Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 436 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Als de keuze tussen pannenkoeken en gebakken lucht is...moeilijk, op naar een demissionaire gemeenteraad!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    PvdA gestemd en vooral om tegen die pannenkoekenclub PVV te stemmen.
    tegen een partij stemmen die je alleen kent van de media is toch ernstig te noemen...

    ik snap niet waarom de pvda- en cda-stemmers altijd zo degelijk, conservatief en veilig mogelijk willen stemmen, het gaat slecht met je land dan wil je toch een omdraai?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Als de keuze tussen pannenkoeken en gebakken lucht is...moeilijk, op naar een demissionaire gemeenteraad!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    tegen een partij stemmen die je alleen kent van de media is toch ernstig te noemen...

    ik snap niet waarom de pvda- en cda-stemmers altijd zo degelijk, conservatief en veilig mogelijk willen stemmen, het gaat slecht met je land dan wil je toch een omdraai?
    Ehh, waar moet ik ze dan anders van kennen?
    Ik heb namelijk nog nooit tegen PVV gevoetbald ofzo.
    Uiteraard heb ik hun standpunten en ideeën via de media vernomen.
    Daarbij waren er diverse partijen afgelopen weekend in Almere en was ik niet bepaald overtuigd van de PVV plannen.
    Verbod op hoofddoekjes als belangrijkste onderhandelingspunt zegt genoeg lijkt me.
    Doe liever wat aan de files op de A6 of het onderwijs in Almere.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #54

    Standaard

    Dus omdat je niets hoort over files en onderwijs in de media denk je dat de PVV het ook niet boeit?

    Politiek is in eerste instantie niet iets waar de normale burger te maken moet hebben. Net als een werknemer niet kan zien wat de werkgever allemaal voor hem doet (omdat de werkgever simpelweg over kwaliteiten beschikt).

    Als je nou eens dagelijks de moties van de PVV bekijkt (politiek24), weet je dat het eigenlijk niets anders dan andere partijen is.

    Het siert ze iig al dat ze de enige partij zijn die geen subsidie aanneemt en geen leden aannemen omdat ze bang zijn voor personen die de standpunten niet snappen en de partij schade aan kan richten.

    Het verbod op hoofddoekjes is toch logisch als je eerst een wet hanteerd dat iedereen zo open en duidelijk mogelijk zichtbaar hoort te zijn. Komt er opeens groep die vanuit religie wel het hoofd deels mag bedekken, dan mag het wel?

    Nederland is een land die staan en religie hoort te scheiden. Doe het dan ook.
    En dat was niet het belangrijkste onderhandelingspunt, dat maakt de media ervan.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 03-03-2010 om 20:09

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht

    Het verbod op hoofddoekjes is toch logisch als je eerst een wet hanteerd dat iedereen zo open en duidelijk mogelijk zichtbaar hoort te zijn. Komt er opeens groep die vanuit religie wel het hoofd deels mag bedekken, dan mag het wel?
    Een verbod op de burka kan ik nog inkomen, maar op een hoofddoek gaat me echt te ver. Joden wordt het toch ook niet verboden een keppeltje te dragen? Zoals Bos zei (niet dat ik voor de PvdA ben): het gaat om de mensen, niet om het geloof wat ze uitdragen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een verbod op de burka kan ik nog inkomen, maar op een hoofddoek gaat me echt te ver. Joden wordt het toch ook niet verboden een keppeltje te dragen? Zoals Bos zei (niet dat ik voor de PvdA ben): het gaat om de mensen, niet om het geloof wat ze uitdragen.

    Ik vind dat mensen in het openbaar iig zn gezicht moeten laten zien (dus geen burka) en in openbare gelegenheden zoals scholen vooral in klaslokalen e.d. vind ik dat men helemaal onbedekt moet zijn geen petjes,keppeltjes,zonnebrillen enz..

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een verbod op de burka kan ik nog inkomen, maar op een hoofddoek gaat me echt te ver. Joden wordt het toch ook niet verboden een keppeltje te dragen? Zoals Bos zei (niet dat ik voor de PvdA ben): het gaat om de mensen, niet om het geloof wat ze uitdragen.
    een keppeltje bedekt enkel de kruin, dat is toch geen vergelijking

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een verbod op de burka kan ik nog inkomen, maar op een hoofddoek gaat me echt te ver. Joden wordt het toch ook niet verboden een keppeltje te dragen? Zoals Bos zei (niet dat ik voor de PvdA ben): het gaat om de mensen, niet om het geloof wat ze uitdragen.
    Joh, en een bivakmuts dan ? Die moet ik bij het tankstation ook altijd afzetten hoor terwijl mijn geloof het me verbied uhm af te doen voor ik thuis bij m'n vrouw zit

    M'n vrouw vindt het niet echt leuk als al die vrouwen achter me aanrennen omdat ze denken dat ik Leonardo ben.

    Mensen mensen mensen, af die bullshit, heeft iemand een probleem met de nederlandse regels kan ie toch terug naar het desbetreffende land, of niet soms ?

    Ik loop toch ook niet in m'n zwembroek, oranje Unox muts en slippers door de moskee



    Of ben ik nu een racist of zo
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 03-03-2010 om 22:18
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #59

    Standaard

    Ook zitten er tussen de Burka en de hoofddoek nog wat varianten. Een hoofddoek kan ik niet erg vinden, maar zo'n nonnen kap is wel al redelijk verhullend, laat staan een burka.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Dat mag wel, maar dan moet je een partij beginnen, iets wat iedereen mag...
    ja maar dan moet je volgers hebben.. dus dan geef je jezelf een hogere status..
    en niemand kan over een ander mens regeren omdat uiteindelijk iedereen toch hetzelfde is...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #61

    Standaard

    Hetzelfde ?
    Uhhhh. Okay.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Het verbod op hoofddoekjes is toch logisch als je eerst een wet hanteerd dat iedereen zo open en duidelijk mogelijk zichtbaar hoort te zijn. Komt er opeens groep die vanuit religie wel het hoofd deels mag bedekken, dan mag het wel?
    mijn oma draagt een hoofddoek anders krijgt ze oorpijn buiten...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ja maar dan moet je volgers hebben.. dus dan geef je jezelf een hogere status..
    en niemand kan over een ander mens regeren omdat uiteindelijk iedereen toch hetzelfde is...
    Als jij het gevoel hebt dat iedereen hetzelfde is moeten we alleen nog wachten op de gelijke behandeling
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Als jij het gevoel hebt dat iedereen hetzelfde is moeten we alleen nog wachten op de gelijke behandeling
    klopt.. welke gouwe ouwe wil je?
    het begint bij jezelf of sommige omhooggevallen idioten zouden hun opa verkopen als het een hogere oplevered?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    mijn oma draagt een hoofddoek anders krijgt ze oorpijn buiten...
    buiten idd en het heeft een functie

    daar kan geen hoofddoek tegenop, want die mag niet in het bijzijn van de man af en heeft de functie de schoonheid te bedekken wat gebaseerd op een voorschrift uit de tijd van Mohammed

    dus waarom zou je dit in godsnaam blind willen verdedigen....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    buiten idd en het heeft een functie

    daar kan geen hoofddoek tegenop, want die mag niet in het bijzijn van de man af en heeft de functie de schoonheid te bedekken wat gebaseerd op een voorschrift uit de tijd van Mohammed

    dus waarom zou je dit in godsnaam blind willen verdedigen....
    ik kom op voor mijn oma..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar waarom ga je dan niet stemmen als je daar bang voor bent, want dan kun je iig een tegengewicht bieden aan al die stemmers.
    Ik heb uiteindelijk toch wel gestemd.

    En over die hoofddoekjes, ik heb dar persoonlijk geen problemen mee, wat ik veel erger vind is dat je niest mag zeggen omdat velen zich dan direct beroepen op racisme/discriminatie etcetera. Bovendien erger ik me geel en groen aan mensen doie overduidelijk een moslimuitstraling hebben dmv hoofddoekjes maar wel bij de McDonalds zitten te schransen, hoge hakken dragen met rokken tot net over de knie en veelal nog roken ook.

    Ik zeg altijd, geloof zit in je hart en je gedrag en is iets voor jezelf. Geloof zit niet in je kleding of bidgedrag.
    Grappig detail is dat veel gelovigen en dus ook moslims er ook zo over denken.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    buiten idd en het heeft een functie

    daar kan geen hoofddoek tegenop, want die mag niet in het bijzijn van de man af en heeft de functie de schoonheid te bedekken wat gebaseerd op een voorschrift uit de tijd van Mohammed

    dus waarom zou je dit in godsnaam blind willen verdedigen....
    Ik wil het niet verdedigen maar het feit is dat vele gastarbeiders simpele boeren waren die hiernaartoe zijn gehaald en als enige houvast aan thuis het geloof hadden met de normen en waarden uit die tijd. Bovendien, al eens in wat zwartekousen gemeentes geweest hier in Nederland? Veelal platteland en ook met opvattingen die niet meer in deze tijd passen zoals niet werken op zondag.

    Maar afijn, hoofddoek of niet, dat maakt toch niets uit? Het gaat toch om de mens? Uiteraard werkt dat twee kanten op en zou een of twee complete generaties eens in moeten zien dat als je al zo lang in Nederland woont of zelfs geboren bent jezelf aanpassen helemaal niet slechts is.

    Maar om hoofddoekjes als geloofsuiting wettelijk te verbieden moet je ook sieraden of kleding met religieuze zaken gaan verbieden, het is gewoon niet haalbaar.

  19. #69

    Standaard

    Dat hoofddoekjes gedoe van de PVV is wat mij betreft ook bijzaak (hoewel er in andere landen rellen om uitbarsten)

    Het gaat mij meer om crimineel/verwerpelijk gedrag van elke bevolkingsgroep. Er mogen flink wat rechters ontslagen worden, regels flink aanscherpen, straffen omhoog (werkstraffen voor verkrachters, gevangenissen verhuren aan België, foto's van blote borsten op het strand maken mag niet maar er is geen wet tegen sex met dieren...je schaamt je dood), voor mensen met één paspoort een opvoedingskamp en voor dubbele nationaliteiten een enkeltje bij Ryan Air bestellen richting het land wat in hun ogen beter is als het land waar ze alles mogen, niks moeten en vooral nergens respect voor hoeven te hebben.
    Weet je wat, die rechters mogen hun baan houden maar moeten wel een weekje aan de publieke schandpaal met een mandje rotte eieren voor hun neus.
    Laatst aangepast door mercapto : 03-03-2010 om 22:54
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Als je nou eens dagelijks de moties van de PVV bekijkt (politiek24), weet je dat het eigenlijk niets anders dan andere partijen is.
    Behalve dan natuurlijk dat ze in de media vrijwel uitsluitend benadrukken dat de Islamisering gestopt dient te worden. Niet heel vreemd dus dat dat issue vooral wordt aangehaald als het de PVV betreft, het is immers ook het punt waar ze zo groot mee zijn geworden. Mensen die dat soort uitspraken verwerpelijk vinden kunnen op basis daarvan een partij al uitsluiten. Ik snap niet wat daar vreemd aan is.

  21. #71

    Standaard

    omdat ze dat als de hoofdoorzaak zien van de gegroeide criminaliteit

    en tja ik geef ze gelijk dat de negatieve kanten van islamisering daarom moeten weren

    multicultureel klinkt zo mooi en vol lof, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ik kom op voor mijn oma..
    maar dat hoofddoekjes verbod heeft dus geen enkel betrekking op hoofddoekjes tegen kou of regen maar in openbare ruimtes


    off-topic

    Ik snap die verkleuterde lijsttrekkers niet. Hoe ze iedere uitzending weer met volle trots moeten klagen dat Wilders er niet bij zit. En maar blijven beweren dat Wilders geen debat aangaat.

    Wilders is niet verplicht een debat aan te gaan en helemaal niet een debat met entertainment waardes. Heel veel mensen nemen klakkeloos over dat Wilders niets durft te zeggen tegen zijn '' collega's ".
    Wilders is enkel op evenmenten als het er toe doet en niet programma's als P&W of DWDD. Want ieder nuchter mens weet dat dit soort programma's makkelijk zijn in het verdraaien van standpunten en imago. Vooral omdat dit in korte tijd gebeurd, het zijn momentopnames, die bij de kijker lang in het geheugen blijft.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 03-03-2010 om 23:24

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    omdat ze dat als de hoofdoorzaak zien van de gegroeide criminaliteit

    en tja ik geef ze gelijk dat de negatieve kanten van islamisering daarom moeten weren

    multicultureel klinkt zo mooi en vol lof, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk
    Dan moet je ook niet zeiken dat hun andere punten geen aandacht krijgen.

    En de koning van de achterlijke oneliners wil niet in programma's waar het om momentopnames gaat. Haha...

  23. #73

    Standaard

    Hey hey, verkleuterd ? Rot nou gauw op! Liedjes zingen, rapvideo's maken, kwinkslagen en paskwillen bedenken zijn serious business okay ? Tsss.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #74

    Standaard

    @deTuinman: Je bent gewoon gefrustreerd, maar de PVV is totaal geen oplossing daarvoor, PUNT!

  25. #75

    Standaard

    Niemand is een oplossing waar dan ook voor zo lijkt het. We zitten nogsteeds in een vrije val.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •