Pagina 39 van 104 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2580 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    @Don van Straalen

    Bedankt voor je Time Bandits review, die ga ik nog eens op BD aanschaffen in de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    224. Time Bandits (1981)
    Time Bandits (Terry Gilliam, 1981)

    Is die ergens op blu-ray te krijgen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is die ergens op blu-ray te krijgen?
    UK

    Edit: En Duitsland
    Laatst aangepast door peptalk : 13-05-2010 om 13:26
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #954

    Standaard

    The princess and the frog.
    De nieuwste 2d Disney animatie. Het verhaal moest even op gang komen.
    Maar daarna was de film leuk, grappige karakters, liedjes die pasten en een prachtige animatie.

    Het verhaal vond ik leuk erg leuk en niet te zoet, natuurlijk eind goed al goed maar daar is het een Disney voor.

    8/10
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    One Flew Over the Cuckoo's Nest

    Indrukwekkend film uit de jaren '70 met Jack Nicholson in de hoofdrol.
    Dit was de Tsjechische regisseur Milos Forman zijn eerste Amerikaanse Projecten hij heeft een super job gedaan met deze film.

    Veruit 1 van de beste acteer prestaties van Jack Nicholson.

    9/10
    Bijna.
    Forman's eerste Amerikaanse film was Taking Off (1971).

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    UK

    Edit: En Duitsland
    Merci dalijk eens kijken of ik `m ergens voor een mooie prijs kan vinden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #957

    Standaard

    Revolutionary Road
    Sam Mendes` éénnalaatste film toont ons wat er zou zijn gebeurd wanneer de Titanic niet zou zijn gezonken en Kate Winslet en Leo DiCaprio bij elkaar waren gebleven.
    Frank en April Wheeler (Kate en Leo) zijn een koppel waarvan het huwelijk op een dood spoor zit. Frank heeft een baan waar hij een hekel maar het toch volhoudt om z`n gezin te kunnen ondersteunen, terwijl April eigenlijk zou willen dat ze wat meer zouden leven, er het beste van wilt maken en wat meer avontuur in hun huwelijk zou willen zien.

    Het ligt niet aan Winslet en DiCaprio dat Revolutionary Road maar half uit de verf komt. Beiden doen erg hun best om er het beste van te maken (en dat lukt beter dan bij het huwelijk van hun personages). Nee, in dit geval ligt het vooral aan de wel erg houterige dialogen en de weinig fantasievolle regie van Mendes.
    Het lijkt wel alsof Winslet en DiCaprio door de dialogen worden afgeremd in het showen van hun acteer kunsten. Hoe ze ook hun best doen, op de twee uur die de film duurt komt het slechts in de laatste acte echt naar voren.
    Ook de regie van Mendes kon wel wat peper gebruiken. Het is allemaal wel heel erg mooi binnen de randjes van het genre. Nergens is het origineel of verassend te noemen.
    De film duurt dan ook één scene te lang, het einde dat er nu aan zit verpest de impact die de daar aan voorafgaande scene had kúnnen hebben, ware het niet dat het ook hier weer heel veilig en netjes wordt afgerond om het publiek vooral niet achter te laten met de "en toen?" vraag.

    Het soap-achtige drama Revolutionary Road is al met al vooral een heel erg degelijke film die door het sterke acteerwerk van Winslet en DiCaprio gelukkig van de ondergang wordt gered.
    Je blijft dan ook achter met het gevoel dat een begaafd regisseur als Mendes hier meer mee had kunnen als hij een beter script tot z`n beschikking had gehad.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #958

    Standaard

    225. Alice in Wonderland (2010)
    Haha, oh wow. Het enige toffe was Stephen Fry als de Cheshire Cat.

    Ongeïnspireerde rommel. En het 3D is echt een keiharde gimmick, het verpest de gewone '2D' kijkervaring.

    4.0

  9. #959

    Standaard

    Twilight (2008)
    Ik moest toch eens weten wat 'all the fuss is about'. Conclusie: Tegen alle verwachtingen in is dit nog niets eens zo'n slechte film. Er zijn minpunten, zoals soms houterige dialogen, matige special effects en de overmatige make-up. De opbouw is echter heel aardig en er wordt prima geacteerd door het merendeel. Ook wordt er een sterke sfeer neergezet en is het cinematografisch gezien best ok, hoewel soms wat the ADHD-achtig. Ik ben echter nog in dubio of ik het vervolg wel wil zien, want deze schijnt een stuk slechter te zijn en bij deze kom ik al niet verder dan een krappe voldoende. 6,0

    Harry Brown (2009)
    Michael Caine kan acteren zeg, wat een glansrol! Eigenhandig maakt hij van deze clichématige wraakthriller een spannende en emotionele achtbaanrit. Het beeld van de Britse 'krachtwijken' is rauw en realistisch, maar schiet hierin soms wat te ver door richting het karikaturale. Daarentegen is karakterontwikkeling van hoofdpersonage Brown juist weer zeer genuanceerd en is het te begrijpen hoe hij tot zijn daden komt. Het einde stelde helaas wel wat teleur. Het grootschalige geweld en de matige plottwist staan hier in schril contrast met de rustige opbouw in het begin. Naast Caine zet ook Emily Mortimer een sterke prestatie neer, maar haar screentime is nogal beperkt. Caine steelt hier de show en maakt dit tot een sterke prent die als drama en als thriller werkt. 8,0
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #960

    Standaard

    Robin Hood Ik vond 'm cool! Goed, die lijkbleke Cate Blanchett hoeft van mij niet zo, de grappig bedoelde momenten waren van een bedenkelijk niveau en niet alles liep even soepel in elkaar over. Maar het is toch prachtig om weer eens zo'n middeleeuwse-mannen-epic te zien. Het zit vol met van die veel te behaarde gasten die niets anders doen dan een beetje met zwaarden zwaaien, gebraden everzwijn uit het knuistje eten, vaten met mede drinken en gewillige vrouwen eens flink onderuit de zak geven. Ik ga er goed op. Daarnaast valt er ook genoeg te lachen om alle onzinnigheden en stommiteiten die de film rijk is, prima vermaak dus.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #961

    Standaard

    Oceans
    Mooi documentaire over de zee. Het laat zee wezens zie die onvoorstelbaar is. Het lijkt bijna science fiction... Mooi gefilmd ook.
    8/10

    The human centipide
    Zwaar gestoorde concept. Ziek en beangstigend. Voor mij was het dus een onweerstaanbare horror. Een duitser is obsessed met een menselijke duizendpoot maken. De uitwerking is redelijk slecht. Acteerwerk en script is matig. Effects zijn redelijk tot matig en de spanning valt soms snel weg. Maar het blijft zeer distrubing om te bedenken hoe de mensen aan elkaar vast gemaakt worden...
    6,0/10
    Things you own end up owning you.

  12. #962

    Standaard

    Just Like Heaven (2005)
    Tuinarchitect David Abbot is op zoek naar woonruimte en per toeval stuit hij op een mooi appartement met een prachtig uitzicht op het dak. Het lijkt niet beter te kunnen. Totdat hij op een dag een ongenode gast vindt. De geest van de vorige bewoonster dwaalt er nog rond. Ze heeft echter geen geheugen meer en weet dan ook niet wat er met haar aan de hand is. David besluit om haar te helpen haar geheugen weer terug te krijgen en uit te zoeken wat er werkelijk met haar aan de hand is.

    Afgelopen kerst kreeg ik van de Kerstman een boek van Marc Levy genaamd Was Het Maar Waar. De samenvatting op de achterflap klonk erg interessant dus dat had hij goed voor mij uitgezocht. Helemaal onderaan stond dat het boek verfilmd was. Het boek bewaar ik tot de vakantie, maar ineens zag ik dat de film op tv kwam. Die moest ik natuurlijk gelijk even bekijken en wat is het een leuke film.

    Ja, het is een zeer voorspelbare romantische komedie en het is geen verrassing hoe de film afloopt voordat die überhaupt begonnen is. Maar dat maakt niet uit, het is namelijk een zalige film. Reese Witherspoon en Mark Ruffalo zijn een prachtig setje samen en er is echt chemie tussen de twee. Het zijn ook allebei uitstekende acteurs die zonder problemen komische scènes afwisselen met romantiek en serieuze, emotionele scènes. Het is allemaal goed uitgebalanceerd en dat houdt het lekker fris en een genot om naar te kijken. De film ziet er ook erg mooi uit en er zitten een aantal prachtige scènes en locaties in om lekker bij weg te dromen.

    Ik heb gelachen om de komische scènes (vooral de restaurant scene is prachtig), ik heb gezwijmeld bij de romantische scènes en een traantje weggepinkt bij de emotionele scènes. Wat wil je nog meer?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #963

    Standaard

    Cloudy with a chance of Meatballs 5.7/10

    Al met al wel een aardige film.
    Maar ik vond het persoonlijk niet echt van hoogstaand niveau, als ik het mag vergelijken met Pixar, dan vond ik deze kwalitatief een stuk minder.
    Er zaten best heel wat leuke grappen in, maar vond het verhaal verder op zich niet erg geweldig.
    Bovendien vond ik de hoofdpersoon ook nogal een irritant druk kereltje.
    Verder waren de andere karakters best leuk, vooral zijn aapje was erg leuk gedaan.
    Maar, ik had er verder iets meer van verwacht.

  14. #964

    Standaard

    streets of fire: niet zo een goede film vond ik. Gaat over straat gevechten tussen bendes. 2.5/5

  15. #965

    Standaard

    226. Who Framed Roger Rabbit (1988)
    Who Framed Roger Rabbit? (Robert Zemeckis, 1988)

    In tegenstelling tot andere live-action/cartoon films (Space Jam) heeft Who Framed Roger Rabbit? de tand des tijds wel bijna feilloos doorstaan en vond ik de film nu toffer als dat ik hem als kind vond!

    Toen de intro-tekst begon, zag ik dat film geregisseerd was door Robert Zemeckis, een man van wie ik toevallig laatst z'n Back to the Future trilogy had gekeken. Geheel toevallig, maar ik vond het wel grappig.

    Het verhaal is vergelijkbaar met dat van Chinatown, ook hier wordt er iemand (Roger Rabbit, uiteraard) ingeluisd en draait het uiteindelijk om landgoed . Het is een prima opzet voor de film, want met een goed verhaal heb je meer vrijheid om gekke dingen erin te stoppen.. het is tenslotte een film met cartoons!

    Eddie Valiant (Bob Hoskins) is een private investigator, die tijdens een zaak z'n broer/partner/beste vriend is kwijtgeraakt omdat een cartoon een piano op hem liet vallen. Sindsdien heeft hij een hekel aal cartoons en drinkt de hele dag door. Juist, een klassieke film-noir protagonist; zelfdestructief, nors maar ook erg pienter. Uiteraard zijn daar ook nog de ex-vrouw, de getekende femme fatal en de kwaadaardige Doom (Doc Brown uit BttF, erg leuk!) en zijn gemene handlangers. Stuk voor stuk geweldige personages die in de film uitstekend tot hun recht komen.

    De mix tussen live-action en getekende cartoons werkt nog steeds fantastisch. Het ziet er gewoon ontzettend goed uit en ik was echt onder de indruk van de interactie tussen echte en getekende personages. Als bijvoorbeeld Jessica Rabbit de stropdas van Eddie vastpakt, ziet het er gewoon perfect uit als haar vingers glijden langs de stof die langzaam kreukelt. Het klopt gewoon allemaal. Verder zit de film volgestopt met tekenfilmfiguren die wel allemaal kennen.. Woody Woodpecker, Tweety, Goofy en velen anderen, het is een feest van herkenning.

    De personages zijn leuk, de grappen geslaagd, de situaties hilarisch en het verhaal verrassend goed.

    8.5

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Cloudy with a chance of Meatballs 5.7/10

    Al met al wel een aardige film.
    Maar ik vond het persoonlijk niet echt van hoogstaand niveau, als ik het mag vergelijken met Pixar, dan vond ik deze kwalitatief een stuk minder.
    Er zaten best heel wat leuke grappen in, maar vond het verhaal verder op zich niet erg geweldig.
    Bovendien vond ik de hoofdpersoon ook nogal een irritant druk kereltje.
    Verder waren de andere karakters best leuk, vooral zijn aapje was erg leuk gedaan.
    Maar, ik had er verder iets meer van verwacht.
    De animatie en het geluid kan zich echt wel met Pixars toppers meten. Wat dat aan gaat doe je de film tekort omdat je het verhaal niet zo vond. Ik vond het een heerlijke film juist.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #967

    Standaard

    Crazy Heart

    Jeff Bridges in een zeer sterke rol als uitgerangeerde aan de alcohol verslaafde country zanger....

    8 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De animatie en het geluid kan zich echt wel met Pixars toppers meten. Wat dat aan gaat doe je de film tekort omdat je het verhaal niet zo vond. Ik vond het een heerlijke film juist.
    Ik heb er ook zeer van genoten! Een originele animatiefilm en die zijn helaas zeldzaam.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #969

    Standaard

    Iron Man 2

    Ik heb deeltje 1 nooit gezien, dus ik ging zonder verwachtingen kijken. Ik had wel al gehoord dat Iron Man 2 t.o.v. deel 1 tegensloeg.

    Uiteindelijk vond ik er niet veel aan. Het verhaal was uitermate zwak en bevatte niets speciaal (wat The Dark Knight wel had) ook geen speciale badasses. Alhoewel Mickey Rourke zijn rol zeer deftig aanpakte, evenals Robert Downey Jr. De humor is echt lachwekkend slecht en kinderachtig (zie: autoalarmen). Dit alles wordt samengehangen met af en toe wat actie die goed te pruimen viel. Whiplash werd op het einde ook te simpel afgemaakt.

    Na deel 2 gezien te hebben ben ik enorm enthousiast naar Iron Man 1.

    5.5/10


  20. #970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Iron Man 2

    Ik heb deeltje 1 nooit gezien, dus ik ging zonder verwachtingen kijken. Ik had wel al gehoord dat Iron Man 2 t.o.v. deel 1 tegensloeg.

    Uiteindelijk vond ik er niet veel aan. Het verhaal was uitermate zwak en bevatte niets speciaal (wat The Dark Knight wel had) ook geen speciale badasses. Alhoewel Mickey Rourke zijn rol zeer deftig aanpakte, evenals Robert Downey Jr. De humor is echt lachwekkend slecht en kinderachtig (zie: autoalarmen). Dit alles wordt samengehangen met af en toe wat actie die goed te pruimen viel. Whiplash werd op het einde ook te simpel afgemaakt.

    Na deel 2 gezien te hebben ben ik enorm enthousiast naar Iron Man 1.

    5.5/10
    Waarom pak je hier eerst deel 2 mee? Nu mis je de gehele opbouw van deel 1 (Tony Stark --> Iron Man).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waarom pak je hier eerst deel 2 mee? Nu mis je de gehele opbouw van deel 1 (Tony Stark --> Iron Man).
    Vrienden vroegen of ik mee ging. Persoonlijk wou ik liever naar Robin Hood gaan, maar ze waren niet meer over te halen... De Blu-Ray van deeltje 1 blijft in prijs zo hoog... Ik koop wel eens een duopack en dan beoordeel ik wel opnieuw.


  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Vrienden vroegen of ik mee ging. Persoonlijk wou ik liever naar Robin Hood gaan, maar ze waren niet meer over te halen... De Blu-Ray van deeltje 1 blijft in prijs zo hoog... Ik koop wel eens een duopack en dan beoordeel ik wel opnieuw.
    ah zo!

    Bij play en amazon was deel 1 laatst rond de 10 euro voor de blu ray!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ah zo!

    Bij play en amazon was deel 1 laatst rond de 10 euro voor de blu ray!
    Ik weet het, geld was op


  24. #974

    Standaard

    Adam (2009)

    Een film over aspergers loopt al snel het risico te vervallen in platitudes en politiek correcte scènes. Afgezien van een slippertje hier en daar - bijvoorbeeld het overdreven uitleggen door een 'dummy' in de vorm van een bijrolkarakter - wordt er hier zeer gepast omgegaan met het onderwerp. Alle lof ook voor het einde dat eens niet zo voorspelbaar is als je zou verwachten. De bijrol van Peter Gallagher is ook alleraardigst. Waar de film echter uitblinkt is in de prestatie van Hugh Dancy. We hebben het al gehoord in Tropic Thunder: dit soort rollen zijn Oscar-bait, maar "never go full retard!". Lag trouwens dubbel om Byrne's personage dat dat van Dancy een doos chocolade geeft als goedmakertje: "I'm not Forrest Gump you know." 7,0

    Bandslam (2009)

    Wat een heerlijk vibe heeft deze 'musicalromcom'. Op papier een groot cliché maar in de uitwerking slim en doordacht. Sterke casting en het is knap hoe alle bijrollen een eigen gezicht krijgen (en dat zijn er nogal wat). Vooral fans van Almost Famous kunnen zich hier geen buil aan vallen, Bandslam deed me erg denken aan deze moderne klassieker. Dat niveau wordt niet gehaald, maar zéér vermakelijk is dit niemendalletje wel. 6,5
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Vrienden vroegen of ik mee ging. Persoonlijk wou ik liever naar Robin Hood gaan, maar ze waren niet meer over te halen... De Blu-Ray van deeltje 1 blijft in prijs zo hoog... Ik koop wel eens een duopack en dan beoordeel ik wel opnieuw.
    Pak meteen die Credit Card:
    http://www.amazon.co.uk/Iron-Man-Blu...78132&sr=8-2(y)

Pagina 39 van 104 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •