De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe beamer kopen

  1. #1

    Standaard Nieuwe beamer kopen

    Hallo allemaal,
    ik ben helemaal nieuw hier, en heb een hoop vragen
    ik ga binnen kort een beamer kopen, maar ik wil er graag een in de winkel zelf kopen, en niet zo zeer online bestellen, wat is nu een goeie winkel hiervoor? bij media markt hebben ze geloof ik niet veel keuze, en ik wil een Epson kopen, maar welke epson in nu goed,
    er zijn nog al wat punten waar je op moet letten,
    ik wil er films op kunnen kijken en mijn xbox games op kunnen spelen, en ik wil ook niet dat het pik donker moet zijn,
    wat raden jullie mij aan??
    ik hoop dat jullie mijn keuze wat makkelijker kunnen maken

    alvast bedankt
    Roland

  2. #2

    Standaard

    Mag ik vragen waarom je uitsluitend op zoek bent naar een epson?

    ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik was gewoon benieuwd waarom alleen epson.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Hallo Roland,

    Wij hebben laatst een acer projector geplaatst in een drumschool waarbij de projector het drumstel en de handelingen van de leraar weergeeft dmv een camera. als je interesse hebt kom dan eens in onze showroom kijken in poeldijk hier kun je div.modellen in werking zien.

    gr
    bioscoop@home

  4. #4

    Standaard

    Hoi,

    stel je vragen eens op het ht forum, genoeg kennis daar en ook 2de hands beamers.

    Marvin

  5. #5

    Standaard

    ok de 1 heet drumworkshop de ander reageert met een kijkje in zijn winkel en vervolgens moeten we naar een ander forum.............
    En epson zit ergens ook nog in dit complot?!
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •