Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Das Boot

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    Ben blij dat ik af en tou me treats nakijk nog 2 maanden en dan kan ik deze mooie bleu-ray aanschaffen

    is daar al een pol voor trouwens, welke film het beste is:

    Das boot, The hunt for red october of U-571.

    Het zou geweldig zijn als ze het geluid van dasboot netzogoed zouden maken als U-571
    Zou je, voordat je weer eens een bericht hier plaatst, eerst je bericht eens willen controleren op eventuele taalfouten?

    Een kleine bloemlezing:

    - af en tou (af en toe)
    - me (mijn)
    - treats (threads?)
    - bleu-ray (Blu-ray)
    - pol (poll)
    - het beste (de beste)
    - Das boot / dasboot (Das Boot)
    - netzogoed (net zo goed)

    Succes!

  2. #27

    Standaard

    Hahaha ja je hebt helemaal gelijk,

    Ik moet geen bier meer drinken en dan typen
    En dan nog kunnen er taalfouten voorkomen.

    Maar als jij reageerd op een andere reactie, zou je dan meer over het onderwerp kunnen meepraten ipv te mierenne*ken over iemand's taal

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    is daar al een pol voor trouwens, welke film het beste is:
    Das boot, The hunt for red october of U-571.
    Voor mij steekt Das Boot met kop en schouders boven de andere twee uit. En ook boven andere duikboot films overigens.


    Zonet de Duitse blu ray bekeken, zag er goed uit en geluid ook prima. Alleen jammer dat er alleen Duitse ondertitels op staan. Ik kan het redelijk volgen, maar er zitten ook nogal wat vaktermen is waardoor ik ook wel wat mis. Maar beter dan niets, want die zeelui hun Duits is helemaal niet te volgen, vraag me af wat dat voor dialect is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    De technische specificaties van U571 waren tot nog toe het overtuigendst, maar qua film zelf wint Das Boot het op zokken. Als 'ie nu ook nog eens op Blu-ray uitkomt, kan het zijn dat we een nieuwe nummer één in de all-round categorie hebben (zowel technisch als inhoudelijk).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Zonet de Duitse blu ray bekeken, zag er goed uit en geluid ook prima.
    Ik dacht gisteren ook het wordt tijd dat ik hem op zet, maar 3 en 1/2 uur...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    NL release uitgesteld naar 06-07?

  7. #32

    Standaard

    Ja, daar lijkt het wel op.

  8. #33

    Standaard

    De NL versie lijkt dezelfde hoes te krijgen als de US versie. Ik vind deze echter heel erg lelijk! Lijkt nu echt zo'n €1 film. De Duitse hoes vind ik toch mooier:

  9. #34

    Standaard

    En deze vind ik juist eigenlijk werkelijk prachtig, buiten de duitse hoes.

    Laatst aangepast door jurgen42u : 18-06-2011 om 19:42

  10. #35
    klootviool
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En deze vind ik juist eigenlijk werkelijk prachtig, buiten de duitse hoes.
    -plaatje maar even weg-
    Laatste keer dat ik hier inlogde was 4 jaar geleden, maar ik was aan het googelen en kwam deze thread tegen.

    Om een kort verhaal lang te maken, hij is bij de Wehkamp te bestellen voor slechts 16.19. (verzendkosten 1.95 via DHL servicepoints)
    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...lNummer=253011

    Sowieso is Wehkamp de laatste tijd verrassend goedkoop met blu-rays, heb er een aantal dingen in pre-order staan. (LotR EE Blu Ray, Star Wars Saga Blu-Ray etc...)

    edit: terug lezend lijkt dit een beetje op spam, dit is niet het geval haha.
    Laatst aangepast door klootviool : 19-06-2011 om 21:25

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door klootviool Bekijk bericht
    Laatste keer dat ik hier inlogde was 4 jaar geleden, maar ik was aan het googelen en kwam deze thread tegen.

    Om een kort verhaal lang te maken, hij is bij de Wehkamp te bestellen voor slechts 16.19. (verzendkosten 1.95 via DHL servicepoints)
    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...lNummer=253011

    Sowieso is Wehkamp de laatste tijd verrassend goedkoop met blu-rays, heb er een aantal dingen in pre-order staan. (LotR EE Blu Ray, Star Wars Saga Blu-Ray etc...)

    edit: terug lezend lijkt dit een beetje op spam, dit is niet het geval haha.
    Ik vind 16.19 niet echt goedkoop, dus ik wacht lekker op een aanbieding

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik vind 16.19 niet echt goedkoop, dus ik wacht lekker op een aanbieding
    Nu, 16,19 is niet goedkoop? Klopt!

    Voor 2,99 bij www.vandevrachtwagengevallen-blurayshop.nl

  13. #38

    Standaard

    Krijg de US release komende week binnen. Was alweer eerder binnen bij Planetaxel. AAAHHH.
    En morgen mn nieuwe 55" LED kopen.
    Mn favoriete film. Sssswwweeeeeeeet!
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    Hahaha ja je hebt helemaal gelijk,

    Ik moet geen bier meer drinken en dan typen
    En dan nog kunnen er taalfouten voorkomen.

    Maar als jij reageerd op een andere reactie, zou je dan meer over het onderwerp kunnen meepraten ipv te mierenne*ken over iemand's taal
    Fries, toch?
    Volgens mij geen gangbare taal hier...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik dacht gisteren ook het wordt tijd dat ik hem op zet, maar 3 en 1/2 uur...
    Laatst in een paar avonden de serie gezien, technisch stukken minder, maar een veel completer verhaal...

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik dacht gisteren ook het wordt tijd dat ik hem op zet, maar 3 en 1/2 uur...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Laatst in een paar avonden de serie gezien, technisch stukken minder, maar een veel completer verhaal...
    8 juni toch gedaan en geen spijt gehad
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik wil juist van de dvd af. Ik had hem al op dvd dus ik hoop dat deze uitvoering ook snel komt op blu-ray.
    De TV serie was véél langer.

  19. #44

    Standaard

    Ik ben heel benieuwd naar de eerste screen captures.

  20. #45

    Standaard

    ik heb thuis de zwarte collectors' editie met postcards en boekje van de EE.
    ikdenk wel dat ik deze ook in huis haal en later miss nog eens de EE op BD (als die er ooit komt).

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Uitgaande van de screenshots durf ik zo niet te zeggen of hetzelfde is als de Duitse versie. Ik heb Nederlandse versie al besteld omdat ik bij de Duitse de ondertiteling wel mis. Ik heb andere duitse films zonder ondertiteling maar deze is wel erg lastig opsomige momenten.

  23. #48
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    jammer van de kleine tekortkomingen in het beeld. Het geluid is sowieso zijn meerdere. Al dan niet verplichte aanschafkost voor mij.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Op basis van de screenshots hier vermoed toch een andere transfer dan de Duitse versie die toch meer gepoets lijkt.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •