Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 134 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zojuist de laatste aflevering bekeken.

    Kan me alleen maar aansluiten bij Timo. Dit is wederom een HBO parel die werkelijk alles in zich heeft om een dijk van een serie te gaan worden, want let wel.. nu het eerste seizoen ten einde is gekomen heb ik het gevoel dat het pas echt gaat beginnen. Het lage tempo van de serie past gewoon bij de tijd (oké het zijn de Roaring Twenties) en de setting van het machtsimperium van Atlantic City. Steve Buscemi heb ik eerlijk gezegd nog nooit zo fantastisch zien acteren. Het is een genot om hem in vrijwel elke scene voorbij te zien struinen, die koele blik in zijn ogen; perfecte casting maakt deze serie een must-see. Ik ben zeer benieuwd in hoeverre de makers dit prachtige begin kunnen uitrekken en interessant kunnen houden. De slot episode doet immers vermoeden dat deze serie minstens zo lang mee kan als the Sopranos, zonder ook maar enigszins kwaliteit in te hoeven leveren. Must-see en ik zeg nu al een must-have op Blu-ray!

  2. #27

    Standaard

    Ik vond het einde van de laatste aflevering inderdaad erg sterk, een heel mooi einde. Die blu-ray box gaat er zeker in komen, hopen dat ze er wel een mooie box van maken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Zo juist de aflevering The Ivory Tower gezien. Helaas weer veels te traag en saai, geen actie en nog niet voldoen aan mijn verwachtigen. Het enige wat ik tot nu toe nog een beetje tof vind is de rol van Steve Buscemi; afentoe heel hard overkomen en dan een beetje soft. Weet niet wat ik er nog kan verwachten en misschien dat het pas na de 4e aflevering wat meer tempo en actie in voort komt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Ik denk dat het gewoon niet jouw ding is dan Robintjuh.. het tempo blijft nagenoeg hetzelfde.

  5. #30

    Standaard

    Veel actie hoef je inderdaad niet te verwachten. Dat is niet het soort serie dat Boardwalk Empire is.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    Hoeft ook niet veel actie in te zitten. De aflevering van afgelopen zondag is zeer sterk, eindelijk een aflevering op niveau naar mijn mening.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #32

    Standaard

    Begint wat meer brutaliteit te komen, en de muziek is uitstekend. Weer een goede aflevering van Broadwalk Empire. Eindelijk een beetje wat ik ervan verwachtte, bepaalde rollen springen er nu ook sterker uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Standaard

    Aflevering van gisteren komt langzaam op gang, maar er zijn wat momenten die toch deze episode zeer goed aankleden. Heb het gevoel dat er nu eindelijkwat meer vaart komt...fantastsiche soundtrack weer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Tot op heden de beste aflevering van Broadwalk Empire...! Op naar volgende week!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    Ben toch ook wel benieuwd geworden, maar ik houd mijn eigen nog steeds in tot deze serie helemaal op BD uitkomt maar dat ik hem koop staat vast!

  11. #36

    Standaard

    Alles tot nu toe gezien. Topserie. De sfeer, soundtrack etc. alles klopt.
    Wat ik hier ook lees, het is inderdaad geen snelle serie, maar dat is ook niet nodig.
    Goede serie, goede cast.

    Zeer zeker de moeite waard!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  12. #37

    Standaard

    Samen met Mad Men momenteel de beste serie die nu loopt. Schaar hem wel onder het rijtje: The Wire, Sopranos en Deadwood wat ik absolute topseries vond.

    Vooral de aankleding en de karakters zorgen ervoor dat deze serie boven de rest van dit moment uitsteekt. Buscemi is top in deze serie, ben benieuwd hoe seizoen 2 gaat lopen, gezien het einde van seizoen 1. Verwacht hier er veel van.

  13. #38

    Standaard

    Heerlijke aflevering, je merkt dat er nu een grote spanning in de serie begint plaats te vinden. Niet zo sterk als de vorige aflevering, maar zeker wel intressant.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    De afgelopen 2 series waren weer van hoog niveau. Toch nog kunnen bekoren. Hulde dat HBO weer een goeie serie heeft ontwikkeld met natuurlijk een star cast.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    De afgelopen 2 series waren weer van hoog niveau. Toch nog kunnen bekoren. Hulde dat HBO weer een goeie serie heeft ontwikkeld met natuurlijk een star cast.
    Vraagje: Afgelopen zondag was er geen Boardwalk Empire. Is de serie afgelopen of gestopt?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marconi Bekijk bericht
    Vraagje: Afgelopen zondag was er geen Boardwalk Empire. Is de serie afgelopen of gestopt?
    Denk afgelopen season 1 is maar 12 afleveringen! Maar ik heb het niet gevolgd dus kan er eigenlijk geen antwoord op geven :S

  17. #42

    Standaard

    Ik hoop het niet, 2 weken geleden was er ook een pauze. Vond het wel een hele open einde voor seizoen 1.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik hoop het niet, 2 weken geleden was er ook een pauze. Vond het wel een hele open einde voor seizoen 1.
    Het zijn inderdaad 12 afleveringen in totaal...dus als je er al 12 gezien hebt is het wachten op seizoen 2.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  19. #44

    Standaard

    Ik heb de tel niet bijgehouden,maar dacht zelf dat het pas 9 of 10 waren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Ziet er goed uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Nice! Begint ook al weer mooi op te schieten, nog een klein maandje wachten.

  24. #49

    Standaard

    Was een fenomenaal einde, hopelijk is het vervolg net zo sterk.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #50

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Nielsje : 12-09-2011 om 15:05
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •