Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2580 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ZONE OF THE DEAD

    APOCALYPSE OF THE DEAD

    Wisselvallig is het juiste woord voor deze film. De gore en grime is goed en slecht net als het camerawerk van een cameraman met Parkinson, sommige zombies strompelen terwijl anderen rennen. De enze zombie gaat pas neer als hij in z'n hoofd wordt geschoten terwijl anderen weer uitgeschakeld worden bij een willkeurige kogelwond. Wat akteren betreft krijgt een iemand een voldoende namelijk de sexy Kristina Klebe. Ken Foree's ode's aan DAWN OF THE DEAD zijn werkelijk vreselijk irritant en die Snake Plissken wannabe ronduit lachwekkend

    4.5

    Trailer


  2. #27

    Standaard

    The Last King of Scotland (Kevin Macdonald, 2006)

    Een van de meest meeslepende 'Afrika' drama's die ik gezien heb. In die zin kan alleen Blood Diamond hieraan tippen. Met Schotse invloeden van James McAvoy en Schotse regisseur Kevin Macdonald. Een film die de onmacht van een leider en zijn rare trekjes laat zien.

    Forest Whitaker is Idi Amin. De nieuwe leider van Uganda. Als de jonge arts Nicholas Garrigan (James McAvoy) naar Uganda gaat om daar mensen te helpen ontmoeten deze twee totaal verschillende persoonlijkheden elkaar. Wat resulteert in een mooi drama. Tevens een verhaal dat is gebaseerd op waargebeurde feiten maakt het nog aangrijpelijker dan dat het al is.

    Forest Whitaker speelt een fantastische rol als nieuwe leider van Uganda. Zijn nogal plotselinge gedachte verwisselingen zorgen voor een beetje een raar karakter maar Whitaker weet het op een fraaie wijze naar voren te brengen. En ik heb me gewoon de hele film gefascineerd over deze prestatie. James McAvoy speelt tevens een goede rol in deze film.

    De setting is Afrika wat normaal al genoeg drama met zich meebrengt en dat is hier niet anders. Het camerawerk is vooral op personen gericht met weinig wideshots en heel veel "over'' ingezoomde gezichten die hierdoor wel imponeren. Het verhaal is iets voorspelbaar en de make-up laat iets te wensen over. Maar verder een sterke film van regisseur Kevin Macdonald die mij na het zien van zijn latere State of Play ook met deze film niet teleurstelt.

    Cijfer: 8.2/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #28

    Standaard

    Ik raad je aan om eens naar Barbet Schroeder's 'General Idi Amin Dada: A Self Portrait' te kijken. Idi Amin was simpelweg gestoord.
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 05-03-2010 om 19:25
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #29

    Standaard

    THE DESCENT: PART 2

    THE DE2CENT

    Ondanks dat deze iets minder is dan z'n voorganger is het een sterke film, die jammergenoeg het psychologische truukje uit het eerste deel teniet doet. Eenmaal daar overheengezet blijft er een spannende film over met voldoende sfeer en gore. En gelukkig ook hier geen cgimonsters maar peoples in pakken

    De ideale films om in het pikkedonker te bekijken

    8.5

    Trailer


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    The Last Picture Show - Peter Bogdanovich, 1971

    8.0/10
    Klinkt goed
    is er een goede dvd uitgave van?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    121. [Rec] (2007)
    Als presentatrice Angela Vidal en haar cameraman meegaan met leden van de brandweer als onderwerp voor haar tv-show, in wat in eerste instantie een normale klus lijkt, komen ze terecht in een behoorlijk benarde situatie.

    Tweede kijkbeurt van deze verrassende spaanse horror uit 2007. Het origineel is net iets beter dan het vervolg, vanwege de frisse insteek. Deel 2 zit daarentegen filmtechnisch gezien weer sterker in elkaar. Gelukkig sluiten beiden films prima op elkaar aan en denk ik dat het wel wat toevoegt als je ze beiden achter elkaar zou kijken.

    Tot aan de laatste 20 minuten is de film niet eens zo eng of zelfs spannend, het wordt wel lekker opgebouwd en af en toe een klein schrikmomentje. Eigenlijk viel dit me deze kijkbeurt wel op, in m'n herinnering was de film de eerste keer spannender. Ook vielen andere dingen me op, van amateuristische momenten tot slecht acteerwerk.

    Het laatste kwartier (als de shit losgaat, zullen we maar zeggen) is echter ongelooflijk spannend, ongeveer vanaf het moment dat iedereen geïnfecteerd is en ze het penthouse in gaan.
    Hier krijgt de kijker wat minimale informatie over de eventuele oorzaak van de epidemie, wat in deel 2 meer uitgebreid behandeld wordt. Dit is gelukkig weer eens iets anders dan 'oh, help een virus'.

    De laatste paar minuten zat ik (weer) met klamme handjes en een abnormaal hoge hartslag te kijken naar het einde van de film, wat echt uitstekend in elkaar zit mede vanwege het gebruik van de nightvision.

    De opbouw gedurende de hele film is redelijk, maar vanwege het spannende einde en het redelijk originele achtergrondverhaal is [Rec] toch een hele prima film!

    7.8
    122. Deadly Is the Female aka Gun Crazy (1949)
    Een verliefd koppel met een voorliefde voor wapens en geweld besluiten na hun ontslag van de kermis om banken te gaan beroven, zodat ze niet meer hoeven te werken.

    Het klinkt erg simpel, en tja, dat is het ook. Het verhaal is ook echt datgene wat hierboven staat, niets meer en niets minder. De personages zijn ook niet bijster interessant, worden ook nergens uitgediept en blijven daarom zo plat als een dubbeltje. De dialogen zijn wel aardig, maar het gaat nergens naartoe.. alles blijft erg oppervlakkig.
    Het lak aan diepgang is niet perse een negatief aspect, het zorgt er alleen voor dat het nogal een simpele film is.

    Schijnbaar is de film een enorme inspiratie/voorloper geweest van het bekende Bonnie & Clyde, een film die ik overigens nog niet gezien heb. Ik kan de vergelijkingen dus niet leggen, maar kijkend naar wat ik weet van B&C klinkt het inderdaad redelijk hetzelfde.

    Visueel is het een sterke film met typische noir elementen die ik de afgelopen tijd steeds meer ben gaan waarderen. De film kent een aantal sterke scenes, sfeervolle muziek en de laatste scene ziet er ook erg cool uit, zo tussen het riet en de mist.

    Alleen vreemd dat de hoofdpersonen aan het eind [spoiler]nogal abrupt worden doodgeschoten. Dit gebeurt echt in de laatste 5 seconden van de film alvorens THE END in beeld verschijnt.[/spoiler] Apart.

    7.6
    123. The Hurt Locker (2008.)
    The Hurt Locker is een film die ik maanden geleden al eens een keer gezien heb, zou zelfs kunnen zijn dat dit begin 2009 was. Ik herinnerde me de film als een redelijke oorlogsfilm en mijn verbazing was dan ook groot toen deze vele prijzen binnensleepte dit seizoen en een aantal Oscar-nominaties kreeg.

    Met dit in het achterhoofd besloot ik de film 2 dagen voor de Academy Awards van 2010 nog maar eens te kijken, om te kijken of de prijzen en nominaties in mijn mening terecht zijn. Maar ook deze keer kom ik niet verder dan 'een redelijke oorlogsfilm'. Sommige stukken zijn spannend en intens, maar tussen deze momenten is de film eigenlijk redelijk tot matig.

    Het acteerwerk is prima, de actie is intens, de ontmantel-momenten spannend. De cinematografie en camerawerk laten hier en daar wat kleine steekjes vallen, maar zijn over het algemeen genomen ook uitstekend en zien er prima uit op blu-ray. Dit zijn zeker niet de zwakke punten van de film, ik denk dat je hiervoor meer richting het script moet kijken.

    De personages zijn oppervlakkig en de film is gewoon niet erg sterk of memorabel. Na een zeker punt in de film lijkt het wel alsof het verhaal op is en er niks interessants meer gebeurt. De latere scenes waarin de hoofdpersoon thuis is, voegen vrijwel niks toe.

    Zoals ik al zei: een redelijke oorlogsfilm, zeker niet oscar-waardig voor beste film. Aan de andere kant, als een film als Avatar genomineerd kan worden, dan verdiend deze film ook een kans. Mijn stem zou nog steeds naar A Serious Man gaan.

    7.4
    edit: Ik zie binnen m'n spoilertags gewoon de tekst staan, ziet iedereen dat zo bij dit bericht?
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 05-03-2010 om 21:56

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik raad je aan om eens naar Barbet Schroeder's 'General Idi Amin Dada: A Self Portrait' te kijken. Idi Amin was simpelweg gestoord.
    Dat komt in The Last King of Scotland ook erg duidelijk naar voren..."onmacht" en "mooi drama" kan ik dan ook niet helemaal plaatsen in Davidshadow13's review...of ben ik nou gek ? Ik dacht meer aan "Dolle neger"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    121.
    edit: Ik zie binnen m'n spoilertags gewoon de tekst staan, ziet iedereen dat zo bij dit bericht?
    Ja.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ja.
    hm apart, thx. zal de tekst even wit maken.

  10. #35

    Standaard

    The Reader (Stephen Daldry, 2008) :: 8.0

    Aangrijpend drama met uitstekend acteerwerk, maar toch erg jammer dat er Engels met Duits accent moest worden gebruikt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    The Book of Eli (The Hughes Brothers, 2010)

    Rampenfilms we kennen ze maar al te goed. Hollywood lijkt zich steeds weer te kunnen vinden in het vernietigen van de wereld. Maar hoe bouw je een verwoeste wereld weer op na een ramp? Waaruit put je hoop en moed? Op deze vragen geeft het ontroerende maar ook harde apocalyptische actie-drama The Book of Eli antwoord.

    Wanneer en waar het verhaal zich afspeelt is onbekend maar aannemelijk is dat dit de Verenigde Staten is. Eli (Denzel Washington) heeft een missie. Het beschermen van een boek. Een heel speciaal boek. Mede dankzij zijn ongelofelijke vechtkunsten komt hij in de belangstelling te staan van villan Carnegie (Gary Oldman) Hij heeft Eli graag in zijn team om de wereld weer op te bouwen. Maar eigenlijk is het enige wat hij wil hebben het boek.

    The Book of Eli is een prachtige gefilmd verhaal. De mooie wideshots in een verdorven wereld waar er zolang je kijkt alleen nog maar zand is. Na het zien van de trailer, had ik een beetje een I Am Legend gevoel maar deze film is zoveel beter. Ook het gebruik van bijna alleen maar sepia tinten draagt bij aan de ruige uitstraling van de film. Verder is het natuurlijk nooit een straf om naar de beeldschone Mila Kunis te moeten kijken.

    De actiescènes voegen wel degelijk iets to aan de film en er zitten ook enkele western tintjes aan. Maar de film moet het toch ook wel hebben van zijn goed doordachte verhaal. Er zitten weinig echte clichés in. Bijvoorbeeld Het braille boek was enorm sterk gevonden, tevens als het kannibalisme en de manier waarom iedereen een zonnebril draagt. Denzel Washington speelt een sterke rol evenals Gary Oldman als een beetje klagende oude man.

    The Book of Eli gaat dus verder waar de meeste rampenfilms stoppen en dat is verrassend goed gedaan de perfecte muziek en camerawerk zorgt voor een uitstekende sfeer en het verhaal staat als een huis. Het is alleen jammer dat de film een beetje raag opgang komt verder een echte aanrader.

    Cijfer: 8.8/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Dat komt in The Last King of Scotland ook erg duidelijk naar voren..."onmacht" en "mooi drama" kan ik dan ook niet helemaal plaatsen in Davidshadow13's review...of ben ik nou gek ? Ik dacht meer aan "Dolle neger"
    Ik bedoel eigenlijk de onmacht om een land goed te leiden. Wat hij dus totaal niet kan.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #39

    Standaard

    Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx - 1972

    Deeltje 2 is mogelijk nog cooler dan deel 1. Itto Ogami moet het nu opnemen tegen de Gods of Death en een groepje vrouwelijke ninja's! Het viel me dit keer op hoeveel overeenkomsten de film heeft met spaghettiwesterns. Dit deel is qua beeldkwaliteit helemaal top! Het contrast is wat minder omhoog geschroefd dan in deel 1. Kick ass films....yeah!!

    9.0

  15. #40

    Standaard

    24 - Seizoen 6 (7,8)
    Het seizoen springt allerlei kanten op, maar al met al weer ijzersterk. Op een of andere manier kan ik me niet echt vinden in de wijze waarop de serie beoordeeld word. Dit 6e seizoen word over het algemeen betiteld als de slechtste en had me dan ook voorbereid op het ergste.....vooral na het ijzersterke 5e seizoen. Maar dat viel reuze mee.
    Leuke rol voor Ricky Schroeder die ik nog ken van "The Champ". Beste een goeie badass die zich redelijk kon meten met Kiefers Jack Bauer.

    24 - Redemption (7,5)
    Was redelijk, maar overduidelijk een opvulling van de schrijversstaking in Hollywood een aantal jren geleden. Setting is een fictief in Afrika, wat voor de verandering een keer leuk is. Weer fantastisch gespeeld door Kiefer Sutherland. Heb de beste man even opgezocht op youtube en wat interviews van hem gekeken met Letterman en interviews die hij gaf op een filmschool. Hulde voor de man. Hij is erg ingetogen, bijna verlegen, een echte heer zo lijkt het wel. Mooi om te zien dat de acteur zo verschilt van zijn rollen die hij speelt. Kan het een keer aanraden om het op te zoeken. Hij heeft voerigens nog een gezonde hoeveelheid zelfspot en humor.

    Inmiddels ligt seizoen 7 in de speler. Goed begin......ben benieuwd.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx - 1972
    Staan ook nog steeds op mijn to-see lijstje. Binnenkort maar even opzoeken en kijken

    edit: Hmm het zijn zelfs 6 films, niet verkeerd!
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 06-03-2010 om 11:16

  17. #42

    Standaard

    MY BEST FRIEND'S BIRTHDAY

    Your ass is grass and i'm the lawnmower

    De enige film van Quentin Tarantino die ik nog niet had gezien. Deze short is best leuk en de dialogen heel herkenbaar (muziek/films/slap geleuter)

    6.5

  18. #43

    Standaard

    200. Make Way for Tomorrow (Leo McCarey, 1937) :: 10.0
    McCarey’s meesterwerk ziet er fantastisch uit op de nieuwe Criterion DVD. De film zelf blijft tijdloos en onnozel mooi.

    201. Rally 'Round the Flag, Boys! (Leo McCarey, 1958) :: 8.5
    Deze late McCarey is typisch zo’n film die door niemand leuk gevonden wordt behalve de meest diehard cinefielen. Ik snap niet goed waarom, want het is een vreselijk leuke anarchistische komedie die enorm veel van Tashlin weg heeft. Paul Newman en Jack Carson spelen misschien wel hun leukste rollen, evenals Joan Collins. Dit is satire op zijn best!

    202. The Gay Divorcee (Mark Sandrich, 1934) :: 8.5
    Wat is dit toch een heerlijke Astaire/Rogers musical, met een altijd geweldige Edward Everett Horton!

    203. It's a Wonderful Life (Frank Capra, 1946) :: 10.0
    Deze film wordt standaard omschreven als de ultieme kerstfilm of feelgoodmovie, maar het is niets van dat al, het is niet alleen een van Capra’s meest donkere films, het is een van de meest duistere films uit zijn tijd. Het is vreemd om te zien hoe een dermate bekende film zo slecht begrepen wordt. Ik zal hem binnenkort nog eens kijken zodat ik een wat langer stukje kan schrijven, zeker op die blu-ray is dat verre van een straf, want ik vind de blu-ray er vreselijk goed uitzien, ondanks het waarschijnlijke gebruik van DNR.

    204. The Battle of China (Frank Capra, Anatole Litvak, 1944) :: 7.5
    Leuke entry uit de Why we Fight serie, een van de betere.

    205. It's a Gift (Norman Z. McLeod, 1934) :: 8.0
    W.C. Fields op zijn best is altijd een genot om te zien.

    206. Alexander's Ragtime Band (Henry King, 1938) :: 7.0
    Irving Berlin musical met Tyrone Power, Alice Face en Don Ameche en zelfs John Carradine in een kleine rol! Het heeft enkele fantastische momenten, maar uiteindelijk is het allemaal redelijk traag en stuurloos.

    207. Aenigma (Lucio Fulci, 1987) :: 8.0
    Ik had werkelijk geen idee wat te kunnen verwachten van deze late Fulci, maar ik werd positief verrast. Het is in feite tegelijkertijd een van zijn aller-slechtste (en meest goedkope) als zijn beste films. Er wordt constant lustig op las gejat, zo zitten er duidelijke verwijzingen in naar bijvoorbeeld ‘Suspiria’ en krijgt de spinnenscene uit ‘The Beyond’ een herhaling met slakken. Van het verhaal kon ik werkelijk niets volgen, maar dat kan aan mijn vermoeidheid hebben gelegen, opzettelijk gedaan zijn of onkunde, maar dat is allemaal redelijk irrelevant, omdat Fulci ons trakteert op een verzameling van enkele van zijn meest indrukwekkende scènes. Ik zat vrij constant met open mond te kijken en dat is toch wat je van Fulci verwacht, ook al is hij hier wellicht al te bewust Fulciaans bezig.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #44

    Standaard

    Vind dat eigenlijk een van Fulci's mindere. Heb je HOUSE OF CLOCKS al gezien? Ben benieuwd wat je daar van vind als je deze ook goed vind

  20. #45

    Standaard

    Ik rolde gisteravond bij gebrek aan leukere evenementen in het volgende filmpje:

    Transsiberian (Brad Anderson, 2008)



    Een echtpaar stapt op de Transsiberische trein voor een rit door Rusland en komt in aanraking met een ander stel dat ze enorm in de problemen brengt. Van moord tot smokkelwaar; zo'n beetje alle denkbare obstakels die je enkele jaren van je leven kunnen kosten passeren het oog van de kijker. Opzich best een vermakelijke film, alleen een wel erg standaard van kwaad tot erger plotje. Typisch tussendoortje dat de gemiddelde filmkijker waarschijnlijk heel snel weer vergeet.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Vind dat eigenlijk een van Fulci's mindere. Heb je HOUSE OF CLOCKS al gezien? Ben benieuwd wat je daar van vind als je deze ook goed vind
    Tja goed, jij vindt House by the Cemetery een van zijn beste en ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik die film nog eens moet uitzitten . House of Clocks moet ik nog zien, dus zal hem zeker eens een kans geven, heb er nu al zin in
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #47

    Standaard

    A Serious Man Ik vond hem eigenlijk niet zo leuk. Dat heb ik wel vaker bij films van de Coen brothers. Ze zeggen wat (vaak niet eens zulke hele onzinnige dingen), vervolgens haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder waar ik mee bezig was; het zal allemaal wel. Soms zijn hun films wel grappig, en daardoor het bekijken wel waard. Vaker vind ik ze niet zo grappig, en zelfs een beetje irritant. De grap kan nooit op een normale manier verteld worden, ze moeten altijd zo'n enorme bak offbeat humor over je heen storten. Ik word er gewoon niet goed van, al die 'slimmigheid'. Ik snap ook gewoon echt niet dat mensen het leuk vinden, laat staan dat er lui zijn die die gasten verafgoden. Zo zit er in deze film een scène dat de rabbijn een draagbare radio van een student afneemt. Later zie je het jongetje bij de rabbijn in het kantoor zitten, de camera staat op een of andere aparte plaats, het ziet er allemaal weer overdreven clean uit en het is uiteraard weer stil. Dan komt komt er een secretaresse de kamer inlopen: ze loopt apart en als ze de kamer verlaat kucht ze. Vervolgens hoor je overal in de zaal van dat tevreden gegniffel, het lijkt wel of die mensen willen laten weten dat ze op een lijn zitten met de makers. Alsof ze een soort van insiders in het Coen universum zijn. Maar wees nu eens eerlijk: het is toch helemaal niet grappig? Je gaat mij toch niet vertellen dat je het leuk vindt om een willekeurige vrouw een kantoor in te zien lopen als er verder niets gebeurt? Je zou bijna gaan denken dat ze maar gewoon wat doen, de mensen lachen er toch wel om. Dat weinig dingen zeker zijn weet ik wel, dat de wereld niet altijd even mooi is zie ik ook nog en dat je elkaar af en toe moet helpen is een vriendelijke suggestie van de Coens. Maar dat doet er toch allemaal niet meer toe als je zo'n stroperige en humorloze film gemaakt hebt?
    Laatst aangepast door DanielC. : 06-03-2010 om 18:44
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #48

    Standaard

    Je eerste verhaal was al helder en duidelijk.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Staan ook nog steeds op mijn to-see lijstje. Binnenkort maar even opzoeken en kijken

    edit: Hmm het zijn zelfs 6 films, niet verkeerd!
    In de Eureka box zitten zelfs 7 films! Heb je ze meteen allemaal.....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    A Serious Man Ik vond hem eigenlijk niet zo leuk
    Ik wilde hier eigenlijk op in gaan, maar toen zag ik dat je Avatar een 10 gaf.. laten we het dan maar houden op smaken verschillen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    In de Eureka box zitten zelfs 7 films! Heb je ze meteen allemaal.....
    Als ik op IMDB zoek vind ik er toch echt ook maar 6? Dvdbeaver laat ook weten dat er 6 films in die Euraka box zitten. Weet je zeker dat het er 7 zijn?

    edit: aha, Includes all 6 "Lone Wolf & Cub" (Kozure Okami) films plus the American re-edit of "Shogun Assassin"
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 06-03-2010 om 19:54

Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •