Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beetje rare spam (wist niet waar ik het moest posten)

    Kreeg vandaag deze mail die ik binnen kreeg als nieuw bericht op dvd.nl.

    Iemand anders die dit bericht ook kreeg?

    Hier een kopie:

    DO NOT REPLY TO THIS EMAIL!
    ***************************

    Dear Menn0,

    You have received a new private message at DVD.nl Forum from Serendipity, entitled "Menn".

    To read the original version, respond to, or delete this message, you must log in here:
    [mod edit verwijderd!]

    This is the message that was sent:
    ***************
    Hey,I'm new here, how's it going?"The most fundamental harm we can do to ourselves is to remain ignorant by not having the courage and the respect to look at ourselves honestly and gently" - Pema Chodron---Serendipityhttp://alturl.com/dwkp
    ***************

    Again, please do not reply to this email. You must go to the following page to reply to this private message:
    [mod edit verwijderd!]

    All the best,
    DVD.nl Forum
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-02-2010 om 19:29

  2. #2
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dus dat iedereen deze heeft ontvangen.

    En ik wil eigenlijk wel even weten hoe dat nu zit voor er een slotje op komt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Op het moment dat ik die rare mail ontving zag ik ook dat het forum van dvd.nl helemaal anders was. Ook op de homepagina van dvd.nl waren de berichten veranderd onder de kopjs: DVD.nl Forum en DVD.nl Forum Pricewatch. Het forum had een andere kleur en bevatte wel veel berichten van het huidge forum, allen waren het oudere berichten.
    Misschien heeft men geprobeerd het forum te hacken of login-gegevens te achterhalen, want als je op de link in de mail klikte, moest je wel op dit 'andere' forum inloggen.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-02-2010 om 19:29

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Opzicht was het wel een hip forum, wel geheel engelstalig.
    Een hack lijkt me sterk, want daarvoor stonden er teveel gegevens van dit forum.

    Maar juist daarom wil ik wel even van de crew weten hoe dit precies zit en we ons daar zorgen om moeten maken..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Misschien dat we een topic in opmerkingen over het dvd.nl forum moeten maken....
    Er zijn iig al genoeg dvd.nl crewleden in de tussentijd ingelogd geweest die het vast ook al gelezen hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    We zijn er mee bezig, later meer

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ok thanks voor de terugkoppeling.
    Mijn pm kan dan de prullebak in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien dat we een topic in opmerkingen over het dvd.nl forum moeten maken....
    Er zijn iig al genoeg dvd.nl crewleden in de tussentijd ingelogd geweest die het vast ook al gelezen hebben.
    Ik heb em zoals je ziet idd verplaatst...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Ik was ook net aan het zoeken of andere mensen al iets gepost hadden. Maar blijkbaar hebben de meesten dit dus gehad. Maar vind het ook wel een beetje raar. Ben benieuwd naar de uitslag


  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze mail ook gekregen. Ik log in ieder geval niet in op die andere website, tot ik hier wat meer nieuws hoor. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Voor je het weet hebben ze je wachtwoord "gefished".

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik heb deze mail ook gekregen. Ik log in ieder geval niet in op die andere website, tot ik hier wat meer nieuws hoor. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Voor je het weet hebben ze je wachtwoord "gefished".
    Daar lijkt het wel op. Ik hoop dat de (technische) crew het kan oplossen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #14

    Standaard

    Zal wel als enigste deze mail niet ontvangen hebben.
    Laatst aangepast door SKnapen : 22-02-2010 om 19:51
    The horror...the horror...

  15. #15

    Standaard

    Hier ook ontvangen.
    Do you respect wood?

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik heb deze mail ook gekregen. Ik log in ieder geval niet in op die andere website, tot ik hier wat meer nieuws hoor. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Voor je het weet hebben ze je wachtwoord "gefished".
    Voor de zekerheid even alle links verwijderd, zo kan niemand per ongeluk klikken zo lang we nog niet weten wat het precies is

  18. #18

    Standaard

    niks gehad..maarja ben ook zo onopvallend hier
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb toch maar even mijn inlog gegevens veranderd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Is gewoon een testomgeving joh, anders kunnen ze ook niet je pb's en E-mail hebben, of dvd.nl moet wreed gehackt zijn geweest.
    Het is iig gehost bij een Duitse hostingaanbieder
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Lol, in de Google search nog wel te vinden, maar dan wordt er wel naar de mod edits doorgestuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is gewoon een testomgeving joh, anders kunnen ze ook niet je pb's en E-mail hebben, of dvd.nl moet wreed gehackt zijn geweest.
    Het is iig gehost bij een Duitse hostingaanbieder
    Ja, maar als de dvd crew er zelf (nog) geen weet van heeft...?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja, maar als de dvd crew er zelf (nog) geen weet van heeft...?
    Zijn natuurlijk niet de technische mensen, maar wel vaag idd.
    Maar ja, dan zijn onze gegevens al sinds eind december bekend, want daar is de dump van...........
    Gelukkig kunnen ze niet veel met mijn gegevens hier en dat bericht van vanmiddag was gewoon spam natuurlijk en volgens mij hebben niet zo heel veel die gekregen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    De fysieke locatie van dvd.nl is ook in Duitsland: http://www.cqcounter.com/whois/site/dvd.nl.html
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Waarschijnlijk wordt er getest en is daarbij iets misgegaan. Ik zou niet teveel doemdenken als ik jullie was. We houden jullie op de hoogte...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •