Pagina 11 van 64 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #251

    Standaard

    Smartegeld voor lesbische leerling Mississippi

    Een school in de Amerikaanse staat Mississippi moet een lesbische oud-leerling 35.000 dollar smartegeld betalen. De school had de tiener en haar vriendin geweerd bij het eindexamenfeest in april.

    De meisjes wilden in smoking het feest bijwonen, terwijl het schoolbestuur had bepaald dat meisjes alleen in jurk en met een jongen mochten komen. Om te voorkomen dat de tieners toch kwamen, gelaste de school het feest zelfs af.

    Geschonden
    Volgens de school was dat in het belang van de opvoeding, de veiligheid en het welzijn van de andere scholieren. Een rechter bepaalde eerder al dat de rechten van de leerlinge waren geschonden.

    Onder andere op de sociale netwerksite Facebook namen veel mensen het voor de lesbische leerlinge op.

    Bron: www.nos.nl.

  2. #252

    Standaard

    Ik ga binnenkort in een jurk naar een feest, da's goed bijverdienen zo!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #253

  4. #254

    Standaard

    Bootjes gebruikt als openbare wc

    AMSTERDAM - Eigenaren van bootjes staan machteloos als zwervers hun behoeftes doen in de schuitjes.



    Toen een bewoner van een huis aan de Oudezijds Voorburgwal in Amsterdam twee politieagenten, een zwerver en zijn buren bij een met lichaamssappen besmeerde boot zag staan, checkte hij snel zijn eigen boot of hetzelfde gebeurd zou zijn. Dat bleek het geval.

    Geschrokken en vol afschuw vroeg hij de agenten wat er met de dader die naast hen stond, ging gebeuren. De zwerver zou waarschijnlijk twee uurtjes later, na verhoor, weer buiten staan. Want van een kale kip kun je niet plukken. "En het was ook geen mogelijkheid dat de man zelf met een emmer sop en borstel aan de slag zou gaan om zijn eigen troep op te ruimen want, zo zei de politie, je kunt die man moeilijk dwingen. Dat is toch absurd!", zo stelt de boze bewoner.

    Rekening

    "Een suggestie was dat ik een schoonmaakbedrijf zou inhuren en de rekening aan de zwerver zou sturen. Maar waar stuur ik die dan heen?! Op deze manier word je bijna gedwongen het heft in eigen handen te nemen. Volgende keer zorg ik er zelf wel voor dat die man gaat boenen tot alles weer blinkend schoon is."

    Stank

    De boot van zijn buren was er het ergst aan toe. Daar had de zwerver, die zij op heterdaad hadden betrapt, in de koelkast geürineerd, kussens in zijn uitwerpselen geduwd om daar vervolgens op te slapen en de hele boel ook nog eens ondergekotst. En overal lagen kapotte flessen en troep. Maar ook bij hem lagen uitwerpselen, waren de banken opengetrokken en had de zwerver over zijn motor heen geürineerd.

    "Ik ben drie dagen bezig geweest die troep op te ruimen en de stank eruit te krijgen. We hebben onze kussens opnieuw moeten laten bekleden en er zitten nog kringen in het hout. En dan te bedenken dat het zo weer kan gebeuren! Zo'n man moet toch gewoon 200 uur taakstraf krijgen?"

    De eigenaar zou graag zien dat er meer controle op zou komen, want bijna iedere booteigenaar heeft last van deze ongewenste logees. "Ik betaal al liggeld en vaargeld. Kunnen die agenten die drie keer per dag langskomen om parkeerboetes uit te delen niet ook meteen even een kijkje onder de dekzeilen nemen? Hoewel ik weinig tijd heb ga ik wel aangifte doen. Ze hebben mij verteld dat ik er pas na vele meldingen preventief opgetreden zal worden, dus ik hoop dat iedereen nu aangifte doet zodat er eindelijk eens wat aan gedaan wordt."

    Hard maken

    Politiewoordvoerder Ebe van der Land reageert: "De man is inderdaad betrapt op het slapen in de boot. Daarvoor heeft hij ook een boete opgelegd gekregen. Maar we kunnen niet hard maken dat hij de boten ook heeft vervuild. Dat zouden we alleen aan de hand van dna-onderzoek kunnen doen, maar dat is in dit geval buiten proportie. Het gaat immers om een overtreding en niet om een misdrijf.

    Preventief controleren doen we al. 's Morgens vroeg gaat er altijd een bootje door de grachten dat controleert. Er wordt dan gekeken of bootjes scheef of dieper liggen, of dat de tentjes zijn open geritst. Als we iemand aantreffen, delen we een boete uit. Meestal krijgen deze mensen namelijk nog wel een uitkering of iets dergelijks waar ze normaal gesproken hun eten, sigaretten en bijvoorbeeld alcohol van kopen. Dit doen we sinds anderhalf jaar en we merken dat het minder wordt."

    Bron : Telegraaf.nl

  5. #255

    Standaard

    Tja, en dan raar opkijken als een booteigenaar een keer z'n handjes laat wapperen.

    En ja, die pakken we wel op want dat is een misdrijf en geen overtreding...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #256

    Standaard

    Vrouw eet zich dood in ziekenhuis

    ESSEX - Een vrouw van 285 kilo die was opgenomen in een ziekenhuis, is daar alsnog overleden omdat familieleden stiekem junkfood voor haar meenamen.



    Sharon Mevsimler (40), de dikste vrouw van Engeland, was in het ziekenhuis op een strikt dieet gezet, maar zat toch elke dag te schransen. Ze smeekte haar familie om junkfood voor haar mee te brengen, en dat deden ze nog ook. Familieleden smokkelden emmers kip en patat het ziekenhuis binnen, meldt The Sun.

    Dat is haar uiteindelijk fataal geworden. De vrouw overleed aan een hartaanval. "Ze heeft zichzelf letterlijk doodgegeten", vertelt een bron rond het ziekenhuis aan The Sun. "Ze had een serieus probleem met voedsel, maar deed niets om zichzelf te helpen. En haar bezoekers in het ziekenhuis hebben haar ook niet bepaald geholpen."

    Tot overmaat van ramp stortte een karretje in, toen het lichaam van Sharon daarop naar het mortuarium werd vervoerd.

    Bron : Telegraaf.nl

    Het is natuurlijk niet om te lachen, maar dat deed ik wel toen ik de laatste zin las .

    Eigen schuld dikke bult.

    Overigens hier het originele artikel met duidelijker foto's!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-07-2010 om 09:13

  7. #257

    Standaard

    Van je familie moet je 't hebben.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Van je familie moet je 't hebben.....
    Nou dat hebben heeft ze gekregen

  9. #259

    Standaard

    Pak dan ook een (verstevigde) kar en geen karretje

    Wel een diep triest verhaal trouwens.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Wel een diep triest verhaal trouwens.
    Ja voor haar is het niet leuk nee, maar aan andere kant is het haar eigen schuld.

    Moet ze maar niet zoveel eten, pardon, niet zoveel naar binnen stouwen.

    Eigen schuld dikke bult blijf ik bij.

    Met zulke mensen heb ik echt geen medelij.

    Wel met de mensen die haar moeten begraven, hopelijk hebben ze een goede rug .

    Overigens zou ze zo genieten van de zomer denk ik.

  11. #261

    Standaard

    Afschuw over onthoofde kat

    De Dierenambulance in Helmond is geschokt na de vondst van een afgesneden kattenkopje. Een buurtbewoonster vond het kopje in de wijk Rijpelberg.

    Kijk hier voor het originele artikel (Kijken op eigen risico).

    Bron : Telegraaf.nl

  12. #262

    Standaard

    walgelijk.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #263

    Standaard

    HAARLEM - Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.

    De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie. De man bleek bijna drie keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol te hebben genuttigd. Zijn rijbewijs is ingevorderd en de man moest mee haar het bureau. Hij is donderdagmiddag weer in vrijheid gesteld.




    Damn.......dan ben je echt goed bezopen

  14. #264

    Standaard

    Medereiziger laat ons koud
    door Jos van Noord
    AMSTERDAM - We worden steeds onverschilliger. En alles ’moet kunnen’. We twitteren ons suf, maar inhoudelijk iets betekenen voor een ander, hó maar! Ik twitter dus ik ben. Een beetje wellevendheid, eens opstaan voor een ander in het openbaar vervoer, is er niet meer bij. De deur even open houden, iemand even vóór laten gaan of helpen met uitstappen, je eigen rommel opruimen, gewoon een beetje rekening houden met medereizigers of sowieso met een ander, het zijn schaarse uitzonderingen geworden.




    Iedereen is gehaast, we worden geregeerd door types die uitsluitend economische groei voor ogen hebben. Daar moet alles voor wijken. Het grootste goed is dat we drie mobieltjes hebben, in alle kamers tenminste één platte tv en dat we wel vier keer op vakantie gaan, want de rest van het jaar zien we onze computerkinderen nooit.
    Als chauffeur van de hightech denken we vooruit te komen, maar qua mentaliteit hollen we achteruit. Ouders moeten beiden werken om de hypotheek, de computers, de auto’s en de keuken af te betalen en hebben dusdoende geen tijd meer voor hun grut, dat zichzelf maar moeten opvoeden, in de opvang of op de hangplek.
    Welbeschouwd is Nederland een meelijwekkende maatschappij, waarin enkel het individu telt en dat individu er bovendien alleen maar voor zichzelf is. Zo kweken wij kleine, beklagenswaardige Jorannetjes die van jongs af aan niet beter weten dan dat er maar één persoon telt: ik!
    Vele honderden lezers reageerden op mijn vraag van vorige week over oprukkende hufterigheid in het maatschappelijk verkeer. Een stortvloed aan nauwelijks opwekkende reacties.
    Veel lezers verwijten het verval aan de ouders, die als opvoeders vaak volledig falen of voortdurend met elkaar ruziën. Op dit eeuwige strijdtoneel moeten kinderen bij thuiskomst dan maar raden hoe een gewoon mens met een ander omgaat!
    De conversatie in veel gezinnen begint tegenwoordig met ’Ja, maar...’ en eindigt met: ’Jij de kinderen, ik het bankstel!’ Veel lezers vinden dat de politie harder moet ingrijpen bij hufterig gedrag, maar politie komt altijd te laat, standaard achteraf. Bovendien mogen er dan per trein wel tien agenten worden ingezet, in de daluren.
    Die dienders hebben we niet, want Oom Agent loopt alleen maar bonnen te schrijven, waardoor er voor de politie ook bij de jeugd geen enkel ontzag meer is.
    Door een bijna totaal gebrek aan innerlijke beschaving, afwezigheid van enige kijk op het eigen bestaan, collectieve leidraad of correctie van wangedrag, heeft onze jeugd niet alleen thuis maar vooral ook over de grens een beroerde naam, zo mailen mij veel lezers vanuit het buitenland.
    ’In Spanje, waar wij wonen, durven wij in de vakantietijd niet meer naar een restaurant, vanwege alle rennende en klierende Nederlandse kinderen, die onder de tafels zitten als ze er niet op klimmen’, mailde mij een gepensioneerd echtpaar vanaf de Costa del Sol.
    Ook in Zuid-Europese supermarkten vallen Nederlanders in de zomermaanden altijd meteen op, al was het maar door hun geschreeuw tussen de schappen: ’Nee Jan, dat is véél te duur!’
    Een oplossing zien de meeste lezers niet, zeker niet vanuit eigen maatschappelijke kracht. ’Daarvoor is de verloedering al te ver doorgeschoten’, schrijft mij een bedroefde lezeres.
    ’Dat hele getwitter en gefacebook is een sociale ramp’, mailt mij een ander. Jongelui communiceren met apparaten, maar zien een ander niet staan. Een normaal gesprek is er niet bij. Niemand zegt nog normaal gedag, maar ze lopen wél de hele dag te twitteren. Zijn dus alleen maar met zichzelf bezig, gebogen over hun mailmobieltje lopen ze een ander ondersteboven en daarbij kan er nog geen excuus van af.
    Zoiets heet dan een virtuele werkelijkheid, in goed Nederlands een leugen. Mensen hebben honderden facebookrelaties, maar in werkelijkheid niet één vriend.
    Bij een frietkot in de Franstalige Ardennen, zo mailt mij een lezer vanuit Wallonië, viel hem een Nederlandstalig bordje op: Honden en kinderen aanlijnen!


    Hoe treffend!!

  15. #265

    Standaard

    Dit zal je huisarts maar zijn zeg :

    Huisartsenpraktijk Veghel te vies

    De huisartsenpraktijk J.M. Bonnet in Veghel is met onmiddelijke ingang gesloten. De praktijk is te vies, de doktersassistente is niet gediplomeerd en medicijnen waren al jaren over de datum.



    Volgens de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) voldeed onder meer de wijze waarop de huisarts zijn instrumenten reinigde, niet aan de normen. Ook werd de praktijk zelf niet vaak genoeg schoongemaakt en ontbrak het aan goede voorzieningen om bijvoorbeeld de handen te wassen.

    Inspecteurs troffen in de tas die de arts gebruikte om visites af te leggen, medicijnen aan die al meerdere jaren over de datum waren. Ook de bereikbaarheid van de praktijk voor spoedgevallen is volgens de inspectie onder de maat. Er was geen aparte spoedlijn of een keuzemenu met die optie. Patiënten kregen bovendien bij een spoedmelding geen deskundig persoon aan de lijn. De dokterssasistente was niet gediplomeerd, terwijl zij ook medische handelingen verrichttelijn.

    De IGZ hield Bonnet al langer in de gaten, nadat de huisartsenpost 's-Hertogenbosch-Oss-Veghel hem wegens onprofessioneel gedrag op non-actief had gesteld. Deze week bleek tijdens een onaangekondigd bezoek dat de wijze waarop de man zijn beroep uitoefende, „ernstig gevaar voor de patiëntveiligheid” opleverde.

    De arts mag pas weer aan de slag als de IGZ heeft vastgesteld dat de situatie voldoende is verbeterd

    Bron : Telegraaf.nl

    Hier wil je toch geen patient meer zijn? Deze man moet het huisartsen-beroep nooit meer mogen uitoefenen.

    Zowiezo denk ik dat er weinig mensen nog bij hem willen komen als ze wat mankeren.

    Wat vinden jullie hiervan, en wat zou er moeten gebeuren????


  16. #266

    Standaard

    Nooit meer als huisarts aan de slag lijkt mij ook een toepasselijke straf.

  17. #267

    Standaard

    'Duitsers graven geen kuilen meer'

    Sommige kustbewoners weten het zeker: aan de Nederlandse stranden worden minder Duitse kuilen gegraven.



    "De tegenwoordige badgast uit Duitsland heeft genoeg geld. Die graaft geen kuil om lekker beschut op het strand te zitten, die huurt gewoon een strandstoel met een windscherm," zegt Katwijker Dick Hogewoning tegen het Leidsch Dagblad.

    Vroeger was dat wel anders. "Die grote Duitse families groeven kuilen en zetten daarmee hun gebied af. Het is echt zo dat het de Duitsers waren die dat deden," weet Hogewoning.

    Ook Peet uit Noordwijk herinnert zich de Duitse kuilen: "Als opgeschoten jongeren ergerden we ons aan die gasten. Legden we 's avonds een bolus in zo'n kuil."

    Pieter Koekbakker van de Reddingsbrigade in Katwijk twijfelt nog: "Had je hier gisteren moeten komen, de ene kuil na de andere. En dat zijn juist Duitsers. Nederlanders maken ook kuilen, maar die gooien ze weer dicht."

    Bron : Telegraaf.nl

  18. #268

    Standaard

    Hoezo komkommernieuws.
    Hier was vanmiddag nog een flinke aanrijding tussen een auto en een motorfiets, best heftig.

  19. #269

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    HAARLEM - Een 46-jarige dronken automobilist uit Nijverdal heeft woensdagmiddag bij een benzinestation op de Schipholweg in Haarlem per abuis benzine in zijn onderbroek getankt. Dat maakte de politie donderdag bekend.

    De man probeerde bij het tankstation een jerrycan te vullen met benzine, maar dit lukte niet. Hij goot de brandstof daarentegen in zijn slip. Een getuige die het zag, waarschuwde de politie. De man bleek bijna drie keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol te hebben genuttigd. Zijn rijbewijs is ingevorderd en de man moest mee haar het bureau. Hij is donderdagmiddag weer in vrijheid gesteld.
    Tja, nu denkt iedereen natuurlijk dat alle mensen uit Nijverdal zulke rare fratsen uithalen...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Tja, nu denkt iedereen natuurlijk dat alle mensen uit Nijverdal zulke rare fratsen uithalen...
    Ben er wel eens geweest maar dat viel mee hoor

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ben er wel eens geweest maar dat viel mee hoor
    Want je had er ook twee gezien die dat deden of wat?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Want je had er ook twee gezien die dat deden of wat?
    Nee, van de 23 mensen die ik zag deden er 10 dat, da's toch mooi minder dan de helft

  24. #274

    Standaard

    Wat moet je hier van denken? :

    Vijftien keer abortus, toch moeder

    AMSTERDAM - Vijftien keer raakte de Amerikaanse Irene Villar zwanger, evenzovele malen ging ze over tot abortus. Nu is ze toch moeder, gelukkiger dan ooit en heeft ze een boek over haar zwangerschapsdrama geschreven



    Vanwege dat boek wordt Villar met de dood bedreigd - in de Verenigde Staten worden vrouwen die abortus laten plegen door een deel van de bevoking gelijk gesteld met moordenaars - maar ze wil toch haar verhaal vertellen.

    De inmiddels 40-jarige moeder van twee dochters raakte als achttienjarige studente in de ban van een professor, 34 jaar ouder en tamelijk dominant. Die maakte Irene duidelijk dat hun relatie slechts kon slagen op één voorwaarde: dat deze kinderloos zou blijven.

    De beïnvloedbare vrouw raakte in twaalf jaar vijftien maal zwanger en voelde zich vijftien maal gedwongen de babies het leven te ontzeggen. Tot ze op haar dertigste afscheid nam van de professor en op haar 33e een nieuwe man trof; een die best kinderen wilde. En dat geluk resulteerde in twee dochters, zo meldt Bild.de .

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #275

    Standaard

    'Mini Monet' (7) verdient 180.000 euro

    Holt - Hij zit nog op de basisschool, maar hij wordt nu al een "mini Monet" genoemd. De 7-jarige Kieron Williamson haalde afgelopen weekend in een half uurtje 180.000 euro op tijdens een veiling van 33 van zijn kunstwerken in een galerie.



    Zijn werken werden gekocht door liefhebbers van over de hele wereld. Kieron schildert vooral landschappen en stadsgezichten uit de streek Norfolk, waar hij woont. Het duurste werk ging weg voor een kleine 10.000 euro, het goedkoopste nog altijd voor 2.000 euro.

    Kieron begon zijn carrière tijdens een familievakantie in Cornwall twee jaar geleden, geïnspireerd door de boten in de haven. Hij vroeg zijn ouders om een schetsboek en al snel tekende hij niet alleen boten, maar ook achtergronden, landschappen en huizen.

    Zijn talent werd herkend door lokale kunstenaars die hem hielpen beter te worden. In augustus 2009 leverde dat zijn eerste expositie in zijn woonplaats op en was zijn naam gevestigd.

    "Ik hou van landschappen met de mooie luchten in deze omgeving," zegt Kieron. Hij schildert elke dag vanaf zes uur in de ochtend tot hij naar school moet en daarna weer na zijn lessen.

    Zijn succes is nog niet voorbij. Elke week schildert Kieron zes schilderijen. Er is een wachtlijst van 700 liefhebbers die dolgraag een originele Kieron Williamson willen bemachtigen. Zijn stijl wordt omschreven als "impressionistisch, maar niet abstract", melden Britse media.

    Zijn ouders willen met het geld alvast een huis voor hem kopen en de rest investeren tot hun kleine kunstenaar 25 is.

    Kijk hier naar enkele voorbeelden van zijn werk.

    Bron : Telegraaf.nl

Pagina 11 van 64 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •