Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 134 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Das Boot

  1. #126

    Standaard

    De serie is veruit superieur aan de film, ook de dc. Ik hoop dat de serie ook eens in opgelapte staat op BD wordt uitgebracht. De films laat ik liggen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Nog even een tip (voor wie er wat aan heeft):
    De oorspronkelijke TV serie (bij Amazon.de) is stukken langer dan alle overige releases.
    Het beeld is minder natuurlijk, maar de dodelijke verveling op zo'n U-Boot laat zich beter voelen.
    Ik vond 'm indringender dan de BD.
    De extra verhaallijnen maken het meer een serie gevoel. Voor een indringend filmgevoel, zeker in 1 zit, vind ik de Dir. Cut veruit de beste versie. Komt ook wel omdat die nu in HD en lossless geluid is. Daardoor is de ervaring zoveel intenser.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #128
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik heb de serie vroeger toen ik klein was op TV gevolgd en ik genoot toen al.

  4. #129

    Standaard

    Kwam toevallig de serie uitgave tegen. Iemand al bekend hiermee?

    http://www.amazon.de/Das-Boot-TV-Fas.../ref=pd_cp_d_0

    De complete serie op BR

  5. #130

    Standaard

    Toevallig is het niet. Het is pas net afgelopen week uitgekomen.
    De recensie op de Duitse blu-ray site bluray-disc.de doet mij geloven dat het beeld wel aardig goed is, maar het geluid iets minder dan de speciaal opnieuw geremixte 5.1 soundtrack van de Dir. Cut. Extra's zijn er niet. Het heeft wel Engelse ondertitels.
    Een en ander kan je zelf lezen op:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Toevallig is het niet. Het is pas net afgelopen week uitgekomen. De recensie op de Duitse blu-ray site bluray-disc.de doet mij geloven dat het beeld wel aardig goed is, maar het geluid iets minder dan de speciaal opnieuw geremixte 5.1 soundtrack van de Dir. Cut. Extra's zijn er niet. Het heeft wel Engelse ondertitels. Een en ander kan je zelf lezen op:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...k-blu-ray-disc
    Je bedoelt waarschijnlijk deze: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...e-blu-ray-disc

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ja sorry, natuurlijk. Ik keek daarna ook ff bij de jubileumsuitgave, waar wel alle extra's bijzitten, die ook op de US 2-disc editie staan (met NL ondertitels). Verkeerde link gekopieerd...
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #133

    Standaard

    Heb de eerste aflevering van de nieuwe serie Das Boot gekeken, een soort sequel op de 1981 film van Wolfgang Petersen. Vond deze toch wel vermakelijk, mits je hem niet met het origineel vergelijkt. Ik heb van de 81 film de 2-disc collector's edition, maar wil nu graag de tv-serie uit 1985 ook hebben. Ik lees alleen dat er twee Duitse versies zijn en niet helemaal duidelijk is wat nu de meest complete is en hoe het met beeldformaat zit. De ene uitgave is met groene hoes en de andre is eind vorig jaar uitgebracht. Iemand tips? Het gaat dus om de tv-serie in drie delen. Ondertitels zijn niet van belang, maar als er in een andere regio B uitgave bestaat die beter is hoor ik het graag. Moet wel de Duitse audio hebben in hd 5.1. En wat is precies het verschil met de DC?

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heb de eerste aflevering van de nieuwe serie Das Boot gekeken, een soort sequel op de 1981 film van Wolfgang Petersen. Vond deze toch wel vermakelijk, mits je hem niet met het origineel vergelijkt. Ik heb van de 81 film de 2-disc collector's edition, maar wil nu graag de tv-serie uit 1985 ook hebben. Ik lees alleen dat er twee Duitse versies zijn en niet helemaal duidelijk is wat nu de meest complete is en hoe het met beeldformaat zit. De ene uitgave is met groene hoes en de andre is eind vorig jaar uitgebracht. Iemand tips? Het gaat dus om de tv-serie in drie delen. Ondertitels zijn niet van belang, maar als er in een andere regio B uitgave bestaat die beter is hoor ik het graag. Moet wel de Duitse audio hebben in hd 5.1. En wat is precies het verschil met de DC?
    PM verstuurd.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •