De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lumière crime series op blu-ray

    Wallander BBC: Deze eerste twee series zijn in UK reeds uit op blu-ray en voor een mooie prijs te koop in 1 box.

    In het Lumière-boekje dat bij serie "The Killing" zat was er ook sprake van Benelux-release voor Wallander BBC blu-ray.

    Iemand al ergens een releasedatum kunnen vinden? Voor deze serie had ik toch liever de Benelux versie met NL ondertitels gehad.

    De blu-ray transfers van Wallace & Gromit en het sterk bekritiseerde Millennium 1 vond ik goed meevallen.



    Of andere crime-series van Lumière op blu-ray in het verschiet? (Varg Veum heeft al blu-ray release in bepaalde Scandinavische landen).

    Ik denk dan aan:
    Millennium 2 & 3: exacte releasedata al bekend?
    Irene Huss
    Varg Veum
    Beck volume 3 & 4
    The Killing Seizoen 1 & 2
    Oskyldigt Dömd Seizoen 1 & 2: hier
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 01-03-2010 om 08:12 Reden: .

  2. #2

    Standaard

    The Killing seizoen 2?
    volgens imdb is er alleen een seizoen 1?? als seizoen 2 er wel is dan mag ie liever vandaag dan morgen uitkomen. Wat een waanzinnig goede serie is dat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    De BBC Wallander-serie is ook heel knap. In UK al een tijdje uit op BR. In één van de Lumière boekjes was hij voor dit jaar ook bij ons aangekondigd. Maar men maakt er bij Lumière tegenwoordig een zootje van als het op releasedatums aankomt. Hun site maakt je ook al niet veel wijzer.

    Op BBC HD zag Wallander er niet slecht uit (hopelijk 1080p deze keer).
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 27-03-2010 om 09:18 Reden: .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •