Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Mausman's HT'tje

  1. #26

    Standaard

    Heb een mooie deal kunnen maken met de zaak waar ik m'n tv gekocht heb. Omdat die LG oled 65E6V bij Foka pas geleden in de aanbieding was en nog es ca. 300,- goedkoper was dan wat ik er nu voor heb betaald, had ik gevraagd of ze nog iets konden betekenen voor mij gezien het best grote prijsverschil. Ze konden in ieder geval niet mee gaan met die actieprijs van Foka maar ter compensatie heb ik nu wel een mooie korting gehad op een nieuwe receiver, de Denon AVR-X4300H . Afgelopen dinsdag de receiver ontvangen en binnenkort maar installeren. Hoop dat ik er van het weekend tijd voor heb.
    M'n andere receiver, Denon AVR-3313 kan in de verkoop. Dus als iemand interresse heeft.....
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #27
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mausman Bekijk bericht
    Heb een mooie deal kunnen maken met de zaak waar ik m'n tv gekocht heb. Omdat die LG oled 65E6V bij Foka pas geleden in de aanbieding was en nog es ca. 300,- goedkoper was dan wat ik er nu voor heb betaald, had ik gevraagd of ze nog iets konden betekenen voor mij gezien het best grote prijsverschil. Ze konden in ieder geval niet mee gaan met die actieprijs van Foka maar ter compensatie heb ik nu wel een mooie korting gehad op een nieuwe receiver, de Denon AVR-X4300H . Afgelopen dinsdag de receiver ontvangen en binnenkort maar installeren. Hoop dat ik er van het weekend tijd voor heb.
    M'n andere receiver, Denon AVR-3313 kan in de verkoop. Dus als iemand interresse heeft.....

    Mooie deal Maus. Waarom bewaar je de Denon nou even niet ter uitbreiding om 7.1.4 Atmos mogelijk te maken?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Mooie deal Maus. Waarom bewaar je de Denon nou even niet ter uitbreiding om 7.1.4 Atmos mogelijk te maken?

    Ik heb me nog helemaal niet verdiept in het hele Atmos gebeuren. Voorlopig komt het er ook niet van, wellicht een keer tzt als het budget het toelaat. Trouwens voor 7.1.4 Atmos moet je volgens mij ook surrounds achter de zitpositie hebben. Dit is bij mij niet mogelijk gezien de bank tegen de muur staat en naar voren zetten gaat niet ivm de ruimte. Ik heb nu zeg maar een 5.1 surround opstelling en dat klinkt voor nu prima (misschien weet ik niet wat ik mis, hahaha). Evt. een 5.1.4 Atmos zou wel kunnen en volgens mij kan deze receiver dat ook, maar dat komt wel een keertje. Voorlopig zijn er toch nog niet heel veel Atmos films beschikbaar volgens mij.
    Dus die 3313 gaat gewoon in de verkoop, en tegen de tijd dat ik aan Atmos toe ben en ik zou een extra versterker nodig hebben of zo, dan kijk ik dan wel voor een 2e handsje.

  4. #29

    Standaard

    Tijd niets meer gepost, maar heb onlangs een mooie grote upgrade gedaan .

    Heb eindelijk een beamer en scherm gekocht. Heb eerst even bij degene waar ik de beamer gekocht heb (Mediasluis) een demo gekregen om te zien (lees: me te overtuigen ) of ik het het waard vond om te doen. Dit was echt supergaaf. Hij had wat beamers in z'n huiskamer staan, dus kon zo perfect de thuissituatie nabootsen gezien ik geen mancave heb. Bij mij hangt ie ook gewoon in de huiskamer nu.
    Moest alleen nog even nadenken welke beamer het moest gaan worden. Maar gezien er nieuwe beamers uitkwamen ging hij zijn demo modellen in de verkoop doen tegen mooie prijsjes en ook gekalibreerd. Het is uiteindelijk de JVC DLA-X5900WE geworden en als scherm heb ik een 16:9 Projecta tabtensioned scherm gekozen met zichtmaar 250 cm breed.
    Om mijn huiskamer zo goed mogelijk te verduisteren heb ik ook rolluiken aangeschaft die uiteraard ook als bijkomend voordeel inbraakwerend zijn en isolerend werken in de zomer en winter.
    Het Projecta scherm valt mooi voor m'n tv en stopt ook precies boven m'n dressoir. Voor de projector heb ik zelf even een mooie koof gemaakt van wat mdf en balkjes en wit geschilderd. Dit vond ik wat mooier dan zo aan een ophangbeugel. Deze projector kan ook 3D dus heb ook een paar brilletjes erbij gekocht. Heb ff die scene van Avatar gekeken en met de projector is het helemaal kwijl kwijl. Ben er superblij mee dus er zullen vele filmavondjes volgen .
    Hierbij ook wat foto's en een youtube linkje waar je ziet hoe het scherm uit- en weer inrold:
    https://youtu.be/H4WaBsF7IHs
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  5. #30

    Standaard

    Mooi hoor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    Wauw, echt top!

  7. #32
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Heel erg mooi Maus...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •