Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 134 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Eindelijk, heeft veel te lang geduurd. Is er nog geen sprake van een dvd/blu-ray release van seizoen 1?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #52

    Standaard

    Zal wel zo rond het begin van Seizoen 2 zijn.

  3. #53

    Standaard

    Ja dat zou je denken maar er is ook nog niets aangekondigd volgens mij?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard

    Heeft iemand al iets gehoord over een release datum voor seizoen 1 op blu ray in NL?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oteis Bekijk bericht
    Heeft iemand al iets gehoord over een release datum voor seizoen 1 op blu ray in NL?
    Nee. Hij is nog nergens uit. Zelfs in Amerika is Seizoen 1 nog niet verkrijgbaar op DVD & Blu-ray, terwijl Seizoen 2 al is begonnen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #56

    Standaard

    Typisch wel weer zo'n serie die je achter elkaar moet zien, dan komt hij beter tot zijn recht dan elke week een deel. Anders gezegd: ik wacht nog even tot seizoen 2 compleet is.

  7. #57

    Standaard

    De release schijnt in Januari te zijn, wat natuurlijk belachelijk is. Dit is een box die het goed zou doen met de feestdagen in Amerika.

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Eerste 3 afleveringen van Seizoen 2 inmiddels gezien, het is al groeiende beter en beter aan het worden. De meest recente aflevering was voor mij toch wel een hoogtepuntje!

  10. #60

    Standaard

    Ik hoop trouwens wel dat hij ook in nl uitkomt op blu-ray...Zou toch jammer zijn als hij alleen in de US wordt uitgebracht.

  11. #61
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  12. #62

    Standaard

    En seizoen 1 is aangekondigd in de UK...een mooie limited edition met fotoboek.
    Volgens amazon met Nederlandse ondertiteling.


  13. #63

    Standaard

    Seizoen 2 is ook weer ijzersterk begonnen. Een van de betere series van dit moment.

  14. #64

    Standaard

    Ik ga proberen hem helemaal op te sparen en dan in de kerstvakantie te kijken....

  15. #65

    Standaard

    Duurt mij te lang kijk iedere week weer uit naar een nieuwe aflevering. Schandalig dat DVD uitgave zo lang duurt.

  16. #66

    Standaard

    Aflevering 10 vandaag gezien. Deze serie blijft me wekelijks verrassen! Nu ook weer een kippenvel einde. Nog 2 afleveringen waarin veel zal gebeuren voordat we weer moeten gaan wachten op seizoen 3. Deze serie kan op deze manier makkelijk 8-10 seizoenen mee, het is echt té goed!

  17. #67

    Standaard

    Totaal mee eens Jordy Topseries in elke opzicht en de eerste ding die ik naar kijk elke maandag avond.
    De tijdperk is heel goed neergezet en de akteerwerk is uitstekend

    Vince.

  18. #68

    Standaard

    Seizoen 2 finale: Wow! Dat zag ik niet aankomen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Seizoen 2 finale: Wow! Dat zag ik niet aankomen.
    Ik ook niet Kom maar op met series drie..

    Vince.

  20. #70

    Standaard

    Het einde is inderdaad sterk, kan helaas niks extra's toevoegen want dan gaan we spoileren.

    Op naar seizoen 3.

  21. #71

    Standaard

    Het eerste seizoen voelde nog nieuw en fris, maar dat gevoel had ik bij het tweede seizoen helaas niet meer.

    Het grootste pluspunt van de serie, blijkt nu eigenlijk ook het grootste minpunt: Steve Buscemi. Elke scene die volgt na een scene met hem, is minder boeiend. Elke verhaallijn waar hij niet zelf iets te doen heeft, is minder boeiend.
    De enige die hem qua 'screen presence' een beetje kan bijbenen, is Michael Kenneth Williams.

    De andere personages zijn minder boeiend geworden, met als dieptepunt de verhaallijn met het personage Margaret Schroeder. Haar onderzoek naar haar familie haalt alle vaart uit het verhaal en is erg saai.....het lijkt meer opvulling om maar alle delen vol te maken.
    Daarnaast ben ik geen fan van het personage dat Michael Pitt speelt, je kunt je voorstellen dat er een licht gejuich opging toen 'Nucky' me daarmee hielp in de één van de slotscenes. Eindelijk! Hoewel hij wel een complex personage heeft (niet zo gek, als je alleen al de gebeurtenissen in de flashbacks bekijkt....) begon ik mij redelijk te irriteren aan de gemaakte maniertjes om als tough guy over te komen.

    Al bij al heb ik dat gevoel, dat ik bij het eerste seizoen had, dat je echt uitkijkt naar de volgende aflevering, hier niet gehad. En dat is toch één van de kenmerken van een echt goede serie. Misschien dat ik uit uit nieuwsgierigheid naar het begin van het derde seizoen kijk.
    Laatst aangepast door rogue : 20-08-2012 om 18:44

  22. #72

    Standaard

    Seizoen 1 was goed, zeker.
    Maar het niveau van series als The Wire en The Sopranos word nergens gehaald.

  23. #73

    Standaard

    Vanavond start het 3e seizoen in Amerika

  24. #74

    Standaard

    En morgen in Nederland!

  25. #75

    Standaard

    Vanaf as zondag begint seizoen 2 op BNN rond 22.50 uur en 1 week terug te zien:
    http://programma.bnn.nl/33/boardwalk-empire/home
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •