De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Question De nieuwe Onkyo RX-SA608

    http://www.3dtvmagazine.nl/2010/03/o...vers-in-japan/

    Wie weet hier meer over te vertellen en is dit de reden dat de 607 moeilijk te verkrijgen is en komen ze nog terug in de winkel

  2. #2

    Standaard

    Over de nieuwe modellen is nog niet veel bekend. Wat wel bekend is dat Onkyo nog steeds het uitgangsvermogen te hoog specificeert als de TX-SA578 en de RX-SA608 de vervangers zijn van de TX-SR576 en de TX-SR607. Je bent dus gewaarschuwd.

    Ik denk niet dat de 607 terug komt in de winkel omdat 3D en HDMI 1.4 de standaard gaat worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tin Bekijk bericht
    http://www.3dtvmagazine.nl/2010/03/o...vers-in-japan/

    Wie weet hier meer over te vertellen en is dit de reden dat de 607 moeilijk te verkrijgen is en komen ze nog terug in de winkel
    Onkyo is in mijn ogen de voorloper en de leider op het gebied van receivers, je krijgt veel voor weinig in een goede kwaliteit. Onkyo wisselt de meest populaire modellen vlot af met een opvolger, zo blijft hij bij de tijd. De 607 zal, zoals Gerco ook al opmerkte niet terugkomen in de winkel, als je er naar op zoek bent, dan kun je wachten totdat ze of voor een koopje in de winkel liggen, of op zijn en de opvolger nemen, ben je iig helemaal bij de tijd. Met het opgegeven vermogen zit het wel goed, Onkyo is niet de enige die daar zielig mee doet, u bent gewaarschuwd
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Wat is verstandig
    Wachten op het nieuwe model of gewoon de goedkopere oude kopen ?
    Begrijp ik goed dat de 1.4 hdmi (send/return) voor bijvoorbeeld een PS3 voordeliger/makkelijker is ?
    De 3D functie zie ik niet zoveel extra in...........voor mij dan.
    Laatst aangepast door tin : 13-03-2010 om 15:36

  6. #6

    Standaard

    Ik zit ook heel erg te twijfelen. Nu de 607 nemen voor een leuke prijs, of wachten op de 608.
    Die zal wel een stuk duurder zijn, maar hij is THX select en verder heeft ie natuurlijk meerdere (vernieuwde) opties.
    Het blijft een lastige keuze. Hopelijk heeft iemand een verlossend antwoord?

  7. #7

    Standaard

    Enig idee wat het prijs verschil is ? geen idee wat de 607 nu kost, ik heb hem een maand of 5 geleden voor 400 euro gekocht, vond het persoonlijk geen geld, ben er zeer blij mee.
    Ik vond toen het verschil tussen de grotere broers te klein om meer geld uit te geven, THX en ook de nieuwe 3D ondersteuning ga ik vast niet heel erg missen.
    Blijft persoonlijk natuurlijk, zou leuk zijn als je ze allebei een weekje kon testen

  8. #8

    Standaard

    Dit vind ik op internet:

    The 84,000 yen (US$952) TX-SA608 is due in Japan from March 31, followed by the 71,400 yen (US$809) TX-SA578 on April 30. No news on pricing and availability outside of Japan.

  9. #9

    Standaard

    Dat is dan hier misschien zon 600 euro ongeveer ? hoop geld wel...

  10. #10

    Standaard

    Ja, als hij zoveel gaat kosten idd, vind ik het verschil met de 607 in prijs persoonlijk te groot.

  11. #11

    Standaard

    Denk niet dat hij rond de 600 gaat kosten (denk zelf in den beginne rond de 489 op het net om daarna al snel weer te zakken tot iets boven het niveau van de huidige 607......maar dat is koffiedik kijken 8) ) , Onkyo is echt niet gek, ze hebben een grote voorsprong op de concurrentie en gaan zich echt niet uit de markt prijzen, ze staan juist bekend om hun zeer goed prijs/kwaliteitsverhouding.

    Of je HDMI 1.4 echt nodig hebt moet je voor je zelf uitmaken, persoonlijk heb ik het niet en denk het ook niet nodig te hebben, dat 2 kanaals return geluidje van de TV zit ik echt niet op te wachten en het kan op andere manieren ook, dan internet via de HDMI, zit ik ook niet op te wachten, bij mij is de hele handel middels een hubje al van internet voorzien en voor 3D heb je het ook niet echt nodig, er zijn spelers die zowel een 1.4 als een 1.3 uitgang hebben.....

    Als je nu voor een leuke prijs een 607 in de wacht kan slepen en je hebt er geen moeite mee om niet het laatste van het laatste te willen hebben.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Je haalt de woorden uit mijn mond deze week dan toch echt overgaan tot het aanschaffen. Daarna de speakers... hahaha

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk niet dat hij rond de 600 gaat kosten (denk zelf in den beginne rond de 489 op het net om daarna al snel weer te zakken tot iets boven het niveau van de huidige 607......maar dat is koffiedik kijken 8) ) , Onkyo is echt niet gek, ze hebben een grote voorsprong op de concurrentie en gaan zich echt niet uit de markt prijzen, ze staan juist bekend om hun zeer goed prijs/kwaliteitsverhouding.

    Of je HDMI 1.4 echt nodig hebt moet je voor je zelf uitmaken, persoonlijk heb ik het niet en denk het ook niet nodig te hebben, dat 2 kanaals return geluidje van de TV zit ik echt niet op te wachten en het kan op andere manieren ook, dan internet via de HDMI, zit ik ook niet op te wachten, bij mij is de hele handel middels een hubje al van internet voorzien en voor 3D heb je het ook niet echt nodig, er zijn spelers die zowel een 1.4 als een 1.3 uitgang hebben.....

    Als je nu voor een leuke prijs een 607 in de wacht kan slepen en je hebt er geen moeite mee om niet het laatste van het laatste te willen hebben.....

  13. #13

    Standaard

    http://www.correct.nl/artikel.php?SU...2&ARTNR=415257

    Bij correct staat die te koop voor €499.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tin Bekijk bericht
    http://www.correct.nl/artikel.php?SU...2&ARTNR=415257

    Bij correct staat die te koop voor €499.
    Dat valt erg mee inderdaad, leuke prijs, das maar 100 euro meer dan ik voor de 607 heb betaald, dan is het zeker de moeite waard

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •