Pagina 9 van 64 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #201

    Standaard

    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #202

    Standaard

    FF een onderzoekje :

    29 Jaar beste leeftijd voor seks

    Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.

    45-Plussers vinden hun seksleven veel minder goed dan toen ze 40 of jonger waren. Het gebrek aan energie is daar een belangrijke oorzaak van. Dit blijkt uit een Brits onderzoek door voedingsupplementen leverancier Kwai Garlic onder 1752 veertigers.

    Korter

    Gemiddeld doen 45-jarigen ’het’ nog slechts één keer per week en áls ze seks hebben lijkt de passie ver te zoeken. Driekwart van de ondervraagden vindt dat de seks de harstocht van vroeger heeft verloren. Ook blijkt een gemiddelde vrijpartij korter te duren dan vroeger.

    Slaapkamer

    De studie toont ook aan dat seks bij 85 procent van de veertigers beperkt blijft tot de slaapkamer, 64 procent heeft allen seks als het licht uit is.

    Rimpelig

    Behalve het ontbreken van energie, wat bij eenderde het geval is, voelt zestig procent zich allesbehalve sexy. Veel 45-plussers voelen zich dik en rimpelig. Na de seks valt zestig procent meteen in slaap, meer dan een kwart voelt zich dan volledig uitgeput.

    Bron : Telegraaf.nl

  3. #203

    Standaard

    Mensenvlees in döner kebab

    In de Russische stad Perm zijn drie Russen veroordeeld voor het vermoorden en deels opeten van een 25-jarige man. Ook hebben zij stukken vlees van het lichaam verkocht aan een winkeleigenaar die broodjes döner kebab maakte.



    In de herfst van 2009 hebben de drie dakloze mannen het slachtoffer met messteken en hamerslagen om het leven gebracht. Het mensenvlees werd vervolgens aan de nietsvermoedende winkeleigenaar verkocht, waarna die het vlees verwerkte.

    De zaak kwam aan het licht, nadat er menselijke resten gevonden waren bij een bushalte in een industriegebied.

    De daders verklaarden de 25-jarige man uit persoonlijke afkeer te hebben gedood. Twee van de mannen hebben 18 jaar gevangenisstraf gekregen, de derde 13 jaar.

    Bron : Telegraaf.nl

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    FF een onderzoekje :

    29 Jaar beste leeftijd voor seks

    Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.

    45-Plussers vinden hun seksleven veel minder goed dan toen ze 40 of jonger waren. Het gebrek aan energie is daar een belangrijke oorzaak van. Dit blijkt uit een Brits onderzoek door voedingsupplementen leverancier Kwai Garlic onder 1752 veertigers.

    Korter

    Gemiddeld doen 45-jarigen ’het’ nog slechts één keer per week en áls ze seks hebben lijkt de passie ver te zoeken. Driekwart van de ondervraagden vindt dat de seks de harstocht van vroeger heeft verloren. Ook blijkt een gemiddelde vrijpartij korter te duren dan vroeger.

    Slaapkamer

    De studie toont ook aan dat seks bij 85 procent van de veertigers beperkt blijft tot de slaapkamer, 64 procent heeft allen seks als het licht uit is.

    Rimpelig

    Behalve het ontbreken van energie, wat bij eenderde het geval is, voelt zestig procent zich allesbehalve sexy. Veel 45-plussers voelen zich dik en rimpelig. Na de seks valt zestig procent meteen in slaap, meer dan een kwart voelt zich dan volledig uitgeput.

    Bron : Telegraaf.nl
    Hadden ze dat onderzoek niet 7 jaar geleden kunnen doen.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    FF een onderzoekje :

    29 Jaar beste leeftijd voor seks
    Mijn god,... dat betekent dus over een jaartje NOG MEER en NOG BETERE seks?! Ik weet niet of ik dat wel aan kan.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #206

    Standaard

    sh!t... ben pas 22...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Mijn god,... dat betekent dus over een jaartje NOG MEER en NOG BETERE seks?! Ik weet niet of ik dat wel aan kan.
    Masturberen telt niet hoor....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #208

    Standaard

    Masturberen? Je bedoelt het voorspel?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #209

    Standaard

    Bezorging door deeltijdwerkers

    Postbodes de laan uit

    AMSTERDAM - Alle TNT-postbestellers die meer dan 25 uur per week werken, verliezen hun baan. Het bedrijf heeft alle medewerkers in de postbezorging vrijdag een brief met folder gestuurd waarin de directie dit aankondigt.

    De medewerkers van wie de functie komt te vervallen hoeven niet te rekenen op een nieuwe baan binnen de organisatie. Hetzelfde geldt voor alle medewerkers die buslichtingen verzorgen met een contract van 15 uur per week of meer.

    Duizenden mensen

    Volgens een woordvoerder van TNT verliezen als gevolg van de reorganisatie 'duizenden mensen' hun baan, al kon hij niet zeggen om hoeveel medewerkers het exact gaat. "Die getallen komen nog aan bod in overleg met de ondernemingsraad." Begin dit jaar werkten er ongeveer 15.000 fulltimepostbodes bij TNT.

    Medewerkers die minder dan 15 uur werken, kunnen in principe blijven. Zij moeten echter wel flexibeler gaan werken en krijgen met nieuwe roosters te maken.

    Medewerkers krijgen na de zomer een brief waarin hun wordt verteld wat de plannen betekenen voor hun persoonlijke situatie. De reorganisatie moet in 2013 zijn afgerond.

    De manier waarop het bedrijf in de toekomst post gaat bezorgen zal de komende jaren radicaal veranderen.

    Bron : Telegraaf.nl

  10. #210

    Standaard

    De manier waarop het bedrijf in de toekomst post gaat bezorgen zal de komende jaren radicaal veranderen.
    Ja dat lijkt me ook wel als je alle postbodes ontslaat !
    Word je post straks vanuit de auto door je ruit gepleurd dan ?
    Of krijg je straks eens in de 2 weken post ?


    Stelletjuh ratten daar bij TNT !
    Die overname van TNT, wat zijn we daar lekker mee opgeschoten zeg...
    Ook hier kunnen we de regering weer fijn voor bedanken.

  11. #211

    Standaard

    175.000 euro vindersloon voor ijsmummie Ötzi

    Hier kan ik zo verdrietig van worden. Moet dan werkelijk alles volkomen uit- en leeggeperst worden omwille van het financieel gewin?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #212

    Standaard

    Nou lees ik vandaag in de krant (AD) een interview met een 49 jarige postbezorger die verteld hoe de gemiddelde postbode zo'n 23 euro per uur betaald krijgt....
    Ik ben monteur en verdien nog geen 16 euro per uur, iets klopt er niet lijkt me, dat is wel een erg scheve verhouding.
    Dan snap ik TNT ineens een stuk beter als je dan leest dat de concurrent het voor 8,50 euro doet.
    Dat is toch niet te betalen.
    Nou wil ik niet zeggen dat het dan maar voor 8,5 moet, want dat is veel te weinig, maar 23, kom op hé je duwt enveloppes door een brievenbus, 15 euro lijkt me meer als genoeg.
    Maar goed blijft klote als je een 49 jarige postbode bent en je word weggestuurd, want ja...wat ga je dan nog doen, in ieder geval niet iets wat 23 euro per uur betaald lijkt me.

  13. #213

    Standaard

    23 is idd te veel voor een postbezorger helemaal tegenover een technisch beroep als bv. monteur

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Nou lees ik vandaag in de krant (AD) een interview met een 49 jarige postbezorger die verteld hoe de gemiddelde postbode zo'n 23 euro per uur betaald krijgt....
    Daar geloof ik dus helemaal niets van, misschien een enkeling uit de 'oude' tijd, maar dan houdt het echt wel op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #215

  16. #216

    Standaard

    Schoonmaker€2.432€3.746
    Receptioniste€2.393€3.28
    Automonteur€2.340€3.317
    Kapper€2.278€3.788
    Peuterleidster€2.236€3.788

    ik heb eerst een kappersopleiding gedaan en toen kinderverzorging en nu is schoonmaak verdien ik meer???
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Volgens deze website:
    Gemiddelde voor postbode per maand is €2.433 Dat komt per uur uit op 14,78 bij een werkweek van 38 uur.

    Dat is toch wel wat minder dan 23 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #218

    Standaard

    Dat lijkt mij dan ook een stuk logischer.
    Toen ik gister las verslikte ik me bijna in mijn ontbijt, maar het stond er toch echt, ik had er wel zo mijn twijfels over.
    Wellicht dat het niet goed in de krant gezet of zijn het nog oude salarissen.
    De krant zit er wel eens naast natuurlijk, zal eens een mail sturen naar het AD, ben wel nieuwsgierig of dat nou klopt of niet.

  19. #219

    Standaard

    Horecamagnaat Sjoerd Kooistra overleden

    Hammerstein is van mening dat Heineken schuldig is aan de zelfmoord, die hebben hem van de week een voorstel gedaan om al zijn (prive)bezittingen af te staan.

    Edit: Mijn collega die nooit grapjes maakt net met een goede grap: Had ie nu zelf een keer een wurgcontract...
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 29-06-2010 om 07:31

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Horecamagnaat Sjoerd Kooistra overleden

    Hammerstein is van mening dat Heineken schuldig is aan de zelfmoord, die hebben hem van de week een voorstel gedaan om al zijn (prive)bezittingen af te staan.

    Edit: Mijn collega die nooit grapjes maakt net met een goede grap: Had ie nu zelf een keer een wurgcontract...
    :veryfunny::veryfunny::veryfunny::veryfunny:

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Dat lijkt mij dan ook een stuk logischer.
    Toen ik gister las verslikte ik me bijna in mijn ontbijt, maar het stond er toch echt, ik had er wel zo mijn twijfels over.
    Wellicht dat het niet goed in de krant gezet of zijn het nog oude salarissen.
    Misschien was het nog in guldens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #222

    Standaard

    Agenten vreesden voor 'bomkoffer' op de Dam

    Dit bericht overtuigt me eens te meer van de heersende angstpolitiek en de nood aan een zondebok (zonder meteen te willen refereren aan nazi-Duitsland...). Want wat lees ik halverwege het artikel: Daarop riep iemand vanuit het publiek ''bom, bom, vlucht'', waarop de menigte begon te rennen.. Wie is er nu schuldig aan de paniek? Die arme schreeuwer heeft er helemaal niks mee te maken, afgezien van het feit dat iemand zijn koffer laat vallen en iemand anders roept dat er sprake is van een bom. Tamelijk krampachtige reactie die duidt op de genoemde angst. Wat zijn we toch een sneu land.

    En dan nog dit:

    De 20 jaar oude dubbeldekstreinen worden geheel gestript. De rijtuigen krijgen internet, nieuwe stoelen, airco en voorzieningen voor reisinformatie. Het gaat in totaal om ongeveer 250 rijtuigen en 23.500 zitplaatsen. Dat is zo'n 14 procent van het totaal aantal zitplaatsen van het intercitypark. De eerste gemoderniseerde trein zal eind volgend jaar rijden, zegt de NS. Bron.

    Moet dat nou? Kunnen ze de sprintertjes niet beter onder handen nemen? Ik vind deze dubbeldekkers helemaal zo verkeerd niet (die met groene stoeltjes). Maar nee, daar gaan weer ettelijke miljoenen en alleen maar in refurbishing en reisinfo die toch niet up-to-date is... Zeker niet als straks de drukste trajecten de dienstregeling zonder spoorboekje invoeren. Wat een kul en wat een zonde van het geld.
    Laatst aangepast door 1101 : 01-07-2010 om 13:15
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #223

    Standaard

    Celstraf om Hitler ringtone

    BERLIJN - Een 54-jarige Duitser die een originele toespraak van Adolf Hitler als ringtone op zijn mobiele telefoon heeft, gaat mogelijk een aantal jaren de cel in. Treinpassagiers belden geschokt de politie toen ze de telefoon van de man af hoorden gaan. De ringtone eindigde met 'Sieg Heil'.

    De politie nam de telefoon, met in het scherm een afbeelding van Hitler en een hakenkruis, op het station in beslag. Volgens de politie hangt de man maximaal drie jaar cel boven het hoofd.

    Het zichtbaar dragen van nazi-symbolen zoals het hakenkruis is in Duitsland sinds eind van de Tweede Wereldoorlog verboden.

    Bron : Telegraaf.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-07-2010 om 16:06

  24. #224

    Standaard

    Ik zat eens met twee Duitsers door muziek en dergelijke op mijn laptop te browsen toen ik stuitte op een stukje Hitler-speech die om ik toevallig eens had gedownload. Één van de Duitsers was nogal politiek incorrect en kon er met kiespijn om lachen, maar de andere stond erop dat ik het direct afzette. Hij vertelde over de anti-nazi wet in Duitsland.

    Ik weet niet of dat nu het wenselijke effect heeft. Je moet je voorstellen dat de meeste Duitsers van mijn generatie een gigantisch schuldgevoel meetorsen mbt nazisme. Afgezien van de echte nazi's natuurlijk. Kan niet gezond zijn. Er wordt zo enorm op gehamerd hoe fout en hoe slecht de Duitsers waren. Lijkt wel een gereformeerd gezin. En daar is het ook niet altijd pais en vree.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Agenten vreesden voor 'bomkoffer' op de Dam

    Dit bericht overtuigt me eens te meer van de heersende angstpolitiek en de nood aan een zondebok (zonder meteen te willen refereren aan nazi-Duitsland...). Want wat lees ik halverwege het artikel: Daarop riep iemand vanuit het publiek ''bom, bom, vlucht'', waarop de menigte begon te rennen.. Wie is er nu schuldig aan de paniek? Die arme schreeuwer heeft er helemaal niks mee te maken, afgezien van het feit dat iemand zijn koffer laat vallen en iemand anders roept dat er sprake is van een bom. Tamelijk krampachtige reactie die duidt op de genoemde angst. Wat zijn we toch een sneu land.
    Volgens mij heeft er iemand vorig jaar nog een aanslag willen plegen op het Koningshuis, dus als er iemand naast mij begon te schreeuwen(hoe die er dan ook uit zou zien) terwijl ik naar de Koningin aan het kijken was en als iemand dan ook nog eens een koffer laat vallen, zou ik het ook niet vertrouwen, vervolgens zou ik ook maken dat ik weg kwam, dat is toch niet zo gek ?
    Dat lijkt mij een logische en natuurlijke reactie.
    En om nou te zeggen arme schreeuwer ? kom op zeg, die gozer heeft dat opzettelijk gedaan en wist donders goed dat hij daarmee paniek zou zaaien.
    Hij is al meerdere malen voor soortgelijke dingen op het politiebureau geweest, helemaal 100% is die gozer niet, dat is duidelijk, maar onschuldig toch zeker ook niet.

    Dat we allemaal banger gemaakt worden dan nodig is daar ben ik het wel mee eens hoor, maar ik denk niet dat je rustig blijft staan als er zoiets naast je gebeurt, tuurlijk, achteraf is het allemaal makkelijk praten als je weet dat het vals alarm is, maar er gebeuren rare dingen genoeg in de wereld tegenwoordig.

Pagina 9 van 64 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •