De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu Ray DVD Speler, die de meestvoorkomende formaten afspeel

    Ik heb deze vraag eerder gesteld, kwam toe uit op LG.
    Maar deze die ik had, is binnen 3 maanden tijd al 4 keer stuk geweest.

    Vandaar dat ik iets anders zoek.

    Daarom nog een keer deze vraag.

    Zoek een DVD Blu Ray speler, die vele formaten af kan spelen, en natuurlijk ook gebrande + en - schijven.

    Budget € 240,

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Ik heb deze vraag eerder gesteld, kwam toe uit op LG.
    Maar deze die ik had, is binnen 3 maanden tijd al 4 keer stuk geweest.

    Vandaar dat ik iets anders zoek.

    Daarom nog een keer deze vraag.

    Zoek een DVD Blu Ray speler, die vele formaten af kan spelen, en natuurlijk ook gebrande + en - schijven.

    Budget € 240,
    LG BD 370 of de LG BD 390 als je ook grote bestanden vanaf een NTFS geformateerde schijf wilt afspelen. Vind het knap dat je een speler 4x stuk kan maken en hem dan ook nog eens redelijk snel weer terugkrijgt ook.

    Wat was daar eigenlijk mee aan de hand?

    Waarschijnlijk had je een maandagochtend exemplaar, je moet wel een ontzettende pechvogel zijn als je weer zo ding krijgt, zou weer gewoon gaan voor de LG
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Het geluid, is iedere keer als ik een dvd afspeel, na ongeveer 20 minuten niet om aan te horen, beeld bleef wel goed.

  4. #4

    Standaard

    Heb zelf een PS3 (80 gb) in de huiskamer en een Samsung BDP-1500 op me slaapkamer, bevallen me prima! Kunnen zover ik weet ook alles afspelen, want in allebei konden gebrande dvd's!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Het geluid, is iedere keer als ik een dvd afspeel, na ongeveer 20 minuten niet om aan te horen, beeld bleef wel goed.
    Hoe had je dat aangesloten en waarop

    Gewoon weer een LG nemen, je zal toch niet zo'n verschrikkelijke pechvogeld zijn dat je weer een rotterikkie treft
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Aangesloten via een hoge kwaliteit HDMI kabel, op een Denon AVR 2808 receiver.
    Voor de zekerheid, ook een andere HDMI kabel geprobeerd, maar ook dat gaf het zelfde probleem

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Aangesloten via een hoge kwaliteit HDMI kabel, op een Denon AVR 2808 receiver.
    Voor de zekerheid, ook een andere HDMI kabel geprobeerd, maar ook dat gaf het zelfde probleem
    Heb nu even geen tijd meer, zal morgen even kijken, dacht dat er ergens wat problemen waren met de denon's software, dus geen LG probleem, maar een Denon probleem:sad:
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Heb hierover natuurlijk ook uitvoerig contact gehad met Denon importeur, en met
    mijn dealer.

    Ik had namelijk eerder ergens iets vaags gehoord, over de software van Denon.
    Maar zij weten van niets, maar hoor er graag meer over.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Heb hierover natuurlijk ook uitvoerig contact gehad met Denon importeur, en met
    mijn dealer.

    Ik had namelijk eerder ergens iets vaags gehoord, over de software van Denon.
    Maar zij weten van niets, maar hoor er graag meer over.
    Hier ook iemand met een audio probleempje:

    http://forum.vudu.com/showthread.php?t=2088

    Als je googled met: denon 2808 hdmi audio problem

    vind je nog wel wat vragen en kleine probleempjes.

    BTW, je hebt toch wel de correcte instellingen gemaakt mbt je HDMI en er voor gekozen dat je audio via de versterker loopt en niet doorgestuurd wordt naar je TV?
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Is bij mij opgelost, heb een ander merk dvd speler, en werkt nu goed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •