De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: The Hurt Locker

  1. #1

    Standaard The Hurt Locker

    Weet er iemand of de Nederlandse Blu-ray van The Hurt Locker de moeite is en of deze een goede kwaliteitstransfer heeft?

    Ik heb nog nergens recensies gevonden over deze Blu-ray.

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Weet er iemand of de Nederlandse Blu-ray van The Hurt Locker de moeite is en of deze een goede kwaliteitstransfer heeft?

    Ik heb nog nergens recensies gevonden over deze Blu-ray.

    Zojuist de Engelse versie gekeken, die overigens ook goed is te volgen.
    Beeld en geluid is zondermeer top!
    I'll be back!!

  3. #3

    Standaard

    'top' zou ik de transfer niet noemen, wel ruim voldoende of 'zoals de filmmaker het bedoeld heeft'. Beeld is erg korrelig, maar de grain is bewust toegepast volgens mij.

    hier heb je overigens een review: http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...rt-locker.html
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Weet er iemand of de Nederlandse Blu-ray van The Hurt Locker de moeite is en of deze een goede kwaliteitstransfer heeft?

    Ik heb nog nergens recensies gevonden over deze Blu-ray.
    Persoonlijk vind ik deze film nou niet zo bijzonder,ik vind de film eigenlijk niet veel anders dan dan de films die ook over oorlogsgebieden gaan zoals bij Black Hawk Down.
    Vind hype die hierom ontstaan is behoorlijk overtrokken zo,n meesterwerk is het nou ook weer niet als men realistiche kijkt.

    Maar goed dat is mijn mening hieronder de specs:

    Uitvoering:Blu-ray, speelduur 130:00 minutenBeeldformaat :1.85:1, 16:9
    High Definition 1.85:1
    Kleur :ColorRegio :BExtra's:Audiocommentaar door regisseur Kathryn Bigelow en schrijver Mark Boal, Behind the scenes, Image Gallery
    Taal orig. Versie :Engels
    Overige talen :Engels
    Audio olby Digital 5.1, DTS, Stereo
    Dolby TrueHD 5.1
    Ondertiteling :Nederlands

    mvg
    Laatst aangepast door MrSissor : 10-03-2010 om 10:48
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  5. #5

    Standaard

    Als de film echt niet zo goed is als wordt gezegd dan zal ik deze zeker niet aanschaffen of toch niet aan de huidige prijs en afwachten tot hij in mindering staat.

    Allen bedankt voor de info!

  6. #6

    Standaard

    In vond het beeld prachtig van de NL uitgave. Eén van de beste beelkwaliteitsblurays die ik de laatste tijd heb gezien. Vind dat er veel filmgrain aanwezig is erg bij de film passen en zo gaat er weinig detail verloren. De close-ups waren een plaatje om te zien. Vooral de dagscene´s zien er top uit. Weet nog wel dat bij één nachtscene, dat er echt teveel grain zichtbaar was en het net op ruis leek. Dat was een beetje jammer. Maar voor de rest topkwaliteit! Maar ja misschien ben ik niet helemaal objectief, want houd van grain. Zoals bijvoorbeeld een Zodiac vind ik weer té digitaal.

    Van mij mag een film altijd wel zo geschoten worden.

    De NL transfer is maar 18 mbit en de UK en USA 33mbit. Groot verschil dus, maar ik vond de NL uitgave al prachtig. De UK-USA niet gezien. Daarbij telt ook; bitrate wil niet altijd wat zeggen.
    Laatst aangepast door Reverb : 10-03-2010 om 17:46

  7. #7

    Standaard

    De Engelse blu ray is nu vrij acceptabel qua prijs hoor!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    ja, dat wel.
    Maar ik heb toch een voorkeur om ook NL ondertitels te hebben bij de film.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De Engelse blu ray is nu vrij acceptabel qua prijs hoor!
    Heeft die Engelse blu-ray niet een beeldfoutje?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •