Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 687 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Die onderste is wel aan de prijs met zijn $ 100,-- vind ik... (ca. 80 euro). Ziet er wel mooi uit inderdaad, dat wel...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #52

    Standaard

    Holy Malony, dat ei!

    De Franse press release betekent alleszins wel dat de wanneer we hier geen "ei krijgen", we waarschijnlijk wel de Franse met NL subs kunnen importeren

  3. #53

    Standaard

    Nu maar hopen dat ze met hun fikken van die DNR knop afblijven.... Ik hoef geen Ripley te zien die eruit ziet alsof ze net uit een botox kliniek is komen lopen...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nu maar hopen dat ze met hun fikken van die DNR knop afblijven.... Ik hoef geen Ripley te zien die eruit ziet alsof ze net uit een botox kliniek is komen lopen...
    Volgens de berichten hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. In ieder geval een ontzettende waslijst aan extra's, waarbij volgens mij alle extra's van de Laserdiscs, Anthology DVD's en Quadrilogy DVD's bijzitten, plus zelfs een aantal nieuwe. Ik ben als soundtrackliefhebber vooral erg blij met de isolated scores voor alle films. Ook erg mooi om te zien dat, als ik het goed zie, eindelijk de ongecensureerde versie van de documentaire over Alien3 erbij zit.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Volgens de berichten hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. In ieder geval een ontzettende waslijst aan extra's, waarbij volgens mij alle extra's van de Laserdiscs, Anthology DVD's en Quadrilogy DVD's bijzitten, plus zelfs een aantal nieuwe. Ik ben als soundtrackliefhebber vooral erg blij met de isolated scores voor alle films. Ook erg mooi om te zien dat, als ik het goed zie, eindelijk de ongecensureerde versie van de documentaire over Alien3 erbij zit.
    Zit er idd eindelijk in en de deleted scéne 'Burke Cocooned' van Aliens ook. Had er al veel van gehoord en een foto gezien, maar deze stond naar mijn weten ook niet op de vorige uitgaves! Ook enorm blij met de isolated scores en de terugkeer van de solo commentary van Ridley Scott. Vond die altijd beter dan deze op de Alien Quadrilogy.

    En normaal hoeven we ons idd geen zorgen te maken over 'Aliens'. De set word geproduceerd door diezelfde persoon die 'Blade Runner' geremasterd heeft.Charles de Lauzirika staat bekend om nauw samen te werken met de regisseurs en hen zoveel mogelijk bij het proces te betrekken. Hoop dat het dus iets oplevert en geen Predator toestanden veroorzaakt.
    Laatst aangepast door Lorre : 15-07-2010 om 22:05
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #56

    Standaard

    Ei is inderdaad niks, cover-art van 2de link is prachtig! Alien 1 tot 3 nooit gezien, dus wordt genieten geblazen.

    Komt de Back to the Future trilogie niet dezelfde dag uit? Wordt een dure dag!

  7. #57

    Standaard

    Ik vind het ei er wel cool uitzien. Maar ik wacht de foto's nog even af.

    Ik vermoed trouwens dat de regisseur van Alien 3 (Fincher) niet bij dit hele project is betrokken. Had hij niet min of meer afstand genomen van de film?

    Wel een aanschaf voor mij dit, het ei of de reguliere versie. Dit wordt dan al mijn derde Alien boxset
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #58

    Standaard

    Hoop wel dat de regio 2 het zelfde is als de regio 1
    Maar dat zal met fox wel goed komen denk ik tenslotte altijd duren blu-ray's

  9. #59

    Standaard

    [QUOTE=Symphony X;1720828]Ei is inderdaad niks, cover-art van 2de link is prachtig! Alien 1 tot 3 nooit gezien, dus wordt genieten geblazen.

    Nog nooit gezien
    Dat word dan wel eens tijd!
    Ga maar voor deel 1 zitten en houd je vast ik vind het nog steeds de engste en beste science fiction terror ooit

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Holy Malony, dat ei!

    De Franse press release betekent alleszins wel dat de wanneer we hier geen "ei krijgen", we waarschijnlijk wel de Franse met NL subs kunnen importeren
    Dat ei gaat ook in Nederland uitkomen (no pun intended ). Weliswaar gelimiteerd (en duur, want Fox...), maar toch!
    Concertagenda op Podiuminfo

  11. #61

    Standaard

    Anthology ei bij amazon.fr

    Het ei kost vooralsnog € 125,-- euro bij Amazon.fr
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vind het ei er wel cool uitzien. Maar ik wacht de foto's nog even af.

    Ik vermoed trouwens dat de regisseur van Alien 3 (Fincher) niet bij dit hele project is betrokken. Had hij niet min of meer afstand genomen van de film?

    Wel een aanschaf voor mij dit, het ei of de reguliere versie. Dit wordt dan al mijn derde Alien boxset
    Klopt, Fincher wil er niets meer mee te maken hebben, maar we krijgen nu in ieder geval de complete making of van deel 3 te zien, die eerst gecensureerd was. Fox was namelijk niet echt blij met de kritiek die ze daarin kregen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ei is inderdaad niks,

    dat ei vind ik juist geweldig! hele coole release, maar dat mag ook wel voor dat geld natuurlijk! 60 uur aan extra`s... zou er ook maar iemand zijn die alles kijkt?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    dat ei vind ik juist geweldig! hele coole release, maar dat mag ook wel voor dat geld natuurlijk! 60 uur aan extra`s... zou er ook maar iemand zijn die alles kijkt?

    Ja

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Hoop wel dat de regio 2 het zelfde is als de regio 1
    Maar dat zal met fox wel goed komen denk ik tenslotte altijd duren blu-ray's
    Er zitten toch met enige regelmaat verschillen in de extra's tussen de Amerikaanse release en de Europese release, dus wie weet. Beeld en geluid zullen wel hetzelfde zijn, verwacht ik.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    dat ei vind ik juist geweldig! hele coole release, maar dat mag ook wel voor dat geld natuurlijk! 60 uur aan extra`s... zou er ook maar iemand zijn die alles kijkt?
    Geloof me dat ik alles zal bekijken van deze release. Ik heb alles bekeken van de Quadrilogy set en bekijk alles hernieuw + de nieuwe footage (inclusief de audiocommentaren) op BR. En het ei vind ik idd ook gaaf.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Volgens de berichten hoeven we ons daar geen zorgen om te maken.
    Welke berichten dan precies? Welke bronnen? Ik heb deze thread nog eens doorgelopen en de externe sites nog eens bekeken, maar verder dan de aankondiging van de release en de opsomming van de extra's ben ik niet gekomen. Verder vind ik het jammer dat er zoveel over dat belachelijke ei (wat er IMO uitziet als een hoop kots met wat derrie ertussendoor op een voetstuk) wordt gepraat en verder weinig over de daadwerkelijke technische release. Tuurlijk is het geweldig dat in deze release alle extra's van de vorige releases zitten, en vooral de uncutte Alen 3 docu waar ik erg benieuwd naar ben, maar als de transfers van de films zelf belabberd zijn dan is het voor mij een no-go....
    Dus wie heeft meer info over de aanpak (of specs) van de HD transfer voor zowel beeld als audio?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-07-2010 om 10:55

  18. #68

    Standaard

    Het enige wat bekend gemaakt is dat diezelfde persoon die de Blade Runner set geproduceerd heeft en de master van die film bezorgt heeft ook kijkt voor de Alien-box. Naast dat zijn het enkel insiders en beloftes van diegene dat Alien 1,3 en 4 er fantastisch uitzien en dat de grain van Aliens intact gebleven is en dat we gaan verast kijken naar hoe goed het beeld er wel uitziet met de laag grain erover. Voor de rest is daar nog niets over bekend. Denk ik toch...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zitten toch met enige regelmaat verschillen in de extra's tussen de Amerikaanse release en de Europese release, dus wie weet. Beeld en geluid zullen wel hetzelfde zijn, verwacht ik.
    1 ding was bij fox dvd zeker dat de regio 1 altijd bewegende chapters menu's hadden en de regio 2 niet
    Bij blu ray is dat weer anders denk ik(heb geen regio 1 fox blu ray's)
    Maar als de beeld en geluidskwaliteit maar goed is dan vind ik het goed.
    Misschien koop ik in de toekomst nog wel eens een regio vrije of Amerikaanse speler dan ben ik van dat regio gezeur af
    Ben wel blij dat in iedereval al de uitvoeringen er op komen te staan.

  20. #70

    Standaard

    Eigaaf!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ja
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Geloof me dat ik alles zal bekijken van deze release. Ik heb alles bekeken van de Quadrilogy set en bekijk alles hernieuw + de nieuwe footage (inclusief de audiocommentaren) op BR.
    Aha, ok dan!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    Ik vond alleen 1 en 2 het aanzien waard, ook al vanwege de poes LOL...
    Dus voor mij heeft zo'n box 100 bucks (amazon.com) weinig meerwaarde...
    Maar 2 en vooral 1 waren prachtfilms, dus die komen er wel in!
    Nog niets over subs bekend?

  23. #73
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #74

    Standaard

    Cool! Ik denk toch dat ze er uiteindelijk wel inkomen allemaal.

  25. #75

    Standaard

    Ik lees net op ign dat hij op 26okt uitkomt.
    Bedoelen ze ook europa ???

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •