De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD Speler met USB aansluiting?

    Ik kwam onlangs op het lumineuze idee om ipv DVDtjes te branden, de USB port van mijn portable Sony DVP-FX720 te gebruiken door op mijn USB stick een AVI over te zetten en alzo te bekijken. Dat ging dus niet door want verder dan het startscreen kwam 'ie niet. Mijn zoon heeft een (stand-alone) Philips HTS3164 en toen ik het USB stickje daarin prikte, deed 'ie het tot mijn stomme verbazing wel.
    Nu vraag ik me überhaupt af of er wel portable DVD spelers bestaan, die deze functie ook hebben. Het zou me honderden DVDtjes per jaar schelen.

    Is er trouwens ook een Philips stand-alone systeem te koop, die de functies van de HTS3164 heeft, maar dan zonder dat home theater gebeuren?

    Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.

    Mvg
    Silly
    Laatst aangepast door Sillycious : 15-03-2010 om 22:03 Reden: Vautje

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sillycious Bekijk bericht
    Ik kwam onlangs op het lumineuze idee om ipv DVDtjes te branden, de USB port van mijn portable Sony DVP-FX720 te gebruiken door op mijn USB stick een AVI over te zetten en alzo te bekijken. Dat ging dus niet door want verder dan het startscreen kwam 'ie niet. Mijn zoon heeft een (stand-alone) Philips HTS3164 en toen ik het USB stickje daarin prikte, deed 'ie het tot mijn stomme verbazing wel.
    Nu vraag ik me überhaupt af of er wel portable DVD spelers bestaan, die deze functie ook hebben. Het zou me honderden DVDtjes per jaar schelen.

    Is er trouwens ook een Philips stand-alone systeem te koop, die de functies van de HTS3164 heeft, maar dan zonder dat home theater gebeuren?

    Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.

    Mvg
    Silly
    Honderden dvdtjes per jaar :razz:

    Ruikt naar illegale praktijken waar we hier ondanks dat we niet roomser dan de paus zijn niet echt van gecharmeerd zijn en ook niet over in discussie gaan.

    Veel antwoord zul je hierover dan ook niet krijgen.

    Grt Roger.

    ps. Voor het aanleggen van je eigen in bezit zijnde content kun je altijd een mediaplayer aanschaffen
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  3. #3

    Standaard

    Wat is dit voor raar antwoord? Wie zegt dat mijn DVD's illegaal zijn? Ik vraag gewoon een technisch iets, en jij begint over illegale praktijken? Dat zegt meer over jou dan over mij. Zoals de waard is....

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sillycious Bekijk bericht
    Het zou me honderden DVDtjes per jaar schelen.
    Mvg
    Silly
    Raar antwoord ? Sorry, logisch eigenlijk dat het allemaal vakantiefilmpjes zijn

    Dom dom dom van me, enne ja ja die waard dat is unne goeie gast
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Ach, mensen zoals jij moeten er ook zijn, je bent vast van Stichting Brein, maar als je me een nuttig antwoord op mijn vraag (zie bovenaan) zou kunnen geven, zou ik dat ten zeerste waarderen. Je antwoord reflecteert in geen geval naar mijn vraag en verbaaste me ten zeerste dat jij gelijk in illegale termen denkt. Ga er maar gewoon van uit dat ik mijn eigen media c.q. DVD's om wil zetten in AVI's. Of is dat moeilijk voor je?

    Mvr
    Silly
    Laatst aangepast door Sillycious : 15-03-2010 om 23:49

  6. #6

    Standaard

    Om dit probleem aan te pakken zou ik je, in plaats van een DVD speler met een USB poort een mediaspeler aanraden. Een WDTVlive bijvoorbeeld. Nog veelzijdiger, je hoeft niet eerst alles om te zetten naar avi en zo zijn er nog veel meer voordelen.


    http://www.bol.com/nl/p/computer/wes...211/index.html
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  7. #7

    Standaard

    Dank je voor je (normale ) antwoord. En het gegeven wilt dat ik me onlangs bij een bekende winkelketen heb laten informeren v.w.b. mediaspelers, maar waar ik steeds tegen aan loop is én de externe voeding, én het gegeven dat er geen interne HD in zit.

    Eerlijk gezegd snap ik het hele concept van die mediaplayers niet zo...

    Silly

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sillycious Bekijk bericht
    Dank je voor je (normale ) antwoord. En het gegeven wilt dat ik me onlangs bij een bekende winkelketen heb laten informeren v.w.b. mediaspelers, maar waar ik steeds tegen aan loop is én de externe voeding, én het gegeven dat er geen interne HD in zit.

    Eerlijk gezegd snap ik het hele concept van die mediaplayers niet zo...

    Silly
    We like to keep you silly

    Het wordt op het forum niet gewaardeerd als we mensen helpen met downloaden of helpen met tips hoe hun gedownloade shit af te spelen

    BTW, dat wil dus, zoals Roger ook al aangeeft, niet zeggen dat de forum leden niet zouden weten hoe dat wel kan en wat je daar het beste voor kan gebruiken, we zijn niet roomser dan de paus, we mogen je gewoon niet helpen en als we dat wel doen worden de posts verwijderd
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Ik vraag toch helemaal niet hoe ik films moet downloaden? Ik vraag gewoon of iemand weet of er een DVD speler bestaat die filmpjes via een USB stick af kan spelen? Ik zie het probleem niet hoor? Waarom denken jullie gelijk in illegale termen? Nou ja, ik weet genoeg, ik wordt hier ook niet wijzer van, alleen het antwoord van MarcelMellow was nuttig. I'm out of here.

    Mvg
    Silly

  10. #10

    Standaard

    Er zijn voldoende spelers en mediaspelers die media ook via een USB stick af kunnen spelen. En het is inderdaad onzin om te zeggen dat antwoorden daarover verwijderd worden, want dat is niet zo. Het afspelen van bepaalde content is niet illegaal. Zodra het gaat om het verspreiden of reproduceren van materiaal is het wat anders. Daar wensen wij niet aan mee te werken. Er zijn op dit forum al genoeg topics over bijvoorbeeld bluray spelers die MKV kunnen afspelen enzo. Die posts zijn ook niet verwijderd...

    Een leuke mediaspeler voor niet veel geld is de WDTV van Western Digital bijvoorbeeld. Speelt alle denkbare formaten af en heeft ook een HDMI uitgang.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Er zijn voldoende spelers en mediaspelers die media ook via een USB stick af kunnen spelen. En het is inderdaad onzin om te zeggen dat antwoorden daarover verwijderd worden, want dat is niet zo. Het afspelen van bepaalde content is niet illegaal. Zodra het gaat om het verspreiden of reproduceren van materiaal is het wat anders. Daar wensen wij niet aan mee te werken. Er zijn op dit forum al genoeg topics over bijvoorbeeld bluray spelers die MKV kunnen afspelen enzo. Die posts zijn ook niet verwijderd...

    Een leuke mediaspeler voor niet veel geld is de WDTV van Western Digital bijvoorbeeld. Speelt alle denkbare formaten af en heeft ook een HDMI uitgang.

    Het zou ook van de gekke zijn als je er niet naar mag vragen, daar is dit forum toch voor? Dat bepaalde personen gelijk in illegale termen denken zegt mij al genoeg over henzelf.

    In ieder geval: het leek mij gemakkelijk om een bepaalde media op USB stick te zetten en aldus te bekijken. Het blijkt dat mijn Sony alleen foto's en muziek kan lezen via de USB stick, en een mediaspeler (wat is MKV?) zie ik niet zitten, omdat deze een externe voeding heeft en ik grofweg gewoon te weinig stopcontacten over heb met alle apparatuur die ik tegenwoordig heb staan.

    Hartelijk bedankt voor je antwoord in ieder geval.

    Gr.
    Silly

  12. #12

    Standaard

    Je zou er nog voor kunnen kiezen je DVD speler (die blijkbaar toch nutteloos is, aangezien je aangeeft veel films op je PC te hebben) de deur te wijzen en wel voor een mediapeler (al dan niet met externe voeding) te gaan. Geloof mij, er gaat een wereld voor je open (MKV bijvoorbeeld)

    Je hoeft je dan ook niet per se te beperken met een enkele USB stick, complete externe harde schijven (die ook zonder voeding kunnen) kun je er op aansluiten! Een apparaat als een WDTVlive kun je zelfs op je netwerk aansluiten! Dus helemaal geen stick of harde schijf nodig!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sillycious Bekijk bericht
    Maar wat is MKV?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Matroska

    Het komt kortweg hier op neer:

    Een multimediacontainer (.MKV voor video, .MKA voor audio) is een bestand dat kan bestaan uit één of meerdere audio-, video- en ondertitelingtracks. Dit maakt het mogelijk om bijvoorbeeld een complete film op een CD of DVD op te slaan in een enkel bestand.
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 17-03-2010 om 09:00
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sillycious Bekijk bericht
    Maar wat is MKV?
    Vandaar dat ik ook schreef "er gaat een wereld voor je open"

    Een beetje onderzoek van de Silly-kant zou ook geen kwaad kunnen; een Google of Wiki is natuurlijk zo gedaan...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  16. #16

    Standaard

    Te weinig stopcontacten is ook geen probeleem. Dit kun je gewoon uitbreiden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •