Pagina 5 van 64 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Venlo, dat is ook wel erg dicht bij Belgie natuurlijk.................
    Nope niet grappig

  2. #102

    Standaard

    Hahaha, vast een naïef blondje

  3. #103

    Standaard

    Heel heftig nieuws vanuit Polen:

    Alle 88 inzittenden van presidentiële vliegtuig dood



    De Poolse president Kaczynski is vanochtend bij een vliegtuigongeluk omgekomen. Dat zegt de gouverneur van de Russische regio Smolensk.
    Kaczynski's vliegtuig stortte neer bij de landing in de Russische stad Smolensk. Alle 88 inzitttenden van het toestel zijn dood. Het vliegtuig, een Toepolev 154, stortte neer in de mist op anderhalve kilometer voor de landingsbaan.

    Delegatie
    Ook de vrouw van Kaczynski, de president van de Poolse centrale bank, de chef-staf van het Poolse leger, ministers, parlementariërs, verschillende bisschoppen en andere hoogwaardigheidsbekleders zaten in het vliegtuig. Op internet is een lijst gepubliceerd met alle inzittenden.
    De delegatie vloog naar Rusland om een herdenking bij te wonen van de 22.000 Poolse krijgsgevangenen die vanaf 1940 in Katyn werden vermoord door de geheime dienst van de Sovjet-Unie.
    Volgens de Poolse grondwet zal het ambt van president tijdelijk worden overgenomen door de parlementsvoorzitter. Dit is de 58-jarige Bronislaw Komorowskit, van de partij Burgerplatform.
    De Poolse premier Tusk heeft voor vanmiddag een extra ministerraad ingelast.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #104

    Standaard

    zuur...op weg naar de herdenking van Katyn, krijg je dit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #105

    Standaard

    Opnames Koos H. toch op tv

    SBS 6 zendt de door de rechter verboden beelden van de seriemoordenaar Koos H. vanavond toch uit. De zender en producent Endemol vinden dat het belang van de uitzending zwaarder moet wegen dan de privacy van de tot levenslang veroordeelde lust- en kindermoordenaar.



    De boete van 15.000 euro elk nemen SBS en Endemol voor lief. Beide riskeren bovendien een afzonderlijke schadeclaim, omdat ze het uitzendverbod van de rechtbank naast zich neerleggen.

    De meervoudige bekentenissen van Koos H., die herkenbaar in beeld zal worden gebracht, zijn uitermate schokkend en zijn vanavond om 21.30 uur bij SBS 6 te zien.

    ,,Het is voor het eerst dat ik tegen een uitspraak van een rechter in ga, maar als één zaak het waard is, is het deze wel", zegt misdaadverslaggever Peter R. de Vries. ,,Ik kan en wil mij hier niet bij neerleggen.

    De wijze waarop Koos H. praat over zijn jonge slachtoffertjes, zijn lichaamstaal en zijn verwrongen psyche laten zien dat deze seriemoordenaar nog steeds levensgevaarlijk is. Hij geeft antwoorden op vragen waar vele nabestaanden al vele jaren naar op zoek zijn.
    Ook de misstanden in de TBS-kliniek, evenals de rol van een rechter in het leven van Koos H. moeten worden getoond", aldus De Vries.

    ,,Dat kan en mag niet ondergeschikt zijn aan de privacybelangen van deze kille kindermoordenaar. Wij accepteren de gevolgen van deze beslissing en staan er allen voor honderd procent achter."

    Bron : Telegraaf.nl

    Klasse Peter, dat je toch uitzend ondanks het verbod van een rechtertje van een systeem wat zo slap is als een vel papier.

    Dat ze het opnemen voor een moordenaar ten koste van de slachtoffers.

  6. #106

    Standaard

    Ik hoop dat De Vries vervolg en gestraft zal worden. Hij heeft zich, net als iedereen in dit land, te houden aan de uitspraak van de rechter. Doet hij dat niet dan moet hij de gevolgen aanvaarden, maar dat doet hij ook lees ik.

  7. #107

    Standaard

    Alles voor de kijkcijfers! Slim die Peter

  8. #108

    Standaard

    hij is zo'n snob geworden nadattie die Emmy of wat was het heeft gewonnen.
    het word echt tijd dat iemand hem weer even laat weten dat hij menselijk is.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    hij is zo'n snob geworden nadattie die Emmy of wat was het heeft gewonnen.
    het word echt tijd dat iemand hem weer even laat weten dat hij menselijk is.
    Misschien heb je gelijk maar aan de andere kant hulde toch aan Peter, dat ie toch dit laat zien en opkomt voor de slachtoffers, en dat ie zich daarin zo vastklemt, want het rechtssysteem is ook niet je van het.

    Privacy van een moordenaar als hoge prioriteit stellen boven dat van de slachtoffers en nabestaanden.

    Denk dat we blij moeten zijn dat er tenminste iemand opkomt voor deze mensen.

    En wat denken we bv van deze uitspraak van Nico H ''Het eerste wat ik doe als ik vrij ben is gaan rondrijden in mn busje met een matras achterin

    zeker rondrijden op zoek naar een voor hem vers stukje vlees?

    Dat schepsel spoort toch niet, net als dat rechtssysteem hier in Nederland.

    Hebben jullie die kamer gezien? lijkt verdomme wel een hotel met al z'n privileges.

    Laat hem liggen op de grond met een kussen
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-04-2010 om 17:43

  10. #110

    Standaard

    gevangenissen in nederland zijn nu eenmaal best luxe, helemaal in vergelijking met andere landen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik hoop dat De Vries vervolg en gestraft zal worden. Hij heeft zich, net als iedereen in dit land, te houden aan de uitspraak van de rechter. Doet hij dat niet dan moet hij de gevolgen aanvaarden, maar dat doet hij ook lees ik.
    Ik hoop eerder dat die vieze mannetjes snel dood gaan en wat minder luxe hebben tot hun dood...

    oma's en opa's hebben het vaak slechter in bejaardentehuizen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik hoop eerder dat die vieze mannetjes snel dood gaan en wat minder luxe hebben tot hun dood...

    oma's en opa's hebben het vaak slechter in bejaardentehuizen
    Klopt maar zodra er in ons denkpatroon een vorm van onrecht ontstaat meten we ineens met 2 maten. Heel menselijk, doe het zelf ook. Neemt niet weg dat meneer De Vries zich nog steeds wel degelijk aan de wet hoort te houden.

  13. #113

    Standaard

    We hebben idd niet voor niets wetten Edgar.

    Het kan nog zo luxe zijn een gevangenis, je kunt niet even een BD/DVD-tje halen, of wat te eten of naar vrienden toe.... Ik denk dat je het kunt vergelijken met echt ziek zijn, dat je je bed niet uit kunt, best hopeloos dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Klopt maar zodra er in ons denkpatroon een vorm van onrecht ontstaat meten we ineens met 2 maten. Heel menselijk, doe het zelf ook. Neemt niet weg dat meneer De Vries zich nog steeds wel degelijk aan de wet hoort te houden.
    Hij of SBS gaat toch gewoon die boete betalen?

    als ik 55 rij waar ik 50 mag overtreedt ik de wet. Ik betaal dan wel netjes de boete.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #115

    Standaard

    Ik kan beide kampen wel begrijpen...op sommige punten.

    Ik snap niet dat de Vries echt denkt dat de ouders nogmaals willen horen wat hij nou allemaal deed, dat is geen therapie of het onderste steentje boven krijgen, dat is televisie maken voor 1,9 miljoen kijkers.

    Privacy...niet met je porum op de buis willen komen.
    Ik snap het hele privacy issue wanneer de dader voortvluchtig is. Pleur dat smoelwerk in elke krant, op elke zender en plak hem op elke lantarenpaal tot de dader gepakt is of te bang is om nog vrij rond te lopen.
    Deze vent zit al 30 jaar vast, komt niet meer vrij (hoewel, verlof...ze zijn er gek genoeg voor...) en blijft zitten waar hij zit. Moet je dan zonodig met je camera een gesloten inrichting in om alles te filmen voor op tv ? Leuk voor in de rechtzaal die opnames, maar wat moet je daar mee op SBS6, zender van De 25, De Smaakpolitie, Groeten uit de rimboe, Octomom ? Juist...sensatie en leedvermaak.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #116
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #117

    Standaard

    moet het blad wel flink..uitsteken zeg.

    awwww net me moeder

    ....ja heel lochies
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Dat laatste stukje "Mr Cole was taken to a secure mental health facility in Geneva but later disappeared from his cell. Police are baffled, but not that bothered." . Zou het dan toch?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Wel even naar de datum van het nieuwsbericht kijken...

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    Wel even naar de datum van het nieuwsbericht kijken...
    Aaahhhh!
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #121

    Standaard

    Dronken man in Barbie-auto krijgt drie jaar rijverbod



    Een Brit heeft een rijverbod van drie jaar opgelopen omdat hij dronken achter het stuur van een elektrisch Barbie-autootje zat.
    Paul Hutton, 40 jaar en voormalig ingenieur bij de Britse luchtmacht, had het wagentje samen met zijn zoon omgebouwd nadat hij het bij het grof huisvuil had opgepikt, zo meldt The Sun. Hij wilde het resultaat gaan tonen aan een vriend in de buurt, maar werd door de politie uit het verkeer geplukt.

    Hutton moest een ademtest afleggen en bleek te veel gedronken te hebben. De man moest zich verantwoorden voor de rechter en die bleek niet mals. Omdat Hutton in het verleden al dronken achter het stuur werd betrapt, kreeg hij een rijverbod van drie jaar opgelegd. Hij moet ook de gerechtskosten, zo'n 100 euro, ophoesten.

    Bron: AD, The Sun

  22. #122

    Standaard

    Wat een poppenkast....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #123

    Standaard

    Kinderen beschoten en onthoofd

    De vrouw en vier kinderen van een Iraakse militieleider die tegen het terreurnetwerk al-Qaeda strijdt zijn vanochtend doodgeschoten. Drie van de vier omgebrachte kinderen zijn onthoofd, laat een Iraakse politiechef vanmiddag weten.


    Onbekenden vielen het huis van de militieleider aan in het dorp Tarmiyah, circa 45 kilometer ten noorden van Bagdad. De drie onthoofde kinderen van militieleider Abu Ali waren tussen twaalf en zestien jaar oud. Op het moment van de aanval was Abu Ali niet thuis


    -----------------------

    is koltoer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #124

    Standaard

    Sporters niet gay genoeg voor homotoernooi

    De sporters hebben een rechtszaak aangespannen tegen de North American Gay Amateur Athletic Alliance (NAGAAA). Ze voelen zich gediscrimineerd omdat ze niet homoseksueel genoeg zouden zijn voor de Gay Softball World Series. De NAGAAA bepaalde dat de spelers ‘nongay’ zijn.

    Nadat hun team D2 in 2008 zich wel kwalificeerde voor de kampioenschappen, hield NAGAA een hoorzitting om de seksuele geaardheid van de teamleden vast te stellen. De klagers beweren dat er toen ‘persoonlijke en impertinente vragen’ aan hun zijn gesteld over hun seksuele voorkeuren en verlangens.

    Ook zou een NAGAAA-official hebben gezegd dat ‘dit de Gay World Series zijn, niet de Bisexual World Series’.

    De klagers eisen per persoon een schadevergoeding van 75.000 dollar per persoon wegens emotionele stress. Ook willen ze dat ze beoordelingen van de NAGAAA van hun seksuele geaardheid ongeldig worden verklaard. Tevens willen ze dat de tweede plaats van D2 in de finale van de wereldkampioenschappen, alsnog wordt toegekend.

    Bron: DePers.nl

  25. #125

    Standaard

    Dan vond ik deze nog wat schokkender, zeker omdat van een president komt:

    'NL'se aardappel maakt homoseksueel'

    De Nederlandse aardappel is een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Consumptie van de aardappel zou homoseksualiteit tot gevolg hebben. Deze mening verkondigde de Boliviaanse president Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Onze aardappels zijn volgens Morales genetisch gemanipuleerd en zitten vol hormonen, hetgeen een 'afwijking' als homoseksualiteit veroorzaakt. Hij vindt de aardappelen die deel uitmaken van ons 'kapitalistisch dieet' wel groot en mooi, maar 'er zit zo veel gif in dat je hem moet schillen.' Morales is ook van mening dat kaalheid een Europese ziekte is. "Bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet."

Pagina 5 van 64 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •