Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Das Boot

  1. #1

    Standaard Das Boot

    Weet iemand wanneer Das Boot op blu-ray uit zal komen ?

  2. #2

    Standaard

    Dat is nog niet bekend zover ik weet. Ik zou het graag ook willen weten en ook of ze eerst komen met bioscoop versie of meteen met de directors cut en/of extended edition.

  3. #3

    Standaard

    Deze gevonden op amazon.de http://www.amazon.de/Das-Boot-Blu-ra...3340239&sr=1-1 het is de directors cut en hij komt op 14 okt. uit. Alleen ken ik de uitgever niet dus is de vraag wat kwaliteit zal zijn.

  4. #4

    Standaard

    En alleen Duitse ondertiteling

    Dat wordt dus wachten op een internationale release.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    jammer ik hoopte op de uncut versie eindelijk zonder pauze

  6. #6

    Standaard

    Eurovideo brengt deze titel uit in Duitsland maar ik verwacht dat Sony dat in Nederland wel zal doen maar niet dit jaar meer.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    US versie komt op 7 juni uit en heeft volgens amazon.com met NL subs!
    Laatst aangepast door Wieba : 06-04-2011 om 18:23

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    US versie komt op 7 juni uit en heeft volgens amazon.com NL subs!
    Hier een weekje later volgens de lijst:

    15-06-2011 Das Boot : Director's Cut (SPHE Blu-Ray)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    nochthans heb ik hem al op frs pre-order lijst zien staan gepland op 15-06-2011.

    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...earch=das+boot

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik heb deze BluRay al vorig jaar aangeschaft bij www.amazon.de met duitsespraak en ondertiteling. Daar heb ik geen moeite mee omdat het toch een film is van Duitse makelij
    I'll be back!!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik heb deze BluRay al vorig jaar aangeschaft bij www.amazon.de met duitsespraak en ondertiteling. Daar heb ik geen moeite mee omdat het toch een film is van Duitse makelij
    Ik ook maar ik ben wel benied of Sony dezelfde transfer gebruikt of niet. Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in een extended edition.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik ook maar ik ben wel benied of Sony dezelfde transfer gebruikt of niet. Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in een extended edition.
    Bedoel je de uncut versie van 293 minuten? Want die zou ik ook graag willen hebben op blu-ray, helaas lijkt de NL en US release alleen de directors cut te zijn.

    EDIT: Op de US releases komen de theatrical and director's cut en dus niet die uncut versie zoals op de superbit dvd te koop is. Beetje Jammer.
    Laatst aangepast door Wieba : 07-04-2011 om 10:15

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bedoel je de uncut versie van 293 minuten? Want die zou ik ook graag willen hebben op blu-ray, helaas lijkt de NL en US release alleen de directors cut te zijn.
    Extended of uncut in iedergeval de hele tv serie.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Extended of uncut in iedergeval de hele tv serie.
    Tja die wil ik ook wel erg graag hebben, maar die versie zal niet op de US release staan.

  15. #15

    Standaard

    De uncut versie was een tv serie, met duidelijk slechtere kwaliteit.
    Ik heb zowel deze als de Duitse blu ray.
    Het mooie van de uncut versie is dat je je heel goed bewust wordt van het lange saaie wachten in een duikboot.
    http://www.amazon.de/Das-Boot-Die-Fe...2189106&sr=1-3
    Ik zou zeggen, neem 'm erbij- duur is-ie niet...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    De uncut versie was een tv serie, met duidelijk slechtere kwaliteit.
    Ik heb zowel deze als de Duitse blu ray.
    Het mooie van de uncut versie is dat je je heel goed bewust wordt van het lange saaie wachten in een duikboot.
    http://www.amazon.de/Das-Boot-Die-Fe...2189106&sr=1-3
    Ik zou zeggen, neem 'm erbij- duur is-ie niet...
    Ik wil juist van de dvd af. Ik had hem al op dvd dus ik hoop dat deze uitvoering ook snel komt op blu-ray.

  17. #17

    Standaard

    Info DVD Times US Blu-ray:
    Newly remastered for high definition, the director’s cut of this epic WWII drama adds 60 minutes to the original version. Also included in the two-disc set is the original theatrical version of the film and almost three hours of all-new Blu-ray exclusive special features, including a retrospective documentary with Director Wolfgang Petersen.


    • Wolfgang Petersen-Back To The Boat
    • Going Deeper:
      • Maria’s Take
      • The Perfect Boat
    • Captain’s Tour
      • Rooms Overview
      • Entry Conning Tower
      • Torpedo Room & Crew Quarters
      • Captain’s & Officers’ Rooms
      • The Control Room
      • Petty Officers’ Room & Galley
      • Diesel & Electric Motor Rooms
    • Historical Material
      • Behind the Scenes (1981)
      • Battle of the Atlantic (1983)
    • Director’s Commentary – Wolfgang Petersen

  18. #18

    Standaard

    • Behind the Scenes (1981)
    • Battle of the Atlantic (1983)
    Deze twee staan volgens mij ook op de duitse uitgave.

  19. #19

    Standaard

    hoop eigenlijk op een mooie limited edition met alle versies en een mooie replica van de U-Boot
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #20

    Standaard



    Voor $ 17,99 als pre-order bij Amazon US. Verschijnt daar op 5 juli van dit jaar, dus drie weken na de NL-uitgave. Ik vraag me echter af of US- en de NL-uitgaven dezelfde zijn, al hebben beide Nederlandse ondertitels.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Voor $ 17,99 als pre-order bij Amazon US. Verschijnt daar op 5 juli van dit jaar, dus drie weken na de NL-uitgave. Ik vraag me echter af of US- en de NL-uitgaven dezelfde zijn, al hebben beide Nederlandse ondertitels.
    Dan is het de zelfde disc

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dan is het de zelfde disc
    Dat zou zo maar kunnen, zeker omdat hij hier ook door Sony Pictures Home Entertainment (SPHE) uitgebracht wordt en Sony-uitgaves zijn meestal erg goed en compleet. Afwachten of het inderdaad ook de 2-disc versie wordt en hoeveel deze bij ons gaat kosten. Ik gok op 19,99.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat zou zo maar kunnen, zeker omdat hij hier ook door Sony Pictures Home Entertainment (SPHE) uitgebracht wordt en Sony-uitgaves zijn meestal erg goed en compleet. Afwachten of het inderdaad ook de 2-disc versie wordt en hoeveel deze bij ons gaat kosten. Ik gok op 19,99.
    Gaat een 2 disc verworden en hij gaat idd 19,99 kosten. Toevallig mssn de website van FRS gezien? Daar staat hij al een tijd tussen de pre-orders.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Gaat een 2 disc verworden en hij gaat idd 19,99 kosten. Toevallig mssn de website van FRS gezien? Daar staat hij al een tijd tussen de pre-orders.
    Nee, niet gezien. Goh, ik kan wel bij FRS gaan werken...

  25. #25

    Standaard

    Ben blij dat ik af en tou me treats nakijk nog 2 maanden en dan kan ik deze mooie bleu-ray aanschaffen

    is daar al een pol voor trouwens, welke film het beste is:

    Das boot, The hunt for red october of U-571.

    Het zou geweldig zijn als ze het geluid van dasboot netzogoed zouden maken als U-571
    Laatst aangepast door O.v.Dijk : 30-04-2011 om 22:18

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •