dat is uw mening en daar staan andere meningen tegenover".

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    @ Frank: Bedankt voor de foto's van de NL editie. Toch nog een vraag hierover: Kan de "bolle" voorkant er ook af, zodat er een platte voorkant achter zit? Op plaatje 5 lijkt dit wel zo, maar ik wou het graag even zeker weten. Alvast bedankt.
    Nee, dat kan niet. Die zit vast. Je kunt wellicht proberen 'm eraf te halen, maar dan beschadig je 'm waarschijnlijk en dat lijkt me niet de bedoeling. Op plaatje 5 zie je de voorkant van de digipack (of hoe noem je dit soort verpakking?). Daaromheen zit een slipcase met de "bolle" voorkant.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Overdrijven is ook kunst de box is echt niet slecht! Maar goed vandaar dat allemaal Amerikanen en Engelse lui de facehugger edition lopen te importeren.
    Volgens mij lopen Amerikanen en Engelsen juist elkaars boxen te importeren, de Amerikaanse vanwege de mooiere uitgave, en de Engelse vanwege de prijs.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Volgens mij lopen Amerikanen en Engelsen juist elkaars boxen te importeren, de Amerikaanse vanwege de mooiere uitgave, en de Engelse vanwege de prijs.
    Naar wat ik vaak lees is het enkel door het prijsverschil dat veel Amerikanen de Engelse importeren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Beide NL uitgaves staan momenteel niet meer "pre-order", dus leverbaar/voorradig, op de site van FRS.

    Beginnen ze al in hun winkels op te duiken/bij jullie geleverd worden?
    Zojuist telefonisch contact gehad met FRS, en ze zeiden dat de bestellingen van deze box rond 18.30 de deur uitgaan en overgedragen worden aan TNT.

    Dus als het goed is moeten ze morgen afgeleverd worden.

    Dus nog 1 nachtje slapen dan maar
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-10-2010 om 17:12

  25. #500

    Standaard

    Ik zag beide edities vandaag bij MM ArenA... Laat ik maar zeggen dat ik blij ben met UK uitgave die onderweg is.

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •