Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Is er nou helemaal niemand die er over valt dat de bonusschijf alleen maar in het Nederlands en in het Frans is??? Waar is het Engelse audiospoor?? Dat mis ik toch in de beschrijving.

  2. #27

    Standaard

    Tja het lijkt mij dat het er ook in het Engels op staat maar je weet nooit. zodra ik iets definitiefs weet laat ik het even weten...
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Ja, het lijkt me wel... Maar sinds Jurrasic Park III en LotR vertrouw ik die kikkerbillen in het Zuiden niet meer.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak
    Is er nou helemaal niemand die er over valt dat de bonusschijf alleen maar in het Nederlands en in het Frans is??? Waar is het Engelse audiospoor?? Dat mis ik toch in de beschrijving.
    Ik dus wel... misschien toch de Aussi versie kopen dan.... en als er kids aankomen dan koop ik gewoon de kale versie voor het Nederlands erbij (met al die verhalen over disc-rot lijkt het erop dat dat toch zal gebeuren )

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte

    (met al die verhalen over disc-rot lijkt het erop dat dat toch zal gebeuren )
    Disc-rot?? Die verhalen heb ik dus even gemist. Ik weet wel dat dat vroeger met LaserDiscs aan de orde was (die "Work in Progress"-versie van "Beauty and the Beast" was destijds een beruchte) maar ik wist niet dat dat ook de DVD's albereikt had!!

    Slimme marketing van Disney...? Zodat je over 10 jaar gewoon wéér die DVD's moet kopen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    in de uk is bevestigd dat monsters inc. daar een dts track gaat krijgen! toch blijf ik hopen dat dat ook hier het geval is (engels wel te verstaan). goed nieuws iig!!!
    En de review op R2-project bevestigd dat nu ook. Ik heb in ieder geval deze versie besteld...alleen al om van het irritant "Monster's en Co" ( ) af te zijn.... Dat hij DTS heeft is nog eens een leuke bonus.
    Review zegt trouwens dat het een perfecte transfer is en super geluid...net de DTS net wat beter.

  7. #32

    Standaard Monsters inc. SE versie heeft op de bonus Disc geen Engelsta

    Kijk uit met de aanschaf van de SE editie van Monsters Inc. deze heeft nl. geen Engelstalig geluisspoor op de 2e Disc waardoor je alleen de NL-versie of de Franstalige versie kunt bekijken, dit is erg vervelend als je het filmpje "Mike's Car "wilt gaan bekijken in het engels!!

  8. #33
    jacky
    Guest

    Standaard

    Dat klopt.. 2e Disc is alleen NL en FR! Balen dat ik nu pas over leest en heb zonet al de SE editie van Monsters Inc. hebt gekocht bij MediaMarkt
    Denk over om terug te brengen en de uk versie te kopen

  9. #34

    Standaard

    Mja, had je dus toch eerder deze thread moeten lezen...

    We zijn dus OPNIEUW een oor aangenaaid door die Fransen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak
    Mja, had je dus toch eerder deze thread moeten lezen...

    We zijn dus OPNIEUW een oor aangenaaid door die Fransen.
    wat hebben de fransen dan gedaan ? het is toch disney's schuld ? ze hadden de extra's ook in het engels moeten doen vind ik. maar ik heb de dvd ook bij media markt gekocht, maar houd hem toch maar.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965


    wat hebben de fransen dan gedaan ?
    Heb me anders laten vertellen dat het de Franse distributietak is die van die eisen stelt... Zoals alleen Frans DTS geluid bij Jurrasic Park III en zo...
    Het wordt tijd dat het Benelux-front ook eens haar op de tanden krijgt en beseft dat er hier ook mensen zijn die bepaalde eisen stellen.

    Of zou het merendeel nou werkelijk zo onbenullig zijn? (Ik bedoel, lees de discussie hier op het forum over Widescreen vs Pan & Scan, dan word je toch ook niet blij van het Nederlandse volk)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •