Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hmm... Toch leuk om zelf eens te kijken naar de beelden van een (met een GSM) bellende vrouw bij de premiere van The Circus.

    En dan die reacties bij dat filmpje op YouTube.... een tijdreiziger... Zeker...
    Toch grappig dat dit volop in de aandacht is nu.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Wat een waardeloze release, die Nederlandse box:
    The gold rush en The kid zijn 1080i....
    Modern times, The great dictator en The circus zijn 1080p
    Ik zat er over te denken om de boxset te kopen maar dat doe ik dus maar niet. Het bevestigt wel weer mijn vooroordeel over Nederlandse filmdistributeurs die geen enkele liefde voor film lijken te hebben. Goedkope edities zonder extra's, slecht verzorgd, domme fouten. Bah.

  4. #29

    Standaard

    Ik hoop nog steeds een beetje op een UK-box, maar het blijft tot nu toe angstig stil. Ik denk dat ik dan toch maar de losse discs ga importeren. Te beginnen met mijn favorieten: City lights en The gold rush.

  5. #30

    Standaard

    Oef, en bij blu-ray.com geven ze niet zomaar zo'n laag cijfer...

  6. #31

    Standaard

    Hmm, dat is de film met Robert Downey Jr he

  7. #32

    Standaard

    De NLE box is nu €29,99 bij de FRS. Even duur als beide Criterions als die in de aanbieding zouden zijn.

    Ik lees hier dat de transfers minder zijn, maar twijfel toch voor deze prijs...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Zitten 1080i discs bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hmm, dat is de film met Robert Downey Jr he
    Maar kijk naar de topic titel !

  10. #35

    Standaard

    Ik twijfelde ook even door de EUR 29,99, maar kan me toch niet geheel los maken van de ontbrekende extra's die bijvoorbeeld wel op de UK uitgaven te vinden zijn (helaas geen regio vrije speler voor mij).
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Ik twijfelde ook even door de EUR 29,99, maar kan me toch niet geheel los maken van de ontbrekende extra's die bijvoorbeeld wel op de UK uitgaven te vinden zijn (helaas geen regio vrije speler voor mij).
    Voor Blu-rays uit het Verenigd Koninkrijk heb je geen regiovrije speler nodig! Die discs zijn allemaal regio B of regiovrij en kun je dus op een hier gekochte Blu-ray-speler afspelen. Alleen UK-imports uit de VS kunnen soms regio A zijn.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor Blu-rays uit het Verenigd Koninkrijk heb je geen regiovrije speler nodig! Die discs zijn allemaal regio B of regiovrij en kun je dus op een hier gekochte Blu-ray-speler afspelen. Alleen UK-imports uit de VS kunnen soms regio A zijn.
    Het was laat toen ik dit berichtje plaatste, maar ik bedoelde daarmee te zeggen dat ik anders de Criterion versies uit de US had willen hebben, gezien het grotere aantal extra's. En dat ik nu dus serieus de UK versies overweeg met mijn regio locked blu-ray speler.

    Heb jij deze uitgaven? En is het de moeite?
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  13. #38

    Standaard

    Ik heb enkel The Kid gezien (op Blu-ray althans) en dat is een prima uitgave. De uitgave omvat zowel de Blu-ray als de DVD, met als nadeel dat alle extra's in SD op de DVD staan, en niet op de Blu-ray.

    Ik bied hem overigens te koop aan mocht je interesse hebben. Ik wacht namelijk op een (complete) DVD of Blu-ray boxset.
    Laatst aangepast door Ben H. : 04-06-2011 om 11:44

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Heb jij deze uitgaven? En is het de moeite?
    Nee, ik heb wel de mooie uitgebreide DVD-uitgaven uit The Chaplin Collection van enkele jaren geleden en ik twijfel nog of ik deze door de Blu-ray edities ga vervangen. Ik heb weliswaar een regiovrije Blu-ray speler (Oppo), maar blijf toch een beetje terughoudend om regio-A versies te kopen. Ik weet overigens niet welke extra's er op de UK-uitgave staan.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet overigens niet welke extra's er op de UK-uitgave staan.
    Zie o.a. http://www.blu-ray.com/search/?quick...lin+collection

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Jouw hyperlink verwijst naar de Criterion regio-A uitgave van "Modern Times". Ik bedoelde eigenlijk de UK-uitgave (regio B), die door Park Circus als Blu-ray/DVD-combo uitgave op de markt is gebracht. Volgens mij heeft de Blu-ray geen extra's, de bijgeleverde DVD-versie wel, maar welke dat precies zijn, kan ik nog niet terugvinden. Waarschijnlijk zijn dat dezelfde die op de DVD-uitgave van The Chaplin Collection staan.

  17. #42

    Standaard

    Een aantal chaplin film nu maat €9,97 bij amazon.de o.a city lights, the great dictator, goldrush, modern times en the kid. De discs hebben extras en lijken qua inhoud gelijk te zijn aan de engelse, maar dan zonder de extra dvd.
    Laatst aangepast door Wieba : 20-06-2011 om 12:36

  18. #43

    Standaard

    limelight nu maar 5,99 pond bij amazon.co.uk

  19. #44

    Standaard

    Box is nu 20 euro bij FRS, ik twijfel enigszins. Maar 4 euro per film is natuurlijk geen geld eigenlijk..

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Box is nu 20 euro bij FRS, ik twijfel enigszins. Maar 4 euro per film is natuurlijk geen geld eigenlijk..
    Zekers. Maar ja: als het niet de beste versies zijn dan is het toch weer teveel. Ik wil die box niet aanschaffen om vervolgens na verloop van tijd toch de betere versies aan te 'moeten' schaffen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zekers. Maar ja: als het niet de beste versies zijn dan is het toch weer teveel. Ik wil die box niet aanschaffen om vervolgens na verloop van tijd toch de betere versies aan te 'moeten' schaffen.
    Ben ik het mee eens. Toen hij nog EUR 30 was twijfelde ik ook even, maar ben toen toch voor de UK versies gegaan. Zo ie zo heb je dan tenminste de beste kwaliteit, maar ook nog extra's (welke ik bij klassiekers toch wel heel erg fijn vind) en last but not least je zit dan niet vast aan een box deel 1 (ik bedoel waar is box 2 dan?).

    Maar ja, ik begrijp het wel dat je toch aan het twijfelen wordt gebracht voor dat geld.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Wat een waardeloze release, die Nederlandse box:
    The gold rush en The kid zijn 1080i....
    Modern times, The great dictator en The circus zijn 1080p
    Beetje late reactie maar ik zit momenteel de NL-editie van The kid te bekijken en die blijkt wel degelijk 1080p te zijn. Heb je dat van dat 1080i destijds zelf waargenomen of ergens gelezen/gehoord?

    edit: The Gold Rush en The Circus blijken wel 1080i/50 te zijn.
    Laatst aangepast door Richard B. : 14-07-2012 om 20:25

  23. #48

    Standaard

    Ik heb inmiddels de volledige box bekeken. In het kort;
    - de 1080p-films (The Kid, Modern Times en The Great Dictator) zien er alle 3 goed uit maar wekken wel de indruk dat er in meer of mindere mate DNR is toegepast.
    - de 1080i-films (The Gold Rush en The Circus) zien er nauwelijks beter uit dan de DVD's. Vooral The Gold Rush vond ik erg tegen vallen.

    Ik weet nog niet zeker of ik me bekocht voel voor de 18 euro die ik voor deze set neertelde. Van The Gold Rush zal ik op een gegeven moment wel de Criterion aanschaffen.

  24. #49

    Standaard

    18 euro is toch geen geld voor de 3 1080p films Richard!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels de volledige box bekeken. In het kort;
    - de 1080p-films (The Kid, Modern Times en The Great Dictator) zien er alle 3 goed uit maar wekken wel de indruk dat er in meer of mindere mate DNR is toegepast.
    - de 1080i-films (The Gold Rush en The Circus) zien er nauwelijks beter uit dan de DVD's. Vooral The Gold Rush vond ik erg tegen vallen.

    Ik weet nog niet zeker of ik me bekocht voel voor de 18 euro die ik voor deze set neertelde. Van The Gold Rush zal ik op een gegeven moment wel de Criterion aanschaffen.

    Hé Richard op www.Cosmox.nl staat deze box voor € 58(!). Dus dan is 18 euro toch een koopje??
    I'll be back!!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •