De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2012 - Het einde der wereld volgens Roland Emmerich

    2012 - Het einde der wereld volgens Roland Emmerich

    Op 11 maart 2010 verscheen 2012, de spektakelfilm van regisseur Roland Emmerich en producent/schrijver/componist Harald Kloser, op DVD en Blu-ray Disc. DVD.nl heeft de beschikking over exclusieve interviews voor Nederland met de belangrijkse cast- en crewleden van deze film.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 24-07-2018 om 15:28

  2. #2

    Standaard

    Wat heeft de totale produktie van 2012 gekost?
    RE: 200 miljoen dollar. Maar dat valt eigenlijk best mee voor een film als deze. De meeste films zitten rond 250 miljoen.
    Pff, hij praat erover alsof het niets is!

    Leuk dat dit soort artikelen langskomen, ook goed dat er af en toe wat scherpe vragen worden gesteld!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    voor hollywood begrippen is dat een normaal bedrag hoor, als je praat over een film van 50miljoen ben je low budget bezig daar

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Pff, hij praat erover alsof het niets is!

    Leuk dat dit soort artikelen langskomen, ook goed dat er af en toe wat scherpe vragen worden gesteld!
    Inderdaad, met 200 millioen dollar verlos je wel meer als 1 land van de dorst..


  5. #5

    Standaard

    Een leuk artikel!
    En inderdaad niet alleen de standaard vragen... Dit soort artikelen mogen wmb vaker verschijnen op deze site

    Als men nu de reactiebutton eens wat vaker weet te vinden....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    In iedergeval ik heb me met deze film prima vermaakt.
    In de bioscoop, en met blu-ray.

  7. #7

    Standaard

    Dit soort artikelen mogen wmb vaker verschijnen op deze site

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •