Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 687 van 687 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Bij amazon uk is de alien box nu net geen 10pond
    Het schijnt, althans volgens mensen op het Empire forum, dat dit een nieuwe versie is van 4 discs ipv 6
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #677

    Standaard

    Is idd de 4 disc Vriend van me had hem besteld en kreeg netjes de 4disc.

  3. #678

    Standaard

    De sublieme US-versie staat slechts 34 € op Amazon.com. Zij die hun slag willen slaan kunnen dat bij deze. ik durf het niet wegens geen enkele ervaring op dat vlak.

    http://www.amazon.com/Alien-Antholog...3994361&sr=8-1

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De sublieme US-versie staat slechts 34 € op Amazon.com. Zij die hun slag willen slaan kunnen dat bij deze. ik durf het niet wegens geen enkele ervaring op dat vlak.

    http://www.amazon.com/Alien-Antholog...3994361&sr=8-1
    Is deze versie beter dan de UK box met identieke cover (6disc)?

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Is deze versie beter dan de UK box met identieke cover (6disc)?
    Dat ligt eraan. De schijfjes zijn in ieder geval hetzelfde en tevens gelijk aan de Nederlandse uitgave (tot en met de audiosporen en ondertitels toe). De verpakking van de US release ziet er wel mooi uit, maar ik ben niet te spreken over de manier waarop de schijfjes vast zitten. Da's echter persoonlijk. Wellicht heb jij er geen problemen mee.

  6. #681

    Standaard

    Inderdaad, alles is nét hetzelfde met uitzondering van de verpakking. Persoonlijk ben ik er behoorlijk weg van en het blijft sowieso een goed alternatief aangezien ik een grondige hekel heb aan de overaanwezige UK-leeftijdslogo's. Can't help it. Wie niet om de verpakking geeft, wat begrijpelijk is, kan dus evengoed voor een andere uitgave gaan.

    Er zijn wel negatieve reacties op de verpakking, (zie ook Star Wars US box) maar dat begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal. Je moet er al behoorlijk onhandig mee omgaan om een schijfje te beschadigen bij het in- en uithalen. Het is ook niet iets dat je dagelijks doet, toch? Dat is en blijft natuurlijk een keuze die ieder voor zich moet maken.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-04-2012 om 22:21

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    http://www.amazon.com/gp/product/Ali...=ATVPDKIKX0DER

    28,96 voor deze geweldige box! Heb deze een maandje ofzo terug geleden ook besteld voor deze prijs en toen duurde de aanbieding maar een dag...
    Geweldige box, zeker mooier dan de NL versie IMO!
    edit : ff verplaatst vanuit de pricewatch ... my bad

    De R1US (EAN 0024543702160) met de booklet lijkt zeker mooier dan de R2UK (5039036044776) welke een gewone 6 disk case heeft.

    Blijkt dat van de R1US ook nog eens 2 uitgaven zijn. Eentje waarvan je de BR kunt uitklappen en eentje (de nieuwere ?) waarvan de BR's in een dikke pagina zitten. Deze laatste lijkt me wel heel mooi.

    Mijn vraagje. Jij hebt de R1 versie ? Welke van de 2 heb je dan ? Is hij nu enkel R1 of ook R2 en zitten er NLO op ? (lijkt me niet onmiddellijk duidelijk uit de verschillende sites)

    enkele plaatjes :
    R2UK


    R1US (oudere versie ?)


    R1US (nieuwere versie ?)

  8. #683

    Standaard

    Wat is er mis met de UK versie? Ik heb deze ook ik vindt hem niet lelijk, voor deze prijs goed genoeg. Jammer dat het in nederland veel duurder is, voor hetzelfde produkt.

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Perrush Bekijk bericht
    Blijkt dat van de R1US ook nog eens 2 uitgaven zijn. Eentje waarvan je de BR kunt uitklappen en eentje (de nieuwere ?) waarvan de BR's in een dikke pagina zitten. Deze laatste lijkt me wel heel mooi.

    R1US (oudere versie ?)

    Ik heb deze digipak-uitvoering ook, maar dan als UK-versie.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb deze digipak-uitvoering ook, maar dan als UK-versie.
    Ik heb ook deze uitgave uit UK gehaald voor weinig
    uh, uh, It's a dinosaur

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Perrush Bekijk bericht
    enkele plaatjes :
    R2UK


    R1US (oudere versie ?)


    R1US (nieuwere versie ?)
    De eerste is de UK heruitgave

    De tweede is oorspronkelijke UK uitgave met 6 discs (4 disc met de films + 2 bonus discs)

    De derde is de oorspronkelijke US Uitgave.

    Verder is er in de UK ook nog een 4 disc uitgave uitgebracht die de 2 bonus discs missen, dat is ook de versie die nu vaak voor 10 pond te koop is, ik weet niet zeker of er in de US ook een heruitgave in andere verpakking en minus de bonus discs is uitgebracht, maar volgens mij is dat niet het geval.

    En even ter aanvulling de US uitgave heeft ook NL subs en gewoon af te spelen op zone B spelers

    Bij Blu-ray spreekt men niet van regio 1,2,3,4, of 5 maar van Zone A,B, of C. Zone A is o.a. de US en zone B is o.a. Europa.
    De Alien films zijn Zone vrij.
    Laatst aangepast door Frenkel : 01-10-2012 om 21:53
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #687

    Standaard

    Bij deze bevestigd: ik heb de onderste US digibook en die speelt gewoon af op een NL PS3 en heeft NL ondertitels.

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •