Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Mensen zonder BD speler kopen toch geen BD's.
    25 euro voor een nieuwe titel is gewoon te veel, 20 is zo'n beetje ''the max'', naar mijn mening.
    zou ik niet snel zeggen

    ik zit momenteel aan 6 blu-rays en heb nog gn speler
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #27

    Standaard

    Vervang "Toy Story" door een willekeurige andere titel en zoek in het subforum. Volgens mij zijn er al tientallen topics over dit onderwerp. Ik heb 't al vaker gezegd: "Je HOEFT 'm hier toch niet te kopen!". Ik ga toch ook niet zeuren bij de bakker op de hoek dat zijn brood veel duurder is dan bij de Albert Heijn. Het geklaag op forums als deze leidt echt niet tot lagere prijzen.
    Concertagenda op Podiuminfo

  3. #28

    Standaard

    Desnoods Engelse cursus volgen en in een buitenland kopen, en dat massaal, dat kan misschien helpen...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Desnoods Engelse cursus volgen en in een buitenland kopen, en dat massaal, dat kan misschien helpen...
    Nee, want dan dropt hier de verkoop en gaat BREIN weer zaniken dat dat komt door downloaden........

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Nee, want dan dropt hier de verkoop en gaat BREIN weer zaniken dat dat komt door downloaden........
    Brein heeft geen bal te maken met de prijzen van dvd's en blurays in Nederland.
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je prijzen drukken heeft ook pas zin als er echt grote aantalen worden verkocht.
    Dan dek je je verliezen of minimale marge in.

    Amazon e.a. verkopen uiteraard wereldwijd, dat is toch wat anders dan de kleine nederlandse markt. Dan is het toch wat makkelijker om scherp te zijn.

    Michael Londen, leuk daar ga ik volgende maand ook naar toe.
    Nog tips, must do's
    Ja genoeg! Haha. Er is zoveel te zien. Eerste bezoek daar?

    Westminster Abbey, St. Paul's Cathedral, Tower Bridge, Hyde Park, Oxford Street, Trafelgar Square, Natural History Museum, The British Museum... dat zijn zomaar wat plekken die je toch wel gezien moet hebben. Meest indrukwekkende van alles vond ik toch wel de Westminster Abbey. Dat is echt een aanrader. Maar goed, weer verder ontopic... Als je meer wil weten dan PM me maar
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #32

    Standaard

    Logisch dat iedereen lage prijzen wil, ik ook, maar het je moet dit ook kunnen als ondernemer natuurlijk. Lagere prijzen betekend minder marge en zul je de winst dus uit de volumes moeten halen. Iets wat momenteel zeer moeizaam is met als gevolg hogere prijzen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33

    Standaard

    Alsof een mediamarkt/saturn of een freerecordshop klein zullen inkopen. Ja oke,het zullen niet de volumes zijn die een bv een amazon afneemt.Neemt niet weg dat met name de oude titels niet goedkoper lijken te worden. Was van de week toevallig nog bij de mediamarkt daar stond Pirates of the Caribbean: At Worlds End en The Incredible Hulk nog gewoon voor 30 euro per stuk in de schappen. Lijkt mij dat met dit soort prijzen ook weinig verkoopt.

  9. #34

    Standaard

    De aanbiedersklontering door Breukhoven (FRS + Van Leest + ?) doet aan het prijsniveau ook geen goed voor de koper...
    Kreeg weer zo'n code voor 5 Euro korting, zelfs dan zit ik nog dik boven de 20 Euro voor een film als The Time Traveler's Wife...
    Ik heb met mezelf afgesproken nooit een BD te kopen boven de 20 Euro, of net erboven zoals de Studio Canal Collection.
    Is eigenlijk ook wel leuk dat prijsvlooien op het Web...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Alsof een mediamarkt/saturn of een freerecordshop klein zullen inkopen. Ja oke,het zullen niet de volumes zijn die een bv een amazon afneemt.Neemt niet weg dat met name de oude titels niet goedkoper lijken te worden. Was van de week toevallig nog bij de mediamarkt daar stond Pirates of the Caribbean: At Worlds End en The Incredible Hulk nog gewoon voor 30 euro per stuk in de schappen. Lijkt mij dat met dit soort prijzen ook weinig verkoopt.
    Grappig dat mensen denken dat bol of amazon een voorraad hebben. Dat hebben zij dus niet. MM en Frs is dusdanig groot dat ze de rol een beetje kan omdraaien en voorwaarden kan afspreken hoe en wanneer geleverd wordt enz. Maar niemand denk hier aan de kleinere onderneming. Wat denk je dat je bij een 10% marge moet omzetten? Gauw € 50000,-- per maand en dan heb je nog maar 1 persoon in de zaak staan; de eigenaar...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #36

    Standaard

    natuurlijk is er een groot verschil tussen een "digitale" voorraad en een "fysieke" voorraad. Maar de prijzen bij een bol.com zijn nog steeds fors. de kleine ondernemer zal moeten hebben van de marge en kan de concurrentie van een webwinkel nooit winnen. erg sneu, maar zo is het nou eenmaal.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    natuurlijk is er een groot verschil tussen een "digitale" voorraad en een "fysieke" voorraad. Maar de prijzen bij een bol.com zijn nog steeds fors. de kleine ondernemer zal moeten hebben van de marge en kan de concurrentie van een webwinkel nooit winnen. erg sneu, maar zo is het nou eenmaal.
    Dat is het probleem dus, er is bijna geen marge voor de kleine ondernemer en hij moet bovendien wel een fysieke voorraad aanleggen op eigen kosten. Dat nekt je vroeg of laat...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    De aanbiedersklontering door Breukhoven (FRS + Van Leest + ?) doet aan het prijsniveau ook geen goed voor de koper...
    Kreeg weer zo'n code voor 5 Euro korting, zelfs dan zit ik nog dik boven de 20 Euro voor een film als The Time Traveler's Wife...
    Ik ben benieuwd wat jij denkt wat de inkoopprijs van een nieuwe bluray, zoals Time Traveler's Wife, is voor een winkelier bij een major maatschappij als Warner, Fox of Disney. En dan maken we voor het gemak geen verschil tussen FRS, MM, Bol of andere Nederlandse winkeliers. Doe maar een gooi.
    Concertagenda op Podiuminfo

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •