De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eenvoudig website maken

    Beste medeforumleden,

    Ik heb wat gezocht op het forum maar ik kon er niks over vinden. Voor het vak Portfolio moet ik een website maken waarop ik mijn (jullie raden het al) portfolio moet plaatsen. Dit hoeft niet veel voor te stellen, maar moet wel gebeuren. Nu ben ik een leek om het gebied van HTML of welke vorm van schrijven dan ook.

    Kan iemand mij vertellen hoe ik eenvoudig een website kan maken en deze vervolgens ook met een adres online kan krijgen? Hoeft niet grafisch gelikt eruit te zien, gewoon functioneel.

    Alvast bedankt.

    Gr RJI
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #2

    Standaard

    Het beste is dan een zogenaamde webbuilder. Kijk hier maar eens: http://www.webklik.nl/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    http://www.blogger.com/home

    Kijk hier anders eens na, Is niet ECHT een website.. maar een blog.. wel makkelijk te maken, en nog makkelijker in gebruik!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de tip van Michael gebruikt; eitje, binnen 15 minuten had ik het af.

    Bedankt allebei voor de reactie.

    Wat mij betreft mag het topic ook weer op slot, had het eerst misschien ook in het OHT kunnen stellen voordat ik een nieuw topic opende....
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #5

    Standaard

    Nog een andere leuk alternatief zijn de sites van Google!

    sites.google.com
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •