Pagina 100 van 104 EersteEerste ... 509096979899100101102103104 LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 2580 worden weergegeven.
  1. #2476

    Standaard

    Shrek forever after
    What the fuck where they thinking? Wat een ongelofelijk slecht deel in de toch al matige Shrek reeks ( alleen de 1e vond ik echt leuk ). Na How to train your dragon (is geloof ik van dezelfde studio?) dacht ik dat Dreamworks dichterbij Pixar zou komen, maar na het zien van dit prul kan dat idee ook weer de prullebak in, ongehoord.


  2. #2477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ben ik helemaal met Axel eens. Het is gewoon een gedrocht van een film.
    Inderdaad, ik vond het op geen enkel punt de moeite waard..
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #2478

    Standaard

    The sorcerer's apprentice

    Wat een leuke film is dit en wat mij betreft ondergewaardeerd. Natuurlijk is het verhaaltje flinterdun, wordt er veel gejat van andere soortgelijke films en yep, it's a happy end, maar de film gaat in een rap tempo, de effecten zijn ontzettend gaaf gedaan, geluid is waanzinnig goed dat je oren duizelen. Ook de verwijzingen naar andere (Disney) films is leuk gedaan. Nee, IK vond het een geinige film en een ware hd topper zelfs...


    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #2479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    The sorcerer's apprentice

    Wat een leuke film is dit en wat mij betreft ondergewaardeerd. Natuurlijk is het verhaaltje flinterdun, wordt er veel gejat van andere soortgelijke films en yep, it's a happy end, maar de film gaat in een rap tempo, de effecten zijn ontzettend gaaf gedaan, geluid is waanzinnig goed dat je oren duizelen. Ook de verwijzingen naar andere (Disney) films is leuk gedaan. Nee, IK vond het een geinige film en een ware hd topper zelfs...


    7 / 10
    Deze heb ik indertijd in de bioscoop gezien en hier kan ik mij bij aansluiten. Een hoogst vermakelijke film!

  5. #2480

    Thumbs up

    Gisteren:

    Iron Man 2
    Eerder dit jaar gemist in de bioscoop maar nu dan eindelijk gezien op blu-ray.
    Het resultaat is bij lange na niet zo fris en fruitig als het eerste deel. Veel van de dingen die die film juist zo leuk, origineel en genietbaar maakten deden in meerdere of mindere mate afbreuk aan dit deel. En dan gaat het vooral om de snappy dialogen tussen Robert Downey Jr. en Gwyneth Paltrow. De scherpte is er uit en gaan af en toe bijna vervelen.
    Een van de grote pluspunten van dit deel, Mickey Rourke als de bad guy, krijgt veel te weinig screen tijd en wordt in het middenstuk nodig gemist.
    Daardoor is dit uiteindelijk een tamelijk vermakelijke film geworden die het echter jammer genoeg niet haalt bij deel 1.

    7,2/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2481

    Standaard

    The Defilers (1965)

    Behoorlijk smerig stukje cinema. Twee gasten doen alles voor "kicks" waarbij een van de smeerlappen duidelijk de overhand heeft en de ander beïnvloed. De twee hoofdpersonen hebben weinig goede kwaliteiten en zijn vooral bezig vrouwen te slaan en te vernederen. De film begint met een dialoogloze scene met een jazzy score, een leuk begin van de film. Het wordt behoorlijk ugly als de twee besluiten een een vrouw te ontvoeren en vast te houden in een smerig kamertje voor hun eigen seksuele genoegens. Naar maar tevens fascinerend filmpje. Sadistisch tot op het bot.

    6.0

    I Walked with a Zombie (1943)

    Ik heb eens de tijd genomen om het audiocommentaar te beluisteren van filmcritics Steven Jones en Kim Newman. Levendig commentaar met weinig pauzes en waarin Newman vaak de overhand heeft. Veel informatie over het script en de verschillen met de uiteindelijke film. Wat achtergrondinformatie over voodoo, het gebruik van sets met een klein budget en het sfeervolle schaduwgebruik. Het commentaar had wel iets meer lucht mogen krijgen, de heren tetteren non-stop door....maar dat komt voornamelijk door hun enthousiasme.

    De film blijft een fantastisch staaltje low-budget horror. Prachtige film.

    8,2
    Laatst aangepast door Melzz : 20-11-2010 om 11:57

  7. #2482

    Standaard

    456. Jianyu (2010) 5.0
    457. 30 Rock - Seizoen 3 (2008) 8.0
    458. The House of the Devil (2009)
    The House of the Devil (Ti West, 2009)

    Studente Samantha reageert op een advertentie om te babysitten en eenmaal aangekomen blijkt er iets niet helemaal pluis te zijn. Tijdens haar verblijf voel je als kijker dat er iets niet goed is, dat weet sam ook.. maar wie wil er nou geen 400 dollar verdienen op een avondje?

    Ondanks dat vanaf moment 1 duidelijk is dat er iets niet helemaal klopt, duurt het toch ruim een uur voordat er echt iets gebeurt en is de film daarvoor vooral erg langzaam en kent deze een tergend langzame opbouw van onderhuidse spanning. Ik wil de film niet saai noemen, maar voor een horrorfilm gebeurt er in het eerste uur vrij weinig. Het is echter wel een mes wat aan twee kanten snijdt, want ondanks dat er vrij weinig gebeurt wordt de spanning goed opgebouwd en begint de kijker toch een band te krijgen met Sam. De uiteindelijke ontknoping komt echter een beetje uit het niets, is te snel voorbij maar is wel aardig gedaan. The House of the Devil is een ode aan de jaren 80 horrors en speelt zich af in de jaren 80, maar het meest imposante is de manier hoe de film oprecht aanvoelt als een film uit de jaren 80. De camerahoeken, de filmgrain en de algehele feel van de film alsmede de productie zoals de kapsels en de kleding. De film houdt de kijker te lang in het duister, maar vanwege de uitstekende spanning en heerlijke sfeer heb ik me er wel mee kunnen vermaken voor een keer.

    7.0
    459. Ôdishon (1999) 5.0
    460. The Sorcerer's Apprentice (2010) 6.0
    461. Easy A (2010) 7.5
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 22-11-2010 om 18:45

  8. #2483

    Standaard

    Heat of Madness (1966)

    B-kantje van Somethings Weird "The Psycho Lover". De film is meer een karakterstudie van een getormenteerde artiest die langzaam hopeloos jaloers wordt, dan dat het een pure exploitation-titel is. De film had wat compacter gekund en de film is verre weg van feilloos maar toch boeit de film van begin tot eind. Zeker de moeite waard.

    6,5

  9. #2484

    Thumbs up

    Gisteren:

    The Night Of The Hunter
    De enige film die acteur Charles Laughton ooit regisseerde werd een grote box office flop. Door zowel bioscoop bezoekers als critici werd de film niet begrepen en/of genegeerd. Door deze flop besloot hij nooit meer een film te maken. Hij stierf zeven jaar later.

    Het werk dat hij achterliet is in de loop der jaren uitgegroeid tot een ware klassieker, vooral bekend vanwege de knokkel tattoos van Robert Mitchum`s karakter Harry Powell, een zogenaamde priester die op zoek gaat naar het geld dat zijn celmaat Harper achterliet bij zijn kinderen voordat hij werd opgepakt en tot de dood werd veroordeeld. Hij gaat op zoek naar Harper`s vrouw en kinderen en trouwt haar. Met slechts één doel: het geld van de kinderen zien af te pakken.

    Een prachtige,subtiele horror film met fantasy en film noir invloeden die me een paar jaar geleden bij de eerste kijkbeurt enigzins koud liet. Toen las ik dat je `m eigenlijk een paar keer moet kijken om `m te kunnen waarderen. Bij deze tweede kijkbeurt beviel hij inderdaad een stuk beter. Mitchum is natuurlijk subliem als het slechte geweten van de film. Zijn prachtig uitgebalanceerde rol gaat goed samen met de sfeervolle beelden van cinematograaf Stanley Cortez (die ook Orson Welles The Magnificent Ambersons deed), met de onderwater beelden als schoolvoorbeeld daarvan.
    Het heeft vaak een creepy sfeertje die door de gezongen liederen van de soundtrack nog eens wordt onderstreept.

    Een film die van begin tot einde weet te beklijven, een film die onder je huid kruipt zonder dat je dat in eerste instantie door hebt. De beelden zullen je nog lang bij blijven.
    Het is eeuwig zonde dat de film destijds flopte en Laughton nooit meer regisseerde. Afgaande op The Night Of The Hunter had hij nog een geweldige regisseurs carriere kunnen hebben.
    Een meesterstuk.

    9,5/10

    De film is nu door Criterion voor het eerst ter wereld op blu-ray in een fantastische editie is uitgebracht (ook op dvd uitgebracht uiteraard). Het beeld is,zoals we eigenlijk wel gewend zijn, om van de te smullen. Ben ook erg benieuwd naar de bijna 6 uur aan extra`s omtrent deze speciale film.
    Een must-have wat mij betreft.
    Laatst aangepast door TheGodfather : 21-11-2010 om 20:35
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2485

    Standaard

    Okuribito (Departures) 2008 - Yôjirô Takita

    Fenomenale film over een man die zijn droom van concertmuzikant in duigen ziet vallen en zonder het zelf te beseffen werk vindt als 'aflegger' bij overledenen (weet niet zo goed hoe dit werkelijk heet). Iets stond me bij dat deze film met name ook een komische kant zou hebben, maar ik heb vaker met tranen in mijn ogen zitten kijken dan dat ik hardop heb zitten lachen. Het lijkt wel of de Aziatische cinema iedere keer maar weer de spijker op zijn kop weet te slaan als het gaat om uniek gekozen thema's. Het einde is prachtig! Nu kopen want dit is een must-see!

  11. #2486

    Standaard

    Fish Tank (Andrea Arnold, 2009) ****
    Naast mijzelf hebben 64 andere 'whatiwatchers' deze film gezien, maar niemand heeft gemeend er iets over te moeten zeggen.
    Mia, een grofgebekt meisje van 15, woont met haar moeder en jongere zusje in het grauwe Essex. Vrienden heeft ze niet. Ze doet het slecht op school en is regelmatig betrokken bij vechtpartijen. Haar enige hobby is dansen. Daar kan ze haar frustratie in kwijt en haar problemen mee vergeten. Mia's leven wordt op de kop gezet als de nieuwe vriend (Michael Fassbender) van haar moeder tijdelijk bij hun intrekt.
    Net als de films van genrebroeders Mike Leigh en Ken Loach brengt Fish Tank de onderkant van de Britse samenleving in beeld. Op dit punt doet het een beetje denken aan de Britse Kitchen Sink cinema van de jaren '50/'60 die ook als geen ander de problemen van de 'working class' in beeld brachten.
    Hoofdrolspeelster Katie Jarvis, die als tiener indruk maakt door de film te dragen, wordt veelal via langdure hand-held tracking shots gevolgd. De camera maakt hiermee duidelijk dat ze niet kan ontsnappen uit de vissekom die haar wereld is.
    Tot slot een opmerking over de Engelse dvd. Deze bevat géén ondertitels, zodat je als kijker erg goed moet opletten. Niet iedereen is namelijk even goed in het ontcijferen van de platte Engelse accenten.

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2487

    Thumbs up

    Alien (theatrical version)
    Het begin van de Alien franchise blijft van ongekende kwaliteit. Iedere keer dat ik `m zie vind ik `m, nog steeds, beter worden. De grote klasse zit `m in de fantastische opbouw van de spanning en het claustrofobische gevoel dat de film je geeft.
    Op de pas uitgebrachte blu-ray ziet de film er als nieuw uit en komt de look heel dicht bij de bioscoop presentatie die ik in 2003 in de bioscoop zag: geweldig.
    Nu nog een weg banen door die gigantische berg extra`s op die Anthology box.
    Dit is in ieder geval al een fantastisch begin!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2488

    Standaard

    Mooi verwoord Godfather, helemaal mee eens!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2489

    Standaard

    The Town (Ben Affleck, 2010)
    Na zijn sterke regiedebuut (Gone Baby Gone) was dit toch wel een lichtelijke tegenvaller van meneer Affleck. De aktiescènes zijn mooi in beeld gebracht (daarbij is goed gekeken naar o.a. Heat), maar qua verhaal is het allemaal niet heel onderhoudend en geloofwaardig. Geen slechte film, maar wel weer een stapje terug.7.0

    Jumper (Doug Liman, 2008)
    Tja… had geen hele hoge verwachtingen, maar dit was niet best. Net als de hoofdpersoon springt het verhaal alle kanten op met aardige plotholes als gevolg. Hayden Christensen laat ook hier weer zien geen groots acteur te zijn en ook Samuel L. Jackson weet niet te overtuigen. Special effects zijn nog wel aardig, maar dat alleen kan de film niet redden.4.5

    Cemetery Junction (Ricky Gervais & Stephen Merchant, 2010)
    Leuke film van de mannen achter The Office (Gervais en Merchant). Heel briljant is het allemaal niet, maar er valt genoeg te lachen en de film beschikt over een fijne soundtrack. Leuk voor een keertje, geen blijvertje in de collectie ben ik bang. 7.4

  15. #2490

    Thumbs up

    Modern Times
    Bijna tien jaar na de introductie van de talkies maakte Charlie Chaplin nog steeds (grotendeels) silent films. Hij schreef voor Modern Times wel een scenario met dialogen maar kwam door uiteindelijk toch op terug: hij vond dat zijn inmiddels wereldberoemde personage Little Tramp het moest hebben van z`n pantomime en niet van z`n dialogen.

    In deze laatste film waarin dit personage voorkomt (en met een mooi einde wordt uitgezwaaid) zijn de overeenkomsten met de huidige financieele crisis duidelijk zichtbaar: werkloosheid, stakingen en moeite om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Met een sterke komische timing en leuke gags neemt Chaplin de kijker mee in zijn strijd tegen de modernisering in een poging het leed iets te verzachten.

    Het is een hele leuke film geworden maar vooral ook één die visueel heel goed in elkaar zit.
    De eerste film van Charlie Chaplin die ik heb gezien is me in ieder geval ontzettend goed bevallen.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #2491

    Standaard

    Wallstreet 2 - Money never sleeps

    De financiële wereld stevent af op een ramp en een jonge handelaar wil iedereen hier bewust van maken op aangeven van Gordon Gekko die in deel 1 vanwege fraude in het gevang kwam te zitten. Ondertussen is hij ook nog op zoek naar wie achter de dood van zijn mentor zit en heeft hij de nodig pre huwelijkse perikelen want zijn aankomende bruid blijkt de dochter van Gekko. Tja..

    Ik had heel wat meer vuurwerk verwacht van Oliver Stone. Helaas wordt alles nogal saai en zonder veel elan in een dikke twee uur uitgerold waarbij ik meer het idee had naar een love story te kijken. Niet iedereen heeft Shia LaBeouf hoog in het vaandel zitten en ik vind hem eigenlijk slecht gecast hier. Maar eerlijk is eerlijk, acteren kan hij wel..

    Hoe goed Stone ook kan zijn, ik had deze film wel eens gemaakt zien worden door Michael Moore....

    6 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #2492

    Standaard

    Chichi ariki (Yasujiro Ozu, 1942) ****
    Docent Horikawa (Ozu regular Chishu Ryu) is weduwenaar en voedt in zijn eentje zijn zoon op. Om hem de best mogelijke opleiding te geven moet hij regelmatig verhuizen, omdat hij van baan wisselt. De opgroeiende knul woont zo gescheiden van zijn vader, maar heeft wel de kans om iets van leven te maken. Jaren later heeft hij een goede baan als leraar. Wanneer hij deze wil opgeven om eindelijk bij zijn te gaan wonen, verbiedt laatstgenoemde dat omdat tijdens oorlogstijd alle banen en een vast inkomen belangrijk zijn.
    There Was a Father is thematisch gezien een typische Ozu-film; de simpele maar ontroerende film handelt over familierelaties en met name de onderlinge communicatie.
    Qua filmstijl is het ook Ozu ten voeten uit; veel lage, statische shots en haast minimalistische composities.
    Helaas is de print stukken minder dan de film zelf. Het beeld is doorspekt van beschadigingen en het geluid kraakt enorm. Het origineel moet er ontzettend slecht hebben uitgezien, want normaal verwacht ik meer van de mensen van de Criterion Collection.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2493

    Standaard

    Resident evil afterlife

    Laat ik eerst positief beginnen. De Sony transfer is een plaatje en allemachtig wat een vet geluid. Verder deel ik de kritiek die velen hebben. Het is zo vet over the top dat het niet meer leuk is. Ook cgi zombies...bah. Het einde is helemaal om van te janken. Het ergste vond ik echter toch wel het ontbreken van een stukje schaamhaar van Milla...what? no skin.....bummer....

    5 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #2494

    Standaard

    Halloween (John Carpenter, 1978)
    Had deze klassieker waar nog vele delen en remakes op volgden nog nooit gezien. Nou ben ik ook geen echte horrorfan, maar deze wou ik toch wel eens zien (net als Nightmare on Elm Street overigens die ook nog in de kast staat te wachten). Zeker enkele sterke scènes, maar de kills zelf vielen me wel een beetje tegen. Helaas overigens wel de waardeloze Indies uitgave gezien… met name het beeld was echt dramatisch. 7.0

    Quel maledetto treno blindato (Enzo G. Castellari, 1978)
    Sgt. Yeager wordt samen met een zootje ongeregeld opgepikt door een gevangenenkonvooi en de mannen worden in één van de gevangenenwagens opgesloten. Als het konvooi echter beschoten wordt door de vijand, kunnen de mannen ontsnappen en raken vervolgens verwikkeld in een grootscheepse onderneming die de Nazi's eens en voor altijd uit de weg zou moeten ruimen. De film diende als voornaamste inspiratiebron voor Tarantino’s Inglourious Basterds, ondanks dat de films zeker verschillen is het uitgangspunt hetzelfde: Nazi’s afslachten. Het verhaal is dan ook lekker simpel, maar genoeg vermakelijke aktie. 7.3

  20. #2495

    Standaard

    Inception

    Ongelofelijk knap om zo'n complex gegeven dusdanig helder in een 2 en een half uur durende visuele orgasme te kunnen brengen. Cinema pur sang en met een dikke hoofdletter C. Fascinerend en met stip in mijn persoonlijk top van sf klassiekers...

    9 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #2496

    Standaard

    Na járen weer eens Moulin Rouge! gekeken. Ditmaal op blu ray. Na de overweldigende intro waarin het Parijs van 1900 wordt geïntroduceerd via een mengelmoes van allerlei moderne liedjes trekt regisseur Baz Luhrman de trucendoos helemaal open. De vele songs maken op perfecte onderdeel uit het verhaal; de songteksten treden als het ware als dialogen op. Het 'verhaal binnen het verhaal' concept (de film draait over een toneelstuk dat op poten wordt gezet) werkt wonderwel.
    Het hoogtepunt is de 'Roxanne tango'; http://www.youtube.com/watch?v=-dXBF2GsZ2w. Een fantastische scene'.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2497

    Standaard

    461. Easy A (2010) 7.5
    462. 30 Rock - Seizoen 4 (2009) 8.0
    463. Rammbock (2010)
    Rammbock aka Siege of the Dead (Marvin Kren, 2010)

    In het Duitse Rammbock zien we hoe Michael bij het appartement van z'n ex-vriendin langs gaat om sleutels af te geven om vervolgens vast te komen zitten in haar appartement tijdens een zombie-uitbraak. Samen met enkele andere overlevenden in het appartementencomplex zal hij moeten proberen te overleven en wellicht zelfs een route naar veiligheid zien te vinden.

    In een aantal opzichten deed de film me erg denken aan het recente La Horde uit Frankrijk, de setting en de toon van de film zijn een beetje hetzelfde en de zombies tonen ook wel enkele overeenkomsten. Verder doet ook deze film weinig echt fout, maar weet deze ook niet volledig te overtuigen. Het acteerwerk is niet altijd even sterk, de editing is wat slordig en het script is ook niet echt van hoge kwaliteit. Toch gaat de film niet vervelen, maar dit komt mede door de korte speelduur van slechts 1 uur. Kijkend naar de zombies zelf kent de film een aparte invalshoek als de overlevenden een wel heel apart wapen ontdekken om de ondoden tegen mee te houden, maar jammer genoeg wordt er verder weinig mee gedaan want het had zeker mogelijkheden voor meer interessante situaties geboden.

    Daarom zeg ik maar hetzelfde als dat ik deed bij La Horde: Leuk voor een keertje als je niet vies bent van zombie-films.

    6.5

  23. #2498

    Thumbs up

    Gisteren:
    Metropolis (The Complete Metropolis)
    Toen in 2008 bekend werd dat er in een klein museum in Buenos Aires verloren gewaand materiaal van Metropolis was gevonden was de film wereld in extase. Men had nooit durven dromen dat er ooit nog beelden gevonden zouden worden die er na de premiere in 1927 uit waren geknipt. Waren de hevig beschadigde beelden nog te redden?

    Het kostte bloed,zweet, tranen en heel veel uren restoratie werk maar begin dit jaar was het dan zover: een langere versie (de langste die sinds 1927 te zien is geweest) van Fritz Lang`s meesterwerk ging tijdens de Berlinale in premiere. Na een bioscoop tour in de UK zijn daar dan eindelijk de dvd en blu-ray van de nieuwe versie.

    De belangrijkste vraag is natuurlijk of die 25 minuten aan nieuw materiaal ook iets wezenlijks toevoegen aan een film die sowieso al geweldig was. Het antwoord daarop is een volmondig JA!
    Door het nieuw toegevoegde materiaal komt er wat meer emotionele diepgang in (vooral in het eerste deel). Maar de belangrijkste toevoeging is het feit dat het geheel veel meer en beter gebalanceerd aan doet. Het springt veel minder, zoals in de eerdere versies, van de hak op de tak.
    Je ziet trouwens precies welk materiaal is toegevoed: de nieuwe beelden zijn heel zwaar beschadigd en kunnen dus makkelijk herkend worden. Verwacht dus geen mooi opgepoetst beeld.

    Een onmiskenbaar meesterwerk is dus door het nieuw toegevoegde materiaal nóg beter geworden.
    Dit is de versie die je moet zien en eigenlijk in huis móét hebben.

    10/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2499

    Standaard

    Cabin Fever

    De dvd die ik in bezit heb, heeft maar liefs 5 audiocommentaren. Ik heb de film ditmaal al zappend door de verschillende tracks bekeken. Dat was een erg leuke kijkervaring. Eli Roth is erg enthousiast en vertelt veel over het ontstaan van de film en hoe hij ervaring heeft opgedaan met andere filmbaantjes alvorens hij ging regisseren. Hij komt soms wel een tikkeltje "populair" over. Ook de acteurs komen uitvoerig aan bod. Roth wordt nog in een hoek gedreven met de vraag waarom hij gewoon doorging met de casting terwijl de Twin Towers werden aangevallen...daar had hij niet echt een helder antwoord op. Maar best een aanrader, om zo de film eens zappend te bekijken.

    7.0

  25. #2500

    Standaard

    Batmarathon.

    465. Batman (1989) 6.5
    466. Batman Returns (1992) 7.5
    467. Batman Forever (1995) 5.0
    468. Batman & Robin (1997) 2.5

    Batman Begins ook al gezien, recensie volgt. The Dark Knight gaat waarschijnlijk vanavond of anders mogen in de speler.

Pagina 100 van 104 EersteEerste ... 509096979899100101102103104 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •