Pagina 51 van 64 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1251

  2. #1252

    Standaard

    Coalitie Helmond valt na onthullingen declaraties Tielemans

    HELMOND – De coalitie in de Helmondse gemeenteraad is zondagavond gevallen. De fractie van SDOH/D66/HB trok de steun in voor het zittende stadsbestuur nadat Peter Tielemans te kennen had gegeven dat hij opstapt als wethouder van SDOH.

    Tielemans voelt zich niet meer gesteund door een meerderheid van dit college. Voor de fractie is er geen vertrouwensbasis meer voor verdere samenwerking in de coalitie. Dat betekent dat er geen college meer is", zei wethouder Jan van den Heuvel (D66) zondagavond laat.

    Bestuurscrisis na onthullingen ED
    Aanleiding voor de bestuurscrisis is het declaratiegedrag van Tielemans, waarover het ED zaterdag onthullingen deed. Tielemans maakte de afgelopen jaren vele tientallen taxiritten van en naar de horeca op kosten van de gemeente. Het college van B en W nam zondagmiddag na spoedberaad in een verklaring openlijk afstand van zijn handelwijze en zijn uitleg van de afspraken over declaraties.

    De Helmondse coalitie werd sinds de verkiezingen van 2010 gevormd door de samenwerkingsfractie SDOH/D66/Helmondse Belangen, het CDA en de VVD.

    Bron: www.ed.nl.

  3. #1253

    Standaard

    Lammetje gruwelijk doodgemarteld in Brabant



    Een lammetje van twee weken oud is afgelopen vrijdagavond in een dierenpark in het Brabantse Dunen waarschijnlijk doodgemarteld. Beheerder Frans Knippels is er kapot van.

    Aan omroep Brabant vertelt de geschokte Knippels hij dat hij tijdens deze laatste ronde door het park een groepje jongeren tegen het lijf liep: 'Een ervan riep dat ze schapen gingen neuken. Ze waren er nog toen ik weer wegging, dus ik vermoed dat zij het hebben gedaan.'

    Volgens Knippels is het beestje mishandeld bewerkt met een PVC buis. 'Ik vond die PVC buis in het park. Later vond ik het dode dier en toen dacht ik, één en één is twee. De onderkaak van het jonge schaapje lag eraf. Daar stak het bot zo uit. Ook was de anus van het beestje helemaal kapot. En zijn er tanden uit de bek geslagen. Het diertje dreef dood in de vijver. Ik heb het uit het water gehaald.'

    De politie heeft de zaak in onderzoek. Ook op Facebook wordt de jacht op de daders ingezet. Ook burgemeester Hamming van Drunen maakt zich druk over de zaak en roept via Twitter getuigen en daders op zich te melden bij de politie.

    Bron : AD.nl

    Zoiets vind ik echt verschrikkelijk, wat zou er met de daders moeten gebeuren?

    Hier trouwens het originele artikel van Omroep Brabant :

    Lammetje uit dierenpark in Drunen doodgemarteld, beheerder is woedend



    Frans Knippels, beheerder van het dierenparkje aan de Prins Hendrikstraat in Drunen is er kapot van. Een lammetje van twee weken oud is waarschijnlijk vrijdagavond zo ernstig mishandeld dat het is overleden.

    Vrijdagavond deed Knippels zijn laatste ronde en zag een groep jongeren.

    'Zij hebben het gedaan'
    "Daar heb ik nog een praatje mee gemaakt. Een ervan riep dat ze schapen gingen neuken. Ik zei: 'Als je aan de dieren komt, kom je aan mij'. Ze waren er nog toen ik weer wegging, dus ik vermoed dat zij het hebben gedaan."

    Volgens Knippels is het beestje bewerkt met een PVC buis. "Ik vond die PVC buis in het park. Later vond ik het dode dier en toen dacht ik, één en één is twee. De onderkaak van het jonge schaapje lag eraf. Daar stak het bot zo uit. Ook was de anus van het beestje helemaal kapot. En zijn er tanden uit de bek geslagen. Het diertje dreef dood in de vijver. Ik heb het uit het water gehaald."

    Dierenpolitie is onderzoek gestart
    Frans heeft meteen de dierenpolitie op de hoogte gesteld. "De politie heeft gezegd onderzoek te gaan doen en er ook al over getwitterd." Ook via Facebook probeert de familie van Frans getuigen van de mishandeling te vinden. Hoewel op Facebook staat dat er een geitje is mishandeld, verzekert Frans dat het om een lammetje gaat.

    De beheerder zegt dat het groepje jongeren dat hij vrijdag zag wel vaker in het park rondhangt. Hij is ervan overtuigd dat zij erachter zitten en is woedend. "Als ik ze tegenkom sta ik niet voor mijzelf in. Dat heb ik de politie ook al verteld."

    Niet de eerste keer
    Frans is al 35 jaar beheerder van het parkje en het is derde keer in die 35 jaar dat hij zoiets meemaakt.

    "Ongeveer dertien jaar geleden is een kangoeroe ernstig mishandeld en die heeft het niet overleefd. Ook is er een keer een struisvogel doodgeschoten. Het raakt je toch iedere keer. Vanochtend heb ik weer mijn ronde gedaan door het parkje en op zo'n moment heb ik echt een rotgevoel. Maar dan zie je een moeder en haar kinderen genieten van een bezoek aan het parkje en voel ik me wat beter. Daar doe je het uiteindelijk toch voor."

    Politie onderzoekt de zaak
    De politie neemt de zaak hoog op. De aangifte is reeds afgenomen en het onderzoek is gestart. Ook burgemeester Hamming maakt zich druk over de zaak en roept via Twitter getuigen en daders op zich te melden bij de politie.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-06-2013 om 13:30

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Coalitie Helmond valt na onthullingen declaraties Tielemans

    HELMOND – De coalitie in de Helmondse gemeenteraad is zondagavond gevallen. De fractie van SDOH/D66/HB trok de steun in voor het zittende stadsbestuur nadat Peter Tielemans te kennen had gegeven dat hij opstapt als wethouder van SDOH.

    Tielemans voelt zich niet meer gesteund door een meerderheid van dit college. Voor de fractie is er geen vertrouwensbasis meer voor verdere samenwerking in de coalitie. Dat betekent dat er geen college meer is", zei wethouder Jan van den Heuvel (D66) zondagavond laat.

    Bestuurscrisis na onthullingen ED
    Aanleiding voor de bestuurscrisis is het declaratiegedrag van Tielemans, waarover het ED zaterdag onthullingen deed. Tielemans maakte de afgelopen jaren vele tientallen taxiritten van en naar de horeca op kosten van de gemeente. Het college van B en W nam zondagmiddag na spoedberaad in een verklaring openlijk afstand van zijn handelwijze en zijn uitleg van de afspraken over declaraties.

    De Helmondse coalitie werd sinds de verkiezingen van 2010 gevormd door de samenwerkingsfractie SDOH/D66/Helmondse Belangen, het CDA en de VVD.

    Bron: www.ed.nl.
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/19...+vrienden.aspx

  5. #1255

    Standaard

    Sebastien plaste op het eten van zijn kinderen



    Het verhaal van de vier kinderen in het Belgische plaatsje Biron tart iedere verbeelding. Vader Sebastien en moeder Isabelle gingen zich te buiten aan de meest wanstaltige mishandelingen. Een buurvrouw: 'Meermaals heb ik die stakkers eten gegeven. Dan betrapte ik ze als ze de kroketjes uit het voederbakje van onze hond opaten.

    '
    Familie Sebastien
    Met zijn allen woonden ze in Biron, een plekje in de Ardennen niet ver van Marche-en-Famenne. Daar, in een krottig chalet speelden zich jarenlang de meest vreselijke taferelen af, schrijft het AD.

    Justitie tekende inmiddels verhalen op van hoe de kinderen opgesloten werden in een klein kamertje, hoe ze geslagen werden en stroomstoten kregen. Eten kregen ze niet en àls ze al eens een boterham kregen, had vader Sebastien er eerst op geürineerd. Sebastien Hardenne paste de foltertechniek waterboarding die ze in de film Guantanamo Bay gebruiken om terroristen te doen geloven dat ze aan het verdrinken zijn, probleemloos toe op zijn doodsbange kinderen.

    Koffer
    Er is ook sprake van een koffer vol uitwerpselen waarin twee dochtertjes beurtelings werden opgesloten om zo te worden rondgegooid in de kamer. Sinds december vorig jaar zit het barbaarse echtpaar in de gevangenis. Hij in Namen, zij in de vrouwengevangenis van Lantin. Even voor kerst, kwam er eindelijk een einde aan de jarenlange mishandeling.

    Dat had sneller gekund, want Isabelle Simon had geen onbesproken verleden. 'Haar eerste zoon uit een eerder huwelijk sloeg ze het ziekenhuis in', zegt familie van haar huidige man. 'Het kind was toen 3 jaar, ze verloor meteen al haar rechten als moeder en heeft het manneke sindsdien niet meer gezien. Hij moet inmiddels een jaar of achttien zijn'.

    Isabelle Simon kreeg destijds 2 jaar met uitstel, en leerde in die periode haar huidige man, Sebastien Hardenne, kennen. Met hem kreeg ze vier kinderen.

    Zijn familie is van één ding overtuigd. 'Beiden zijn fout, maar Isabelle is de grootste boosdoener. Sebastien kan er eigenlijk niks aan doen. Hij is op dezelfde manier opgevoed. Terwijl hij water bij zijn boterhammen met jam kreeg, moest hij toezien hoe zijn eigen vader met een brede grijns biefstuk met frietjes at.

    'Sebastien weet niet beter. En zij, met haar IQ van rond de 71 eigenlijk ook niet. Sinds haar arrestatie heeft ze overigens nooit meer naar haar vier kinderen gevraagd. Sebastien wel. Maar ook hij krijgt ze niet te zien. Via de sociale dienst verneemt hij hoe het met hen gaat,' aldus uitlatingen van de familie.

    Die sociale dienst blijft overigens ook niet onbesproken. Want al in 2003 waarschuwde de directeur van de toenmalige school van de oudste kinderen de dienst Jeugdwelzijn. Hij stelde dat de kinderen 'ondervoed' waren en er 'altijd vuil' bijliepen. Zes weken werden de (toen twee) kinderen weggehaald bij het stel. Toch kregen de ouders hun kinderen daarna weer terug. Jeugdwelzijn hield sindsdien een dossier bij over het gezin, maar blijkbaar slaagde de zogeheten sociaal assistent er niét in om te zien dat de kinderen in gevaar waren.

    Fel
    Buurvrouw Anne-Marie Durieux deed dat wel en haalde gisteren fel uit naar de familie die het opnam voor vader Sebastien. 'Meermaals heb ik die stakkers eten gegeven.' zegt ze. ,,Dan betrapte ik ze als ze de kroketjes uit het voederbakje van onze hond opaten. 'Ze ruiken zo lekker', zeiden ze.'

    Het ouderpaar riskeert tot tien jaar cel voor hun ongelofelijk 'onmenselijke behandeling'. Volgens hun advocaat hebben ze spijt en heeft de vader al een brief met verontschuldigingen geschreven aan zijn kinderen.

    Bron : AD.nl

  6. #1256
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een verschrikking dit! Heb er geen woorden voor en wil ze er verder ook niet aan vuil maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1257

    Standaard

    Die vrouw heeft wel mazzel dat de goede man de 90 jaar nog gehaald heeft nog afgezien van de actie zelf.

    Rotterdamse held (90) heeft na reddingsactie geen oog dichtgedaan


    De 90-jarige Rotterdammer Jaap Koppers mag zich sinds gistermiddag een held noemen. De man redde een 19-jarige vrouw die in de Maas was gevallen, van de verdrinkingsdood.

    Als ik haar niet te pakken had gehad, was ze ongetwijfeld onder de Van Brienenoordbrug terechtgekomen
    'Als ik haar niet te pakken had gehad, was ze ongetwijfeld onder de Van Brienenoordbrug terechtgekomen,' zegt de krasse negentiger stellig tegen het Algemeen Dagblad. 'Ik denk niet dat ze het dan nog had kunnen navertellen.'

    Koppers zat op een drijvende aanlegsteiger aan de Maas met twee kameraden te vissen, toen het onheil zich voor zijn ogen afspeelde. 'De vrouw stond vanaf de steiger op haar gemak naar de boten te kijken. Ineens hoorde ik een hoop gegil en zie ik haar in het water liggen. Door de golfslag was de steiger in beweging gekomen en had de vrouw haar evenwicht verloren.'

    Hoewel Koppers slecht ter been is en in zijn scootmobiel zat, vloog hij naar de kant van de steiger. 'Ik ben er op mijn knieën gaan zitten en kon de vrouw nog net bij haar pols pakken en op de steiger trekken.'

    Koppers is benieuwd hoe het met het slachtoffer is. 'De politie wil haar gegevens nog niet geven. Ze was behoorlijk overstuur en anders ik wel. Ik ben op bed gaan liggen, maar heb geen oog dichtgedaan.'

  8. #1258

    Standaard

    June 03, 2013 04:59 PM Eastern Daylight Time
    Millenniata Celebrates Completion of Blu-ray Optical DISC

    New RITEK produced M-DISC™ to ship in August

    SALT LAKE CITY--(BUSINESS WIRE)--U.S.-based Millenniata (www.mdisc.com) today announced the completion of its new 25GB M-DISC Blu-ray, with mass production to begin in early August 2013.
    “The new M-DISC Blu-ray and its 25GB of storage enhances our ability to meet the ever-growing digital storage needs of consumers”
    RITEK Corporation, the leading manufacturer of optical storage media in the world, will begin production of the new M-DISC Blu-ray as part of its manufacturing agreement with Millenniata. Imation and RITEK will distribute and market the M-DISC Blu-ray through their established distribution and reseller channels. Imation will distribute under the TDK, Memorex and Imation brands, and RITEK will distribute under the RITEK, Ridata and Traxdata brands.
    With the addition of the new 25GB M-DISC

  9. #1259
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    We hebben al 50gb bd disks en usb flashdrives die veel meer capaciteit hebben. Wat is hier de grote pré? De grootste pre is de langere lifespan, schijnbaar, maar dan had ik graag veel grotere capaciteiten gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1260

    Standaard

    Zou 1000 jaar goed blijven US military gebruikt ze o.a. Er zit geen organische laag meer tussen.
    Persoonlijk wil ik ze gebruiken voor muziek data opslag.
    Je hebt nu wel al de dvd versie ervan maar dat is dus maar 4.7 gb
    Laser heeft extra power nodig (voor dvd versie LG) De blu ray versie zou door alle blu ray branders gebrand kunnen worden.
    http://www.youtube.com/watch?v=GBRsCj6Zwd0

    Het kan natuurlijk nu in 2013 voor veel kopers too little too late zijn maar ik denk dat er wel belangstelling voor is.
    Hoop alleen dat de prijs beetje normaal gaat worden geloof dat ze uitgaan van 10 doller per stuk voor de blu ray.
    de dvd versie is nu 3 dollar per stuk.
    http://eshop.macsales.com/search/m-disc

    Laatst aangepast door vista-vision : 05-06-2013 om 19:26

  11. #1261

    Standaard

    De meeste oudere artiesten gaan veel te lang door met zingen zelfs al heeft de stem het al half begeven.. Barbra (71) is een v d weinige die het nog kan.,afgaand op haar laatste cd dan.

    London optreden 2013
    http://www.youtube.com/watch?v=rMrD8Y_lfwM
    Please Barbra (aankomst):
    http://www.youtube.com/watch?v=7sctSQ3SRTE


    Amsterdam maakt zich op voor Barbra Streisand


    06-06-13 07:34 uur - Bron: ANP/BuzzE


    Barbra Streisand in de O2 Arena in Londen© getty

    Voor het eerst in haar leven treedt de Amerikaanse theaterdiva Barbra Streisand donderdag op in Amsterdam. Het 71-jarige icoon geeft een show in een uitverkochte Ziggo Dome. Maandag geeft Streisand nog een tweede concert, waarvoor nog wel kaarten te krijgen zijn.

    © EPA


    De diva doet Nederland aan in het kader van haar tournee Barbra Streisand Live. De reeks optredens ging vorige week van start in de Londense O2 Arena. De recensies prezen haar stem en persoonlijkheid, maar critici plaatsten veel vraagtekens bij het nut van optredens van onder anderen haar zoon Jason Gould en zus Roslyn Kind.

    De aanwezigheid van La Streisand leidde woensdagmiddag al tot drommen fans voor het Amstel Hotel, waar zij slaapt. Op YouTube is te zien hoe zij de tijd nam om een paar handtekeningen uit te delen.

    Streisand maakte als actrice furore op zowel het witte doek als op de planken. Daarnaast was ze succesvol als zangeres en regisseur, producer en scenarioschrijver. Ze won onder meer tien Grammy Awards, vijf Emmy Awards en twee Oscars.
    UPDATE review::
    Was ik al bang voor gezien de utube clips van het London 2013 optreden.
    Barbra Streisand in Ziggo Dome: enorme pieken, maar nog diepere dalen (***)
    Nooit eerder trad Barbra Streisand (71) op in Nederland, zo liet ze donderdagavond een uitverkochte Ziggo Dome weten. Wel was ze een keer in Amsterdam geweest, in 1980, toen ze werkte aan de film Yentl en de lichtval op de schilderijen van Rembrandt in het Rijksmuseum wilde bestuderen.

    Zoals de meeste verhalen en anekdoten die Streisand donderdag vertelt, staat alles te lezen op autocue die niet zoals gebruikelijk voor haar op het podium staat, maar midden in de zaal aan het plafond hangt. Mogelijk allemaal nog een gevolg van die ene keer in 1967 dat ze in het New Yorkse Central Park optrad en haar tekst kwijtraakte, met als gevolg dat ze 27 jaar niet meer live wilde optreden. Die podiumangst is ze weliswaar kwijt, maar het aantal concerten dat ze de afgelopen vijftig jaar heeft gegeven moet de honderd nog passeren.

    Prijskaartje
    Een optreden van Barbra Streisand blijft dus bijzonder - met een daarbij passend prijskaartje. Met prijzen tussen de 95 en 495 euro is Streisand een van de duurste popsterren van het moment. Is ze ook de beste?

    Ze begint donderdag ijzersterk. Begeleid door een zestig man sterk orkest zet ze na een staande ovatie tijdens haar opkomst On A Clear Day You Can See Forever in, waarin alles klopt. Dirigen Bill Ross geeft de strijkers precies het juiste volume en Streisand zingt prachtig. Vol en toch ingetogen. Nice 'N Easy, Bewitched, Bothered And Bewildered en Jimmy Webbs Didn't We betoveren bijkans.

    Maar dan brengt Streisand haar eerste gast ten tonele, haar negen jaar jongere halfzuster Roslyn Kind. Er komen wat familiekiekjes op groot scherm voorbij (zoals eigenlijk de hele avond anekdoten met beelden geïllustreerd worden) en hand in hand zingen ze samen Charlie Chaplins Smile.

    Gemeen
    Bijna gemeen wat Streisand hier doet, zo groot is het kwaliteitsverschil tussen beide stemmen. Als Barbra vervolgens haar zus op het podium achter laat voor The Best is Yet To Come is de betovering compleet verbroken. De ode aan de overleden componist Marvin Hamlish (The Way We Were) pakt wat beter uit dan die aan Donna Summer (een erg ingekort Enough Is Enough) en ze is oprecht geestig als ze uit een emmer een aantal kaartjes met vragen van de fans opdist. 'Of ik wel eens bij een homohuwelijk geweest ben? Wat denk je, ik heb zelfs mijn eerste echtscheiding al gehad.'

    Maar zeker na de pauze ruimt Streisand te veel ruimte in voor bijzaken en komt ze aan echt zingen niet meer toe. Haar gastenkeuze getuigt ook niet van veel smaak. Trompettist Chris Botti die Sketches Of Spain doet is erg; tenenkrommend zijn de bijdragen van zoonlief Jason Gould. Barbra kondigt de inmiddels 46-jarige man aan alsof het een klein kind betreft. Zijn vlakke, hooguit middelmatige stem maakt Leon Russells Masquerade bepaalt niet beter.

    Edelkitsch
    Barbra zal zich lekker thuis voelen met haar familie zo dichtbij, maar de avond glipt steeds meer weg richting edelkitsch. Met een fraai People weet ze het nog net te redden voordat een groot koor, orkest en alle gasten samen echt wanstaltig Make Our Garden Grow neerzetten. Hoe Streisand enorme pieken en nog diepere dalen zo dicht op elkaar weet te krijgen is knap, maar wat een verspilling van talent en kwaliteit. Zo veel klasse in huis en dan zo'n platte, sentimentele finale.

    Streisand is in veel ballads (waar duidelijk de nadruk op ligt) magistraal, maar iemand moet haar echt vertellen dat je met al die middelmaat eromheen jezelf en het publiek tekort doet
    Laatst aangepast door vista-vision : 07-06-2013 om 18:11

  12. #1262

    Standaard

    84-jarige wint gigajackpot 450 miljoen euro

    Toen ze in de rij stond v d winkel liet iemand haar beleefd voorgaan zodoende kreeg ze dus het winnende lot..
    Moraal v h verhaal is dus nooit iemand voor laten gaan bij het kopen van loten.

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...jackpot__.html

  13. #1263

    Standaard

    Actrice gearresteerd voor versturen van ricinebrief naar Obama


    In Texas is vrijdag een actrice opgepakt omdat ze ervan verdacht wordt brieven met ricine naar de Amerikaanse president Barack Obama en de New Yorkse burgemeester Michael Bloomberg te hebben verstuurd. Dat heeft de FBI meegedeeld
    De 35-jarige Shannon Richardson uit New Boston zou op 20 mei drie brieven met het levensbedreigende gif ricine verstuurd hebben. De brieven waren bestemd voor Obama, voor Bloomberg en voor een door Bloomberg opgerichte organisatie die pleit voor strengere wapenwetgeving.
    Ze werd vrijdag gearresteerd in Mount Pleasant en moest in Texarkana al een eerste keer voor een rechter verschijnen, voor een inleidende zitting.
    Volgens de Amerikaanse zender NBC heeft Richardson als actrice een kleine rol gespeeld in de bekende tv-series The Walking Dead en Vampire Diaries.
    Nog volgens NBC had Richardson zelf naar de FBI gebeld met de mededeling dat haar man de ricinebrieven verstuurd had. Maar het onderzoek dat daarop volgde brengt haar nu zelf als voornaamste verdachte naar voren. De plaatselijke krant The Texarkana Gazette zegt dat haar man, Nathan Richardson, eerder deze week om een scheiding had gevraagd.
    De actrice riskeert een celstraf van tien jaar

  14. #1264

    Standaard

    jongetje huilt omdat Iron Man niet echt is


    De moeder van de anderhalf jaar oude Jaxson Denno vertelde haar zoon gisteren dat hij Iron Man zou ontmoeten. Toen bleek dat het 'slechts' Robert Downey Jr. was, de acteur die de superheld speelt, was het jongetje vanzelfsprekend in tranen.

    Jaxson was door zijn moeder meegenomen naar de set van The Judge, een film met Downey Jr. die momenteel vlakbij hun huis wordt opgenomen. Eenmaal daar bleek dat het niet de superheld in het rood-goude pak was die Jaxson verwachtte.

    Hoewel de wat hopeloze blik in de ogen van de acteur de foto alleen maar mooier maakt, liep het goed af. De moeder van Jaxson zei tegen People dat haar zoon weer opvrolijkte zodra de acteur met hem begon te kletsen. Deze foto’s getuigen van de moedige pogingen van 'Iron Man' om Jaxson toch nog aan het lachen te krijgen

  15. #1265

    Standaard

    Wat een dramas heb je toch!
    Je leest het trouwensbest wel vaak dat boeren in mestputten verdrinken enz
    Gevaarlijk beroep toch


    Vader beukt wanhopig in op silo, maar zoon bezwijkt
    Drie mannen dood na inspectie mestopslag

    © anp.In een mestsilo op een boerenerf in het Friese Makkinga zijn gisteren drie mannen om het leven gekomen. Een van de slachtoffers is de jonge zoon van de boer. Zijn vader beukte wanhopig met zijn tractor tegen de stalen silo in een vergeefse poging een gat in de constructie te maken en zo zijn stervende zoon te redden.
    De precieze oorzaak van het ongeval in het kleine dorp is nog niet duidelijk. Een loonwerker is vermoedelijk tijdens het schoonmaken of inspecteren bewusteloos geraakt in de dampende mestsilo, waarna de anderen stierven tijdens een reddingspoging. In de 10 meter hoge tank lag op dat moment slechts een bodempje mest. Maar mest produceert giftige dampen en frisse lucht was er te weinig.

    Onder de drie omgekomen mannen van 26, 29 en 42 jaar zijn twee medewerkers van een loonbedrijf uit Joure. Een vierde slachtoffer werd in kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen.

    Afgekeurd
    De dodelijke tank zou volgens een inspecteur eind vorig jaar nog zijn afgekeurd om veiligheidsredenen. De omgekomen zoon van de boer, de 26-jarige Mark, was voorbestemd om de boerderij over te nemen. Zijn moeder laat weten dat een ongeluk met de mestsilo iets is 'waar ze altijd al bang voor is geweest'
    © AD.
    Op het erf van de melkveehouder net buiten de bebouwde kom van Makkinga was gisteren rond het middaguur voor alle geschokte dorpelingen urenlang pijnlijk duidelijk te zien hoe heftig de gebeurtenissen zijn geweest. Op 10 meter van de dodelijke silo staat nog steeds nog pontificaal de tractor van de vader van de omgekomen Mark.

    Steekvork
    De grote steekvork aan de voorzijde steekt onbeholpen en hulpeloos in de richting van de mestsilo. Op de zwaar ingedeukte stalen silo is nog duidelijk te zien dat de tractor meerdere malen woest is ingereden op de metalen kolos. De vader heeft geprobeerd zijn zoon en de twee andere slachtoffers nog wat lucht of ruimte te geven.

    De verslagenheid in het ruim duizend zielen tellende Makkinga is groot. De buurman van de getroffen familie loopt met gebogen hoofd over het erf waar het drama zich afspeelde. Hij vangt op verzoek van de getroffen familie koeien die juist nu zijn ontsnapt.

    'Vreselijk'
    'Dit is vreselijk. Ik kende Mark. Hier lag zijn toekomst. Mijn zoon groeide op met hem. Een heel fijne knul. Een harde werker. Stond midden in het leven,' vertelt de zichtbaar geëmotioneerde buurman.

    Volgens de buurman ging de melkveehouderij een glanzende toekomst tegemoet. 'Ze hadden net een nieuwe schuur gebouwd. Mark was klaar om de boerderij over te nemen. Dit nieuws gaat door het hele dorp.'

    De buurman, zelf jarenlang veehouder, kent de gevaren van mestsilo's maar al te goed. 'Ze zeggen dat je nooit zonder gasmasker in die dingen moet kruipen. Ik zal het je sterker vertellen. Ik kroop er gewoon nooit in. Je wilt niet weten wat voor gassen daar vrijkomen. Je bent binnen een paar seconden weg. Geen schijn van kans.'

    Mede-eigenaar
    Slachtoffer Mark was volgens bekenden een 'heel slimme jongen'. Hij studeerde aan de Hogere Agrarische School in Dronten en was ondanks zijn jonge leeftijd al samen met zijn vader mede-eigenaar van de melkveehouderij. Hij had geen vriendin of kinderen.

    Volgens een woordvoerder van de gemeente is de toestand van het vierde slachtoffer stabiel, maar zeer kritiek. De komende 2 dagen moet blijken of hij het redt.

  16. #1266
    Laatst aangepast door vista-vision : 20-06-2013 om 15:07

  17. #1267

    Standaard

    George Lucas marries


    George Lucas is a married man after exchanging vows with his longtime girlfriend.
    The movie mogul wed Mellody Hobson in front of family and friends, including fellow filmmaker Ron Howard, over the weekend.
    Howard took to his Twitter page to gush about the nuptials, declaring, "George Lucas Melody (sic) Hobson wedding was joy to behold Bill Moyers service was beautiful, nothing short of profound. Congrats Mr&Mrs Lucas."
    Star Wars star Samuel L Jackson ‏also tweeted, "Let's give a Galactic shout out to Master George Lucas & his Bride Melodie on This their WEDDING DAY!! Congrats!!!!!!"
    Further details about the ceremony were not available as WENN went to press, but back in April multiple reports suggested the couple would be exchanging vows at the Peninsula Hotel in Chicago, Illinois.
    The newlyweds became engaged in January and the wedding will be Lucas' second - he was previously married to film editor Marcia Lou Griffin

    Read more: http://www.3news.co.nz/George-Lucas-...#ixzz2X7anUBFJ

  18. #1268

    Standaard

    Je zou het bijna niet denken maar er gebeuren ook goede dingen in de wereld.

    Eend krijgt 3D-geprint pootje http://nos.nl/artikel/523989-eend-kr...nt-pootje.html

  19. #1269

    Standaard

    Even in het vervolg op bovenstaande, onderstaande vent is echt een held:

    image.jpg

  20. #1270

    Standaard

    Aangezien het geen dvd-zaak is, plaats ik het maar hier:

    Harense Smid failliet: http://www.omroepbrabant.nl/?news/19...in+Nuland.aspx

  21. #1271

    Standaard

    Drol verraadt woningovervaller

    De daders van een brute woningoverval in het Brabantse Asten in de winter van vorig jaar droegen witte overalls om onzichtbaar te zijn in de sneeuw, handschoenen om geen vingerafdrukken achter te laten en een bivakmuts om herkenning te voorkomen. Toch liep één overvaller tegen de lamp. Omdat hij moest poepen.

    Na de overval moest de man nodig zijn behoefte doen. Forensisch experts van de politie vonden de drol dichtbij het huis en het papier waarmee de man zijn billen had afgeveegd. Het DNA-spoor werd opgeslagen in de landelijke DNA-databank. Toen de verdachte man in de zomer van 2012 DNA moest afstaan voor een reeks woninginbraken, volgde er een match met een 27-jarige Poolse man uit Antwerpen. Hij werd opgepakt.

    www.rtlnieuws.nl.

  22. #1272

    Standaard

    Dit is toch zielig wat dat nijlpaard dat paardje aandoet :

    Britt Dekker woest om 'takketrol' op shetlandpony



    Dierenvriend Britt Dekker kookt van woede na het zien van een filmpje op vk.com. Daarin is te zien dat een Nederlandse vrouw op een veel te kleine pony rondrijdt. 'Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt', laat de blondine weten op Twitter.

    Op de bewuste video rijdt een volwassen vrouw rond op een shetlandpony. De shetlander lijkt een maatje te klein voor de vrouw, want ze kan zittend op het edele dier met haar voeten bij de grond. 'Nou is het afgelopen', roept ze als de shetlander niet lijkt te luisteren. Twee mensen leggen haar ritje vast op camera.

    Na een aantal minuten strijkt de shetlander vermoeiend neer. De Nederlandse amazone besluit dan maar een sigaretje te roken terwijl ze nog steeds op de rug van het dier zit. De beelden schieten bij Britt Dekker, die zelf een paard heeft, in het verkeerde keelgat. 'Ik wil dat deze rotvrouw wordt opgepakt!! is gewoon in Nederland!!, schrijft ze op Twitter.

    Ook Frans Bauer reageert geschokt bij het zien van de video. 'Zal eens op haar rug gaan zitten en haar eens laten draven door het bos! Bizar dit', antwoordt de zanger op haar bericht.

    Britt hoopt te kunnen achterhalen wie de vrouw op het filmpje is. De video is op 3 juni geplaatst op de sociale netwerksite, maar het is niet duidelijk wanneer en waarom de beelden zijn geschoten. De realityster, die binnenkort weer met vriendin Ymke te zien is op RTL5, bedankt haar volgers voor het delen. 'Super goed dat jullie vorige tweet zoveel delen, we moeten haar echt pakken! Iemand moet deze takketrol herkennen #helpkleinpaardje'.

    Bron : AD.nl

    Ik ben het volledig met beide eens : Deze vrouw moet aangeklaagd worden voor zware dierenmishandeling!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-07-2013 om 12:21

  23. #1273

    Standaard

    Geert Wilders over 6 miljard aan nieuwe bezuinigingen

    Gepubliceerd op 27 jun 2013
    Geert Wilders' eerste termijn in het debat over de aanbevelingen Europese Commissie bezuinigingen.



    Spreektekst:
    Voorzitter, dit kabinet heeft ons mooie land kapot gemaakt. Daar kun je alleen maar boos van worden. En dat ben ik dan ook, boos. Alles wat moet groeien, krimpt. Onze economie, de export, het consumentenvertrouwen, de investeringen. En alles wat moet krimpen, groeit bij dit kabinet. De belastingen, het aantal werklozen, de faillissementen.

    Premier Rutte voert op bevel van Brussel een vernietigend beleid van belastingen verhogen en dom bezuinigen. Het resultaat zien we. Nederland verarmt iedere dag. De premier zei in het jeugdjournaal tegen kinderen dat hij zelf niet hoeft te bezuinigen, maar thuis staat de ouders van veel van deze kinderen het huilen nader dan het lachen. De gewone man is de klos. De hardwerkende Nederlander is de klos, de ondernemer is de klos, onze ouderen zijn de klos, zij betalen het gelag, zij worden ongenadig hard gepakt.

    Vz, vijftig faillissementen en duizend werklozen erbij per werkdag. Dat is de sombere balans van 2013 tot dusver. Ook vandaag, as we speak: duizend banen foetsie, vijftig ondernemingen failliet! Het is een economisch drama, het is een sociaal bloedbad, het is een lijdensweg voor zoveel mensen en ondernemingen -- voor zoveel gezinnen die zoveel beter verdienen!

    Nederland verzuipt. En de grote schuldige zit dáár. Dáár in vak K. De premier graait de portemonnee van de mensen helemaal leeg. Het enige wat hij te bieden heeft, is wereldvreemde dronkenmanspraat. Koop een auto, koop een huis, dat is zijn advies aan wie geen geld meer heeft. De hypotheken van meer dan 1 miljoen gezinnen staan onder water. Maar kom op, koop een groter huis, zegt de premier. Natuurlijk heeft die onzin niet geholpen. Hoe kan je nou een huis kopen als je geen geld meer hebt?

    En alsof het allemaal niet genoeg is, wil de premier nu opnieuw 6 miljard euro bezuinigen, opnieuw de belastingen verhogen. Ziet hij dan niet dat hij op deze manier de economie helemaal de nekslag geeft, onze welvaart helemaal sloopt. Het lijkt erop dat de premier zijn economie-diploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun college.

    Vz, driekwart van de Nederlanders is tegen 6 miljard extra aan domme bezuinigen en lastenverzwaringen. Zelfs een meerderheid van de VVD-kiezers is tegen die 6 miljard. Een meerderheid van de PvdA-kiezers wijst alle nieuwe bezuinigingen af. De voorzitter van MKB-Nederland -- ook een VVD-er, althans nog wel -- zegt: Ik ben erin geluisd, ik doe het niet nog een keer.

    Vz, al die woede is begrijpelijk; al die de woede in Nederland is terecht. Zo behandel je Nederland niet. Het kabinet leert niet van zijn fouten. Misschien is dat nog het ergste. Het slaat elke dag een nieuwe nagel in de doodskist van onze economie en het wordt alleen maar erger. Ik zei het al Dhr. Rutte gaat op bevel van Brussel opnieuw 6 miljard bezuinigen, inclusief forse lastenverzwaringen. In augustus krijgen we dus opnieuw te maken met miljarden aan belastingverhogingen.

    Intussen rijden elke dag vrachttreinen vol Nederlands belastinggeld naar Brussel, Griekenland en Cyprus. En laten de Brusselse zakkenvullers Nederland een half miljard extra van ons zuurverdiende geld bijbetalen, bovenop de miljarden die we al betalen. Inderdaad, meneer Rutte, inderdaad Mr Samsom, het geld moet rollen, maar het rolt naar het buitenland. Want het hart van uw kabinet klopt niet voor Nederland.

    Vz, er is maar 1 manier om er bovenop te komen. En dat is door de belastingen te verlagen -- niet te verhogen, maar te verlagen -- zodat de economie weer kan groeien, zodat de ondernemers weer lucht krijgen, zodat mensen weer wat kunnen kopen. En dat kan door te snijden op die miljarden uitgaven aan de EU, op ontwikkelingshulp, op subsidies, op die malle windmolens, op massa-immigratie en andere dure linkse hobby's.

    Maar het kabinet doet precies het tegenovergestelde. Mijn partij, de PVV, zal daar nooit mee instemmen. Nederland zal daar nooit mee instemmen. En de Nederlanders zullen - laat dit mijn boodschap zijn aan Dhr Rutte - hard afrekenen met dit afbraakkabinet.

    Bron : Youtube kanaal Geert Wilders.

    Ben het hier wel mee eens!

  24. #1274
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben het niet vaak eens met hem, maar dit keer toch wel voor de volle honderd procent. Het is gekkenwerk wat ze allemaal van plan zijn. Tja het is crisis, maar op deze manier wordt het zowel gevoed als uitgebuit cq gebruikt..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1275

    Standaard

    Kritiek hebben is makkelijk, iedereen kan op die plannen schieten. Maar Wilders heeft zelf nooit plannen of sluitende begrotingen ingediend, dus ik blijf hem altijd een blaffend keffertje vinden die nooit bijt. Hij heeft misschien wel gelijk, maar kom dan zelf met plannen. Want dit gemekker wordt een beetje een irritante langspeelplaat die blijft hangen....

Pagina 51 van 64 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •