Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #76

    Standaard

    Fight Club II?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Twee zwangere meisjes (12 en 13 jaar) in gestolen auto van de E40 geplukt

    Op de E40 aan de grensovergang bij Lichtenbusch (Eynatten) heeft de Duitse politie twee jongedames gesnapt die met een gestolen wagen op weg waren naar Luik.

    De bestuurster bleek amper 12 jaar oud te zijn én hoogzwanger. Haar vriendin, 13, verkeert ook in gezegende toestand. De dames reden in een wagen met nummerplaat uit Keulen, zonder enige papieren laat staan verzekering.

    De wagen stond als gestolen gemeld. Beiden bleken niet aan hun proefstuk te zijn: ze zijn al meerdere keren opgepakt in Duitsland en België wegens diefstal. Hun familie woont in een "kamp" in de buurt van Luik volgens het rapport van de Duitse politie. Beide tieners zijn meegenomen door de Duitse jeugdbescherming.

    Bron : Demorgen.be

    Dit vind ik niet normaal meer, op die leeftijd al zwanger zijn.

    Maar ja een fatsoenlijke opvoeding zullen ze niet gehad hebben lijkt me, anders gebeurt dit niet.

    Dat je op die leeftijd over vriendjes en vriendinnetjes spreekt ok, maar je gaat mijn inziens niet lopen rampetampen (sorry dat ik het zo zeg), maar dit vind ik gewoon ziekelijk

  3. #78

    Standaard

    Doden bij explosie in metro Moskou

    Bij een explosie in de metro van de Russische hoofdstad Moskou zijn zeker 25 doden gevallen. Wat de oorzaak van de explosie is, is ook nog niet duidelijk. De explosie was bij het metrostation Lubijanka in het centrum van Moskou.

    -----
    Ze hebben het in het nieuws over een dubbele aanslag.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Twee zwangere meisjes (12 en 13 jaar) in gestolen auto van de E40 geplukt

    Op de E40 aan de grensovergang bij Lichtenbusch (Eynatten) heeft de Duitse politie twee jongedames gesnapt die met een gestolen wagen op weg waren naar Luik.

    De bestuurster bleek amper 12 jaar oud te zijn én hoogzwanger. Haar vriendin, 13, verkeert ook in gezegende toestand. De dames reden in een wagen met nummerplaat uit Keulen, zonder enige papieren laat staan verzekering.

    De wagen stond als gestolen gemeld. Beiden bleken niet aan hun proefstuk te zijn: ze zijn al meerdere keren opgepakt in Duitsland en België wegens diefstal. Hun familie woont in een "kamp" in de buurt van Luik volgens het rapport van de Duitse politie. Beide tieners zijn meegenomen door de Duitse jeugdbescherming.

    Bron : Demorgen.be

    Dit vind ik niet normaal meer, op die leeftijd al zwanger zijn.

    Maar ja een fatsoenlijke opvoeding zullen ze niet gehad hebben lijkt me, anders gebeurt dit niet.

    Dat je op die leeftijd over vriendjes en vriendinnetjes spreekt ok, maar je gaat mijn inziens niet lopen rampetampen (sorry dat ik het zo zeg), maar dit vind ik gewoon ziekelijk
    Tja, laten we eerlijk zijn, niet alleen het rampetampen op jonge leeftijd, maar ook een reeks van andere dingen is veranderd in de loop der jaren. Moeilijk onderwerp, kan aan de ouders liggen, maar misschien hebben die gewoon hun best gedaan en zijn de kinderen onhandelbaar (gestolen auto........) Zou ik dat in mijn jeugd geprobeerd hebben had ik een groot probleem gehad

    Veel jeugdigen hebben geen respect meer, gelukkig zijn er ook nog genoeg die wel iets willen leren en luisteren.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Doden bij explosie in metro Moskou

    Bij een explosie in de metro van de Russische hoofdstad Moskou zijn zeker 25 doden gevallen. Wat de oorzaak van de explosie is, is ook nog niet duidelijk. De explosie was bij het metrostation Lubijanka in het centrum van Moskou.

    -----
    Ze hebben het in het nieuws over een dubbele aanslag.
    Update:
    Inmiddels is duidelijk dat er drie aanslagen zijn geweest, waarbij zeker 37 mensen om het leven zijn gekomen. Het zou gaan om zelfmoordaanslagen bij metrostations Lubyanka en Park Kulturi. Volgens Russische media is er ook een derde aanslag gepleegd bij station Prospekt Mira.

  6. #81

    Standaard

    Vaak begrijp ik de media niet. Vrijdag was er een mogelijke aanval van Noord-korea op Zuid-Korea (achteraf waarschijnlijk niet het geval) en dat was niet de opening van het nieuws, geen enkel actualiteitenrubriek besteed er aandacht aan. Terwijl de gezondheidsplan in Amerika totaal niet relevant is voor de "wereld" wel volop aandacht kreeg.

    Ik mis perspectief en relevante duiding in het nieuws.

  7. #82

    Standaard

    Wie heeft dit wel eens meegemaakt? :

    Koppel uit huis gezet wegens te luide seks

    Het Duitse koppel Michael Krug en Nicole Kühn, allebei 25, hebben haast elke dag een stevig potje seks. En blijkbaar mag het daarbij wel eens hard gaan want hun huisbaas heeft hen nu de deur gewezen na ettelijke klachten over geluidsoverlast.

    Het Duitse koppel Michael Krug en Nicole Kühn, allebei 25, hebben haast elke dag een stevig potje seks. En blijkbaar mag het daarbij wel eens hard gaan want hun huisbaas heeft hen nu de deur gewezen na ettelijke klachten over geluidsoverlast.

    Michael en Nicole kregen een brief van hun verhuurder met de mededeling dat de extreme kreten tijdens hun liefdesspel in het hele appartementsgebouw te horen zijn en behoorlijk hinderend zijn voor de andere bewoners. "Bijgevolg verzoeken wij u uw woning tegen 15 april te verlaten", luidt het in de brief.

    Dikkere muren

    Nicole begrijpt deze beslissing niet. "Blijkbaar doen wij het luider dan andere mensen. We hebben goeie en lange vrijpartijen en genieten er met volle teugen van". De buren zijn hier echter minder enthousiast over. Tussen juli vorig jaar en nu liepen er immers niet minder dan vijftien klachten wegens geluidsoverlast binnen.

    Het koppel en hun twee zoontjes hebben inmiddels al een andere woning gevonden. Eentje met dikke muren, naar verluidt.

    Bron : HLN.be
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-03-2010 om 16:23

  8. #83

    Standaard

    En in Duitsland zijn de wanden en plafonds een stukje dikker en zwaarder dan in NL. Wel echte Duitsers, schreeuwers......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Lol, ouch!
    Nou ben ik geen Uma fan dus kan het niet erg vinden, maar ouch!
    11 mensen, de boeren bios in poldermeerderplasserwaard trekt nog meer volk op een avondje.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #86

    Standaard

    Rekening voor bloedvlek geschrapt

    AALST - De 79-jarige Georgette Van den Bossche hoeft de rekening van 250 euro voor het schoonmaken van een bloedvlek op het wegdek niet te betalen. Dat heeft het gemeentebestuur van de Belgische stad Aalst maandag beslist.

    De bejaarde vrouw uit Wieze kwam in augustus vorig jaar tijdens een fietstocht langs de rivier de Dender ten val. Zij kwam op haar gezicht terecht, kneusde haar schedel en brak twee vingers. Ze lag acht dagen in het ziekenhuis. Ruim twee weken geleden kreeg ze van de verzekeraar van Aalst een factuur van 250 euro, omdat de brandweer de bloedvlek die zij had veroorzaakt, had moeten verwijderen.
    Volgens burgemeester Ilse Uyttersprot van Aalst is na onderzoek gebleken dat het principe 'de vervuiler betaalt' in het geval van Van Den Bossche te strikt is toegepast. De gemeente wil soortgelijke gevallen voortaan vermijden en zal daarom haar regelingen wijzigen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #87

    Standaard

    Slapende man vrijuit na verkrachting dochter

    BRUSSEL - Een man uit het Waalse Bergen is vrijgesproken van verkrachting van zijn vierjarige dochtertje omdat hij in zijn slaap handelde.

    De 30-jarige F. L. bekende tijdens de rechtszaak de feiten maar stelde dat hij zich er niet van bewust was. Dat hebben Belgische media dinsdag gemeld.
    ''Ik lijd aan sekssomnia, de seksuele variant van slaapwandelen. Ik wist niet wat ik deed'', aldus de man.
    Deskundigen die de man onderzochten, sluiten niet uit dat dit waar is. Volgens hen vertoon de man ook geen pedofiele neigingen. De moeder van het slachtoffer en het Openbaar Ministerie gaan in beroep tegen de vrijspraak

    -------------------------------

    only in Belgium...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #88

    Standaard

    Het bestaat overigens echt hoor, seksomnia. Dus zo vreemd vind ik het bericht niet. Verschrikkelijk dat hij het met zijn dochter doet, maar als hij echte aan sekssomnia lijdt kan hij er ook weinig aan doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #89

    Standaard

    zou het geschreeuw hem niet wakker gemaakt hebben?

    denk dat we gewoon met een pedo te maken hebben...

    De Belgen zijn goed in 2 dingen: chocola maken en kinderen misbruiken. En die chocola maken ze alleen maar om kinderen te lokken! (vrij gebruikt naar 'In Bruges')
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #90

    Standaard

    Geluid of pijnprikkels zijn niet altijd voldoende om iemand te wekken, schudden en de naam hard zeggen zou het beste helpen.
    Laat hem volgende keer een diepvrieskip pakken, als hij sexuele associaties heeft met een kind van 4 kan hij dat ook hebben bij een bevroren pluimvee lijkje.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #91

    Standaard

    Er was laatste nog een House aflevering over (met de geweldige Missy Crider). Daar had ze het ook niet door. Bovendien is een slaapwandelaar volgens mij ook niet wakker te krijgen door geluiden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #92

    Standaard

    Er bestaan beelden van slaapwandelaars die tijdens het slapen naar de keuken gaan om gewoon eieren te gaan staan bakken en opeten en weer naar bed. En die kunnen zich werkelijk niets herinneren de volgende dag. Onder gecontroleerde omstandigheden gefilmd.

  18. #93

    Standaard

    Ik kan me ook nog een docu of reportage herinneren waarin iemand al slaapwandelend met de auto ergens heen rijdt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #94

    Standaard

    Man schokt kinderen met dode Eekhoorn

    Een man uit het Amerikaanse Ridgdale heeft voor de ogen van een groepje kinderen zijn broek uitgetrokken en het hoofd van een dode eekhoorn op zijn penis gezet.



    De 46-jarige Timothy Flood richtte zijn teelballen naar de kinderen en sprak: "Jullie mogen blij zijn dat jullie deze niet hebben, want ze jeuken de hele tijd". Vervolgens haalde hij de eekhoorn boven. Hij zette de schedel op zijn geslachtsorgaan en haalde nadien de ogen uit het hoofd. Die at hij op.

    De geschokte kinderen moesten het hele tafereel gadeslaan. Nadien probeerde Flood één van de kinderen nog te slaan met zijn penis. De polite pakte de man op. Hij zit nu achter de tralies en wordt aangeklaagd voor zedenfeiten.

    Bron : GVA.be

  20. #95

    Standaard

    Uhm...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    DIe zal ook nog wel aan het slapen geweest zijn....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #98

    Standaard

    Nog een Hamburgertje erbij en Barbapapa ontploft :

    Man te dik voor de cel

    SANDFORD - Een 38-jarige man die werd opgepakt omdat hij bij restaurants at zonder te betalen, ontloopt een gevangenisstraf omdat hij te dik is voor de cel.



    George Cofur uit het Engelse Sandford werd in de boeien geslagen omdat hij in meerdere restaurants grote porties eten bestelde, maar daarvoor weigerde te betalen. De man die 273 kilo weegt liet elke keer een klein beetje eten over en diende dan een klacht in over het eten, dat volgens hem niet goed zou zijn.



    In één geval slaagde hij erin om vijf gratis milkshakes na elkaar op te drinken door naderhand te klagen dat de melk in zijn eerste drankje zuur was.

    Medische kosten

    De opgelichte restaurantuitbaters sleepten de man uiteindelijk voor de rechter. Daar hoorden ze dat het duizenden dollars aan medische zorg zou kosten om de man tot in de rechtbank te krijgen of op te sluiten. Jolicurs advocaten stelden voor dat hun cliënt 1.200 dollar boete zou betalen en een bekentenis zou afleggen, maar niet in de cel zou verdwijnen. De rechter ging op dat voorstel in.

    "Eigenlijk zit hij al in een gevangenis", moest aanklager Kyan Ware toegeven, omdat de man intussen zijn bed al niet meer uit kan komen. De restaurants hoeven dus ook niet meer voor de eetpiraat te vrezen...

    Bron : Telegraaf.nl

  24. #99

    Standaard

    Seks voor appartement dat niet bestaat

    Een 28-jarige vrouw is door een man uit Venlo opgelicht. De man heeft de vrouw seksuele handelingen laten verrichten om een huurcontract te bemachtigen voor een appartement in Venlo. Dat appartement blijkt echter niet te bestaan.

    De man bood de woonruimte aan in een advertentie op internet. De vrouw reageerde hierop en maakte een afspraak met de man. Deze meldde dat de woning niet bezichtigd kon worden, omdat deze nog verhuurd zou zijn.

    Desondanks werd een tweede afspraak gemaakt. Daar tekende de vrouw een huurcontract, maar om dat contract te krijgen moest ze eerst seksuele handelingen verrrichten met de verhuurder. Een dag later zou de vrouw dan de sleutel van het appartement ontvangen. Bij die afspraak kwam de man echter niet meer opdagen.

    Het huurcontract bleek vervalst te zijn. Bovendien bestaat het adres van het appartement in kwestie niet. De vrouw heeft daarom aangifte gedaan bij de politie.
    -------

    Haha lol, hoe dom kan je zijn?

  25. #100

    Standaard

    Venlo, dat is ook wel erg dicht bij Belgie natuurlijk.................

Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •