Pagina 52 van 64 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #1276

    Standaard

    Schijnt dat de Belgische Koning Albert II aftreed op 21 juli 2013...

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Schijnt dat de Belgische Koning Albert II aftreed op 21 juli 2013...
    Klopt. Prins Filip zal hem opvolgen.
    De ene parasiet is nog niet vertrokken of de andere staat al klaar;
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Klopt. Prins Filip zal hem opvolgen.
    De ene parasiet is nog niet vertrokken of de andere staat al klaar;
    Ze zouden beter eens afkomen met een newsflash over de afschaffing van het koningshuis...
    dat wordt weer de hele avond op tv leuteren over die koning.

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Klopt. Prins Filip zal hem opvolgen.
    De ene parasiet is nog niet vertrokken of de andere staat al klaar;
    +1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ze zouden beter eens afkomen met een newsflash over de afschaffing van het koningshuis...
    dat wordt weer de hele avond op tv leuteren over die koning.
    Ook +1
    Maar wat die laatste zin betreft, daar heb ik een probaat middeltje tegen: een Blu-raytje.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #1280

    Standaard

    Enorme '200 jaar oude vis' gevangen in Alaska



    Voor de kust van Alaska heeft een visser een diepzeevis opgevist die mogelijk tweehonderd jaar oud is. Daarmee zou het de oudste vis zijn die ooit gevangen is.
    Het gaat om een sebastes borealis, een straalvinnige vissensoort uit de familie van schorpioenvissen die in het Engels 'shortraker rock-fish' genoemd wordt.

    Leeftijd
    De vis, die met een hengel werd bovengehaald voor de kust van Sitka, woog een dikke 18 kg, iets meer dan het vorige record. Hij was net iets langer dan een meter, maar opmerkelijker is dat het dier twee eeuwen oud wordt geschat
    Troy Tidingco van het ministerie van Visserij en Wild van Alaska maakte deze schatting, die nog geverifieerd moet worden. Dat gebeurt met een analyse van de gehoorbeentjes van de vis, die een soort groeiringen ontwikkelen, net als bomen. Daarmee is de exacte leeftijd te bepalen. Het huidige record voor de oudste gevangen vis staat op 175 jaar. Visser Harry Liebman, die de vangst deed, wil het dier na de analyse aan zijn muur ophangen.
    Van de shortraker rock-fish werd al eerder een exemplaar van tussen de 90 en 110 jaar oud gevangen

    De 9 grootste vissen ooit gevangen:
    http://www.totalprosports.com/2011/0...h-ever-caught/
    Laatst aangepast door vista-vision : 08-07-2013 om 07:12

  6. #1281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dus dat beest is met pijn en moeite ongeveer 200 geworden en nu wordt zonder blikken of blozen trots gemeld dat hij dood is?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1282

    Standaard

    Deze man is toch onderdeel van de jeugd van vele nederlanders, en daarom is het best wel jammer, maar wel begrijpelijk :

    Clown Bassie stopt met optreden


    Adriaan (R) en Bas van Toor, bekend als het duo uit de kinderserie Bassie & Adriaan © anp

    Bas van Toor wordt dit jaar 78 en dat is voor hem een mooie leeftijd om te stoppen met zijn act als de beroemde clown Bassie. Aan Story vertelt hij dat dit een moeilijk besluit was. 'Ik heb dit lang voor mij gehouden omdat ik er nog niet zeker van was.'

    Maar inmiddels heeft hij de knoop doorgehakt. 'Ik stop ermee.' Een van de redenen is dat hij door zijn leeftijd niet meer zo beweeglijk is. Maar dat is niet de belangrijkste reden. 'Ook mijn lieve vrouw Coby verdient eindelijk eens wat exclusieve aandacht van mij', gaat de kindervriend verder. 'Dat verdient ze. En dat geldt ook voor onze drie dochters en kleinkinderen.'

    Van Toor heeft deze beslissing onlangs genomen, na het overlijden van een goede vriend. 'Dat heeft er flink ingehakt bij mij. Je realiseert je dan ineens hoe sterfelijk we allemaal zijn.' Daarom wil hij de komende jaren gaan genieten van elk moment van zijn leven. 'Ik wil gewoon niet meer alleen maar met werken bezig zijn. Het is mooi geweest zo.'

    Bron : AD.nl

    Hier een intervieuw uit de Coen & Sander show met Bas over zijn stoppen : http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/3889

    Ik heb het vroeger veel gezien, en blijft nog mooi, al ben ik 36.

    Puur jeugdsentiment, heb alle series op DVD.

  8. #1283

    Standaard

    "Kindervriend".....? Er is volgens mij geen grotere kinderhater dan "clown" Bassie...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #1284

    Standaard

    "Ooh, een handtekening? Heb je dat in de officiële Bassie en Adriaan-shop gekocht? Nee? Jammer, dan kan je doodvallen!"

    (echt gebeurd)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #1285

    Standaard

    Precies, dat bedoel ik
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #1286

    Standaard

    Archeologen stuiten op 'begraafplaats voor vampieren'

    Die angsthazen uit c.a.1600 zullen wel vaak slecht geslapen hebben.


    © epa

    Archeologen hebben vlakbij de Poolse stad Gliwice zeven zogenaamde 'vampiergraven' ontdekt. De skeletten werden op een bouwplaats gevonden, de hoofden waren verwijderd en tussen de benen geplaatst.

    © epa


    Onthoofding was in de middeleeuwen gebruikelijk wanneer vermoed werd dat iemand vampier was. Zo zou worden voorkomen dat een bloedzuiger het hoofd van de dode vampier zou kunnen vinden en deze weer tot leven zou kunnen wekken.

    De archeologen moeten het exacte lot van de skeletten nog bepalen. De afwezigheid van persoonlijke bezittingen als sieraden in de graven, maakt het moeilijker om het jaar van de dood te ontdekken. Eerste schattingen suggereren dat de botten dateren uit de 16de eeuw.

    In Europa zijn er in de loop der tijd verschillende vampiergraven gevonden, schrijft Archeologieonline.nl. 'De oudste ooit gevonden was een skelet van een vrouw in Venetië. De mond van het skelet was wijd open met daarin een steen geplaatst. Dit ritueel moest ervoor zorgen dat de vampier zich niet meer zou kunnen voeden van menselijk bloed.'
    (Door: Redactie)

    © epa

    © epa

  12. #1287

    Standaard

    Hmz... ze lijken zo geen scherpe hoektanden te hebben. :P

  13. #1288

    Standaard

    Over time, some attributes now regarded as integral became incorporated into the vampire's profile: fangs and vulnerability to sunlight appeared over the course of the 19th century

    In Bulgarije waren ze er ook bang voor


    http://www.dailymail.co.uk/sciencete...ed-chests.html

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Over time, some attributes now regarded as integral became incorporated into the vampire's profile: fangs and vulnerability to sunlight appeared over the course of the 19th century

    In Bulgarije waren ze er ook bang voor


    http://www.dailymail.co.uk/sciencete...ed-chests.html
    Klopt ze zijn er nu nog bang voor daar in die regionen. Nog erg bijgelovig.

  15. #1290

    Standaard

    Dit is dan weer een ''mooi'' voorbeeld van het schandalige rechtssysteem in Nederland :

    Grote vechtpartij in rechtszaal



    In de rechtbank in Den Haag is maandagochtend een grote vechtpartij uitgebroken. De 21-jarige Bulgaar die verdacht wordt van het doodrijden van de 13-jarige Donnie Rog staat daar terecht.

    Filmpje : http://www.hartvannederland.nl/neder...se-rechtszaal/

    Toen het Openbaar Ministerie 240 uur werkstraf tegen de verdachte eiste ontstond er complete chaos, meldt onze verslaggever Michael (@MichaelHVNL) die ter plaatse is.

    De vader van het doodgereden jongetje riep ‘Ik maak hem zelf wel dood’ toen de strafeis bekend werd gemaakt.

    “40, 50 vechtende mensen in de rechtszaal, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt… Het is een wonder dat het goed afliep”, aldus Michael Monkau.

    “We zitten hier nu alleen met de pers in een lege zaal na te trillen, alle anderen zijn uit de zaal verwijderd.”

    De 21-jarige verdachte had eerder op de ochtend de nabestaanden van het jongetje gecondoleerd. “Daar ben je wel wat laat mee”, was de reactie. Vervolgens heeft de Bulgaar huilend verklaard dat hij 50 tot 55 kilometer per uur reed toen hij Donnie doodreed. Hierop reageerden de nabestaanden met hoongelach.

    De moeder van Donnie heeft vlak voor de vechtpartij een emotionele verklaring afgelegd. “Hij moet beseffen wat hij heeft gedaan. (…) Hij liet Donnie liggen als een bloedend varken”, zo vertelde ze.

    De automobilist reed Donnie op 9 juli vorig jaar aan en reed daarna door. De jongen werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht waar hij overleed. Pas uren later meldde de bestuurder zich op het politiebureau.

    Bron : HartvanNederland.nl

    Schandalig 240 uur werkstraf voor het doodrijden van iemand en dan nog doorrijden ook.

    Dat vader in staat is om zelf wat te doen, is te wijten aan het schandalige beleid hier in Nederland wat betreft het recht.

    Niet gek dat de mensen zelf actie gaan ondernemen, want daders worden hier gewoon vertroeteld.





  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Schandalig 240 uur werkstraf voor het doodrijden van iemand en dan nog doorrijden ook.

    Dat vader in staat is om zelf wat te doen, is te wijten aan het schandalige beleid hier in Nederland wat betreft het recht.

    Niet gek dat de mensen zelf actie gaan ondernemen, want daders worden hier gewoon vertroeteld.
    Dus jij hebt feitenkennis van deze zaak. Laat eens horen waarom deze meneer strenger gestraft dient te worden. Weet je dat Nederland tegenwoordig één van de strengst straffende landen van Europa is en je geschreeuw wat dat betreft dus helemaal nergens over gaat?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus jij hebt feitenkennis van deze zaak. Laat eens horen waarom deze meneer strenger gestraft dient te worden. Weet je dat Nederland tegenwoordig één van de strengst straffende landen van Europa is en je geschreeuw wat dat betreft dus helemaal nergens over gaat?
    Ik heb geen feitenkennis van deze zaak, maar als ik afga op de berichtgeving, dan mag ik dit toch erg weinig vinden?.

    En erna zo zielig verontschuldigingen aanbieden slaat ook nergens op, want dan had hij van te voren goed moeten nadenken, en niet door moeten rijden maar moeten stoppen, en moeten kijken of ie iets kon betekenen voor het slachtoffer.

    Maar nee hoor, hij was zo stoer om door te rijden.

    Als hij echt een goede straf had gekregen die in verhouding stond tot hetgene wat hij heeft aangericht, denk je dan ook dat die mensen zo zouden gaan vechten bv?.

    Lijkt me dus(afgaande op hetgene wat we lezen en zien) dat het een schandalige straf is

    Maar goed als jij dit geschreeuw vind, dan vind je dat toch.

    Ik blijf het erg weinig vinden.

    Ben benieuwd of die ouders het eens zijn met je uitspraak dat Nederland tegenwoordig een van de strengst straffende landen van Europa is.

    Denk het niet eerlijk gezegd.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-07-2013 om 19:38

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb geen feitenkennis van deze zaak, maar als ik afga op de berichtgeving, dan mag ik dit toch erg weinig vinden?.

    En erna zo zielig verontschuldigingen aanbieden slaat ook nergens op, want dan had hij van te voren goed moeten nadenken, en niet door moeten rijden maar moeten stoppen.

    Maar goed als jij dit geschreeuw vind, dan vind je dat toch.

    Ik blijf het erg weinig vinden
    Goed lezen wat ik geschreeuw vind, dat is niet dat je die 240 taakstraf weinig vindt, daar vraag ik uitleg over. Ik vind dat op het 1e gezicht ook weinig lijken, maar je weet helemaal niet waarom de verdachte is doorgereden en waarom de eis 240 uur taakstraf is. Misschien is het verstandig eerst goed proberen te analyseren voordat je je mening vormt en deze post.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1294

    Standaard

    Nou Pepijn, je kan bijvoorbeeld ook vragen waarom deze man zo licht bestraft wordt. Daarmee eer je het slachtoffer wat meer en kom je wat kritischer over jegens de dader ipv de bewijslast in het nadeel van het slachtoffer te zetten, wat nu eigenlijk al een beetje gebeurd is.

    Niemand weet iets inhoudelijks van de zaak af, maar dat biedt IMO de dader geen voordeel en is IMO ook geen onderbouwing voor kritiek naar DVDWatcher.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-07-2013 om 20:41

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Goed lezen wat ik geschreeuw vind, dat is niet dat je die 240 taakstraf weinig vindt, daar vraag ik uitleg over. Ik vind dat op het 1e gezicht ook weinig lijken, maar je weet helemaal niet waarom de verdachte is doorgereden en waarom de eis 240 uur taakstraf is. Misschien is het verstandig eerst goed proberen te analyseren voordat je je mening vormt en deze post.
    Ik ben het met je eens peptalk. Eerst de zaak helemaal doornemen en dan kun je eigenlijk pas een conclusie trekken.

  21. #1296

    Standaard

    Ben het op zich met je eens, maar schijnt dat dit toch wel iets anders ligt. Hij is doorgereden na het ongeluk en heeft het slachtoffer gewoon op straat laten liggen, hij is pas veel later zelf naar het politiebureau gegaan, te laat om te kunnen beoordelen of hij had gedronken. Daarnaast had hij meen ik 15 verkeersboetes in een half jaar. Mocht dat echt allemaal waar zijn dan snap ik op zich dat dit in de ogen van de familie een zeer zwakke straf is. Wil de vechtpartij verder niet goed praten, maar snap wel dat je het dan niet eens bent met de straf.

    http://nos.nl/artikel/532221-publiek...echtszaal.html

  22. #1297
    Laatst aangepast door vista-vision : 23-07-2013 om 09:21

  23. #1298

    Standaard

    Automobilist zonder stuur de weg op



    De Australische politie heeft een 38-jarige automobilist van de weg gehaald die zonder stuur rondreed. De man gebruikte in plaats daarvan een griptang.

    De bestuurder trok de aandacht van de agenten omdat zijn auto twee lekke banden had. De man bleek bovendien enkele ogenblikken daarvoor te zijn doorgereden na een ongeluk. Zijn auto was tot overmaat van ramp ook nog eens onverzekerd. Genoeg reden dus voor een enkeltje politiecel.

    www.telegraaf.nl

  24. #1299
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Luchtballon in het Gooimeer



    Een luchtballon is dinsdagavond in het Gooimeer vlakbij Almere terechtgekomen.
    Alle 11 inzittenden kwamen veilig aan land. Twee van hen raakten gewond.
    Ze zijn met onbekende verwondingen naar een ziekenhuis gebracht. Dat meldden de hulpdiensten.

    Bron: Telegraaf.nl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1300

    Standaard

    Onbekende verwondingen? Waterschade, zou ik zeggen.

Pagina 52 van 64 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •