Pagina 21 van 64 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #501

    Standaard

    Ach zo langzamerhand word ik het ook wel is zat hoor, alles maar verbieden. Nu weer dat fietsers geen muziek op mogen hebben, althans geen oortjes, nee neem mijn buurjongen.....die heeft een krat Heineken verbouwd tot radio en fiets en brommert hiermee door het dorp en naar school, daar geniet iedereen van mee .

    En als fietsers geen oortjes in mogen, mogen automobilisten dan wel muziek aan in de auto? Want die staan ook vaak knetterhard en hoort men de omgeving niet en leidt ook af.

    Net als de telefoon....handsfree bellen, want anders leidt het af, boete € 150,-. Nee joh, handsfree bellen leidt niet af je bent toch aan het bellen, dus concentreer je je niet alleen op het verkeer, maar ook op je telefoongesprek. Er zijn mensen die hele zakelijke besprekingen in de auto houden achter het stuur.

    Oh ja, losse boekvormige routeplanners en knuffels op de hoedenplank van auto mogen ook niet meer, als je remt kon dat wel is van de hoedenplank afvallen. Hm, vraag me toch af waar die naam eigenlijk vandaan komt?

    Ik vind het in Nederland veel te ver gaan, mensen hebben ook nog een eigen verantwoordelijkheid, hier wordt je allerlei regels opgelegd wat nog wel en niet mag, schijtziek wordt je ervan.

    En als ze dan toch iets aan die fietsers willen doen.....met z'n vieren naast elkaar rijden, nee dat is niet gevaarlijk...door rood licht rijden...nee dat is niet gevaarlijk...zonder licht rijden...nee dat is niet gevaarlijk....en de dooddoener van tegenwoordig...fietsers zijn beschermd, nou dat weet de jeugd ook hoor, gewoon voorrang nemen als groep waar het levensgevaarlijk is, nou daar kom je mee thuis

  2. #502

    Standaard

    Heel simpel watcher. Als iemand een telefoon in de hand heeft tijdens het auto rijden of iemand oortjes in heeft tijdens het fietsen is dit makkelijk te controleren en te bekeuren door oom agent. Puur om de pegels dus als je het mij vraagt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #503
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #504

    Standaard

    2 minuten in brand

    Je wilt niet weten wat 20/30 seconden (Volendam) al met je kan doen, laat staan 2 minuten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #505

    Standaard

    Jeetje, wat een malloot daar in Alphen ad Rijn.

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jeetje, wat een malloot daar in Alphen ad Rijn.
    Doden bij schietpartij Alphen aan den Rijn

    ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een schietpartij bij een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zijn zeker 6 doden gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt. De dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten. Een ooggetuige spreekt over zeker vijf doden, maar mogelijk zelfs tien.



    Het is onduidelijk wat zich precies in het winkelcentrum heeft afgespeeld. Ooggetuigen melden afzonderlijk van elkaar dat een man (een 24-jarige inwoner van Alphen aan den Rijn) met mogelijk een automatisch wapen om zich heen heeft geschoten.

    Kogelregen

    Volgens berichten op Twitter zouden er tientallen kogels zijn afgevuurd tijdens een druk moment in het winkelcentrum. "Schietpartij in mijn supermarkt, twee minuten van mijn huis vandaan. Dader is gewapend met machinegeweren", twittert Alphenaar Screamer HS.

    De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt en het gebied rond het winkelcentrum is afgezet.

    Mitrailleur

    De eigenaar van een dierenwinkel in het winkelcentrum vertelt aangeslagen aan de NOS hoe hij verschillende dodelijke slachtoffers op de grond zag liggen. "Ik heb eigenlijk alles gezien. Nadat er paniek uitbrak ging ik buiten kijken en zag mensen op de grond liggen. Ik zag de dader met een grote mitrailleur voorbij komen. Ik heb heel veel schoten gehoord."

    Volgens de man zijn er veel gewonden gevallen en zeker 'tussen de vijf en tien doden'. De schutter schoot zichzelf door het hoofd, aldus de getuige.

    Bomberjack

    Twee lichamen liggen op het Carmenplein. Volgens een ooggetuige zou ook een slachtoffer in een steegje liggen. De dader zou zijn aangetroffen tussen de kassa's bij Albert Heijn. Het zou gaan om een blanke, blonde, langharige man, gekleed in een bomberjack en legerbroek.

    Hij zou twee rondjes door het winkelcentrum hebben gelopen. De man begon rustig om zich heen te schieten, zeggen getuigen.

    Publiek vlucht voor leven

    De gewonden zijn naar verschillende ziekenhuizen in de regio overgebracht. Rond het winkelcentrum is het nog steeds een grote chaos. Ambulances, politie hebben het centrum afgesloten.

    Overal klinkt geschreeuw en rent het publiek. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven toen de dader begon te schieten.

    Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.

    Tweede schietpartij

    Het is de tweede schietpartij in een week in de Zuid-Hollandse stad. Daarbij vielen twee doden en raakten er nog twee anderen gewond.

    Schietpartij_Alphen_a/d_Rijn (filmpje)

    Bron : Telegraaf.nl (Originele_Artikel)

  7. #507

    Standaard

    Tristan van der Vlis lid van schietclub

    ALPHEN AAN DEN RIJN - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die zaterdag een bloedbad aanrichtte in Alphen aan den Rijn, was lid van een schietclub. Inmiddels is de identificatie van zijn slachtoffers bijna rond. De familie wordt in kennis gesteld.



    Burgemeester Bas Eenhoorn zei te verwachten later op de avond de identiteit van de inmiddels zeven doden bekend te kunnen maken. De toestand van een aantal gewonden is kritiek.

    Onder de slachtoffers zijn ook kinderen. „Er waren ouders en kinderen in het winkelcentrum. Het is bijna niet te begrijpen dat dit is gebeurd. Het is te verschrikkelijk voor woorden, een schok voor allemaal”, aldus de burgemeester.

    Het forensisch onderzoek nog niet is afgerond.
    Eerdere berichten dat de moeder en vader van de jongen zouden zijn neergeschoten, blijken niet te kloppen. Tristan woonde bij zijn vader. Zijn moeder vond een afscheidsbrief in haar huis.

    Over een motief kan justitie nog niets zeggen. Dat wordt eventueel later bekendgemaakt als dat in het schrijven staat.
    RTL Nieuws toonde zaterdagavond een foto van dader Tristan van der Vlis.

    Wapens

    De schutter was lid van een schietvereniging en had een vergunning voor vijf wapens. Het is nog onduidelijk of hij een van deze wapens heeft gebruikt.

    In 2003 is de man in contact geweest met de politie wegens de Wet wapens en munitie, maar het OM heeft hem uiteindelijk niet vervolgd. Waarom de zaak indertijd werd geseponeerd kon Officier van Justitie Kitty Nooy niet zeggen.

    Explosieven

    In een brief die in de auto van Tristan lag, stond dat er explosieven zouden liggen in drie andere winkelcentra. Vandaar dat over is gegaan tot ontruiming van de centra. Na 21.00 wordt daarover meer duidelijk. Het onderzoek is nu nog in volle gang. Zo'n honderd agenten houden een oogje in het zeil. „Op het plaats delict vindt nog forensisch onderzoek plaats. We gaan uiterst minutieus te werk”, aldus de korpschef.

    De politie in Alphen aan den Rijn krijgt bijstand van korpsen vanuit het hele land. Op dit moment zijn 150 politiemensen bezig met het onderzoek naar de schietpartij. De gevolgen van de schietpartij hebben ook veel indruk gemaakt op de hulpverleners en politieagenten, zei korpschef Jan Stikvoort.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik vind dit zo verschrikkelijk wat er gebeurd is.

    Mijn welgemeende condoleances gaan uit naar familie,vrienden en kennissen van de slachtoffers, en ik wens ze heel veel sterkte toe.

    Wat betreft de foto van de dader, dat die geplaatst is (wat sommige mensen niet kunnen waarderen), kan ik niet mee zitten.

    Met zo iemand heb ik echt geen compassie, met zo'n malloot.

    Hoop dat ie brand in de hel (sorry dat ik dit zeg, maar als ik dit allemaal hoor en zie, doet me dit als mensen-mens veel pijn).

    Iedereen moet weten wie dit monster was/is, en dan moeten de mensen niet zeuren dat zijn foto geplaatst wordt.

    Ik ben van mening dat als je lid bent van een schietvereniging, je never nooit meer, de mogelijkheid moet krijgen om de geweren etc mee naar huis te nemen of thuis wapens te mogen bewaren.

    Deze moeten altijd en eeuwig bij de vereniging blijven, en nooit ergens anders.

    Dan dupeer je misschien wel de goede mensen, maar je verkleint wel de mogelijkheden voor dit soort monsters en gekken.

    Maar ja, das mijn mening en heb het niet voor het zeggen, maar lijkt mij een mogelijke oplossing.

    Dan heb je in ieder geval al een grote mogelijkheid om aan wapens te komen uitgesloten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-04-2011 om 08:15

  8. #508

    Standaard

    Ik vraag me af wat hem tot zijn daad heeft gebracht. En wat betreft die wapens: afgifte van vergunningen moet misschien wat zorgvuldiger gebeuren, waarbij ik voorstel dat er wordt gekeken naar de reden dat iemand thuis wapens kan hebben en gebruiken indien het hem goeddunkt.

    Goed, je kunt dit soort zaken moeilijk voorkomen als je niet in een politiestaat wilt leven, dus het zal toch nog wel een keer gebeuren. Ik ben alleen wel benieuwd of zijn ouders niets door hebben gehad van zijn op handen zijnde uitbarsting.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #509

    Standaard

    Schizofrenie kan je op een jonge leeftijd ontwikkelen. Drugs of een cominatie? Het is gissen, maar deze persoon met een wapen is niet goed afgelopen.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  10. #510

    Standaard

    En dan lees je in sommige berichten dat hij (die Tristan) wiet zou roken en spellen als Call of Duty spelen etc.

    Ik vind het persoonlijk een beetje vergezocht om het in die hoek te zoeken. Sommige mensen zijn gewoon niet helemaal goed bij hun hoofd. Het halve forum hier speelt Grand Theft Auto of Call of Duty. Wij lopen toch ook niet de straat op guns blazin' ?

  11. #511

    Standaard

    Helemaal mee eens. Dit doe je alleen als het geestelijk al goed fout met je zit en dan maakt het niet uit of je wel of niet games speelt. Wordt wel eens moe van die mensen die dit dan aangrijpen om toch vooral aan te tonen dat gewelddadige games de oorzaak zijn....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Dit doe je alleen als het geestelijk al goed fout met je zit en dan maakt het niet uit of je wel of niet games speelt. Wordt wel eens moe van die mensen die dit dan aangrijpen om toch vooral aan te tonen dat gewelddadige games de oorzaak zijn....
    Ik heb in de 20+ jaren waarin ik games speel misschien wel een miljoen of meer 'doden' veroorzaakt. Het idee om de straat op te gaan om iets gewelddadigs te doen komt niet eens in me op.

    Geweld in games en geweld in real life staat totaal niet in correlatie met elkaar.

    Dan zou je iedere hardrijder ook wel kunnen beschuldigen van het spelen van Gran Turismo (waarbij de gemiddelde hardrijder zal zeggen: huh? Wa is da!?)

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb in de 20+ jaren waarin ik games speel misschien wel een miljoen of meer 'doden' veroorzaakt. Het idee om de straat op te gaan om iets gewelddadigs te doen komt niet eens in me op.

    Geweld in games en geweld in real life staat totaal niet in correlatie met elkaar.

    Dan zou je iedere hardrijder ook wel kunnen beschuldigen van het spelen van Gran Turismo (waarbij de gemiddelde hardrijder zal zeggen: huh? Wa is da!?)
    Weet niet of het nog bestaat, maar je had toch ook de Game ''Carmageddon'', waarbij het toegestaan was zoveel mogelijk mensen dood te rijden.

    Dat ga je toch niet in de praktijk brengen lijkt me zo, anders moet er toch wel wat los zitten denk ik.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weet niet of het nog bestaat, maar je had toch ook de Game ''Carmageddon'', waarbij het toegestaan was zoveel mogelijk mensen dood te rijden.

    Dat ga je toch niet in de praktijk brengen lijkt me zo, anders moet er toch wel wat los zitten denk ik.
    Man man wat was dat een toffe game zeg! Sloeg werkelijk waar helemaal nergens op, maar je kreeg punten voor elke dode die je veroorzaakte op straat dacht ik. Als je zo'n spel niet los kunt zien van de realiteit, dan zit er inderdaad een steekje bij je los. Daar kunnen de makers van dat spel helemaal niets aan doen.

    Voor de liefhebbers:

    http://www.youtube.com/watch?v=yqrftlCAic0
    Carmageddon!

  15. #515

    Standaard

    haha, computergames nadoen. Ik speelde vroeger urenlang Duckhunt, maar ik schiet ook geen eenden af tegenwoordig.

    Je hebt altijd rotte appelen, die doen toch hun droevige ding ongeacht computergames/films/tv.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #516

    Standaard

    Over uitschot gesproken :

    Gekken dreigen met herhaling schietpartij

    ALPHEN AAN DEN RIJN - Winkeliers en klanten van winkelcentrum de Ridderhof in Alphen, waar Tristan van der Vlis een bloedbad aanrichtte, zijn de afgelopen twee dagen drie keer opgeschrikt door mensen die door het winkelcentrum rondliepen en dreigden de daad van Tristan te herhalen. In het meest extreme geval ging het om een 40-jarige Amsterdammer die gisteren gekleed in een camouflagepak het centrum binnenkwam.



    Alle drie de personen zijn door de politie aangehouden. De Amsterdammer in camouflagepak was voor zijn bizarre dreigement speciaal met de trein naar Alphen aan de Rijn gekomen.

    De man kreeg een winkelverbod van dertig dagen opgelegd. Een agressieve 51-jarige man en een verwarde man van 67 uit Alphen kregen eerder in de week ook een winkelverbod.

    Naast de drie gekken die in persoon naar het winkelcentrum kwamen, heeft de politie de handen vol aan mensen die dreigberichten op internet zetten. Zeven verdachten zijn hiervoor inmiddels aangehouden. Ze worden door justitie voorgeleid aan de officier van justitie.

    Bron : Telegraaf.nl

  17. #517

    Standaard

    Dus...je trekt een camouflage 'pak' aan, stapt in de trein naar Alphen aan den Rijn en gaat vervolgens de winkeliers bedreigen?

    Wil je dan gewoon graag opgepakt worden of hoop je gewoon dat men je een pak slaag gaat verkopen?

  18. #518

    Standaard

    wat heb je eraan? echt te idioot voor worden.
    naar de dierenarts ermee..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #519

    Standaard

    Twintig jaar cel voor moord en seks met dode

    LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft de 25-jarige Johannes van der Z. uit Dokkum veroordeeld tot een celstraf van twintig jaar wegens moord. De man heeft op 20 juni vorig jaar in het Tolhuispark in zijn woonplaats met een ijzeren moker de schedel van Suzanne Monsma (24) uit Dokkum ingeslagen. Later keerde hij terug naar het park en vergreep hij zich aan het ontzielde lichaam van de jonge vrouw.

    Het Openbaar Ministerie (OM) had een celstraf van twintig jaar en tbs met dwangverpleging geëist. De rechtbank vindt dat er diverse aanwijzingen zijn dat Van der Z. ziekelijke stoornissen heeft, maar deskundigen die de man onderzochten kunnen geen advies over tbs geven. De jongeman weigerde mee te werken aan een psychisch onderzoek in het Pieter Baancentrum (PBC).

    „De kans op herhaling kan echter niet worden uitgesloten en daarom gaat de straf de duur van de gemiddelde straf te boven”, aldus de rechtbank.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Twintig jaar cel voor moord en seks met dode

    LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft de 25-jarige Johannes van der Z. uit Dokkum veroordeeld tot een celstraf van twintig jaar wegens moord. De man heeft op 20 juni vorig jaar in het Tolhuispark in zijn woonplaats met een ijzeren moker de schedel van Suzanne Monsma (24) uit Dokkum ingeslagen. Later keerde hij terug naar het park en vergreep hij zich aan het ontzielde lichaam van de jonge vrouw.

    Het Openbaar Ministerie (OM) had een celstraf van twintig jaar en tbs met dwangverpleging geëist. De rechtbank vindt dat er diverse aanwijzingen zijn dat Van der Z. ziekelijke stoornissen heeft, maar deskundigen die de man onderzochten kunnen geen advies over tbs geven. De jongeman weigerde mee te werken aan een psychisch onderzoek in het Pieter Baancentrum (PBC).

    „De kans op herhaling kan echter niet worden uitgesloten en daarom gaat de straf de duur van de gemiddelde straf te boven”, aldus de rechtbank.

    Bron : Telegraaf.nl
    Rare redenering van de betreffende rechtbank. 'De kans op herhaling kan echter niet worden uitgesloten etc.' De kans op herhaling kun je volgens mij nooit uitsluiten, bij geen enkele zaak.

  21. #521

    Standaard

    De Keniaan Geoffrey Mutai heeft vandaag in Boston een nieuw wereldrecord op de marathon gelopen. Hij legde de 42,195 kilometer af in 2:03.02 uur. Dat is 57 seconden sneller dan het oude wereldrecord.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    De Keniaan Geoffrey Mutai heeft vandaag in Boston een nieuw wereldrecord op de marathon gelopen. Hij legde de 42,195 kilometer af in 2:03.02 uur. Dat is 57 seconden sneller dan het oude wereldrecord.
    Geen nieuw wereldrecord omdat het parcours niet aan de eisen voldoet. Dus wel de snelste tijd ooit, maar geen officieel wereldrecord.

  23. #523

    Standaard

    Officieel of niet, ik loop zelf hard en heb respect voor die tijd want my god dat is snel hoor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Officieel of niet, ik loop zelf hard en heb respect voor die tijd want my god dat is snel hoor....
    Da's vaker met wereldrecords.. erkend of niet....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #525

    Standaard

    Meisje overleeft val van Golden Gate-brug

    SAN FRANCISCO - Een meisje van 16 heeft een val overleefd van de beroemde Golden Gate-brug in San Francisco.

    De tiener belandde zondag in het zeventig meter lager geleden water en werd daar twintig minuten na haar val door de Californische kustwacht uit gevist.
    Of ze per ongeluk is gevallen of is gesprongen is niet bekend, meldde de San Francisco Chronicle.



    Jaarlijks springen of vallen 25 mensen vanaf de brug hun dood tegemoet. In maart sprong een jongen van 17 van de brug. Ook hij overleefde.
    Laatst aangepast door Yvonne : 19-04-2011 om 11:28
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Pagina 21 van 64 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •