Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #126

  2. #127

    Standaard

    Uitzicht op Hollywood-letters gered

    Het uitzicht op de beroemde Hollywood-letters zal niet worden verpest door luxueuze nieuwbouwappartementen. Dat maakte de organisatie Trust for Public Land maandag bekend.

    Een groep investeerders uit Chicago had plannen voor een nieuwbouwproject op de heuvel waarop de 15 meter hoge letters staan. De oprichter van blootblad Playboy, Hugh Hefner, doneerde maar liefst 900.000 dollar en hielp Trust for Public Land zo enorm met de inzamelingsactie. In totaal was 12,5 miljoen dollar nodig. De investeerders hadden Trust for Public Land tot vrijdag de tijd gegeven om het benodigde geld bij elkaar te krijgen.

    In 2002 hadden de investeerders de heuveltop Cahuenga Peak gekocht die grenst aan de letters. Hefner was niet de enige ster die zich inspande voor het behoud van een ongeschonden uitzicht op de bekende letters. Ook regisseur Steven Spielberg en (voormalige) acteurs Tom Hanks en Arnold Schwarzenegger waren tegen de bouwplannen gekant.

  3. #128

    Standaard

    Ik vraag me af hoe dit soort dingen kunnen gebeuren.

    GEMEENTE VOOR PAAL

    ROTTERDAM - Hoe het komt, daar wordt nog over gebekvecht, maar feit is dat na wegwerkzaamheden in Rotterdam opeens een paar lantaarnpalen midden op de weg staan.

    De SP heeft inmiddels vragen gesteld aan de gemeente Rotterdam over de levensgevaarlijke situatie in de wijk Oosterflank, in de deelgemeente Prins Alexander. Oorzaak zou een miscommunicatie zijn tussen de verschillende gemeentelijk diensten. Maar hoe het zo ver heeft kunnen komen is nog onduidelijk.

    De SP wil in ieder geval snel weten wat de oorzaak is van de fout en wat het kost om de boel te herstellen. De gemeente heeft laten weten dat de situatie snel wordt opgelost.



    Klik hier en hier voor grotere plaatjes.

    Bron: www.telegraaf.nl.

  4. #129

    Standaard

    Als je dan toch als arbeider die paal daar plaatst, dan moet er toch een belletje gaan rinkelen als je em midden op de weg ziet staan?

  5. #130

    Standaard

    Die hebben vast gebeld naar hun leidinggevende en die zal ook wel hebben gebeld en uiteindelijk durft er niemand een beslissing te nemen om NIET te plaatsen, want het staat toch zo op papier....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard

    Verdachte man opgepakt in Apeldoorn

    APELDOORN - De politie in Apeldoorn heeft woensdag, in aanloop naar de Koninginnedag-herdenking, een man gearresteerd.

    De gemeente Apeldoorn is druk bezig met de voorbereidingen om het drama van 2009 te verwerken. Televisieprogramma Netwerk heeft de veiligheidsoperatie rondom de Koninginnedag van dit jaar wekenlang gevolgd en bericht vanavond in de uitzending meer over de bedreigingen en de verdachte man.
    De politie heeft de arrestatie bevestigd maar wil over de aard en ernst van de verdenking niets zeggen.
    De veiligheidsmaatregelen rondom de herdenking zijn zeer streng. Koningin Beatrix en burgemeester Fred de Graaf onthullen vanmiddag om vier uur een herinneringsmonument ter nagedachtenis aan de slachtoffers. De onthulling wordt bijgewoond door de leden van de koninklijke familie die vorig jaar getuige waren van het drama.
    Vanavond in Netwerk blijkbaar meer hierover. Er schijnen ook al bedreigingen binnengekomen te zijn in Zeeland, waar morgen Koninginnedag wordt gevierd.

  7. #132

  8. #133

    Standaard

    Tweelingbroers delen zelfde vrouw

    Het programma Hello and Goodbye heeft meestal tranentrekkers als onderwerp. Onlangs hadden ze wel een heel interessant gesprek. De ene tweelingbroer stond op Schiphol de andere tweelingbroer op te wachten die 3 weken naar India was geweest.

    Natuurlijk kwam de vraag of de tweelingbroers close waren en wat ze nou hetzelfde doen. Nou de heren delen werkelijk alles, huis, bedrijf, bankrekening en vrouw. De één had al 7 jaar een relatie met de vrouw toen de vrouw ook gevoelens kreeg voor de andere helft van de tweeling, maar daar moet je niet moeilijk over doen zeggen de heren.

    Dus de ene week ligt de ene helft met vrouwlief te rollebollen en de andere week gaat de andere helft los in bed met de vrouw.

  9. #134

    Standaard

    zondag is dan echt een rustdag.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  10. #135

    Standaard

    Alleen in ons Nederland, wat hebben we een fantastich rechtssysteem :

    Kind verkracht door net vrijgelaten man

    DORDRECHT - Een suïcidale man heeft, acht uur nadat hij van de rechter te horen had gekregen dat hij naar huis mocht in afwachting van een psychologisch en psychiatrisch onderzoek, een 14-jarig meisje uit Dordrecht verkracht.

    De 27-jarige Hongaar Zsolt A. stond op 27 oktober vorig jaar terecht omdat hij in 2008 in benevelde toestand een zwaar ongeluk op de Randweg had veroorzaakt. In volle vaart botste hij op een optrekkende wagen, terwijl hij zijn vriendin telefonisch meldde via een crash een einde aan zijn leven te willen maken. Het Strijense echtpaar dat in de geramde wagen zat, raakte gewond.

    De rechtbank toonde zich tijdens die zitting verbolgen over het ontbreken van een onderzoek naar de geestesgesteldheid van A., die kort na het ongeval en ondanks alarmerende signalen zijn rijbewijs had teruggekregen. Het OM en de advocaat kregen dan ook van de rechtbank een veeg uit de pan. „Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart”, oordeelde de rechtbankpresident.

    Luttele uren nadat A. als vrij man de rechtbank was uitgewandeld, trok hij er in zijn witte bestelbus, die de bizarre crash had overleefd, op uit.

    Op de Zuidendijk tussen de wijken Dubbeldam en Sterrenburg verkrachtte hij uiteindelijk een tienermeisje dat fietsend op weg was naar het nabijgelegen sportcomplex. Volgens zijn raadsman heeft de 27-jarige man daarover een volledige bekentenis afgelegd.

    A. liep uiteindelijk drie weken na het zedenmisdrijf tegen de lamp dankzij een oplettende garagehouder. Het autobedrijf had de politie getipt over de opmerkelijke aanschaf van vier nieuwe banden voor de witte bestelbus van de verdachte waarvan in opsporingsberichten melding was gemaakt. Het openbaar ministerie verdenkt de verknipte Hongaar ook van het aanranden van een jonge vrouw.

    Het psychiatrisch en psychologisch onderzoek is inmiddels afgerond. De Dordtse rechtbank behandelt vandaag de strafzaak tegen de man.

    Bron : Telegraaf.nl

    Wat een vreselijke monsters zijn dit toch.

    Zij verdienen niet meer dan dat hun zaakjes eraf worden gesneden zonder verdoving,en dan de rest de kliko in.

    Zal er wel afkomen met een laag strafje

  11. #136

    Standaard

    ballen eraf met een bot met zonder verdoving, dan even aanbakken en ze door die engerd laten opeten... live op tv...
    ik denk da ik BNN een ga mailen met dit idee
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  12. #137

    Standaard

    Lang leve het fijne Nederlande regime voor onze wetsovertreders.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ballen eraf met een bot met zonder verdoving, dan even aanbakken en ze door die engerd laten opeten... live op tv...
    ik denk da ik BNN een ga mailen met dit idee

    Met zonder verdoving

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Met zonder verdoving
    ja ik dacht toch aan de mensen rechten dus hij kan eerst een knal met een hamer op ze verwachten... pijn verdoofd... lief he?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  15. #140

    Standaard

    Van een suïcidale man die in benevelde toestand een zwaar ongeluk veroorzaakt heeft, verwacht je toch niet dat die ineens kinderen gaat verkrachten. Snap dan ook niet waarom iedereen het rechtssysteem aanvalt. Niet dat ik deze man verdedigd hoor. Stop hem maar lekker in een cel in Hongarije (neem aan dat die een stuk minder luxe zijn dan hier). Zijn wij er ook gelijk van af.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Van een suïcidale man die in benevelde toestand een zwaar ongeluk veroorzaakt heeft, verwacht je toch niet dat die ineens kinderen gaat verkrachten. Snap dan ook niet waarom iedereen het rechtssysteem aanvalt. Niet dat ik deze man verdedigd hoor. Stop hem maar lekker in een cel in Hongarije (neem aan dat die een stuk minder luxe zijn dan hier). Zijn wij er ook gelijk van af.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Alleen in ons Nederland, wat hebben we een fantastich rechtssysteem :

    Kind verkracht door net vrijgelaten man

    DORDRECHT - Een suïcidale man heeft, acht uur nadat hij van de rechter te horen had gekregen dat hij naar huis mocht in afwachting van een psychologisch en psychiatrisch onderzoek, een 14-jarig meisje uit Dordrecht verkracht.

    De 27-jarige Hongaar Zsolt A. stond op 27 oktober vorig jaar terecht omdat hij in 2008 in benevelde toestand een zwaar ongeluk op de Randweg had veroorzaakt. In volle vaart botste hij op een optrekkende wagen, terwijl hij zijn vriendin telefonisch meldde via een crash een einde aan zijn leven te willen maken. Het Strijense echtpaar dat in de geramde wagen zat, raakte gewond.

    De rechtbank toonde zich tijdens die zitting verbolgen over het ontbreken van een onderzoek naar de geestesgesteldheid van A., die kort na het ongeval en ondanks alarmerende signalen zijn rijbewijs had teruggekregen. Het OM en de advocaat kregen dan ook van de rechtbank een veeg uit de pan. „Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart”, oordeelde de rechtbankpresident.

    Luttele uren nadat A. als vrij man de rechtbank was uitgewandeld, trok hij er in zijn witte bestelbus, die de bizarre crash had overleefd, op uit.

    Op de Zuidendijk tussen de wijken Dubbeldam en Sterrenburg verkrachtte hij uiteindelijk een tienermeisje dat fietsend op weg was naar het nabijgelegen sportcomplex. Volgens zijn raadsman heeft de 27-jarige man daarover een volledige bekentenis afgelegd.

    A. liep uiteindelijk drie weken na het zedenmisdrijf tegen de lamp dankzij een oplettende garagehouder. Het autobedrijf had de politie getipt over de opmerkelijke aanschaf van vier nieuwe banden voor de witte bestelbus van de verdachte waarvan in opsporingsberichten melding was gemaakt. Het openbaar ministerie verdenkt de verknipte Hongaar ook van het aanranden van een jonge vrouw.

    Het psychiatrisch en psychologisch onderzoek is inmiddels afgerond. De Dordtse rechtbank behandelt vandaag de strafzaak tegen de man.

    Bron : Telegraaf.nl

    Wat een vreselijke monsters zijn dit toch.

    Zij verdienen niet meer dan dat hun zaakjes eraf worden gesneden zonder verdoving,en dan de rest de kliko in.

    Zal er wel afkomen met een laag strafje

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    KNIP
    Dat begrijp ik, maar zoals sommigen het rechtsysteem aanvielen leek het net alsof ze dachten dat men bewust een verkrachter hadden vrijgelaten, de titel van het nieuwsbericht helpt hier ook niet bij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #143

    Standaard



    Flaporen breken val jongetje

    In de Chinese provincie Hubei is een zesjarige jongen ternauwernood aan de dood ontsnapt. Hij bleef met zijn oren steken achter de staven van het traliewerk.
    Ming Ming viel uit het raam van de achtste verdieping van een gebouw in Yichang terwijl hij uit het raam aan het kijken was naar zijn grootvader die een ommetje maakte, zo schrijft de Telegraph.

    Verschrikte voorbijgangers zagen vanaf de grond hoe het jongetje op grote hoogte hing te bengelen en verwittigden de hulpdiensten. De brandweer kon de jongen na enige tijd uit zijn benarde positie bevrijden. Ming Ming kwam er met de schrik vanaf.

    Bron: AD.nl

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    Olifant aan de haal met tasje

    Een olifant van Circus Renz is donderdag in Nijmegen aan de haal gegaan met de tas van een vrouw die het dier wilde aaien. Het tasje met enkele persoonlijke bezittingen heeft de actie van de grijze gigant niet overleefd. De vrouw schakelde nog tevergeefs de hulp van agenten in, aldus een politiewoordvoerster.

    Het circus had zijn tenten opgeslagen in het Goffertpark in Nijmegen. Passanten konden er langs een afscheiding lopen waarachter de olifanten stonden. De vrouw benaderde een olifant, maar die toonde meer interesse in haar tas. Het dier ging er mee aan de haal en ging er bovenop staan. „Het gevolg mag duidelijk zijn”, aldus de politie.

    De vrouw klopte na het incident nog bij het circus aan maar dat wees de vrouw op haar eigen verantwoordelijkheid. Wel kreeg het circus van de politie het advies de afscheiding aan te passen.

    Bron: Telegraaf.nl

  21. #146

    Standaard

    eigen schuld... maar om daar de politie bij te halen.
    een dier blijft een dier..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  22. #147

    Standaard

    LMAO! Zal maar net je mooie nieuwe dure smart-phone in zitten

  23. #148

    Standaard

    Vrouw bijt tong vriend af



    Een vrouw uit het Duitse Paderborn moet voor de rechter verschijnen omdat ze de tong van haar vriend heeft afgebeten.

    Het incident vond plaats in februari 2009. De 27-jarige Marc S. was samen met een vriend naar een café gegaan om daar de Vastenavond te vieren. Toen hij rond acht uur thuis kwam trof hij zijn woedende 35-jarige vriendin aan. "Je bent helemaal dronken. Ik wil dat niet," schreeuwde ze en gaf hem een klap.

    Daarop besloot Marc rust te zoeken in de keuken. "Tina had soms zulke driftbuien, maar kalmeerde daarna meestal weer," zegt hij. Ook deze keer leek het erop dat haar boosheid snel was verdwenen. Na een paar minuten keerde vriendin Tina terug naar de keuken. "Ze gedroeg zich berouwvol en verontschuldigde zich voor de klap. Daarna nam ze me in haar armen en kuste ze me hartstochtelijk."

    Maar opeens sloeg haar stemming om en beet ze hard op zijn tong. "Het deed vreselijk veel pijn. Ik sloeg om me heen, maar ze liet niet los. Toen scheurde mijn tong." In paniek en zwaar bloedend pakte Marc het afgebeten stukje van zijn tong en rende naar zijn oma, die in de buurt woonde.

    Het stukje tong kon niet meer worden aangezet waardoor Marc 3 centimeter moet missen. Hij eist nu een schadevergoeding van 100.000 euro van de Duitse vrouw.

    Bron : Spitsnieuws.nl

  24. #149

    Standaard

    hahahahaha! OMG! wat een mensen in de wereld toch

  25. #150

    Standaard

    Ik wil even mijn zorgen uiten over de sterk nationalistische toon die ik opmerk rond de hele Rabbijn-affaire van afgelopen dodenherdenking. Nu is de Konejin ook al aangerand door zijn geschreeuw? Wat is dat voor waanzin? En wat is het dat mensen interesseert in dit soort affaires? Mijns inziens exemplarisch voor de angstmaatschappij waar we vandaag de dag in leven.

    Even los van het 'gebrek aan respect' voor oorlogsdoden (begin eens met respect voor de levenden, zou ik zeggen) vind ik het sneu en tragisch maar ook hilarisch om te zien hoe de Nederlander op deze onzin reageert.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •