Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 134 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boardwalk Empire (HBO)

    Vandaag gaat op HBO een nieuwe serie in premiere, geregiseerd door Martin Scorsese.

    From Terence Winter, Emmy award winning writer of The Sopranos and Academy Award winning director Martin Scorsese, "Boardwalk Empire" is set in Atlantic City at the dawn of Prohibition, when the sale of alcohol became illegal throughout the United States

    The series chronicles the life and times of Nucky Thompson, the undisputed ruler of Atlantic City, who was equal parts politician and gangster.

    Meer over de serie

    Preview 1

    Preview 2

    Photos

    IMDB

    Ziet er goed uit!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Ziet er prima uit, met name de tweede trailer. Ga ik zeker aan beginnen.

  3. #3

    Standaard

    Dit ga ik ook zeker in de gaten houden

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Op HBO staat "coming this fall". Dus niet vandaag in premiere?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Op HBO staat "coming this fall". Dus niet vandaag in premiere?
    Volgens mij in september pas.

  7. #7

    Standaard

    Idd.
    My bad...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    HBO, Terence Winter & Martin Scorsese, Steve Buscemi, Michael Pitt, maffia, drooglegging....

    Damn, dit wil ik zien!

    BTW: Gave muziek in de promo (youtube). Iemand idee wie dit is?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Wow! Inderdaad zeg, dat ziet er geweldig uit.. ga ik zeker in de gaten houden. Terence Winter, Tim van Patten en Scorsese zijn betrokken dus dit wordt weer een HBO pareltje.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-07-2010 om 14:44

  11. #11

    Standaard

    Wow indeed! Bring it on!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    De grens tussen cinema en TV wordt steeds vager. WOW indeed...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    De pilot was erg goed! Lekker sfeertje, sterke cast en Scorsese achter de camera. Dit gaat vast en zeker een pareltje worden.

  14. #14

    Standaard

    Vanavond de eerste twee afleveringen van deze serie maar eens kijken! Heb er enorm goede dingen over gehoord dus het verwachtingspatroon ligt hoog!

  15. #15

    Standaard

    Wist nog niet dat deze serie bekend was onder de leden hier, maar de trailer is echt whicked..Een Soprano beater? Who knowes maar Steve Buscemi is back..Waar kijken jullie deze serie?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    De pilot was inderdaad fantastisch en smaakt naar meer. Interessant verhaal en de setting en sfeer is geweldig. Episode 2 staat al klaar om binnenkort gekeken te worden!

  17. #17

    Standaard

    Een maat van me kwam deze week aan met de eerste 6 afleveringen (rip). Eerste drie afleveringen bekeken en dit is echt subliem.. een must-see! Een serie die qua sfeer - het ademt echt de jaren 20 - en plot direct doet denken aan de kwaliteit van the Sopranos.

  18. #18

    Standaard

    Tot nu toe vind ik dit een geweldige series
    Waar zouden wij zijn zonder HBO ?

    gr,Vince.

  19. #19

    Standaard

    begin december ook in NL bij BNN: http://zappen.blog.nl/bnn/2010/10/28...naar-nederland
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #20

    Standaard

    Morgen gaat deze serie, waar ik overigens heel hoge verwachtigen van heb, in premiere op PRIME (Belgische betaalzender, vergelijkbaar met Film1 denk ik)...ik zit zeker voor de tv op dat moment!!! Alleen de trailers die ze daar laten zien doen me al het water in de mond krijgen...

    Meestal neem ik series van tv op op harde schijf zodat ik alle afleveringen op een paar dagen achter elkaar kan zien zonder telkens een week te moeten wachten, maar ik heb een vermoeden dat dat met deze reeks niet echt gaat lukken...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #21

    Standaard

    Deze had ik gisteravond nog meepakt op NL 3.
    Voor de mensen die 'm willen terugzien of inhaken, check uitzendinggemist.
    Staat nog 1 week online.

    Boeiende pilot iig, benieuwd naar de rest.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22

    Standaard

    Goeie afwisseling van characters, maar zo traag..ben nog niet helemaal impressed..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Typisch voor HBO. Duurt altijd wel een aflevering of 4,5 voor het je te pakken heeft.
    Bovendien werken ze beter als je ze op eigen tempo, dus sneller dan een week per aflevering, kijkt.

    Wel tres bien dat uitzendinggemist de afleveringen een week heeft.

  24. #24

    Standaard

    Gisteren alweer de laatste aflevering van het eerste seizoen gekeken



    Boardwalk Empire - Season 1
    De potentie die de pilot afgelopen september al liet zien komt in de loop van de rest van het seizoen volledig tot bloei.
    Zoals in wel meer HBO series het geval is gebeurt er in sommige afleveringen op het eerste gezicht niet heel veel maar is dat net wat het allemaal zo goed maakt: die onderhuidse spanning, dat langzame en rustige camerawerk en de voortreffelijk bijpassende muziek in combinatie met sterke verhaallijnen.
    Steve Buscemi is in zijn eerst échte hoofdrol super als de corrupte Nucky Thompson.
    Al met al heeft HBO dus opnieuw een prachtige serie afgeleverd. Laat die box maar komen zodat ik opnieuw kan gaan genieten, in spanning wachtend op het tweede seizoen.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Meer mensen die het hele eerste seizoen gezien hebben en er wat over kwijt willen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •