De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD recorder pakt dvd+rw schijfjes niet

    Mijn Philips dvd recorder pakt heel vaak gewoon de lege dvd schijfjes niet, en gooit ze er gewoon weer uit. Hij probeert ze voor te bereiden, maar na een hele tijd voorbereiden gooit hij ze er weer uit. De schijfjes kan ik dan weer weggooien. Ook als ik van hetzelfde merk schijfjes koop, die het eerst wel deden, pakt hij (als ik weer nieuwe heb gekocht) weer niet. Tijd lang deden de schijfjes van Kruidvat het prima, en nu opeens weer niet. Ik durf amper nog nieuwe schijfjes te kopen. Weet niet meer welke hij pakt en welke niet. Hoe is het toch mogelijk? Het kost me een hoop geld aan schijfjes uitproberen.

  2. #2

    Standaard

    Sommige merken DVD's gebruiken andere mediacodes. Dit betekend dat dit in feite andere schijfjes zijn maar met hetzelfde label. Nu wil het wel zo zijn dat philips best wel kieskeurig is met welke schijfjes hij wel of niet pakt.

    Weet je zeker dat je laser niet gewoon brak is? Leest hij andere schijfjes nog wel goed? En heb je heb probleem alleen met RW schijfjes of ook met gewone R schijfjes. Verder kun je eigenlijk altijd wel de schijfjes van Verbatim of Taiyo Yuden gebruiken dit zijn gewoon de beste dus als hij die niet slikt weet je in ieder geval dat er iets mis is met je drive.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Hetzelfde merk kan schijfjes uit verschillende fabrieken betrekken, dus daar zou je probleem kunnen liggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Ik denk zelf, net als Davidshadow13 aan een wat brakke laser. Als het alleen een dvdrecorder is met een brander...... (zonder HDD) die kosten toch bijna niets meer
    Dan is het te hopen dat TS nog niet alle schijfjes heeft weggegooid, dan kan een nieuwe recorder wel eens heel voordelig zijn als je daarmee wel je voorraadje niet door de Philips gewenste schijfjes kunt gebruiken.

    BTW, ik zou er geen geld meer in steken, digitale TV en de analoge recorders zijn toch niet lekker op elkaar afgestemd en heel langzaam komt men nu tot het besef dat daar toch een oplossing voor moet komen al lijken de kabelboeren in dat opzicht lompe boeren:sad:
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Nog bedankt voor jullie antwoorden.
    Ik heb nu bij de Mediamarkt +RW schijfjes gekocht van Philips

    ......en doe doen het wel.....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nikia Bekijk bericht
    Nog bedankt voor jullie antwoorden.
    Ik heb nu bij de Mediamarkt +RW schijfjes gekocht van Philips

    ......en doe doen het wel.....
    Dat is heel mooi

    Toch zegt het wel wat als hij steeds kieskeuriger wordt.....
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •