Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 436 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Een 10 met een griffel voor Bos @ NOVA

  2. #27

    Standaard

    En Balkenende dan net in Buitenhof ?
    De kunst van het ontwijken van een direct antwoord geven zijn ze allemaal bedreven in.
    Nu Verhagen vanavond nog even in...even in de tvgids kijken...
    Knoop in je zakdoek.
    Hmm, nou ja, misschien morgen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #28

    Standaard

    Op woensdag 9 juni a.s. mogen we (weer) naar de stembus. Het kabinet gaat demissionair verder.

  4. #29

    Standaard

    Morgen vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Zijn er hier mensen die gaan stemmen?

    Ik waarschijnlijk niet. Ik heb me onvoldoende kunnen verdiepen in de standpunten van de verschillende partijen, en ik ben niet zo gelukkig met een paar meningen van de partij waarop ik normaal gesproken stem (Groen Links). Ik slaap er dus nog een nachtje over en misschien dat ik morgen nog even wat studie ga plegen.

  5. #30

    Standaard

    Ik stem niet. Het 50% eens zijn met een partij is voor mij teveel concessie.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #31

    Standaard

    Ik ga zeker stemmen, hier is een idee voor een haven waar ik veel problemen voorzie, vooral de weg er onder door zo vlak bij de rivier......
    Leer van: Noord-Zuid lijn A'dam (en Keulen misschien al was dat een andere oorzaak geloof ik), Tramgoot in Den Haag en er zijn vast nog wel wat andere voorbeelden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Ik ga zo ook even stemmen, kan op mijn werk, dus lekker makkelijk. Hier willen ze de grote markt gaan verneuken met een heel groot lelijk "forum", gaat de gemeente waarschijnlijk ook nog dik 60 mln kosten.

  9. #34

    Standaard

    Ik ga dit jaar voor het eerst niet stemmen.

    Overigens, ik wil dit nog even kwijt:
    Politici horen het land te besturen en te zorgen dat de burgers zich daar geen zorgen over hoeven te maken. Nou is klagen wel een typisch Nederlands iets maar de laatste jaren heb ik meer de indruk dat politici alleen ngo maar uit zijn op eigen gewin waarbij "eigen" zowel als persoonlijk als partijmatig geinterpreteerd kan worden en dus totaal niet met waarvoor ze gekozen zijn, het land besturen. Geert Wilders doet zelfs helemaal niets anders meer en is meer met een persoonlijke vete tegen moslims bezig te houden dan daadwerkelijk iets politieks, hij gebruikt de politiek slechts als middel in zijn strijd. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe de PVVuit de verkiezingen komt en waar ik me het grootste zorgen om maak is dat er weer tig duizend mensen klakkeloos en zonder na te denken stemmen op CDA/PvdA welke beide overduidelijk hun beste tijd gehad hebben.

    Mijn voorspelling: een uitslag waarbij PVV de grootste is met PvdA, VVD en CDA als achtervolgers. D66 en SP zullen ongeveer gelijk blijven tenzij ze met zeer opvallende en steekhoudende verkiezingsprogramma's komen.

  10. #35

    Standaard

    Denk dat de SP wel aardig wat gaat inleveren, die waren de vorige verkiezingen toch behoorlijk succesvol, maar dat gaan ze met dit reclamespotje op tv niet herhalen.

  11. #36

    Standaard

    Ik denk dat dat meer heeft te maken met de switch Marijnissen/Kant die nu eenmaal minder populair is.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #37

    Standaard

    Dat denk ik ook, Marijnissen was eigenlijk in zijn eentje de SP.

  13. #38

    Standaard

    pff, ik helemaal naar Lelystad gereden om op Geert te stemmen, mag je dat alleen doen als je daar woont? Wie gaat er nu voor zorgen dat alle moslims het land uit moeten?

    Dan maar op de groene maffia van Groen Links stemmen, gewoon omdat Femke Halsema grotere ballen dan ik heeft...

    Of toch Pechtold? De man die D'66 uit het slijk haalde...

    Mark Rutte? Ik hou ook van SAAB....

    SP? Nee dank je...vrouwen met okselhaar, krakers en nietsnutten!

    PVDA? Nee, wie moet nu de Taliban afschieten?

    CDA: Balkenende helpen aan een vijfde gevallen kabinet? Nope.

    De lokale partijen schoppen hier tegen van alles aan en staan vooruitgang in de weg ben ik bang...

    Ik blijf wel thuis me dunkt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    De gemeenteraadsverkiezingen zijn hier pas in November kom ik net achter

  15. #40

    Standaard

    Oss zal wel altijd een SP bolwerk blijven gok ik

    Ik ga zo ff naar t stemburo maar het heeft me nooit meer moeite gekost om te kiezen dan deze keer. Maar van die nieuwe populistische partijtjes ben ik ook niet zo gediend, want die komen nauwelijks met (haalbare) oplossingen...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #41

    Standaard

    Oss loopt altijd wat achter op de rest van Nederland
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Oss loopt altijd wat achter op de rest van Nederland
    Ik moet het nog zien. Sinds Marijnissen is afgetreden denk ik dat veel Ossenaren een beetje zijn afgestapt van de SP. Kant vind ik ook een belachelijk slecht politicus, dus ik denk dat daar wel eens een verassende ommezwaai in kan komen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ik ga dit jaar voor het eerst niet stemmen.

    en waar ik me het grootste zorgen om maak is dat er weer tig duizend mensen klakkeloos en zonder na te denken stemmen op CDA/PvdA welke beide overduidelijk hun beste tijd gehad hebben.
    Maar waarom ga je dan niet stemmen als je daar bang voor bent, want dan kun je iig een tegengewicht bieden aan al die stemmers.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik moet het nog zien. Sinds Marijnissen is afgetreden denk ik dat veel Ossenaren een beetje zijn afgestapt van de SP. Kant vind ik ook een belachelijk slecht politicus, dus ik denk dat daar wel eens een verassende ommezwaai in kan komen.
    Echt een vreselijk mens die Agnes Kant. Ik ben het totaal niet eens met de ideeen van de SP maar Marijnissen had tenminste nog een klein beetje charisma.

    Het is op het moment een hopeloos zooitje in Den Haag..............hopelijk komt daar snel verbetering in.

  20. #45

    Standaard

    Er is maar weinig keus aan de rechterkant hier in Tilburg. PVV doet niet mee, maar is me sowieso net iets te radicaal in bepaalde opvattingen en CDA (deels rechts) heeft zijn beste tijd wel gehad. Verdonk is natuurlijk kansloos als partij en als persoon (Trots op Tilburg) . Op een partij aan de linkerhelft ga ik sowieso niet stemmen. Mijn stem is dus naar de VVD gegaan.
    The horror...the horror...

  21. #46

    Standaard

    Ik heb besloten niet te gaan stemmen. De VVD had mijn stem gekregen.

    Landelijk ga ik wel stemmen, al blijven het toch allemaal boeven in de politiek!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #47

    Standaard

    ik probeer ieder jaar op mezelf te stemmen maar dat mag dan weer niet...
    vrij Nederland? echt niet...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #48

    Standaard

    Dat mag wel, maar dan moet je een partij beginnen, iets wat iedereen mag...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #49

    Standaard

    Ik heb net wel gestemd. Was meteen een goede reden voor een ommetje.

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #50

    Standaard

    PvdA gestemd en vooral om tegen die pannenkoekenclub PVV te stemmen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •